ik zag m nog niet staan , dus ik dacht wie weet is het leuk om mama's met paarden samen te krijgen waar we vrijuit over onze hobby in combi met de kinderen kunnen kletsen Ik zelf ben ook trotse eigenaar van een 2,5 jarige kanjer van een viervoeter! haf x fjord!
2 nog wel! wat een weelde vind je het rijden niet eng met de kleine in je buik? ik stap iig niet meer op een paard vertel eens wat over je 2 mooie rossen
Luxe he - moeder en zoon Springgefokt! We hebben ook nog 2 fjordjes staan, ook heerlijk rijden af en toe hoor en lekker ongecompliceerd! Ik rij gewoon nog lekker, zo lang als het goed voelt blijf ik dat ook lekker doen! Zeker nu kan er nog niets gebeuren
oeh fjordjes ik ben gek op fjordjes nou ik rijd al niet zo fanatiek meer omdat ik een jonkie heb, dus reed nog wel zo nu en dan op paarden van vriendinnen.... maar nu ben ik veels te bang dat ik ga vallen of dat het misgaat... maar voor mij komt het wel super uit zo...ik zou machnix (spreek uit als mag-niks) volgend jaar winter 2011/2012 inrijden....dan is hij 4 dus kan hij mooi nu nog de zomer lekker op t land staan terwijl ik me bezig kan houden met de laatste loodjes, de bevalling en de kleine en momenteel staat hij 24/7 loopstal met uitloop dus weinig werk aan