Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

hahaha Anouk, ben benieuwd tot hoever de poep gekomen is!
    Wij hebben trouwens dezelfde camera ;)
    Gelukkig is het abces aan het krimpen, ik ben benieuwd wat ze zeggen morgen. Hoop niet dat hij geopereerd moet worden! Wij hebben dat nu 2 x meegemaakt met Ferry en dat is echt niet leuk :(
    En je banner is super!

Iedereen bedankt voor de felicitaties!

2. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

[​IMG][/url][/img]

3. Zeilboot

hallo,

martijn zijn haartjes zijn geknipt,

een heel ander koppie

anita

4. Zeilboot

eindreslutaat

zonder knipbeurt lijkt hij ent een pluizenbol, staat zo omhoog, nu is het veel beter.

wel raar hoor, de haren eraf

5. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Uk Gefeliciteerd met je man

Kuona: ik hoop voor je dat jullie niet meer naar het ziekenhuis hoeven, altijd sneu als zo'n kleintje onder narcose moet.
    Mooi banner heb je gemaakt.

Anita: haartjes geknipt geweldig hier vallen de haartjes alleen maar uit, wel hele schattige foto'svan Martijn.

De kids zijn al weer wakker dua zal even aandacht aan ze besteden :D :D

6. Mause

Mause Actief lid

8 jan 2009
    319
    0
    0
    manager
    De Meern
    thanks voor je reactie! Ik zal het eens gaan proberen!

Ik heb de vernieuwde versie van de medela, de freestyle, maar die is goed te vergelijken met de pump in advance. Hij werkt echt super! :)

7. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Miireii: fijn dat het vandaag met Soraya alweer beter gaat!

@Kouna: heb vandaag idd een betere dag.
    Wij hebben geen spiegelreflex camera genomen, omdat je daar nog best wel veel aan moet instellen is ons verteld. Dus een gewone digitale camera die hele mooie en scherpe foto's maakt.
    Ik kolf 's nachts niet als Yannique aan de borst ligt, want ik weet van te voren nooit of ze de andere borst wel of niet wil drinken.
    Wat vervelend dat Morris 's avonds zo slecht slaapt en kan me voorstellen dat het je gaat opbreken om dan met hem rond te lopen. Wij hebben dat met Yannique ook gehad, maar sinds de regelmaat brengt rust, gaat het heel goed.
    Wat een mooie banner van Morris.
    :D: en had ie lekker tegen je aan gepoept?

@familieveenstra: :confused: nu al Martijn zijn haren geknipt? Maar ja, wat wil je ook met zo'n bos haar! Lekker kort nu dus!

Daarstraks heb ik nog gekolfd en heb nu een flesje van 170cc voor vanavond. Kan mijn man Yannique voeden voor het slapen gaan en dan kan mama weer even oefenen met kolven.

Heb trouwens foto's op mijn blog gezet van het kadotasje wat ik voor mijn collega gemaakt heb, dus als er mensen zijn die willen kijken moet je daar even naar toe.

X Esther

8. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ te veel/ te weinig bv gegeven: dank voor jullie reacties. Had het ook nog op forum aan de lactatiekundige gevraagd. Die schreef ook dat je niet teveel kan geven. Maar wel dat we haar een klein beetje rechtop moeten houden als we haar de fles geven. Dat deden we niet inderdaad, we deden het nog via de methode 'zuigreflex', die we toen ze een week oud was moesten doen: haar plat op de arm en het hoofdje wat naar achter, fles erin, en dan kunnen ze niet anders dan drinken. Gaan we nu anders doen.

@ Eppie: fijn dat jullie een mooie nieuwe camera hebben. Hier geen ervaring met nachtelijke kolfsessies. Vervelend dat het dan niet goed lukt. Heb ff op je blog gekeken, mooi tasje hoor, waar je de tijd vandaan haalt alleen?!

@ Mieke: nee, hier geen beurse borsten. Wel af en toe onwijze stuwing, denk door kolven, en helaas ook nog behoorlijk pijnlijke tepels. Grmpf.

@ Mause: hier heb ik Ebbie de Nystatine bijna 2 weken gegeven. Maar er stond eigenlijk nergens hoe lang het moest geven. Ook kreeg ik geen spuitje om het bij haar in te brengen, zoals sommigen hier. Ik smeerde het met mijn pink in haar wangzakjes enzo. Maar ze kreeg volgens mij never nooit die 1 ml die ze moest hebben en bovendien spuugde ze het ook vaak weer uit. Hmmm. Ik ga deze week denk ik met de huisarts overleggen over het paardenmiddel fluconazol.
    Cinababy kan je bij de drogist kopen en is een homeopathisch middel van VSM. O.a. Mieke van dit forum heeft er goede resultaten mee behaald bij haar Boaz. Dus ben ik ook maar begonnen.

@ Karina: applause voor Jade en de puckababy, yeah!

@ Mireii: fijn dat het vandaag beter gaat met Soraya!

@ Uk: gefeliciteerd met je man zijn verjaardag!

Gisteravond Ebbie om 22.00 laatste voeding gegeven en ze kwam pas weer om 05.15 (oude tijd). Dus dat is ruim 7 uur later, waarvan we toch zeker zo'n 6 uur konden slapen. Hands up for Ebbie!
    Vanmorgen een tante op kraamvisite gehad, was gezellig. Daarna Ebbie weer gevoed en badje gegeven. Nu ligt ze te huilen dus ik ga haar maar weer eens een tiet aanbieden. Blijft pijn doen. Ik ga om paardenmiddel fluconazol (tegen spruw) vragen bij de huisarts denk ik. Krijg je alleen als de spruw niet over gaat.

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Noppie: fijn dat je goed antwoord hebt gehad over je vraag van de BV!
    Ach, waar ik de tijd vandaan haal? Ik kan heel wat doen als Yannique 4 uurtjes slaapt achter elkaar overdag en anders gaat het gewoon met tussenpozen!
    Hands up voor Ebbie, die vannacht zo goed doorgeslapen heeft!
    Wel vervelend dat je nog steeds last hebt van spruw.

Daarstraks met manlief, hond en Yannique nog lekker gaan wandelen. En net even het 'Oei, ik groei' boek opgehaald.

X Esther

10. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    hoi dames,

ik heb weer even een beetje tijd gevonden om te reageren, probeer wel dagelijks mee te lezen maar ook dit lukt niet altijd.

hier heeft mijn kleine mannetje regelmatig last van buikkrampjes dus hij weet zijn mama wel bezig te houden.
    ook is ie over dag lekker actief en slaapt ie weinig.
    de nachten gaan iets beter mits ie geen buikkrampen krijgt wat nu al 3 nachten op een rij feest is.
    hij ligt dan gewoon te huilen in zijn slaap zo zielig

vind het wel fijn om hier jullie ervaringen te lezen zodat je weet dat er meerdere mensen met hetzelfde zitten.en het dus niet alleen aan mij ligt

kimmie29: hier gaat de puckababy gelukkig wel goed, zodra ik hem los in bed leg is ie echt binnen een kwartier wakker.

tir: er lijkt echt geen einde aan te komen voor jullie he, word tijd dat je lekker kunt gaan genieten van je kleine man

daffie: welke voedingstijden heb jij nu voor mirthe,
    hier krijgt ie om 6.30,11,15,19 de fles en die van twaalf laat ik dan uitlopen naar de nacht, maar meneer begint nu de nachten steeds langer te slapen maar zit een beetje met welke tijden ik dan ongeveer aan moet houden voor het voeden zodat ik zelf niet in de knoei kom. hij red het nu vaak 's morgens tot 7.00 ofzelfs nog later. iemand tips?

kuona: hoop dat een operatie niet nodig is voor je kleintje

babydoos: hier wel de doos van c1000 gehaald maar die van de plus nog geen kans voor gehad, dame van felicitas is hier nog niet geweest

axioma: fijn dat je mannetje de fles heeft gegeven 's nachts , nu hem nog leren inbakeren.

eppie25: lees dat jij al weer lekker aan het knutselen bent, helaas heb ik hier nog geen tijd voor gevonden of gun ik mezelf die tijd niet.
    hoop dat het gauw weer komt want vind het toch wel lekker ontspannend

vaam: fijn dat het goed gaat met je vriend en dat hij een echte papa is voor daan

noppie: hier ook last van allemaal branderige en jeukerige plekjes die komen en gaan, ben er voor naar de dokter geweest en die wist het ook niet, konden hormonen zijn van de bevalling. heb nu tabletjes en dit werkt super

huisartsenpost: hier heb ik 2 weken geleden ook een keer naar de huisartsenpost gebeld omdat mijn kleintje ook steeds huilde, krijg ik van de week een rekening binnen voor telefonisch consult 25 euro, belachelijk toch

shoppen: ook hier lekker wezen shoppen gisteren samen met mams en zonder kleine. vond het wel heel moeilijk om hem bij papa achter te laten en zelf weg te gaan. weet wel dat mijn man het allemaal kan maar toch dat moedergevoel.

menstruatie: even een vraag aan jullie, hier heb ik drie dagen niet meer gevloeid na veel bruin slijmverlies, nu sinds gisteren vloei ik weer helder bloed. kan dit nog van de bevalling zijn of zou dit me menstruatie zijn

infacol: ook hier gebruik ik infacol, maar heb ook het idee dat het niet altijd werkt. ook spuugt ie het vaak weer uit of zet het op een krijsen.
    zit te twijfelen of ik over zal gaan op cinababy. wat zouden jullie doen?

iggy: lief van je mannetje dat ie je auto heeft schoon gemaakt en ook nog een mooie bos bloemen. hier kwam mijn mannetje gisteren aan zetten met kaartjes voor de musical van footloose

karina82: fijn dat het bij jouw ook goed gaat met de puckababy, is ook hier een groot succes

meeting: zet mij ook maar op de lijst bij, als iemand dit wil doen, weet niet hoe het werkt, als het in dne bosch is probeer ik sowieso van de partij te zijn, als het verder weg is moet ik even kijken hoe ik dit ga doen met vervoer. mirella 25 , den bosch, noord brabant.
    ben al druk aan het nadenken of ik een leuke plek weet, wat voor iets zoeken jullie en wat moet je er kunnen doen

uk80 proficiat met de verjaardag van je mannetje

anita: leuk joh dat je al zovlug de haartjes hebt moeten knippen, is wel een leuk koppie zo

keizersnede: even een vraagje aan de dames die ook een keizersnede hebben gehad, hebben jullie ook nog vaak last van de wond, hier is een stukje aan het ontsteken, is helemaal rood van buiten en komt ook viezigheid uit, ben benieuwd wat de gyn. er donderdag zegt als ik op controle moet.

boek oei ik groei, ook hier gekoch van marktplaats, is alleen een oudere versie van 2002, zou dit uitmaken met de info die erin staat

zo het is weer een lang verhaal geworden, hoop dat het zo voor jullie een beetje duidelijk is

11. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch

12. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    zo ook even spammen
    hier zit ik in de bank en vind ik helemaal niet leuk

13. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    FF ego :oops: .

Allereerst even spammen met mijn "kleine" meisje... :D

Verder hebben we het de afgelopen dagen zó druk gehad, dat ik écht geen tijd heb gehad bij te komen lezen en te reageren.

Gister de openhuizenroute.
    We hebben hier eerder aan meegedaan. Toen hadden we 10 bezichtingen en was het huis hierdoor binnen 8 dgn verkocht. Helaas afgeketst op financiering.
    Nu staat het huis sinds een paar wkn weer in de verkoop. Genoeg interesse. Gister ook weer 7 bezichtigingen. Ben benieuwd...

Daarna nog een verjaardag. Daar heeft iedereen vol bewondering gekeken hoe ik Anne in de draafdoek deed. Ziet er ook best ingewikkeld uit. Ze vindt het zó lekker in de doek.

De meeting:
    Ik vind het echt heeeel erg jammer dat het op 16 mei is. Ik heb dan een vrijgezellendag. Ik weet niet vanaf hoe laat dat is, anders probeer ik van te voren nog even te komen.
    Bij de decembermama's ken ik ook alle mama's persoonlijk en dat vind ik erg leuk en "kletst" en stuk makkelijker op het forum.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo ik heb even tijd om wat te posten hier ;)
    We zijn vanmiddag heerlijk naar Bloemendaal aan zee geweest met z'n drietjes.
    Mannetje had een auto (Audi A4) mee van de garage omdat de zijne kuren had.
    Dus we wilden deze auto even flink uittesten. Het was aan de kust heerlijk zonnig en onbewolkt. Wel een windje, maar we zijn lekker achter het glas bij een strandtent gaan zitten, geluncht en Boaz heeft heerlijk geslapen in de zeelucht.

Gister ook een beetje een onrustig dagje gehad, Boaz wilde niet echt slapen, alleen van die hazeslaapjes van een uurtje.
    Maar na de voeding van 18 uur naar zijn bedje gebracht en hij was toch wel moe van overdag, dus heeft hij heerlijk tot 23.45 geslapen.
    Daarna gevoed en kwam hij weer na 4 uurtjes. 's Avonds en 's nachts doet hij het dus lekker hoor!
    Om half 5 heb ik hem net gevoed en nu benieuwd tot hoe laat hij blijft slapen aangezien hij dus overdag weer niet zoveel geslapen heeft.

Angela, dus jullie zijn gister ook net zo bezig geweest ;)
    Heeft Dani het vandaag beter gedaan?

Mause, ik heb eerst ook Infacol gebruikt, maar had niet echt het idee dat het hielp en dat Boaz er wat meer mondjes door terug gaf.
    Dus ik ben toen maar weer overgestapt op de cinababydruppels en hij krijgt nu 3x per dag 3 druppels en dat gaat echt perfect.

Iggy, wij bakeren Boaz ook niet in hoor! ;)
    Wat is Roy toch lief voor je zeg, je hebt het goed getroffen met zo'n lieverd.
    Veel plezier!

Karina, applaus voor Jade hoor (zeg je het op z'n engels?)

Golfola, wat fijn dat je je beter voelt zeg en dat de afleiding daar dus bij helpt.
    Leuk dat je weer begint met je cursussen, succes.
    Locatie is nog niet bekend, alleen de datum.

Miireii, fijn dat Soraya gisteravond toch nog heerlijk geslapen heeft hoor!
    Ach ja het zal de ene dag toch altijd wer anders zijn dan de volgende dag.

deesje, Noami dus ook al wat onrustig? vervelend he, het is zo sneu dat ze zichzelf dan zo wakker houden. Maar gelukkig heeft ze haar slaap goed ingehaald vannacht.

Martine, leuk weer je bannen hoor!

Uk, gefeliciteerd met je mannetje! hoop dat jullie een gezellige dag/avond hebben.

Esther, oh een powershot is toch ook een prima camera hoor. Heeft ook extra zoom toch?
    Enne 's nachts kolven :confused: mij niet gezien hoor, dan wil ik alleen maar slapen.
    Wanneer er wat spanning op mijn ene borst komt door de nacht, dan laat ik Boaz eerst uit de 'goede' borst drinken die aan de beurt is, dan trek ik hem daar op tijd vanaf zodat hij nog even de spanning van de andere kan drinken.
    Ik merk doordat ik toch minder kolf dat ik daardoor minder spanning/stuwing heb. Ik kolf alleen voor hoognodige momenten.

Kuona, wij hebben ook de EOS 350D, fijne camera is het. Heb er wel een andere lens op gekocht zodat we beter kunnen inzoomen.
    Misschien kun je Morris 's avonds in badje doen, daar slapen ze meestal goed van hoor, daarna voeden dan zijn ze lekker rozig.
    Leuk je banner, Morris is een leuk mannetje!
    Gek toch wel dat het abces kleiner wordt, morgen moet je terug toch?

Jeemig Anita, Martijn blijft een bos haar houden en dat terwijl dat van Boaz juist steeds minder wordt, hihihi.

Noppie, fijn dat je nu weet dat het dus aan de verkeerde houding tijdens het geven van de fles lag. Hopelijk gaat het dan nu beter.
    Goh en wat slaapt Ebbie 's nachts goed zeg! :D

Mirella, misschien zijn de cinababy druppels ook iets voor Daniel, of geef je deze al? Ik denk dat het wel de moeite is om het te proberen hoor!
    Wat een vrolijkerd is Daniel op de foto zeg, heerlijk!

Noralien, wat een prachtige foto van Anne zeg!
    En de meeting, tja vooralsnog houden we 16 mei aan omdat Sjors dan in NL is. Maar wie weet... je kent het wel er kan nog veel veranderen.

Nou ga de lijst eens opsnorren!

15. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Haha Mirella, op de eerste foto heeft Daniel het idd beter naar zijn zin zo te zien :) .

Ik woon trouwens in Wormerveer, Noord-Holland.
    Wij gaan in augustus verhuizen naar Krommenie (een dorp verder).
    Oorspronkelijk kom ik uit Heerlen, Limburg

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meeting zaterdag 16 mei 2009
    Limburg:
    Angela: Venlo
    Noord-Brabant:
    Eppie25: Hoeven
    Vaamrile: Kaatsheuvel
    Hummelke Sofie: Deurne / België
    Enna: Tilburg
    mamma van Stef (Twinkle) Veghel
    Mirella25: Den Bosch
    Zeeland:
    Deesje: 's Gravepolder
    Zuid-Holland:
    Axioma: Gouda
    Gelderland:
    Utrecht:
    Marriedgirl: Utrecht
    Noppie: Utrecht
    Iggylover: Nieuwegein
    Daffie: Nieuwegein (die gewoon even van het vakantieadres komt :D ;) )
    Caro73: Amersfoort
    Noord-Holland:
    Mieke: Amstelveen
    Uk: Haarlem
    Maka123: Bussum
    Noralien: Krommenie
    Flevoland:
    Overijssel:
    Miireii: Enschede
    Sjors75, Portugal in NL: Denekamp
    Golfola: Ommen
    Drenthe:
    Iloiza: Emmen
    Martientje: Assen
    Friesland:
    familieveenstra: Drachten
    Groningen:
    Seyla, Groningen

België:

Hummelke Sophie:
    Karina82:
    Kuona:
    Dayenne: Arnhem
    Maatje: Duiven
    Mobiel: Schiedam
    Mause:
    Suske:
    Sonya one love:
    ......

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb in mijn onderschrift gezet op welke pagina de laatste Meeting-lijst staat!
    Zo kunnen we deze ook makkelijk terugvinden.

Spruw: daar heb ik nog even een vraagje over.
    Ik weet nu hoe je het in het mondje van de baby kunt zien, maar hoe weet je dat het bij je zelf aanwezig is? Wat voel je dan?

18. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mirella: ow, jij ook last van jeuk enzo gehad. Wat zijn dat dan voor pilletjes die je daarvoor kreeg? Ik vind het niet zo gek hoor, dat je wat moet betalen voor zo'n telefonisch consult. Je moet je voorstellen dat ze 100-den telefoontjes krijgen en daarvoor moeten allemaal mensen ingehuurd worden en betaald worden. Maar je kan de rekening gewoon bij je zorgverzekeraar declareren als het goed is hoor.
    Wat een lieverd die Daniel van jou.

@ Noralien: aaaach, wat een leuke foto zo op je hand.

@ Mieke: ik heb juist weer geen idee hoe je het in het mondje van de beeb kan zien. Volgens de lactatie-figuren is 1 van de problemen juist dat je soms zelfs niets ziet in de mond van het beebje. Ik weet alleen dat ik veel pijn in mijn tepels heb en soms steken in mijn borst. Heb jij ergens last van dan?

19. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Die foto is eigenlijk "toeval". Ik wilde wel eens een paar mooie foto's maken voor de achtergrondset, maar ben daar nog niet aan toegekomen.
    Anne lag vandaag in de box te slapen. Toen ik haar oppakte om naar boven te brengen, bleef ze op mijn hand slapen. Tja, das natuurijk een mooi fotomoment!

En de meeting, ik zie wel of het me lukt om te komen ja of nee.

Spruw, krijg je dan niet een grijs-wittige waas over je tepel?
    Volgens mij raden ze bwel aan je borst uit voorzorg in te smeren als je kindje spruw heeft.

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hallo allemaal!

Nou, vannacht een aparte nacht gehad. Thije ging om een uur of 12 slapen (oude tijd) en kwam om 04.00 uur (oude tijd), dus 05.00 uur nieuwe tijd. Aangelegd, gedronken etc.. maar hij stonk wel erg, dus wilde hem toch maar verschonen (doe ik 's nachts meestal niet) en toen kwam het.. tijdens het verschonen had ie me toch spuitpoep! Ik hield er nog wel wat voor, maar was te laat, de hele commode en muur zat onder :confused: :confused: :confused: Nou, dat wil je dus echt niet en zeker niet midden in de nacht! heb dus lekker staan schrobben, pff... maar ja, hij was het maar kwijt zullen we maar denken ;) Heb alles gelukkig wel schoon gekregen, maar was gelijk wakker dus.
    Daarna kwam hij om 08.00 uur en 11.00 uur (nwe tijd).. en is vandaag de hele dag al stipt om de 3 uur. Dat is nieuw, want de laatste tijd was het steeds om de 4 uur en moest ik hem zelfs soms wekken.

Vanmiddag kraamvisite gehad en weer een leuk pakje gekregen :D . Thije heeft zich voorbeeldig gedragen bij papa op schoot!

@ Maka,
    lekker dat je bent wezen shoppen! Ik zou ook wel willen, maar aangezien ik nog steeds mn normale maat niet terug heb :evil: , wacht ik nog maar even.
    Nog wat leuks gekocht?

@ Eppie, vervelend van je baaldagje gister! Gelukkig gaat het nu beter ;)
    Ik probeer Thije 's nachts wel 2 borsten te laten drinken. Heb weleens 's nachts gekolfd, maar dan alleen even de druk eraf en meer niet.

@ Cinababy / Infacol
    Wij hebben 2 dagen infacol gebruikt, maar ik had het idee dat Thije daardoor veel meer ging spugen en ben er dus weer mee gestopt. Toen weer terug naar Cinababy. Nu gebruiken we dat nog steeds, een soort onderhoudsdosis van 2x per dag 3 druppels. Dit gaat erg goed.

@ Iggy,
    Wat lief van Roy zeg!
    Volgens mij bakeren de meesten hier de baby's niet in hoor. Je moet het ook niet doen zonder aanleiding.
    Wij doen het dus wel, maar dit is omdat Thije heel erg onrustig is (was?) en zichzelf daardoor wakker houdt. De paccodoek doet goed zijn werk bij ons, hij is er veel rustiger door en slaapt beter/langer.
    Veel plezier bij Preston Palace!
    Lekker verhaal trouwens van je puist :confused: :)

@ Karina,
    Wow, wat goed van Jade zeg! De puckababy werkt dus goed bij jullie :D.

@ Golfola,
    fijn dat het beter met je gaat!

@ Deesje,
    Top dat het kolven nu wel goed is gelukt en dat met de handkolf!
    Gezellig gehad met de visite?

@ Martientje,
    Mooie banner!

@ Uk
    Gefeliciteerd met je man!

@ Kuona,
    En? Had Morris je lekker ondergepoept? :)

@ familieveenstra,
    Wat een haar zeg, gaaaaaf!

@ Noppie,
    Zozo, Ebbie is goed bezig met slapen zeg!
    Wat voor soort steken voel je als je spruw hebt? Ik heb namelijk soms ook prikkelende tepels.

@ Mirella,
    Leuk wat van je te horen!
    Leuk als je ook naar de meeting komt!
    Jij komt uit Den Bosch dus? Nou als je wat weet voor de meeting... :D
    Leuke foto's van Daniël!

@ Noralien,
    Wat een knapperd en wat een gave (Anne Geddes) foto!
    Leuk als je ook nog even naar de meeting komt! Kletst idd makkelijker.

@ Mieke,
    Leker dagje gehad dus zo te lezen!
    Dat van de spruw weet ik niet, maar ben ik ook erg benieuwd naar!

Nog even een vraagje; hoe voelt de toeschietreflex bij jullie? En heb je dat alleen als je je beebje aanlegt of ook weleens 'zomaar'? Ik heb de laatste tijd namelijk dat ik soms ineens mn borsten voel prikkelen, zou dat de toeschietreflex zijn?

Ben bezig met het maken van een album van de zwangerschap en bevalling, best een hele klus. Via de WIJ fotoservice.
    Daar hadden jullie goede ervaringen mee toch?

Zo ook maar eens eten maken, ben helemaal van de leg door de zomertijd ;)
    Fijne avond!

Deel Deze Pagina