Februari 2009 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Uk80, 17 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leintje1

Leintje1 Actief lid

7 jan 2009
    143
    0
    0
    Hoi allemaal,

jeetje wat is er in het weekend veel geschreven!

@ opdringerige visite; ik heb er ook een hekel aan..of mensen die echt er bovenop blijven zitten....blegh! Laatst onze Mik ook even flink gesopt na een verjaardag...iedereen moet eraan zitten...zelfs als hij slaapt (laat hem toch lekker slapen....denk ik dan)...

@ BV; ik denk dat de kwaliteit bij mij ook snel achteruit ging door mijn schildklierprobleem....het zijn toch ook allemaal hormonen.
    Mireii, ben jij alweer goed ingesteld?

Mik doet het verder super. Moest voor het babyclubje van het CB even bijhouden hoe zijn dag eruit ziet, zodat je de uren bij elkaar op kunt tellen. Nou, volgens mij prima! Mik slaapt 17u per dag, eet 2,5uur per dag, 'speelt' 2,5 uur per dag en ik ben ongeveer 1-1,5 uur per dag bezig met aankleden, badderen en verschonen.

Verder is mijn kanjer echt supervrolijk en sinds vorige week rolt hij van buik naar rug...

Vannacht weer een supernacht gehad! Hij kreeg om 21.30u zijn laatste fles en heeft geslapen tot 7.15u! Heerlijk! Kon het bijna niet geloven!

Nou, vandaag maar lekker genieten van het mooie weer! Lekker op pad...misschien lekker naar het strand! Heerlijk!

Nou, veel liefs, Leintje

2. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Hoi meiden,

Jeetje wat heerlijk wakker worden met zo'n strak blauwe lucht en een zonnetje.

Heb geprobeert alles bij te lezen maar er is echt veel geschreven zeg, volgens mij was het vrijdag helemaal veel wat er geschreven was. Toen was het zeker slecht weer....haha....

Hier hebben we volgens mij het 5-weken sprongetje gehad afgelopen vrijdag. Sanne heeft op heel de dag misschien 2 of 3 uurtjes geslapen, verder alleen maar aan het jengelen geweest, huilen en af en toe van die slaapjes van 10 minuten of alleen op schoot slapen en zodra je haar weglegde was het weer huilen. Erg vermoeiend maar zaterdag was het al een stuk minder en nu is het volgens mij wel over. En ze lijkt wel verandert ja, al vind ik sowieso wel dat ze de laatste tijd verandert. Met kijken en geluidjes maken.

@ sauna, vorige week ging het over de sauna, ik wil ook graag ergens de laatste week van mijn verlof weer eens naar de sauna, dus over een week of 3 / 4. Maar ik zou inderdaad niet weten hoe ik dat moet gaan doen met lekkende boobs? Kolven moet ik iniedergeval maar heb nu ook echt meerdere keren per dag een toeschietreflex tussen de voedingen door en dat is toch lastig denk ik.... Al meiden met ervaring bij de sauna?

Nou ik ga eerst eens kijken of ons meisje nog even wil slapen zodat ik even kan douchen. Het is prachtig weer zeg, wil straks echt even naar buiten. En misschien vanmiddag toch ook nog even een dutje doen. Heb soms toch echt slaap tekort.

Probeer het vandaag overdag bij te houden dus spreek jullie vast straks nog wel.

Groetjes

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen!

Gelukkig geen spuitpoep vannacht ;).. Thije had zn laatste voeding om 22.30 uur, sliep rond middernacht en kwam om 04.45 uur, daarna om 08.00 uur. Nu ligt ie wat te murmelen in zn wiegje.

@ Dayenne, goed dat je er weer bent! Dat van je voeding weet ik niet, zou het idd maar eens vragen op het CB. Ik geef Thije soms na een half uur ook nog wat hoor. Dan lijkt hij in eerste instantie wel voldaan, maar wil hij na een half uurtje nog een extra toetje. Meestal valt hij daarna heel snel in slaap.
    De ene keer hoeft hij trouwens maar 1 borst en de andere keer wil hij er 2. Is best wel verschillend.
    Fijn dat de sex is gelukt! :D.. Ik wacht nog even...

@ Deesje, sterkte vandaag!

@ opdringerige visite, heel vervelend! Ik laat Thije gewoon slapen, maak hem echt niet wakker voor visite. Sommige mensen zie je dan echt zo kijken en subtiele hints geven, haha.. boeien hoor.
    @ Axioma, ik zou het er toch nog eens met je vriend over hebben hoor, ik vind het echt niet normaal!

Hier waren zaterdagavond 2 vrienden van mijn man, 2 heel verschillende types. Aan de een merkte je dat ie zo'n baby'tje stiekem toch best heel leuk vindt, maar de ander zei op een gegeven moment 'zit er geen uit-knop op?' ... Daar kan ik dus ook echt niet tegen, je weet dat er een baby'tje bij ons is tegenwoordig, als je dat niet zint, ga je maar ergens anders voetbal kijken! :evil: ;)

@ daffie, vervelend dat je de pacco was vergeten. Je merkt dan toch dat ze nog niet zonder kan he. Baker jij overdag ook in? Ik alleen 's nachts in het wiegje. Overdag ligt ie in de kinderwagenbak, niet ingebakerd, en dat gaat meestal wel goed.

@ Mause, hahaha, lekker poep-verhaal!

@ Miireii, wat een lekker lange nacht joh!

@ Iggy, deed je zo snel alweer alles? Bedoel je dan ook sex? Want als je hechtingen hebt, mag dat toch helemaal nog niet zo snel ivm infectiegevaar? Dat had ik begrepen tenminste...
    Veel plezier in Preston Palace!

Wat een mooie dag vandaag en het wordt van de week nog veel lekkerder weer, joehoee!

Owww.. telefoon.. hmm, Felicitas. Ze komt om 12.15 uur. Wil de doos toch wel graag hebben, eens kijken hoe sterk ik in mn schoenen sta om de rest af te poeieren, hihi..

Nu even douchen, tot straks!

4. Kuona

Kuona Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.258
    6
    38
    Nou hier is de kogel door de kerk: Morris wordt vanmiddag geopereerd. Om half 1 moeten we er zijn en hij mag niet meer eten :confused: Hij moet natuurlijk nuchter zijn voor de narcose, maarja zeg maar eens tegen een baby dat hij niet mag eten. Hij heeft om half 9 zijn laatste voeding gehad. Op zich valt het dus wel mee bedenk ik me nu. Hij laat er meestal toch wel 4 uur tussen zitten. Hij mag tot 11 uur wel nog suikerwater hebben maar denk niet dat ik dat ga geven.
    Bah ik zie er toch tegenop zeg. Mijn kleintje onder narcose en straks zo'n wond... We moeten een nachtje blijven dus morgen/overmorgen laat ik wel weten hoe het gegaan is.

ps. Morris had me gelukkig toch niet ondergepoept maar het scheelde niet veel hoor! Het zat echt tot het randje.

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja married dat ook...
    verloskundige zei meteen dat de meeste mensen dat zelf bedenken 6 tot 8 weken wachten maar als je zin hebt moest je het gewoon doen zei ze ik dacht toen nou nee dank je wel maarre ja nou het was wel weer erg fijn....
    mijn 8 hechtingen waren snel genezen meteen naar anderhalve week vond de vk het er prachtig uit zien en ze zei ook meid tis helemaal genezen laatste hechtinkje trok ze er toen uit

ze zei ook het zit meer in je hoofd dat je het niet eerder durft te doen en dat dnek ik ook wel...

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Iggy,
    Ik vloeide na 2,5 week nog wel een beetje, dus dan lijkt het me niet verstandig ;) Maar als het mocht van de vk, heb je groot gelijk natuurlijk.
    Ik heb 9 april pas mn nacontrole.

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh nee ik was echt heel snel klaar met vloeien... en heb gene nacontrole meer ja kan over 2 weken voor de leuk beebje laten zien

8. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ iggy & married, bij mij had de verloskundige gezegd dat zolang je nog vloeit je uit moet kijken voor infectiegevaar. Hier vloei ik nog steeds een heel klein beetje maar hebben het gewoon met condoom gedaan, lijkt mij dan geen probleem. Het is nog een beetje gevoelig maar genieten er weer volop van. Hoop wel dan het gevoelige binnenkort wegtrekt, zijn denk ik precies de plekjes van de hechtingen.

Ik ga woensdag nog wel op nacontrole, lijkt me wel fijn om het af te sluiten en nog even sanne te showen haha...

Ga zo mijn meisje maar weer aan de borst leggen, ze wil na de voeding van half 8 niet slapen en blijft een beetje mekkeren.

9. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Kuona: ahh wat zielig voor Morris (en papa en mama natuurlijk). Heel veel sterkte hoor! Ferry heb ik toen ook suikerwater gegeven, zodat ik zeker wist dat hij het zou redden tot die tijd. Maar hij vond het helemaal niet lekker :) Dus had maar 40 cc op ofzo, en wel gered zonder krijsen ;)
    Heel veel sterkte, en straks is hij er wel lekker vanaf!

Iggy: Veel plezier bij Preston Palace!

Married: Hahaha veel succes met de Felicitasdame :D Ben heel benieuwd of je het kan weerstaan :)

Gisteren was manlief jarig en hoewel er niet veel mensen waren, was het voor Ferry toch erg druk. Dachten we.
    De ochtend was hij heel vrolijk, lekker kletsen en lachen. Maar de middag was weer huilen en zeuren. Om 19:00 uur fles gegeven en 3 kwartier later in bed gestopt. Lekker geslapen en ik maakte hem om 22:45 uur wakker voor de laatste voeding en die smaakte hem prima. Lekker met zijn ogen dicht gedronken. Totdat hij na de fles ging persen. Hij bleef persen en persen en liep helemaal rood aan! Was heel zielig om te zien. Toen hij na een half uur (!) uitgeperst leek ging ik hem verschonen. Hij had een hele dikke plakaat, die echt knoerthard was in zijn luier :(
    Dus ik heb net de huisarts gebeld om te vragen of we Nutrilon Omneo mogen proberen en hij vond het geen probleem. Wel zei hij, dat met zulke dingen het cb heel veel weet en dat we best eens konden vragen aan hen hoe en wat. Dus dat ga ik ook maar even doen. ;)

Vandaag is het PRACHTIG weer en ik kan niet naar buiten met hem... :( Manlief heeft de auto mee en het onderstel ligt nog achterin :(
    Nou ja, dan maar een pyjamadagje :)

10. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Goeiemorgen meiden!

Jeetje, ik een buikgriepje afgelopen weekend (gelukkig nog genoeg gekolfde melk voor de kleine, die heeft dus nergens last van gehad), moet ik alweer weet ik hoeveel pagina's bijlezen! hihi Kletskouzen! :)

@Angela: Heel lief dat je me wel op wil komen pikken! Alleen kom ik rechtstreeks uit België naar de Meeting ;)

Moet wel lachen om de lijst; zet mij maar in België neer ipv Noord-brabant, anders wil iedereen mij komen halen :) En bovenaan sta ik als Hummelke SoFie en onderaan Hummelke SoPHie hahaha ;)

@Dayenne: hè, hè, daar ben je dan weer! Nou, laten we het zwemmen dan maar even zitten ;) Ik neem mn bikini gewoon mee naar de meeting :) :)
    Lili komt trouwens ook heel vaak om te eten en ik leg haar ook maar gewoon aan, sindsdien gaat het een stuk beter en is ze echt een voorbeeldige beeb. Soms zit er 3 uur tussen, soms maar 1,5 uur, maar meestal 2 à 2,5 uur. Ach, tis gewoon een schokopje ;)

Klok vooruitzetten: jeetje, hadden ze hem niet terug kunnen zetten? Hadden we onze slaap nodig, zetten ze d klok vooruit! :confused:

@Kuona: Kogel door de kerk dus.. Veel succes voor je kleintje en voor jullie in ieder geval! Hoop dat het daarna prettiger is voor je menneke..

Ik ga even bijlezen, dikke knuff alvast!

Sofie

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Net even cb gebeld en ze vond het een uitstekend idee om de Omneo te proberen. Maar omdat Ferry de Forte krijgt (hongerige baby's) mocht ik hem om en om doen. Dus 3 voedingen Omneo en 3 voedingen Forte. Ben helemaal happy, het schijnt dat van de Omneo de ontlasting ook zachter wordt :D

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @kuona, heel veel sterkte vandaag!

13. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Goedemorgen goedemorgen!

Wij zijn gisteren voor het eerst sinds de bevalling weer eens de kroeg in gedoken. Heb ook voor het eerst sinds ongeveer 1 jaar weer biertjes gedronken (flesjes Corrona's want ik had een koortslip en wilde verder niemand aansteken). Ik voel me nu gelukkig kipfit en heb geen kater, maar wat komen die biertjes hard aan als je al zo lang geen alcohol hebt gehad! :confused:
    En heb daarna twee keer de afgekolfde melk weggegooid ivm de alcohol die daarin kan zitten. 1x 300 ml en 1x 180 ml. Keizonde!

@Noppie
    Fijn dat je met je Swing zoveel makkelijker kolft! Had ik ook toen ik electrisch ging kolven. En dat Ebbie nu zo goed slaapt joh! Wij gebruiken ook sinds drie dagen de cinebaby (eerst de infacol, maar ik had niet de indruk dat die hielp) en nu heeft ze al drie dagen geen krampjes meer gehad. Silje is nu een stuk rustiger. Kennelijk heeft het op Ebbie hetzelfde effect. Fijn hè!?
    Wij geven Silje trouwens meestal 150ml als we de fles geven. Ze weegt nu ongeveer 4 kilo. Toen ze 3,5 woog kreeg ze ongeveer 110ml. Maar soms wilde ze meer en dan kreeg ze er een beetje bij. Was ze veel meer tevreden. Maar dat wisselt gewoon vaak want de samenstelling is telkens anders denk ik.
    Ow, ik lees nu dat je de tip hebt gekregen om dr rechterop te houden. Doen wij idd ook. Ook omdat ze soms maar door blijft drinken en dan loopt een deel er weer uit (ze kent geen grenzen, net als dr mama dnek ik :) ). Ben dan soms bang dat ze dr in stikt als ik dr niet genoeg rechtop hou.

@Miireii
    Poeh! Ik hoop dat je inmiddels weet wat er met je meisje aan de hand is. Zou me ook n beetje zorgen maken als Silje dr flesje niet leeg zou drinken want dat komt bijna niet voor. Gewoon de huisarts bellen! (heb je vast al gedaan)
    Ah! Ik lees nu dat het al beter lijkt te gaan. Goed zo!

@Mause
    Ja, die infacol, daar had ik ook niet de indruk van dat het hielp. Wij zijn ook over op de cinebaby. Is van VSM en homeopatisch. Het enige dat ik er minder aan vind is dat er een heeeel klein beetje alcohol in zit. Gek hè!?
    Bij de winkel waar ik het kocht zeiden ze trouwens dat je beter het symptoom kunt bestrijden door het kindje iets te geven dat de darmwerking verbeterd en dat goed is voor de darmflora. Heb een artikel meegekregen over baby's en hun darmpjes en het adres van een internetsite. Ik heb dat alleen nu niet bij de hand, maar als iemand geinteresseerd is dan weten ze het vast bij een winkel waar homeopatische middelen verkocht worden (ik was bij rozemarijn en thijm).

@Deesje
    Ik heb ook de Pump in Style van Medela. Gaat keisnel omdat het dubbel is. De TSR van de ene borst veroorzaakt ook de TSR in de andere borst en daardoor kolft het meestal iets beter dan een enkele kolf zeggen ze, maar als ik hierzo lees wat iedereen met een nekele kolft dan valt dat volgens mij nogal mee. Ik denk dat het voordeel is dat je sneller klaar bent, omdat je beide borsten tegelijk kunt kolven. Iig een erg fijne kolf vind ik (heb eerst met zo'n handkolfje gekolft dus alles was een verbetering! :) :) ).

@Iggy
    Ieuieuieuieuieuw! :confused: Klinkt niet lekker, zo'n openbarstende puist. :)

@Uk
    Leuk kado hoor, zo'n slipcursus. Kan mij voorstellen dat hij daar blij mee was. Maar denk dat die lach van Ferry helemaal de topper van de dag is geweest! :)

@Anouk
    Ik help je hopen dat het abces weggaat. Kan me voorstellen dat je liever niet een nachtje daar blijft!

@Anita
    Wat een schattige foto van de geknipte haartjes!

@Mirella
    Ik zou overstappen op de cinebaby denk ik. Gewoon eens uitproberen of je verschil merkt.
    Enrom leuke bankhang foto! Wat kan die boos kijken! :)

Ben nog niet helemaal bijgelezen, maar ik ga eens boven kijken. Silje meldt zich normaal rond 10u en het is al bijna half 11 dus ik ga eens checken of alles wel ok is! :)

14. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ik gebruik voor Soraya ook de omneo en het bevalt hier helemaal goed! de poepluiers zijn inderdaad wat zachter.. maar ze blijft wel zo hard persen dat ze er rood van aanloopt en soms zit ze er tot aan haar nek onder hahahaha! :)

15. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ooohw btw!

Mijn zwager en zijn vriendin hebben gister de uitslag gekregen en de uitslag was goed! Het kindje is gewoon gezond (he wat klinkt dat naar, kindjes met Down kunnen ook gezond zijn) maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel.

vond het trouwens wel een beetje raar dat ze een brief op zondag kregen van het ziekenhuis,,,

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mieke, ik herken dat wel, het idee misschien spruw te hebben...
    Maar Vera heeft geen witte dingetjes in haar mond en drinkt verder prima. Ik heb ook vaak gevoelige tepels, soms pijnlijk tijdens het drinken, soms erna. Maar dat gaat dan ook weer weg/minder.
    Maar ja, is dat niet normaal? Er zit toch 8x per dag een kind aan te lurken en niet altijd op de goede manier (als ik ff met andere dingen bezig ben bv, glipt ze er wel eens half af/ soms kom ik erachter dat ze eigenlijk al een tijdje alleen nog maar ligt te sabbelen...)

Toeschietreflex, die heb ik ook wel eens 'zomaar'. Vooral als ze een beetje gestuwd zijn. En ik vind t (nog steeds) behoorlijk pijnlijk, ze voelen dan heel strak en pijnlijk prikkelend van achter naar voren. Tijdens het drinken duw ik ook altijd tegen mijn andere tepel aan tijdens de tsr, dan doet t ietsje minder pijn. Lekken gaan ze alleen als ze bloot zijn.

Mause, heb je wel je bekkenbodemoefeningen gedaan in het kraambed? Hopelijk wordt t wel beter als je die oefeningen nu goed volhoudt.
    Ik merk wel ná t plassen dat er soms nog een beetje zwaar/drukkend gevoel op komt, maar dat is na een paar sec weer weg...? Ik heb gelukkig geen last met ophouden.

Married, spuitpoep hmmm, moest nog zo lachen om je berichtje laatst toen Thije zichzelf, papa en de bank onderscheet... Nu heeft Vera ook al 3 dagen achter elkaar alles ondergescheten! (Zo zonde, ze had haar nieuwe Mexx pakje aan ;)!) Gelukkig nog niet op de muur gespoten trouwens, zit je idd niet erg op te wachten 's nachts, zzzzzzzz!
    We horen haar wel vaker flink broektoeteren, maar nu dus al 3x dat het er echt langsloopt. Meestal komt t er via de rug bovenuit.
    Zal de luier niet meer groot genoeg zijn? Of komt t gewoon doordat er zo'n kracht achter zit...?

Gisteren naar de verjaardag van mijn schoonvader geweest en daarna nog langs mijn schoonmoeder. Wat is Vera dan een voorbeeldig kind altijd! Zo lief en rustig en constant minimaal 3 uur tussen voedingen. NIet dat ze normaal niet lief en rustig is, maar als we ergens heen gaan doet ze nog extra haar best lijkt wel, haha. Kennelijk vind ze drukte fijn. En in de auto valt ze helemaal binnen een minuut in een diepe slaap. Handig hoor!
    Toen we thuis kwamen nog flink gevoed tussen 2230 en 2330 en daarna heeft ze heerlijk geslapen tot 6 uur. Dus ze is nu hopelijk meteen lekker aangepast aan de zomertijd :).

Dayenne, Vera drinkt de laatste tijd idd ook meer. Eerst was vaak een borst al genoeg. Nu blijft ze aan de andere kant vaak ook maar doordrinken, soms nog wel een kwartier als ze aan de andere kant ook al 15-20 minuten heeft gedaan!
    Ah, super de 18e afrijden, spannend!
    Ai, heb je striae op je buik gekregen?

Gek is dat he, dat mensen die haar een paar weken niet gezien hebben, zeggen dat ze zo enorm veranderd is en zo enorm gegroeid. Ja, ik zie wel dat ze steeds meer lacht en echte menselijke trekjes krijgt, maar ik zie haar niet echt groeien!
    Alleen als ik probeer een pakje aan te doen die dan heel erg strak zit of gewoon niet meer dicht kan, terwijl ie in het begin prima paste.

Duimpje in mond, hoort dat ook bij de 8 weken sprong? Volgens mij heeft Vera die ook al wel gehad...? Ze heeft iig al heel wat kenmerken die daarbij horen uit t oei ik groei boek, maar ik heb het idee dat het toch geleidelijk gaat (iedere paar dagen ontdek ik weer een nieuwe 'kwaliteit') en niet met die sprongetjes hoor.
    Omrollen vanaf de zij, brabbelen, hoofd optillen, dingetjes (proberen te) pakken, dingen volgen, duimen dus. Het is om de beurt gekomen de afgelopen 2 weken ongeveer, en niet opeens allemaal tegelijk... En af en toe is ze een dagje wat huileriger en slaapt ze minder, om de volgende dag weer 'normaal' te doen.
    Ziet er wel heel erg schattig uit, dat duimen, trouwens, maar toch maar snel eruit en speen erin hoor!

Axioma, wat irritant zeg!
    Ik heb er zelf over t algemeen niet zo'n moeite mee als iemand Vera wil vasthouden, ze slaapt meestal toch wel goed door. Maar als ze een druk dagje heeft en dan net ligt te slapen, dan liever niet. Iedereen heeft daar tot nu toe gelukkig wel begrip voor.
    Maar als ze gewoon wakker is, mag iedereen haar van mij even vasthouden als ze willen, Vera vind dat ook prima altijd. Ze houdt wel van aandacht geloof ik!
    Maar vaak vergeet ik t zelf ook te vragen en dan denk ik achteraf, o ze hadden haar misschien ook wel even vast willen houden... Niet iedereen durft dat ook te vragen volgens mij. Nou ja, pech dan :D.
    Ik vind t alleen wel soms vervelend worden als onbekenden in de winkel ofzo willen kijken. Iedereen zegt ook tzelfde, en soms wordt ik daar een beetje ongemakkelijk van. (Veel haar? vind je?!)

Leintje, wat goed dat Mik al van buik naar rug kan rollen!
    Probeer ik met Vera ook, want vind t een beetje eng als ze strax wel van rug naar buik kan (lijkt ze soms te proberen), maar nog niet terug... Ah, Mik is wel al 2 maanden, zie ik.

Eppie, 's nachts kolven? Je moet er maar zin in hebben! Pff, ik moet moeite doen om bij de voeding van 5/6 uur niet in slaap te vallen. Als ik stuwing heb, dan leg ik haar gewoon eerst aan de meest gestuwde kant aan en over de loop van de dag wordt t dan wel minder. Ben een beetje bang dat als ik (extra) ga kolven bij stuwing, het alleen maar erger wordt.

Kuona, ach sterkte vandaag met de operatie van Morris. Weten ze trouwens hoe t komt dat abces?

Wow, Iggy, dat is snel! Na 1,5 week je knip al genezen?! Ik heb er nu geen last meer van, maar ik vind het nog steeds niet helemaal genezen hoor, als ik er aan voel of naar kijk! Hier nog geen sex hoor, ook niet echt behoefte aan, tenminste niet all the way!

Ik ga trouwens niet op nacontrole. Het gaat allemaal goed en mijn bevalling is overgedragen aan de ziekenhuis-verloskundige, ivm remifentanil-infuus. Vind t wel goed zo. Vera hebben ze ook in de kraamweek al gezien tijdens de controles.

Uk, dan ga je toch een klein wandelingetje maken met Ferry op de arm, lekker dik ingerold in een warme doek ofzo?!
    Arme Ferry, met zijn harde plakaat! Hopelijk werkt de omneo snel!

Sofie, vroeg me dat ook al af... Als je zelf ziek bent (griepje oid), dan hoef je toch niet te stoppen met BV?

Ik ga maar es ff met Vera onder de douche en daarna naar de dierenarts. Kattenvoer is nu echt op (was vorige week helemaal vergeten nog terug te gaan)...:(

17. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Miirreii, o wat een fijn nieuws voor je zwanger&vriendin! Gefeliciteerd!

18. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Anouk, heel veel sterkte. Hopelijk heeft Morris er niet te veel last van. Onze kindjes kregen in het ziekenhuis trouwens vaak suikerwater als troost na een ingreepje (infuusje prikken ofzo) want het schijnt pijnstillend te werken bij die kleintjes.

Uk, hopelijk werkt de Omeo voor Ferry. Lex heeft nu Comfort (zelfde maar dan van Friso) en daar heeft hij heel veel baat bij. Geen paarse hoofden meer hier, haha! Zowiezo vult het beter, dus ook een uitkomst voor hongerige baby's.

19. martientje

martientje Actief lid

8 mrt 2009
    298
    0
    0
    Mirrella: ik geef rond 22:00 uur de laatste fles meestal houd hij het dan tot 7:00 vol en dan de rest van de dag om de 4 uur.
    Leuke foto’s.

Noralien: geweldige foto.

Maried: gassie lekker in de nacht als je moet gaan boenen.

Mause: ik heb dat probleem met urine verlies vaak als ik blaasontsteking heb.

HJ: geweldig he als met een tweeling op stap gaat, weet niet hoe het tegenwoordig is maar mijn moeder moest altijd verplicht bij de AH boodschappen doen in de andere winkels paste ze niet met de tweeling kinderwagen door de kassa.

Dafie: zo zie je maar weer dat de paccodoek goed helpt.

Dayenne: gelukkig gaat het wat beter met Naomi

Axoima: nou ja wat brutaal van die meiden, wat zecht je man er van dan?

Kuano: heel veel sterkte: lijkt me lastig dat hij niets meer mag eten.

UK: wat sneu van Ferry zijn ontlasting, jammer dat je niet naar buiten kan.

Miiriie: goed nieuws voor je zwager.

Ga even slapen.

Martine

20. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede

hihi kijk eens wat je hebt geschreven :)

maar wel bedankt hoor! :D

Deel Deze Pagina