lastig he, dat die kleintjes toch ongemerkt veel prikkels tot zich nemen als je niet thuis bent....! Wij merken het vaak aan Luuk als we pas weer thuis zijn, het in slaap komen is dan wat lastiger, hij zit dan alles nog te verwerken. Angela, lastig dat je schoonmoeder niet snapt dat het van hand tot hand gaan vaak snel te veel is voor zo'n baby. Wel goed dat je hebt ingegrepen, zelf vind ik dat soms nog wat lastig, dan voel ik me gelijk een zeikerd. Gelukkig hebben mijn (schoon)ouders wel begrip voor het feit dat ik hem niet te lang op diverse armen wil hebben, dus als ik zeg: "en nou gaan we Luuk naar bed brengen!", dan snappen ze dit wel. Married, lekker zeg, die spuitpoep in de nacht. Dat is iets waar je op dat tijdstip hélemáál niet op zit te wachten.... Ik had net ook iets stoms.... zat met Luuk samen in bad, merkte ik al dat ie een paar keer zat te winden... en jahoor, een minuut later poept ie toch ineens..... heb hem gelijk eruit gevist en ben zelf snel onder de douche gestapt.... Was niet zo smakelijk!
Heej meiden Van mijn lieve Buddy kreeg ik het bericht dat jullie een meeting aan het plannen zijn. Leuk! Ik ben van de partij! Lijkt me super leuk om al jullie beebs te zien . Hier gaat het gelukkig weer beter. Naomi is een stuk rustiger nu ik haar vaker aanleg. Blijkbaar was ze gewoon de hele dag hongerig. Denk dat ik niet genoeg voedingsstoffen in mijn melk had. En doordat ze zoveel huilde had ik geen tijd om te eten, dus kreeg ze nog minder binnen. Nu is ze een stuk rustiger maar komt nog wel vaak (om de 3 uur). 's Nachts doet ze het wel goed, meestal rond half 2 en half 7. Ze drinkt nu 2 volle borsten leeg, doen jullie beebs dat ook? Net had ze zelfs na 2 borsten nog niet genoeg, en moest ik haar na een half uur weer een borst geven. Is dat wel normaal? Ga nu maar even teruglezen...Pfff 30 pagina's . Wens me succes!
Thanks meis! Mijn bikini (uhum badpak durf echt niet met die striae in bikini hihi) wacht ook hoor! De 18e mag ik afrijden, als ik het haal dan kunnen we wel een plek uitkiezen op de helft van beide routes. Hihi maarja dan moet ik wel slagen . Duim je voor me?
Dayenne, fijn weer even wat van je te lezen meid! Waarom overleg je niet even met het CB, misschien is het een optie om een flesje naast je BV erbij te geven, alleen maar om haar een voldaan gevoel te geven en dan misschien in de avond voor je naar bed gaat of zo. Dat kan geen kwaad en als ze na 2 borsten nog zoveel behoefte heeft aan melk... Zal je op de lijst er bij zetten, waar woon je ook al weer? Daffie, vervelend dat je de pacco vergeten was. Dan merk je gelijk dat ze echt nog niet zonder kan he.
Dayenne, ik zou ook even overleggen met het cb! Stel dat je te weinig voedzame voeding hebt, lijkt het me heel lastig volhouden om BV te geven.... Wel vervelend hoor, want het is zo fijn als ze na een BV helemaal voldaan in je armen liggen. ennuh, sterkte met bijlezen....
Nou heb alles bijgelezen....Toch best snel he? Ben alleen de helft alweer vergeten haha . @Married dat prikkelende gevoel heb ik ook, soms zelfs een beetje pijnlijk. Vooral als ze begint te huilen . Dan schiet de melk eruit bij mij haha. Inderdaad ook bij kou. @Mause&Mieke ja ik ga denk ik morgen maar even naar het CB. Dat huilen was denk ik achteraf de 8 weken sprong. Had net een berichtje gehad van Oei ik groei over het 8 weken sprongetje, en dat is precies wat Naomi had. Ze is nu veel alerter, en speelt zelfs al met haar speeltjes . De muziekmobiel vind ze geweldig . Als die uitgaat dan kijkt ze heel boos haha. Maar dat ze niet voldaan is na het drinken moet ik even overleggen met CB. Zou goed kunnen dat ik niet genoeg voedingsstoffen heb....Ik moet zeggen dat mijn borsten ook bijna altijd leeg aanvoelen. Of hebben jullie dat ook? Het lijkt net alsof ze zich niet vullen....Maar als ze drinkt dan hoor ik wel dat ze flinke hoeveelheden naar binnen klokt. Ze verslikt zich zelfs vaak. Poe lastig hoor.... @Mieke jep ik kom uit Arnhem! Zet mij dr maar bij . Thanks!
@Miireii & Married, thanks voor de tip over een osteopaat. Wat zou die dan kunnen betekenen voor Naomi? Wat doet zo'n iemand eigenlijk? @Kolven, hier lukt dat voor geen meter. Doordat Noami 2 borsten leegdrinkt kan ik niks kolven. Eerst kon ik zo 125 cc uit 1 borst kolven, maar nu lukt dat dus helaas niet meer. Heb dan ook maar 1 flesje in de vriezer staan... @Sex, jaaaaaaaa gelukt hier! En het deed helemaal geen pijn meer . Goddank, want ik was echt bang dat het voor altijd pijnlijk zou blijven. Het is nog wel gevoelig, maar echt niet pijnlijk meer. Vriendlief ook weer tevreden, die stond echt op springen . @Baby Bjorn (haal het elke keer in de war met Bjorn Borg haha) hebben we donderdag gehaald, wat een uitvinding zeg . Ik gebruikte eerste zo'n doek, ook heerlijk maar dat duurde 10 min voordat ik het goed geknoopt had (is zo'n hele lange doek). Die Baby Bjorn kan je gewoon om doen en klaar . Ideaal. @Foto's; ik heb er prachtige foto's van jullie beebs voorbij zien komen! Super . Wat worden ze allemaal groot he? Ik zie Naomi echt elke dag groeien, niet normaal meer. Ik vond laatst een pakje maatje 44 die ze in het begin aan had, jeetje wat was die klein! Kan me nu echt niet meer voorstellen dat ze die aanhad.
kan zijn dat je wel veel melk hebt, maar dat de kwaliteit minder voedzaam is. Heb ergens gelezen dat ze dat kunnen testen.
ja dat kan zeker! waarschijnlijk was dit bij mij ook het geval, en dat kan weer komen doordat ik een te traag werkende schildklier heb maar dat hoeft natuurlijk niet altijd de reden te zijn hoor! Straks denkt iedereen dat ze te traag werkende schildklieren hebben dankzij mij Fijn om weer van je te horen dayenne! en fijn dat het wat beter gaat natuurlijk! Met Soraya gaat het nu goed moet ik zeggen. waarschijnlijk is het toch een sprongetje geweest, want ze heeft het nu bijna voorelkaar dat ze dr duimpje in dr mondje doet. zooo schattig! Eerst pakt ze met haar linkerhand, haar rechterhand, die drukt ze naar haar mondje toe (die mond staat intussen al ongeveer 10 minuten open haha!) en als ze haar rechterhand bijna in haar mond heeft, laat ze los en dan schieten die armpjes weer de lucht in hahaha! nog even geduld hebben denk ik.. Ze heeft van gisteren 22.30 tot vanmorgen 06.30 uur geslapen! ik was me blij haha! Dames, ik kom vanmiddag even reageren, ik moet nog even een paar uurtjes slaap pakken.. (oh trouwens, nu drinkt Soraya wel al haar flesjes leeg, dus ik denk dat het echt een sprongetje was.) goh wat kan je je toch zorgen maken he, als er wat aan de hand is?
sinds een week doe ik weer echt alles hahaha met alles bedoel ik ook echt alles... hahaha en niets doet me meer zeer ofzo! als ik het zo hoor is dat best snel na 2 1/2 week na de bevalling! en ik had toch ook de nodige hechtingen.... had verwacht dat alles veel losser zou zijn maar dat is het helemaal niet! 3 1/2 week verder en voor mijn gevoel is mijn lichaam weer gewoon (ja op de extra kg's na hahahaha) sta een appeltaart te bakken, gister 2 boterkoeken... we gaan zo als roy is uitgeslapen de honden naar onze vrienden (hondenpension) brengen en daarna heerlijk met zijn drietjes er tussen uit... heerlijk @ mause mijn schoonfamilie komt uit de meern
@mirella, wat een schatje is Daniel toch @Noralien, wat een prachtige foto van Anne. Fijn dat jullie zoveel bezichtigingen hebben gehad zaterdag, hopenlijk zit er een koper bij! @Mieke, oh heerlijk dat jullie naar zee zijn geweest! @Married, tjonge het is wel raak he bij Thije met t poepen Eerst de bank en papa en nou de muur... @HJ, wat leuk dat jullie naar de Ikea zijn geweest... haha ik kan me al die kijkende mensen wel voorstellen... ik vind een tweeling ook altijd intressant @Deesje, sterkte vandaag! @Angela, erg herkenbaar, ik kan daar ook maar moeilijk tegen. Mijn schoonmoeder wil de kleine ook meteen vast houden als ze binnenkomt, en de kleine moet wakker worden en moet haar aankijken... zucht tis dat t mn schoonmoeder is maar anders... @Mause, oh heerlijk poepen in bad @Dayenne, fijn dat het nu weer wat rustiger is met Naomi! Enne succes @Daffie, nou duidelijk dat je kleine meid dat inbakeren wel erg prettig vind! Heeft ze vannacht wel lekker geslapen? @Mirreii, wat schattig dat Soraya haar duimpje kan vinden (als t lukt ) Zucht mijn man heeft een vriendengroepje waar hij elke zondagavond mee afspreekt. De meeste zijn wat jonger dan hem. Ik ben wel eens meegeweest, maar t zijn niet echt "mijn types". Nu zitten er 2 jonge meiden bij en die zijn al 1 keer zonder te bellen langs gekomen vlak na de bevalling. En toen nog 1 keer op kraamvisite, toen waren ze aan t proberen om Josanne wakker te maken, want ze wilden haar op schoot. Nu hoorden ze van een andere vriend die hier was geweest dat hij Josanne wel vast had gehouden (toen was ze wakker). De volgende keer dat ze mn man zagen hebben ze geeist dat ze Josanne de volgende keer vast mogen houden. Ik merk dat ik daar ontzettend moeilijk tegen kan, Nu had was hij gisteravond weer naar zn vriendengroep geweest, en nou zei hij vanmorgen nou die en die komen vrijdagmiddag weer hoor. Ben toch wel ff beetje boos geworden, nog niet alle kraamvisite is langs geweest, en zij willen weer komen alleen omdat ze perse Josanne vast willen houden.. ik ben in staat om vrijdagmiddag met haar te gaan wandelen zodat ze weer slaapt.. Ligt dit nu aan mn hormonen?!? Ben echt een beetje boos op mn man dat hij niet even overlegd...
@ axioma nou kan me wel voorstellen dat zijn van die opdringerige typetjes die zelf niet door hebben hoe irritant ze over komen
@iggy, nou precies, ze snappen niet hoe dat overkomt.. @angela, hij zei alleen : "ik kan toch moeilijk zeggen dat ze niet mogen komen" en daarna liep hij de deur uit om te gaan werken Hij weet hoe ik erover denk maar hij vindt dat ik me aanstel, en hij durft geen nee tegen zn vrienden te zeggen...
nou dat kun je makkelijk zeggen nu in je kraamtijd maar ook daarbuiten... als het je niet uitkomt hebben vrienden dat te accepteren
@iggy, dat vind ik dus ook, hij houdt meer rekening met zn vrienden dan met mij... hij bekijkt t maar lekker... ik ga mn kleine meisje zo lekker badderen en genieten van deze mooie dag! maar ben blij dat jullie mij niet een hormonenbommetje vinden.... fijn om t weten dat t niet alleen aan mij ligt !
nee zeker weten niet nou ik ben meteen vanaf dag 1 erg duidelijk geweest over zijn vrienden.... prima dat ze langs komen maar wel normale manier, maarre mijn mans vrienden zijn schatten en hebben voor alles begrip, zijn gewoon normale volwassen jongens