Dayenne: bij mijn eerste zoontje was ik ook onzeker, omdat hij zo vaak dronk, maar toen kwam ik een artikel tegen op internet en dat heeft mij erg geholpen! Misschien voor jou ook wel! http://www.natuurlijkouderschap.org/bor ... -bewijzen/ http://www.borstvoeding.com/kindjeaande ... lapen.html Ik heb gemerkt dat de borstvoeding en het slapen (en ritme krijgen) het beste gaat als je het loslaat. Dus niet op de klok kijken, niet afvragen of het wel goed is, gewoon vertrouwen hebben op wat je kindje aangeeft. De artikelen helpen dan goed, want daardoor krijg je vertrouwen.
@Axioma groot gelijk hoor! Ik zou het ook niks vinden als mijn vriend dat zou doen. Tuurlijk ben je geen hormoonbommetje . Of.......we zijn allemaal hormoonbommetjes . @Miireii, wat geweldig van dat duimpje! Schattig he, hoe die armpjes kunnen wapperen. Als Naomi honger heeft en ik ga haar aanleggen, dan begint ze helemaal enthousiast met haar armpjes te wapperen . Net een debiel hahaha. En fijn nieuws voor je zwager en zijn vriendin! @Married hmm bij jou dus ook verschillend. Zou dat dan horen in deze stadium? Dat ze gewoon meer behoefte hebben aan melk? Vannacht dronk ze weer 'normaal', 1 borst en soms een toetje van de 2e. Vanochtend weer 2 borsten. Ze leek voldaan na elke voeding...Best verwarrend zo he.. @Kuona aaaah wat erg! Sterkte ermee! Lijkt me niks om je kleintje zo te zien . @Soof, thanks! Dus jij hebt ook een hongerige baby . Voel me al een stuk zekerder.. Bikini naar de meeting? Gaan we zwemmen dan? Weet eigenlijk helemaal niet wat we gaan doen..? Heb ik overheen gelezen denk ik . Klok vooruitzetten; thanks soof! Hihi ik was het helemaal vergeten . Had mijn telefoon nog op de oude tijd haha. Dat gebeurt me nou elk jaar . Nouja, 2x per jaar dus.... @Maka ja zo drinkt Naomi ook! Fijn dat jullie het herkennen, was al bang dat er iets mis was. Nee ik heb striae op mijn borsten en bovenbenen/billen. En gigantisch, net een tijgervelletje . Mijn buik is helemaal striae-loos . Als ik een laag truitje aan heb dan zie je die striae al . Vind ik zo jammer! Nou, ik heb echt een SUPER nacht gehad . Ben weer helemaal bijgetankt! Naomi kwam om 1uur, om half 2 borst 2 en daarna rond 5/6 (heb niet op de klok gekeken) en vanochtend om 8.45. Heerlijk! Nu slaap ze ook heerlijk bij me in de Baby Bjorn. Ben blij dat het sprongetje voorbij is! Fijne dag allemaal, en geniet van het héérlijke weer! Ga zo lekker wandelen met Naomi, wat is de wereld toch mooi he als het zonnetje schijnt!
@Dayenne: mijn buik is ook staie-loos! heb het inderdaad ook alleen op mijn bovenbenen en mijn borsten..... raar is dat he! ik hoop wel dat ze minder rood gaan worden over een tijdje want ik wil ook heel graag zwemmen hhaahha!
Thanks! Super die artikelen, erg interessant! Je hebt gelijk, je moet het loslaten. Heb gister en vannacht niet op de klok gekeken en moet zeggen dat het veel beter voelt! Normaal dacht ik: wow komt ze nu al weer? En nu voed ik haar gewoon, zonder nadenken. Gaat veel beter!
@Miireii aah jij ook al? Vervelend he! De straie op mijn borsten beginnen iets minder rood te worden gelukkig. Maar op mijn bovenbenen en billen is het vreselijk...net een slagveld. Allemaal kleine rode streepjes, echt heel veel....Lijken net spataders....
Hahaha ja inderdaad! He wat is Soraya een schatje zeg. Vooral die middelste foto op je banner is geweldig!
ik hoop dat ie het doet via deze site.. internet heeft kuren.. maar dit is ook een schattige foto! als we dan toch bezig zijn haahha!
Hihi kan ik me heeeel goed voorstellen! Wat een heerlijk gevoel he, moeder zijn . Vind het echt het mooiste wat er is!
Wat een mooie kindjes! Echte meiden he! De Felicitas dame is weer weg hier. Op zich best leuke aanbiedingen zaten ertussen. Heb een abo op KEK Mama en Ouders van Nu genomen, dat vind ik altijd leuke bladen en lees en koop ik vaker. Ow en het boek over kinderziektes.
Ow, hihi. Ja, 'zwanger' typt zo lekker, heb ik al zo vaak getypt t afgelopen jaar ! Wat een mooie schattige meisjes! Striae, ik heb er gelukkig helemaal niets bij gekregen... Heb er wel wat van vroeger op billen en heupen. Je schijnt er gevoeliger voor te zijn als je jonger bent... Zo, mevrouw is weer verzadigd. Nog ff boeren en op naar de dierenarts en supermarkt! Wat een heerlijk zonnetje, ai lof it xx
Hahahaha Married, je kon het toch niet laten? Mirreii: ahh wat een lieffie he? Daynne: Ook al zo'n schatje! Ze kijkt daar echt van : "wat moet je" hahaha
Axioma, HEt blijft een lastige situatie, het blijven toch zijn vrienden natuurlijk. Maar ik zou het wel ieder e keer duidelijk aan hem aangeven! Succes iig. Kuona, heel veel succes met Morris! Sofie, tja, Belgie is ook voor mij een beetje te ver om Striae, hier nog flink op de buik. Na Levy is het na een tijdje redelijk weggetrokken, dus daar hopen we nu ook maar weer op.