Daffie, Boaz moet het hier zonder gras doen, hou ik totaal niet van. Maar ter compensatie... als we de achtertuin uitlopen, lopen we direct een groot speelveld op met wipkippen, glijbaan en zelfs een klein kinderpierebadje. Deze wordt zomers bij temp boven de 21 graden iedere ochtend door de gemeente schoongemaakt en gevuld met water en 's avonds weer geleegd. Wat een luxe voor de kindjes hier.
Vraag 1: Ik doe Thije gister en vandaag een jas/vestje aan over zn kleertjes en dan onder het dekentje. Maar het dekentje niet helemaal tot bovenaan. Zijn handjes en nekje komen er bovenuit. Wellicht dat ik komend weekend het vestje uit laat. Ik vind hem namelijk best warm aanvoelen met vestje. Er zit trouwens ook nog een dekje over de wagen (Bugaboo). Vraag 2: Wij hebben dan wel geen slaapzak, maar een paccodoek. Daarin trek hem ik hem alleen een rompertje en sokjes aan, dan de doek en dan wel het lakentje en dekentje over hem heen. Als het warmer wordt, leg ik denk alleen een lakentje over hem heen.
Hallo hallo, Heb ff snel n vraagje. Ben benieuwd of iemand hier het herkent. Vanmorgen had Silje (zoals altijd) hele dunne gele ontlasting. Maar vandaag zaten er opeens ook kleine zwarte sliertjes doorheen. Geen idee waar dit van komt. Via google vind ik dat het komt door het eten van banaan, maar Silje krijgt alleen nog maar bostvoeding natuurlijk. Dus nu maak ik mij uiteraard een beetje zorgen. Iemand hier ook wel eens zo'n luier tegen gekomen? Groeten, Susan
zwarte sliertjes, nee herken ik niet... Misschien ff CB bellen? Ongi, ach ik wacht t maar ff af. Ik vloeide al een tijdje niet meer, dus kan me niet voorstellen dat dit nog van de wond zou zijn... Vera is ook erg warmbloedig (in tegenstelling tot mijzelf). De lodger zonder jasje was eigenlijk al te warm in februari, mutsje doe ik sowieso niet. Nu doe ik haar met haar kleertjes, zonder jasje onder een dekentje in de wagen. Evt dekentje wat terugslaan. Gisteren zelfs ff met de kap neergeklapt. Ze vond t prachtig, geloof ik! Vanmorgen zoiets grappigs. Ik hang altijd de spuugdoekjes aan de zijkant van de wieg bij t voeteneind. Kan ze niet bij, dacht ik. Kom ik daarstrax naar dr kijken, heeft ze t spuugdoekje gepakt en onder dr armpje geklemd! Zo grappig . Meteen fototoestel gehaald en foto gemaakt!
Nu even tijd om te reageren: @Enna: wat naar dat je zo terug kijkt op je bevalling en je kraamtijd. Heb je het hier wel met de gyn over gehad? En dan val je ook nog even van de trap. Zul je nu wel spierpijn hebben dan? Had de osteopaat jou ook wel meteen kunnen behandelen dan ? @Axioma: goede tip van die haarelastiekjes! @Uk: nu een beetje gerustgesteld door de neurochirurg? Kan me voorstellen dat je niet nog op zo'n te vroeg geboren kindje zit te wachten en alle ellende die jullie daarna nog hebben gehad! Heb geen ervaring met de gelecho. @Angela: nee van shoppen krijg ik nooit genoeg. Vandaag dus een vestje maat 62 gekocht bij de Prenatal en zo'n blikje om van gips een hand- en voetafdrukje te maken! En had nog veel meer kunnen kopen, maar heb me dus goed in kunnen houden ! En hoe vond Levy het circus? @familieveenstra: nou doet met goed te horen dat het nu met Martijn beter gaat. @Mieke: nee, bij sommige mannen wil het er ook echt niet in hoor ! Vanmiddag bij mijn collega op kraamvisite geweest. O wat is Binc toch een lekker manneke. Het was erg gezellig. Nu ben ik wel moe, dus ga maar even uitrusten voor ik direct aan het eten begin. X Esther @Kouna: wat zielig dat je mannetje de hele tijd nuchter moest zijn! Maar hij heeft er niet zoveel last van gehad lees ik. Fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen! @Miireii: hoe was het bij het CB? Heeft Soraya de prikjes goed doorstaan? Dat met die uitroeptekens doe ik zelf ook, zonder dat ik er bij na denk! @Married: en hoe gaat het vandaag met Thije? Nou vraag me dus ook af of een eventuele volgende bevalling nog sneller zal gaan . Vond die 4 uur al heftig, laat staan dat het nog sneller gaat. @Leintje: heerlijk toch, op het terras zitten? @Anne: voel je niet schuldig hoor. Je hebt het al druk genoeg met Thomas. @Patriessie: Keano groeit goed dus? Wat een schatje en wat heeft ie al veel haar?! @Deesje: hier wisselt het ook heel erg hoor met hoeveel Yannique drinkt. De ene keer ,meer dan de andere. Na anderhalf uur heb je weer genoeg melk in je borsten zitten hoor, dus dan kun je gewoon kolven. Soms ben ik ook weleens bang dat Yannique dan eerder komt, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd en anders geef ik haar tochgwoon de afgekolfde melk? @Maka: alweer ongesteld?! Boeren als een bouwvakker is het hier hoor . @Martientje: lust jij geen chocola? @Daffie: leuk dat jullie met de tuin bezig gaan! @mijn vraag mbt kleren en slaapzak: bedankt voor jullie antwoorden!
@ spaarrekening voor beebje: las dat Married dat heeft geopend, goed idee. Wil ik zelf ook wel, maar mijn vriend vindt dat onzin . Hij moest zijn studie e.d. zelf betalen, mijn ouders hadden er voor gespaard. Scheelt toch als je ouders je die extra goede start kunnen geven vind ik. Gaan jullie een vast bedrag storten Married? @ Iggy: tjeeeee, wat een heftig nieuws over Levi! Hoe is het nu met je ventje? @ Kuona: fijn dat Morris' operatie achter de rug is! @ !: hier ook de neiging om steeds uitroeptekens te plaatsen . @ Mieke: kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt dat je vriend zo laks omgaat met het voeden en het ritme van Boaz. Tis natuurlijk wel lastig als ie echt in slaap is gevallen.... Maar ja, ik zou er ook geirriteerd door raken hoor. Ik wil ook geen gras in onze tuin. Voor ons huis hebben we een bizar groot plein, met ook grote grasvelden en speeltuinen e.d. Onze tuin moet ook nog aangepakt worden, geen geld dit jaar helaas. @ Patriessie: Ebbie was ook zo klein en was ook in het begin steeds heel koud, maar dan nog wel 36.1. Maar ze mocht pas na een week in bad ofzo. Maar wat groeit die Keano van jou bizar hard inderdaad. Lang leve de flesvoeding? @ Eppie: hier ook vandaag over de kleertjes een winterjasje en dan nog een dekentje. Vandaag geen extra mutsje, want aan het jasje ook een cappuchon. @ Suske: sliertjes in de ontlasting kan misschien ook wel komen doordat er iets in je eten zat wat ze dan niet kan verteren? Weet het niet zeker hoor. Heb even 2 baaldagen achter de rug. In het kort samengevat: - erg veel pijn aan tepels gekregen. - veel gehuild omdat ik bv geven zo bijzonder vind en het niet kan volhouden zo. - huisarts vindt spruw-verhaal onzin omdat er in Ebbie's mondje niks te zien is. Ha wigert om wat dan ook nog voor te schrijven. Voor de pijn in mijn tepels heeft hij geen verklaring. - lactatiekundige en verloskundige boos op huisarts. - van vriendin de gynaecoloog nu wel Daktarin orale gel gekregen. - pogingen om volledige bv af te kolven nog niet gelukt, wel meer dan ooit met de nieuwe kolf. Ik hoop de productie op te kunnen gaan krikken. Graag tips! - dus toch gister en vandaag nog 2-3 keer aangelegd aan pijnlijke boobs. - vandaag genoodzaakt alvast weer 1x flesje Nutrilon te geven. Wel direct daarna weer gekolft (krappe 100 cc). - bizar veel tijd kwijt met voedingsgedoe. - ben erg verdrietig . Overigens, vind het net als jullie zo bijzonder allemaal deze tijd. Ben steeds een beetje verdrietig als ik weer iets moet afsluiten. Enne Mieke, je had denk ik toch gelijk hoor dat Ebbie zoveel huilde omdat ze te weinig binnenkreeg. Ik merk dat als ik haar een flinke fles geef, of het nu fv of bv is, dat ze dan heel snel weer tevreden gaat slapen en dan ook urenlang. Misschien moet ik toch de bv gaan loslaten, maar wil eigenlijk zo graag dat ik haar nog wel bv kan geven. Boehoe...
@Noppie: wij hebben het losse geld wat wij nu als kraamkado hebben gekregen in Yannique haar spaarpot gedaan en ben eigenlijk wel van plan om iedere maand een bedrag op haar rekening te storten. Is toch mooi als wij haar straks een goede start kunnen geven! Jeetje meid wat heb jij vervelende dagen achter de rug zeg. En wat een l*l van een HA dat hij niks voor wil schrijven, omdat hij vindt dat er geen spruw meer is. Wel fijn dat je vriendin gyn is en dat die je wel helpt. Om je BV op te krikken moet je normaal gesproken Ebbie meer aanleggen ,bijv. om de 2 uur, dus zou zeggen dat je dan ook vaker moet kolven. En misschien kreeg Ebbie wel te weinig binnen. Snap dat je graag BV wil geven, maar je moet voor jezelf ook wel kijken of het haalbaar is en of jij het zelf ook nog wel trekt. Wat Ebbie heeft ook niks aan een mama die moe en/of overstuur is! Weet dat ik dit makkelijk kan zeggen, omdat bij mij de BV als ee tierelier loopt! Wat zegt de lactatiekundige hierover dan? X Esther
@ Noppie, we hebben het geld dat Thije heeft gekregen voor zn geboorte van diverse mensen overgemaakt op die spaarrekening en sparen daarnaast elke maand een vast bedrag. Beide opa's/oma's storten ook maandelijks een klein bedrag. Balen van je BV. Kan me goed voorstellen dat je er erg verdrietig van bent. Maar zoals Eppie al zegt, je moet het zelf ook nog wel trekken he, aan een oververmoeide mams heeft Ebbie niks. Fulltime kolven lijkt me heel erg zwaar, is in principe dubbel werk, zou top zijn als het je lukt en je het op kunt brengen. Maar met flesvoeding is ook echt helemaal niks mis, meis! Ben ook wel benieuwd wat de lactatiekundige ervan zegt. Ligt het aan je hoeveelheid melk denk je of zuigt Ebbie wellicht niet hard genoeg? Sterkte met je pijnlijke tepels, wat een *** van een HA!
@ Married en Eppie: nou, Ebbie zuigt hard genoeg, dat is geen enkel probleem (auw!). Nee, lactatiedeskundige zegt dat kolven toch een andere techniek is ofzo. Zij zei: zoveel mogelijk proberen te kolven/aanleggen dan gaat je productie als het goed is omhoog.
@ Noppie, wat balen joh, en wat een *piep* van een HA! Heb je ook al geprobeerd om met een tepelhoedje te voeden? Dat zou ook je tepel moeten ontlasten. Of evt. Purelan smeren, dat heeft bij mij erg geholpen toen mijn tepels in het begin van de kraamperiode gevoelig waren. Wellicht het proberen waard. Wat ik nu doe (om een voorraadje aan te maken) is na elke voeding, toch elke borst nog 5 minuten te kolven. Eerst dacht ik dat Luuk met name de eerste borst goed leeg dronk, maar ook uit die borst komt nog ong. 40 cc met het kolven. Mocht je niet meer willen / kunnen aanleggen door de pijn, dan proberen om de 1,5 a 2 uur te kolven, als het goed is aan je borsten dan al snel méér melk aanmaken, omdat je méér vraagt.
@sliertjes in de poep Heb CB gebeld. Komt waarschijnlijk doordat ik gisteren erg veel groente en fruit heb gegeten, maar waar t door kwam kon ze niet met zekerheid zeggen. Gewoon afwachten en in de gaten houden. Verder doet ze prima op wat krampjes na dus ik maak me maar niet te druk. @Noppie Ik weet niet of je de tip al hebt gehad, maar het helpt misschien ook als je extra veel drinkt. Hoe meer ik op een dag drink hoe meer ik af kan kolven. Heb in het begin ook veel last van branderige tepels gehad. Bij mij kwam het waarschijnlijk door het schuren omdat ik n tepelhoedje gebruikte. Daardoor waren mn tepels geirriteerd. Wie weet dat t dat is bij jou? Voelde bij mij alsof er iemand met schuurpapier over mn tepels had gewreven. Erg pijnlijk! En toch geen spruw gelukkig. Hoop voor je dat de zalf gaat helpen en vind t maar raar dat je HA niet gewoon die zalf voorschrijft. Is toch verder niet schadelijk en spruw is gewoon niet altijd zichtbaar. Iig sterkte en succes met kolven. Probeer je rust te houden en leg er niet te veel druk op dan komt het vast goed!uitroepteken! @spaarrekening Twijfelen we over. Je zet het geld dan lange tijd vast en door de inflatie wordt t in feite alleen maar minder waard (bij wijze van spreken). Dus misschien dat we iets doen met beleggen oid. @wat trek ik aan vandaag Het was superweer, maar Silje had toch n soort lodger om, omdat t zo waait en daar zit n soort muts aan die ik kon gebruiken tegen de zon op dr bol. Vind dat wel lastig want t lijkt me voor zo'n kleintje ook wel lekker om wat zon op dr toet te krijgen, maar schijnt niet goed te zijn. Vind zonnebrandcreme ook weer zo wat voor zo'n kaboutertje dat nog niks gewend is qua creme. Pffff! Tis alweer bijna 20u! Ik ga de puk in dr bedje steken en nog ff kijken of er iets leuks op tv komt. Anders kruip ik er ook lekker in met een boek! Grtz, Susan
Mieke, haha tja mannen! De mijne doet af en toe ook van die dingen helemaal verkeerd (naar mijn maatstaven ). Dan zeg ik er wat van, wordt ie boos. "Ja, ik doe t toch ook allemaal voor t eerst!" Maar ach, hij doet erg zijn best. Meestal. Irritant vind ik wel dat als ik aan t voeden ben en iets nodig heb, en t hem vraag, dat ie dan soms gaat zuchten. Grrr! Ik zit hier de hele tijd vast, dus jij moet me nu ff helpen. Nee, niet zó, nú! Noppie, ach ja kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt dat het allemaal niet zo makkelijk gaat. Maar idd, BV moet niet ten koste van alles gaan. Bovendien heb ik hier en daar ook gelezen dat flesvoeding eigenlijk vrijwel net zo goed is als BV. (Maar ja, daar zitten toch niet die beschermende stoffen in...?) Mijn schoonzusje heeft bij haar eerste fulltime gekolft (maar haar productie was juist heel erg hoog; ze hoefde maar 4x/dag te kolven) en dat was heel erg zwaar. Wauw, we hebben misschien een nieuwe oplossing voor de avond-cluster-sessies! Net begon Vera weer te huilen, 1,5 uur na de voeding, zoals iedere avond. Toen heb ik haar even op dr buikje gelegd om te oefenen, iets langer dan normaal. Werd ze opeens stil! Nu, bijna 3 uur na de voeding, begint ze pas weer een beetje te pruttelen! Misschien toeval, maar hopelijk een oplossing
@Kwijlen, hier ook steeds meer, en je kunt er ook erg leuk belletjes mee blazen @Kuona, gelukkig dat de operatie goed verlopen is! Hopenlijk heelt het allemaal snel en heeft Morris nergens meer last van! Josanne heeft nog geen favo knuffeltje hoor! @Married, sterkte met de regeldagen! @leintje, zo Mik heeft goed doorgeslapen! Wow! @Patriessie, mooi mannetje hoor Keano! Josanne krijgt 6 keer 120 cc met 4 schepjes. Maar ze weegt nu ook ruim 5 kilo! @deesje, ja heerlijk he dat je de was nu lekker weer buiten kunt laten drogen @Maka, niet te druk maken over werk joh... eerst lekker van je mooie meid genieten. Je kunt later altijd kijken wat je wilt gaan doen.. @Martientje, hihi er zullen inderdaad maar weinig vrouwen zijn die geen chocolade lusten! Wel moeilijk als je nu helemaal geen suiker mag want dat zit wel in erg veel producten lijkt me! Maar ja de reacties op suiker zijn wel erg heftig zo te lezen! @Eppie, ik trek josanne gewoon een shirtje aan en daarover haar jas, en dan lakentje dekentje en t dekje van de kinderwagen... warm zat hoor! gewoon in t nekje voelen of ze niet te warm wordt! Ik baker Josanne in een gewone doek, en dan doe ik er alleen een dekentje over anders wordt t naar mijn idee te warm! @Daffie, oh dat zijn flinke tuinplannen, wel leuk! Wel fijn dat je stenen op marktplaats hebt kunnen vinden! @Miireii, fijn dat Soraya zo goed gegroeid is! en dat ze t zo goed deed met de prikjes... is ze nog steeds zo rustig? Waren jij en je man vandaag niet zoveel jaar samen!? @Mieke, wat vervelend dat je man in slaap is gevallen, ik zou daar ook niet echt tegen kunnen... Fijn dat je strategie toch goed werkt! Wat ideaal trouwens zo'n speelveld vlakbij huis! @Spaarrekening, wij hebben er ook een bij de rabo aangevraagd. De kleine meid heeft van opa en oma een flink bedrag gekregen wat we niet zomaar uit willen geven... @Noppie, he meid wat vervelend dat je zo last hebt van je (.)(.) ik weet hoe vermoeiend en stressvol het is als het allemaal niet wil lukken! Toen de bv bij niet wilde lukken gaven ze als tip, veel rusten, veel drinken, om de 1,5 kolven, chasewnootjes eten, en veel volvette producten gebruiken. Maar bv is niet heilig hoor, ik vond het zelf ook jammer dat ik niet kon geven, maar ook met fv kun je een goede moeder zijn! Sterkte hiermee! @Sjors, geweldige foto Hihi zijn eigen fles vasthouden Vandaag mn zus met haar zoontje en dochter op bezoek gehad, kreeg gelijk weer een lading speelgoed waar mn neefje niet meer mee speelt. Mn nichtje van 7 heeft zich over Josanne ontfermt, constant de mobiel aanzetten, speentje geven, sussen, en Josanne heeft de hele tijd geen kik gegeven! Daarna nog mn collega op bezoek gehad, kreeg een leuke longsleeve met daarop "Born in 2009" vond m wel grappig. En afgesproken dat ik 14 april afscheid ga nemen op mn werk en tegelijkertijd Josanne kom laten zien. Raar hoor... maar ook wel erg lekker!
Hoi meiden, Ben ik weer eventjes, heb een heerlijke dag gehad. Mijn moeder kwam hier om een beetje in huis te rommelen en had een afspraak bij de VK voor het afsluiten van deze periode. Heerlijk naar toe gewandeld (20 minuten heen) en nog even over de markt geweest en weer teruggewandeld. Super met dit weer. @ kleertjes voor buiten, ik doe haar nu nog een jasje aan en onder een deken in de kinderwagen, in de schaduw is het nog best fris, alleen moet je wel oppassen met het zonnetje ja, ik liep vandaag op de terugweg in de zon en ze had het toen best warm volgens mij @ zwangerschapsstreep, heb het vandaag gevraagd aan de verloskundige, kan nog maanden duren..... Is een pigment verhaal en duurt wel even voordat dat weg is. @ vocht vasthouden, ik dacht dat ik nog wat vocht had omdat ik mijn ringen nog niet om kan, dit kan wel door de borstvoeding en de hormonen komen ja, zou eventueel iets vochtafdrijvends kunnen gebruiken maar heb er verder geen last van dus ik wacht wel even hoor @ BV, ik lees bij iedereen dat het erg wisselt, hier ook, heb het idee dat ik echt in een regelweek ben beland, soms komt ze na 3 uur soms na 5 of 6 uur ( s'nachts) en vanacht zelfs na 2 uur alweer. En ik kolf ook ineens meer, ik kolf normaal maar 1 keer per dag als we de melk van de dag daarvoor via flesje geven, in een flesje doe ik net iets meer dan 100 cc en vandaag kolfde ik gewoon 200 cc (uit 2 borsten dan natuurlijk maar vorige week was dit max. 130 cc) @ slaapzakjes, meiden zijn jullie hier tevreden over? En liggen ze dan in van die slaapzakjes met mouwen? Heb wel eens gehoord dat dit verplicht is in een kinderdagverblijf? Moet hier nog het gesprek hebben maar misschien moeten wij er binnenkort ook wel aan geloven en lijkt me eigenlijk wel fijn, dan trappen ze zich ook niet los ofzo @ voorkeurshouding, sinds 2 dagen is er ineens een voorkeurshouding ontstaan, heb vandaag haar bedje andersom opgemaakt dus met het hoofdeind als onderkant en vanmiddag leg ik haar in bed en ik ga haar later ophalen ligt ze dus precies op haar zelfde wang als anders. Terwijl ik nog dacht dat het wel door het licht of geluid zou komen. Nou nog maar even proberen, straks weer en anders toch maar op haar zij laten slapen met een rolletje ervoor en erachter? Hebben jullie er veel last van? Ik mag trouwens van de verloskundige gewoon in bad, als je bijna niks meer vloeit en het is nu bijna 6 weken geleden dan kan het geen kwaad meer. Dus het wordt tijd voor een lekker badje samen met Sanne.... heerlijk lijkt me dat. Fijne nacht voor iedereen met veel slaapuurtjes, kom morgen weer gezellig meekletsen, ben de hele dag thuis maar dat is niet altijd garantie voor een rustig dagje....
@ spaarrekening, o ja, ik schreef laatst al over de zilvervlootrekening van dsb, moeten jullie toch eens naar kijken, is een hogere rente als bij de rabo! Wij hebben deze afgesloten en hebben samen besloten iedere maand 20 euro te sparen. Kunnen het missen en dan geven we haar toch een heel leuk spaarbankboekje als ze 18 is. Maar als in de toekomst blijkt dat het teveel is kan je altijd minder sparen natuurlijk
Noppie, lieve buddy! veel meiden hebben het hier al geschreven, als het niet gaat en je raakt er door geemotioneerd en gestrest dan heeft Ebbie daar ook onder te leiden. En idd bv is niet heilig en kv is tegenwoordig ook heel goed tegenwoordig. Maar ik kan me zo voorstellen dat je teleurgesteld bent in je lichaam die het een beetje laat afweten. Bespreek het met de lac.deskundige en vraag haar wat je het beste kunt doen. En idd heel veel drinken, ik heb alleen maar dorst sinds de geboorte van Boaz. Maar het moet niet ten koste van jezelf gaan. Ik denk dat Ebbie net zo'n tevreden baby zal zijn wanneer je kv zou geven of een combinatie van beiden. Dat wat je er uit krijgt is toch ook al meegenomen als je dat aan Ebbie kunt geven. Wel fijn dat je via je vriendin toch medicijnen hebt kunnen krijgen, raar hoor van je ha. Axioma, wat lief van je nichtje zeg! ze is natuurlijk ook heel dol op haar nichtje. Sjors, wat een leuke foto zeg. Daan houdt gewoon zelf zijn flesje vast, wat knap zeg Maka, hier hetzelfde hoor als ik hem iets vraag, af en toe aaahhrggg. Haha grappig zeg dat Vera dat doekje ineens onder haar arm had. Spaarrekening: wij hebben ook een bedrag van overgrootoma gekregen en van de oma's van vriend(lief). Dat bedrag willen we gaan beleggen aangezien we daar meer rendement mee zullen maken en vriendlief is daar heel goed in. Verder gaan we een rekening openen en daar een vast bedrag per maand op sparen. Susan, wat gek die sliertjes in de poep, heb er echt mijn vraagtekens bij. Nog nooit gezien of van iemand gehoord. Lijkt me ook zo gek dat het via jouw voeding bij Silje naar buiten zou komen. Zucht, vorige week vroeg mijn vriend of ik ajb niet tijdens de voetbalwedstrijd wilde gaan internetten (forummen dus) want hij vindt dat getik zo irri naast hem. Nu zit ik dus dit bericht te typen en ik hoorde hem al weer zucht... ben dus maar aan de tafel gaan zitten. K*T voetbal bah! Ik had ook wel een rot dagje, niet heel erg hoor, maar bijna echt alles ging fout en heb zo lopen stuntelen met die wagen alles wat in de auto moest. Het inklappen van het onderstel wat niet lukte en dan baal ik want dat moet ik straks ook ergens op straat doen en dan sta ik vreselijk te klungelen. Liet alles uit mijn handen vallen, gelukkig Boaz niet Blegh! hopelijk morgen weer een betere dag. We hebben een vriend van vriend(lief) op bezoek dus wacht nog even tot Boaz wakker wordt daarna ga ik lekker boven in bed voeden en slapen. Vriend(lief): omdat ik hem niet altijd lief vind, maar de schrijfwijze is wel leuker dan gewoon vriend of vriendje.
Dinkie, vriend(lief) heeft het niet zo op de DSB bank, om 2 redenen: 1. Het is geen bank zoals Rabo/ING etc. als er iets gebeurt kan het zijn dat je je geld kwijt bent omdat deze niet verzekerd is (zoiets weet niet meer precies hoe het zit hoor). 2. Het is de sponsor van AZ en mannetje is voor AJAX Dus hier geen DSB rekening Slaapzakje: heb er 2 met lange mouwen hoor. Hij heeft dan alleen zijn rompertje nog aan en het is van niet al te dik materiaal. Ik heb trouwens vandaag bij de prenatal een schattig baby-zonnebrilletje gekocht. Heeft geen pootjes maar een band die je om het hoofdje kunt stellen. Hij vond het nu nog niks en schudde met zijn koppie, maar voor straks dan is hij wat groter gaat het misschien wel. Maar het staat zo grappig, hihi zo'n schattig klein brilletje.
Hallo! was ik weer.. Soraya voelt zich niet zo goed helaas. Heb net haar temperatuur opgenomen en die was 38.4! even in de gaten houden dus..... Ze ligt nu wel lekker bij papa te slapen. @Noppie: wat een rare huisarts! hij moet jou klachten toch wel serieus nemen? Ik kan me voorstellen dat je baalt van de BV. ik vond het ook heel erg dat ik ermee moest stoppen. Maar ik voel me veel meer ontspannen sinds ik FV geef. Heb meer tijd voormezelf, ik zie nu wat ze binnen krijgt, dus dan hoef ik me daar ook geen zorgen over te maken... @Spaarrekening: die gaan wij ook nog openen voor Soraya. Moeten alleen ff kijken wanneer haha! @Slaapzakje: heb ik voor haar ook, 1tje met lange mouwen. Ze draagt dan alleen een rompertje maar krijgt nog wel een lakentje en dekentje over. Dan heeft ze het ook wel warm genoeg. Als ze geen slaapzakje aanheeft, dan heeft ze zelfs 2 dekentjes over, want het is bij ons de kamer behoorlijk fris, en ik kan er erg slecht tegen als de verwarming aan is! @Uitroeptekens: ik kan er maar niet mee ophouden! @Kwijlen: hier ook, vind het wel een grappig gezicht eigenlijk.. nou ik maak haar even een flesje klaar, want ze is behoorlijk over de toeren. even drinken en dan hoop ik lekker naar bed! slaap lekker dames!
Ik heb dr net nog even getemperatuurd en het is alweer gezakt naar 37.5.. beter dus.. en jaaa! mijn man en ik zijn vandaag 3 jaar samen! hihi op 1 april nog wel....