ahhh, jij gebruikt Cinababy? Wij hebben hier Infacol gebruikt, maar had het idee dat het niet altijd even goed werkte en Luuk vind het erg vies... hij loopt elke keer te kokhalsen als ik het toedoen en vind dat zó zielig.... Wat voor een spul is Cinababy?
goedemorgen meisjes! nou ik wacht op mijn manntej die komt uit de nachtdienst! was gister beetje overdonderd, zijn ouders kwamne onverwachts en ik zat gezellig te kwekken, roy was naar de videotheek gegaan om dvd´s te huren voor de nacht, maarre 2 uur later was hij nog niet terug en natuurlijk geen telefoon bij hem, normaal doet ie er 20 min over, dus ik begon hem te knijpen... kwam hij terug met een giga bos bloemen en met mijn autootje helemaal schoongemaakt... alle haren van de honden waren eruit... we hadden er eigelijk geen hoop meer in dat die auto schoongemaakt kon worden zo vies was hij, het was nog voordat we de grote station wagon hadden gekocht en de achterbanken gingen plat en dan de drie honden erin en hup naar het bos nou er zat geen hondenhaartje meer in en hij rook zalig en gepoetst en al, ben zo blij want ik rijd liever met die kleine auto , starlet dan met die station focus zegt zijn ma nog zo grappig bloemen? mijn zoon? jeetje dat heb ik hem nog nooit zien doen nou ikke wel hoor hahaha
Goedemorgen meiden! Ik heb geen tijd om iedereen bij te lezen (moet nog voeding maken e.d want Jade komtweer over een half uurtje ofzo...).Maar.... JADE HEEFT 8 UUR DOORGESLAPEN VANNACHT.... Voor het eerst in de puckababy. Vond het wel een beetje veel voor haar al, maar ze zal het wel nodig hebben gehad. En mama is ook weer lekker opgeladen...hihi... Tot later vandaag!
super karina wat goed... das toch ingebakerd he? iedereen bakert bijna in hier he? ik ben weer een apart geval... zo de 2e boterkoek deze ochtend gaat de oven in en zo nog even een cake en morgenochtend een appeltaart... das voor onze vrienden die op onze 3 bullebakken (honden) willen passen hahaha heerlijk morgen nachtje weg met zijn drietjes... mijn schoonma wilde best op levi passen, hahaha nee hij gaat mooi mee ons ventje
Eppie: Ja, ik ga weer zo snel aan de slag, maar het is niet zo veel hoor! Gelukkig! Ik ga namelijk een 3-delige cursus Babybonding geven. (Babymassage, draagadvies). Ik neem Julian dan gewoon mee! Ik wil ook wel dat boek 'oei ik groei' aanschaffen...ik ga dan maar eens op marktplaats kijken! Iggy: Ja, ik heb ook het gevoel alsof Julian al veel langer bij ons is. Als ik nu zeg dat hij 5,5 week is dan klinkt dat nog zo kort! Ik baker ook niet in hoor! Ik heb wel van die inbakerdoeken gekocht, maar telkens als ik inbaker dan heb ik het gevoel alsof het niet goed zit, dus ik ga van de week maar even naar het cb om te vragen of ze het even voor willen doen. Hij heeft wel een keer lekker lang geslapen terwijl hij ingebakerd was, maar de andere keren begon hij zo zielig te huilen en het lukte mij niet om voldoende ruimte rond zijn heupen te behouden. Dus misschien dat ik volgende week wel meer ga inbakeren! Vaam: Wat een lekker ventje is Daan, zeg! Mieke: Het gaat gelukkig al een stuk beter met me! Afgelopen week voelde ik me veel fitter en niet meer zo prikkelbaar en depri. Ik ben dan ook wel heel druk beizg geweest, afleiding gezocht en zo Ik denk dat het vooral met vermoeidheid te maken had, in combinatie met hormoonbalans. Dinsdag moet ik nog wel een keer terugkomen naar de huisarts en ik had ook bloed laten prikken dus dan hoor ik wat daar de uitslag van is. Het zou namelijk misschien aan een tijdelijk traag werkende schildklier kunnen liggen. Wat fijn dat Boaz zo lekker slaapt...en wat een schatje (foto banner). Tirt: heel veel sterkte! Knuffel! Meeting: Waar wordt de meeting gehouden? Of wordt het op verschillende plaatsen gehouden?
hihi daar hoef jij geen apart geval om te zijn hoor! als je kleintje gewoon zonder problemen slaapt, dan zou ik ook niet inbakeren! ik doe het zelf ook niet meer. ik merk dat ze zonder veel langer slaapt! dus ze heeft het niet echt nodig... Wel duurt het wat langer voordat ze slaapt, maar dat is niet zo heel erg..
Ik heb gister de HA-post niet gebeld. ze viel na haar laatste fles zonder problemen in slaap, en ik heb het idee dat ze zich nu ook beter voelt. maar dat was gisterochtend eerst ook, daarna ging het mis, dus ik wacht nog even af!
Goedemorgen allemaal! Wat leuk om weer zoveel te lezen van iedereen! @Iggy, super dat je mannetje je auto heeft schoongemaakt! En ook nog es met bloemen aanzetten? Mag de mijne ook wel es doen! @Tir, jeetje meid, zoveel dalingen ... zo langzamerhand moet het toch es de goede kant op gaan, toch? We blijven duimen voor je ... sterkte! @Golfola, wat fijn dat het beter gaat! Hopelijk is de uitslag goed. Maar heb idd wel es gehoord dat dat aan een traag werkende schildklier kan liggen. Heeft een collegaatje van mij ook, alleen dat is blijvend helaas. @meeting, super idee! Ik heb alleen geen idee meer op welke pagina nou de laatste goede lijst staat!? Wil iemand mij erbij zetten: Deesje, 's-Gravenpolder (in Zeeland). Het kan zijn dat ik 16 mei niet kan (opa wordt 80, weet niet wanneer ie dat viert), maar zet me er maar even bij. @inbakeren, doe ik hier ook niet hoor! Soms leggen we ze een beetje vaster in de omslagdoek, dan slaapt ze ook zo, maar vaak leggen we ze ook gewoon zo int bedje. Gaat tot nu toe nog goed! @Esther, tof, een nieuwe digi-camera! Balen dat dan net wat foto's van na de bevalling niet goed zijn. Hopelijk heb je vandaag wel je dag weer @Karina, wat fijn dat het inbakeren helpt en het goed gaat! Als je dan wat uurtjes hebt gepakt, voel je je een ander mens he! @Mause, Cinababy zijn homeopathische druppeltjes van VSM. Geef ik ook aan Naomi, helpt (volgens mij) hartstikke goed! Ze heeft af en toe nog wel krampjes, voornamelijk voordat ze haar luier voldoet, maar veeeeel minder als voordat ik ze gebruikte. En ze vindt ze ook niet vies. Is het proberen waard! @Mieke, heb er geen last van, van beurse ()(). Alleen als ze op knappen staan, hihi. Boaz heeft lekker geslapen! Vannacht ook? @Maka, wat lekker, wezen shoppen! En veel makkelijker, zo zonder kinderwagen! Hier is af en toe de regelmaat ook ver te zoeken hoor ... op het CB zeiden ze dat het door de BV komt. @Miireii, hoe is het? Heb je nog naar de hp gebeld? Hier alles prima! Gisteren was Naomi vrij onrustig. Of ja, onrustig, ze kon niet slapen! Ze was zo wakker! Erg leuk, maar 's avonds was ze natuurlijk megamoe, dus veel huilen. En wat krampjes erbij, zielig hoor. Ze sliep alleen bij mama of hele korte hazeslaapjes, pfff. Uiteindelijk om elf uur de fles gegeven en toen sliep ze tot vanmorgen half 7 nieuwe tijd Heerlijk! Nu ligt ze nog steeds te tukken. Jaja, FLESJE! Heb gisterochtend weer geprobeerd te kolven na het drama van afgelopen woensdag, en het lukte nu hartstikke goed! Had 110 cc uit twee borsten (en dan waren ze nog niet eens leeg ...!)! Ben dus hartstikke trots erop, hihi. En ook gewoon met mijn handkolfje. Vanmiddag krijg ik een dubbel electrische kolf, Medela Pump, van mijn schoonzusje, es kijken of dat wat is. Hier mensen ervaring mee? Nou, ik ga zo maar langzaamaan es opstarten, krijgen om half 12 schoonmoeders even op bezoek en vanmiddag om half 4 de buurtjes. Gezellig! Het is nu lekker weer, misschien tussendoor nog es een rondje lopen. Als ik niet meer kan reageren, fijne dag allemaal!
Goeie morgen meiden: Oeps had de klok beneden nog niet verzet dacht ik net dat het 9:00 uur was is het gewoon al 10 uur. Miiriie: gelukkig dat het wat beter gaat met Soraya. Golfa: fijn dat je je weer iets beter voelt Karina: geweldig dat ze zo lang doorslaapt in de puckababy, hoppelijk doet ze dit vannacht weer. Iggy: mooi dat je auto weer schoon is, bloemen leuk die krijg ik nou nooit. Heb even gebrobeerd een nieuwe banner te maken, hopelijk is hij gelukt.
oh ik hem me een joekel van een puist in mn lies auwwwwwwwwwww en dan zit me onderbroekrand er net op auuuuu net is ie opengeknapt allemaal vieze witte zooi bleghhhh
Hihi iggy toch! dat is niet prettig nee! ik had er laatst ook 1, precies onder mijn litteken.. vroeg me al af waarom hij zo'n pijn deed, maar dat was die irri puist dus!
oh balen want ik had me voor genomen alleen de boxers nog maar te dragen van voor de zwangerschap maarre heb toch maar weer een zwangerschaponderbroek aangedaan want dan voel ik die puist niet schuren meiden heb levi lekker bij papa boven gelegd en ik ga heerlijk met mijn drie honden het park in
Hoi meisjes, Ben echt zo verrot ... Manlief had me nog wel laten slapen, maar ja, komt wel weer goed hahaha Manlief is vandaag jarig, dus vanmiddag krijgen we visite. Is wel leuk, dan hebben we 3 beebjes bij elkaar Zal wel druk worden, maar het is toch alleen de middag. Ferry heeft vannacht 2 x 5 uur tussen de voedingen gelaten en om 06:30 uur (nieuwe tijd) was hij het zat. Hij had wel weer flink gelachen naar papa, dus dat was alweer een cadeautje. Manlief was erg blij met de slipcursus voor de motor! Dus het cadeautje was geslaagd Fijne dag allemaal!
@Mieke: we hebben een Canon Power Shot SX110 IS. Weet niet of jou dat verder wat zegt. Heb geen last van mijn borsten hoor. @Iggy: wat is je man toch een schatje zeg. Autootje schoon en dan nog een grote bos bloemen ! Die van mij brengt nooit uit zichzelf bloemen mee hoor. Dat is niet zo'n romanticus. Ow lekker boterkoek! Gadver wat heb je weer een lekekr verhaal van je puist . Heb ik ook weleens gehad en is idd heel erg irri! @Karina: wat lekker dat Jade doorgeslapen heeft vannacht. Heb je idd zelf ook lekker een nachtje kunnen doorslapen! @Golfola: ik heb gisteren de aanvraag voor de Shantala babymassage ingevuld. Lijkt me ontzettend leuk om te doen! Nu maar hopen dat Yannique het ook lekker vindt. Doet me goed te horen dat je je alweer beter voelt. We moetennog even een geschikte plaats vinden voor de meeting. @Miireii: en hoe gaat het vandaag met Soraya? @Deesje: heb idd vandaag een veel beter dag hoor. Ach we hebben allemaal wel eens onze dag niet toch? Naomi heeft dus lekker geslapen na zo'n wakkere dag te hebben gehad. Mooi dat kolven nu beter gaat. Ga ik zo ook nog even doen, dan kan mijn man vanavond een flesje geven. Met de dubbele kolf heb ik geen ervaring. Heb nog even een vraagje hoor: bij mij wil het kolven 's nachts niet lukken. Dan ben ik er waarschijnlijk te veel mee bezig en zit ik naar dat flesje te kijken of er al wat in zit. Op een gegeven moment stop ik maar, maar dat staat mijn tiet nog steeds op springen. Hoe doen jullie dat? Ik kolf dan om de druk er af te halen, omdat Yannique dan maar 1 borst heeft gedronken. X Esther
@Uk: gefeliciteerd met de verjaardag van je man! veel plezier vandaag! @Eppie: nou, ik heb het gevoel dat het al wat beter gaat. ze heeft tot nu toe de flesjes nog leeg gedronken.. nu krijgt ze er weer 1 dus ik ben benieuwd. verder heeft ze gewoon van half 11 tot nu geslapen. Misschien is het wel beter
@noppie: Fijn he als je kindje zo rustig is als je aan het shoppen bent. Morris is ook altijd zo heerlijk rustig, uren lang ook als het nodig is. Vind het zelf heel fijn dan heb ik ook niet zo het idee dat ik aan huis gebonden ben. Fijn dat het kolven zo goed ging! En ik kijk ook regelmatig of Morris het nog wel doet als hij slaapt. En als hij echt diep in slaap is moet ik ook echt heel goed kijken om te zien dat hij ademt, best eng soms. Maar daar maak ik mezelf alleen maar gek mee. @Maka: Ik vind het ook wel fijn om af en toe eventjes alleen weg te gaan, om de verantwoordelijkheid heel eventjes bij papa te leggen, haha. Leuk dat je zo'n leuke middag hebt gehad. @Eppie: En vandaag al een beter dag tot nu toe? Leuk dat je een nieuwe camera hebt. Een spiegelreflex misschien? Die hebben wij ook één van canon (350d) en die maakt hele mooie foto's. Vooral als er mooi licht is. Zeker van de zomer ga ik daar heeeel veel mooie foto's mee maken van Morris denk ik, haha Kolf je 's nachts dan gelijk je andere borst terwijl Yannique drinkt? Dan kun je namelijk gelijk gebruik maken van de toeschietreflex. Dat werkt bij mij wel goed, al heb ik het 's nachts nog nooit gedaan. @Mieke: Beurse borsten heb ik ook soms. Of juist dat ze echt super leeg lijken terwijl het dan al wel weer een tijdje na een voeding is. En fijn dat Boaz zo goed slaapt 's avonds. Dat wil hier helaas nog steeds neit lukken. Gisteravond weer geprobeerd om hem in bed te leggen na de voeding van half 5, toen heeft hij nog een uurtje geslapen maar na de voeding van 8 uur helaas helemaal niet meer. Ik heb echt geen idee hoe ik het voor elkaar moet krijgen dat hij 's avonds toch in zijn bedje gaat slapen. Het begint een beetje op te breken dat je geen kant op kunt als hij in je armen slaapt. @Angela: Balen dat je zo'n onrustige dag hebt gehad. Gaat het vandaag al beter? @Iggy: Wat ontzettend lief van roy! Hier ook zo'n vieze labradorauto. Goed om te horen dat dat toch nog schoongemaakt kan worden want ik wil de mijne over een tijdje in gaan ruilen voor een grotere, haha. @Karina: Wat goed dat Jade door heeft geslapen. De puckababy was dus wel succesvol? Hoop voor je dat ze het vol houdt en deze nacht ook doorslaapt. @Inbakeren: Wij bakeren sinds twee dagen neit meer in en ik merk niet echt verschil. Morris slaapt overdag nog steeds niet echt lang achter elkaar maar dat deed hij met de doek dus ook al niet. En 's nachts doet hij het best redelijk. Vannacht heeft hij van 23.30 tot 6,00 nieuwe tijd geslapen. En daarna weer tot 9.00 ongeveer. @Golfola: Dat klinkt leuk zo'n cursus geven. En fijn dat je je kindje gewoon mee kunt nemen! Ik ga binnenkort een uurtje babymassage volgen. Daar kreeg ik een bon van van mijn verzekering (in belgië) Lijkt me erg leuk. @Mirrei: Ik hoop dat Soraya zich vandaag beter voelt! @Deesje: Gelukkig maar dat jullie vannacht wat hebben kunnen bijtanken dan! Mooi dat het kolven nu wel goed ging. Ik heb ook even een nieuwe banner gemaakt, ik vond die van jullie allemaal zo leuk met die fotootjes erbij. Morris' zijn abces is nog steeds aan het krimpen maar ben bang dat hij toch nog open gemaakt moet worden want hij is niet weg. Bah vind het ook niks om daar dan een nacht te moeten blijven. Met meerdere personen op de kamer en Morris slaapt eigenlijk niet zo goed in een apart bedje, ben bang dat hij iedereen wakker gaat houden. Net weer even de draagdoek om gedaan omdat Morris weer niet wilde slapen en nu ligt hij heerlijk te tukken tegen me aan. Maar het is om 1 uur toch echt wel weer etenstijd dus moet hem maar wakker maken. Ow hij begint nu net zelf wakker te worden, mooie timing dus. Hmmmmmmmmm.... hij poept nu net en ik voel het volgens mij tegen me aan. Gadverdamme! Ik durf niet te gaan kijken. Dat is het nadeel van de draagdoek, dan doe ik hem alleen in zijn romper erin en met de beentjes gespreid, dus dan sluit die pamper niet goed aan. Meiden wens me sterkte! Hahahaha bahbah! Ik laat nog wel weten wat de ravage was. Ow bah...