ach, ze heeft niets goed te maken hoor, maar het is wel heerlijk dat ik uren achter elkaar helemaal in coma kan liggen
@Noppie: haar temp is goed, en ze heeft ontlasting gehad en iedere x een natte luier... ik weet het dus echt niet. tot nu toe heeft ze nog geen enkele keer haar flesje leeg gedronken. van de drie die ze nu heeft gehad blijft er iedere keer tussen de 50cc en 70cc over. dan wil ze echt niet meer. terwijl ze normaal gesproken zonder problemen 150cc opdrinkt nu komt ze in totaal al meer dan een fles tekort.. kan toch niet goed zijn?
@ Mireii: nou, dat is op zich natuurlijk goed nieuws, dat ze dus voldoende plast en poept en ook dat ze een normale temperatuur heeft. Krijgt ze meer dan gemiddeld voeding? Dan heeft ze misschien een dagje wat minder honger? Gedraagt ze zich verder wel normaal als anders? Oh nee, ze huilt dus al de hele dag. Als je je ongerust maakt moet je gewoon even bellen met de huisartsenpost. Misschien kunnen ze haar als het nodig is eventjes nakijken. Dat deed ik ook 2 weken geleden toen ik me zorgen maakte over Ebbie. Ik kreeg een heel aardige vrouw die heel gericht allerlei vragen stelde en me uiteindelijk over de telefoon gerust kon stellen. Sterkte hoor. Tis nooit fijn als je je zorgen maakt.
Iggy; liep jij toevallig vanmiddag langs het verzorgingscentrum Zuilenstein met Levi in de kinderwagen? Rond half 3 denk ik....dan heb ik je namelijk gezien vanuit de auto hahaha. Mireii; wat vervelend dat ze de hele dag blijft huilen....misschien een dagje uit haar hum? en anders even de huisartsenpost bellen, wat Noppie zegt. Dan kunnen ze je misschien geruststellen.... xxx Daffie
Zo.. druk, maar productief dagje gehad vandaag. Ook weer even lekker geshopt, hihi.. een leuk pakje met 'Newborn Rebel' erop van Imps & Elfs . @ Meeting, een park oid lijkt me een hartstikke goed plan! Ik neem mijn man overigens niet mee hoor. @ Vaam.. jeetje zeg, wat een oma is je ex-schoonmoeder dan voor Daan zeg! Fijn dat het wel lekker gaat met je vriend! Top! Leuk je weer te zien op de meeting! Geldt ook voor de andere dames uiteraard Wat is Daan een schatje zeg, echt een heel karakteristiek koppie, prachtig! @ Tir, het gaat maar door he.. pfff... Sterkte voor jou en je kleine mannetje! @ Kuona, sterkte met het abces van Morris,. Hopelijk is een operatie niet nodig, dat lijkt me maar niks bij zo'n kleintje. @ Miireii, wat vervelend dat Soraya zo huilt en haar fles niet leegdrinkt. Is niet leuk als je niet weet wat er is. Succes ermee. @ Noppie, als ik kolf geef ik meestal zo'n 125 cc aan Thije. Lekker dat Ebbie zo goed slaapt nu. Ik herken het wel hoor, huilen is niet fijn, maar als ze té stil zijn ga je je ook weer zorgen maken. Fijne zaterdagavond!
@ Married: maar Thije is veel zwaarde dan Ebbie volgens mij. Ebbie is krap 3500 gram. Vraag me af of ze niet veel te veel bv heeft gehad met 135 cc? Anderen hier een idee over?
Miireii: Zolang de temp goed is en de luiers lekker nat zijn, dan is het niet erg dat ze minder krijgt. Ze kreeg toch al veel, dus het maakt niet uit. Anders bel je voor je geruststelling even naar de huisartsenpost. Zou toch ook heel goed 8-weken sprong kunnen zijn. Sterkte hoor, ik weet hoe het is als ze zo huilen...
Dus er is eindelijk een infectie gevonden? Sorry, ik had erover heen gelezen eerder. De longfoto is goed, dat scheelt een stuk! En ja, het is wel heel veel 25 dalingen. 58 is echt te laag, dan verkleuren ze flink. Ferry heeft dat ook een keer gehad en dan kunnen ze zichzelf niet herstellen. Die cap werkt dan wel heel goed hoor, ik heb het zelf ook een keer gezien. Dan is het zo'n mondkapje wat ze heel hoog op zuurstof zetten dat het er echt uitblaast. En door die lucht gaat hij weer ademen en is ie zo weer op pijl. Ik denk dat als de ab aanslaat dat hij in ieder geval wel minder dalingen krijgt hoor. Misschien met een dag of 2? Dikke knuf!
ik vind trouwens ook dat ze veel hoest.. zou dat door de verkoudheid komen? ze heeft net trouwens haar flesje leeggedronken ze ligt nu alleen wel weer te huilen in bed..
Miireii: hoeveel is veel? (hoesten) Paar keer per dag? Paar keer per uur? Je zei dat ze ook erg verkouden is, dus dat kan allemaal met elkaar te maken hebben. Als jij verkouden bent, smaakt het eten je ook niet altijd Maar... gewoon bellen als je echt ongerust bent hoor! (Zeg ik allemaal makkelijk, ik ben ook precies zo)
wel een paar keer per uur, en vooral als ze zo aan het huilen is... nu is ze eindelijk stil.. zal mij benieuwen hoelang ze het volhoudt..
miireii, misschien is Soraya gewoon niet zo lekker? heeft ze een klein virusje opgelopen of zo... beginnende verkoudheid oid. vervelend he als je niet weet wat er is. Noppie, zo Ebbie drinkt ook lekker zeg! en goed dat je dat gekolfd hebt. Ochtend melk is sowieso veel voedzamer dan de avond melk, dus dat kan geen kwaamd de ochtenden kolven, zou ik die 's avonds geven, is ze lekker voldaan.
Noppie: heerlijk dat Ebby vanmiddag zo lang heeft geslapen. Miiriie: als je het niet vertrouwd gewoon de dokter bellen. Misschien oorpijn huilt ze hard als je haar neer legt? Bij oorpijn hebben ze ook niet altijd koorts maar krijsen ze wel de hele tijd en ze drinken dan ook veel minder. Noppie mij dochter dronk ook altijd zo veel BV uit een flesje, ook toen ze 3500 gram was, ze zeggen dat het met BV niet uit maakt hoeveel je drinkt.
Tirt, nee toch, wat erg dat Batuhan weer zoveel dalingen heeft. Nou, hopelijk is het dan die urineweginfectie, kan er iig gericht gewerkt gaan worden nu... Sterkte weer. Noppie, 135cc is netjes hoor! Vera drinkt meestal 100-120cc gekolfde melk. Maar de ene keer is ze voldaan met 90 en de andere keer wil ze nog 5 min aan de borst na 120cc. : Wat ik nu doe is als ik wegga en haar een flesje wil geven, 150cc kolven (uit beide boobs). Dan weet ik zeker dat ik genoeg heb.. En je kunt idd niet teveel geven, dan spuugt ze t wel weer uit (niet dat we daar op zitten te w88) Wat goed trouwens van Ebbie dat je lekker rustig met haar hebt kunnen shoppen! Go Ebbie! Ennuh, ik ga af en toe ook wel eens kijken hoor, of ze 't nog wel doet'! Of 5min aan de babyfoon hangen om een zuchtje op te vangen Vandaag ben ik trouwens voor t eerst zonder Vera weggeweest! Ben met een vriendin wezen shoppen. Was best lekker eens, en makkelijk zo zonder kinderwagen! Ze heeft vandaag wel weer vanaf 14u om de 2 uur gedronken... Zucht, waar blijft die regelmaat nou toch? Dr is echt geen touw aan vast te knopen... Maar ze was wel enorm vrolijk vanmiddag toen mijn vriendinnetje er was, constant naar dr aan t lachen, kirren en brabbelen! Zo mooi. Verder goed geslaagd weer met shoppen ! Leuk middagje gehad, en papa ook, die mocht oppassen. Miireii, vervelend dat je er zo onzeker van wordt. Als je t niet vertrouwd zou ik ook zeker ff de HA-post bellen.
zo ik heb echt mijn dag niet vandaag. Alles gaat fout of ik ben gewoon heel ongeduldig vandaag. Hopelijk zal het morgen weer anders zijn. Vanmiddag zijn we nog op pas geweest voor een nieuwe digitale camera en we zijn geslaagd. We hebben nu een Canon gekocht en wat ik er zo gauw mee uitgeprobeerd heb, maakt dat ik er tot nu toe erg te vreden over ben. Straks maar op tijd uit bed, want het is toch een uurtje korter slapen vannacht! @Noppie: wat heeft Ebbie de afgelopen nacht toch een goede bacht gehad! En nou was je zelf aan het spoken! Ben je ergens allergisch voor ofzo? Denk toch wel dat je allergisch kan zijn voor kip hoor. Wat leuk dat je vriend ook gaat tennissen en Ebbie natuurlijk ook als ze groot is. Kolven gaat beter lees ik en is het ook minder pijnlijk nu? Ik heb dat ook hoor dat als ik het te lang vind duren voordat Yannique wakker wordt. Ben ik ook bang dat ze het ineens niet meer doet. Ga dan toch maar even kijken . @Miireii: en heb je nog naar de huisartsenpost gebeld? @Maka: wat lekker dat je met een vriendin naar de stad bent geweest en dat papa op je kleine meid gepast heeft. X Esther
Maka, heerlijk even zonder Vera op pad geweest samen met je vriendin. Is af en toe toch ook wel even lekker. Esther, wellke canon hebben jullie gekocht? Jaja uurtje korter, maar blijven we gewoon een uurtje langer liggen toch Mijn borsten voelen ineens heel beurs aan. Beetje zoals in het begin van de zwangerschap, raar hoor of wanneer je ongi moet worden? Hebben jullie daar ook last van? Boaz ligt nu ook weer lang te slapen zeg, doet hij tegenwoordig steeds in de avonduurtjes, 18.15 heb ik hem naar bedje gebracht en het is nu alweer 10 uur. Ik heb dat dan ook hoor, dat ik soms even kijk of hij het ook nog wel doet of even de babyfoon check of deze niet uit staat of stuk is, hihi.
Tir, meid, het zit jullie ook niet mee! Heel veel sterkte, hopelijk gaat het snel beter! Esther, ik zal eens gaan neuzen! We zijn vandaag de hele dag bezig geweest met Dani, die wilde gewoon niet slapen en alleen maar eten..... Af en toe een hazeslaapje tussendoor. Om half zes ( ) is hij uiteindelijk in slaap gevallen en nu slaapt hij nog lekker, dus we laten hem ook maar slapen tot hij zich meldt.
Hier even een reactie van mijn kant Luuk heeft ook nog steeds (na 5 dgn Nystatine) een witte tong en 1 wit puntje op z'n gehemelte. Vraag me dus af in hoeverre de spruw echt weg is. Als de kuur op is en het is nog steeds hetzelfde, dan toch maar weer bellen met de huisarts denk ik... Wat goed dat je met de Swing 85 cc gekolft hebt! Ik heb inmiddels uitgevonden dat Luuk met zijn dagelijkse flesje genoeg heeft aan ongeveer 100 cc. De ene keer gaat het helemaal op, de andere keer laat ie iets staan. Dus ik probeer altijd net iets meer dan 100 cc te kolven.