Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Nyncke gefeliciteerd!

Voor de zekerheid vanochtend weer een test gedaan aangezien ik het gisteren gewoon niet kon geloven,..en ja hoor het 2e lijntje is zelfs nog duidelijker.. ZIt officieel nog wel 3 dagen voor mijn NOD dus blijft pril maar we hopen het beste...

2. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey allemaal,

Nieuwe meiden gefeliciteerd.

Hier gaat het denk ik toch niet goed, ik verlies opeens wat bloed en ook heb ik ongikrampen. Ik denk dat ik voor de zekerheid maar even naar de gyn bel om te vragen wat ik moet doen.

Groetjes

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    10 weken is inderdaad ook niet verkeerd. Wat een spanning he dat wachten :p

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @eva76 / Nyncke: Welkom en van harte gefeliciteerd! Geniet ervan..

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Dat is mooi kl*te guusje44. Ik hoop dat het niks te betekenen heeft en dat alles goed is. Veel sterkte meid!

Knuf Vaam

6. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Volgens mij kun je al vanaf het begin bandenpijn hebben. Je baarmoeder gaat meteen aan 't werk als je eenmaal zwanger bent. Als je ongerust ben, bel je toch even de verloskundige.

Liefs Vaam

7. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Guusje dat is balen meid.. :( bel anders even met je huisarts..

8. Pebbles1979

2 apr 2008
    14
    0
    0
    Guusje, wat vervelend. Misschien inderdaad verstandig om even met de gyn te bellen... Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt. Bloedverlies hoeft niet altijd verkeerd te zijn.

Ik ben nu 2 dagen hier niet meer geweest, en wat een hoop berichtjes erbij! Een hoop nieuwe zwangere meiden, gefeliciteerd!

Zelf heb ik vanmorgen met de VK gebeld. Ik mag 25 juni komen voor de intake (precies op een tijdstip dat de kleine meid ligt te slapen, dus moet nog wel even oppas weten te regelen) en 19 juni al voor een vroege echo. Deze krijg ik omdat ik voor m'n vorige zwangerschap een miskraam heb gehad. Dit doen ze bij mijn VK praktijk standaard om gerust te stellen. Ben ik heel blij mee :D ! Ik kan dus gaan af tellen; nog maar 2 weken en dan hoop ik ons kleintje voor het eerst te mogen bewonderen.

-X-

9. Kim84

Kim84 Niet meer actief

@Vaam: m`n moeder had me er ook al over verteld maar dacht dat het pas over een paar weekjes zou zijn, vandaar! Verder voel ik me helemaal goed!

@ Guusje44: hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan! Ik duim voor je! [-o<

10. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Hey meiden,

Bedankt voor de lieve reacties.
    Ik wacht toch nog even met bellen, omdat het bloeden nu weer is gestopt.

En over het vertellen aan de ouders, als het goed blijft gaan willen wij het op onze bruiloft vertellen,
    we gaan namelijk over 4 weken trouwen.

Groetjes

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Vanochtend heb ik geen test kunnen doen. Dus heb een ovutest gedaan. Die is lekker duidelijk :D Heb wel nog even mijn plasje bewaard want vanmiddag komen misschien nieuwe zw-testen aan.

Mag van mijn ventje pas de gyn bellen als de streep dik genoeg is. Hij is een beetje voorzichtig maar maakt mij zo onzeker.

12. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Mupkuh: geloof je het nu nog niet ;) meid! Zomaar nieuwsgierig, maareh...hoeveel testjes heb jij al 'verwerkt' de afgelopen dagen hihihi.

Vind het niks gek hor..plaag alleen maar. OOk ik heb 4 testen versleten. De fabrikanten verdienen grof geld aan ons! Het blijft ook zo spannend he! Ik ben volop aan het genieten, maar stiekem zit ik ook telkens aan mijn (.)(.) te voelen of ze toch nog wel pijnlijk zijn (gek he, normaal heb ik namelijk liever niet dat ze zeer doen). Ik heb ook veel minder symptomen als de vorige keer. Niet misselijk (vorige week wel een paar keer, maar nu bijna niet). Ben wel steeds meer moe aan het worden dus dat is in ieder geval een teken en ruik van alles (helaas voornamelijk de vieze luchtjes haha).

Toedeloe

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hopelijk gaat het nu ook niet meer beginnen. Ik ben echt voor je aan het duimen dat het goed blijft gaan. En wat leuk dat je over 4 weken gaat trouwen. Dan moet het nu zeker goed blijven gaan, want dat is toch wel een heel erg leuk kadootje ;) . Hou je ons op de hoogte?

Knuf Vaam

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ vaamrile, ik geloof het wel. Zeker te weten! Maar wil gewoon graag een goed positieve test. Ook al weet ik dat een streep een streep is. Erg hé.

15. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    @mupkuh: Gefeliciteerd
    Aan alle andere zwangere die er bij zijn gekomen natuurlijk ook, er wordt hier al heel wat afgekletst, heb niet alles terug gelezen.

Hier nog iemand die het niet kan laten om te testen, heb er vanmorgen weer een gedaan :oops: , blijf onzeker of alles wel goed is, kan er dus ook maar moelijk van genieten.
    Ben al wel ideeen aan het verzinnen om het aan mijn ouders te vertellen, wil ik doen op vaderdag.
    Ik hoop dat ik het nog voor me kan houden, ouders wonen wel verder weg maar nu vraagt mijn moeder soms al 3x aan de telefoon of er verder geen bijzonderheden zijn, of dat ze het aanvoelt hahaha

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @guus: hopen dat de bloeding nu weg blijft.

Over testen gesproken ik heb dinsdag eerst een ovutest gedaan. Toen die posi was gelijk een zw test gedaan. Hier was ook een 2e streep te zien. Omdat we het nog niet konden geloven heb ik dit woensdag weer herhaald. En het resultaat was hetzelfde. Mn urine bewaard, snel op de fiets naar de da gereden om een cb digi te halen, waren ze daar op. Dan maar naar de kruidvat gereden en daar hadden ze gelukkig nog genoeg. Snel naar huis en daarmee getest. Toen er zwanger kwam te staan waren mn twijfels gelijk weg.

Met hoeveel weken hebben jullie eigenlijk je eerste echo? Ik met 7 weken en 1 dag

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ik heb mijn eerste echo bij 7 weken en 3 dagen. Bij jou ook zo vroeg? is het ook een keertje misgegaan misschien?

Liefs Vaam

18. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hi Meiden!

Mupkuh druke maand dus met vertellen :)

Dayenne Ah ik jullie ook niet hoor :) en idd dat is wel fijn!
    Dan ben ik die weken wat sneller voor bij..

Nyncke welkom en gefeliciteerd! Oh spannend meid de echo ik mag ook op die dag :).. Ik krijg me echo op de 9de week :)

Guusje44 :( Hoe gaat het nu meid? [-o<

L83 hehe meid, ik heb er ook 5 achter de rug deze maand en 2 voor me nod :p

Nou meiden hier gaat alles nog het zelfde :)
    Heb wel eens lanst van bandenpijn maar niet de hele tijd..
    Wel moe maar dat vertrek ook wel weer....
    Nou spreek je later weer! doe rustig aan en een fijne dag!

Knuffels,

19. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @dutchangel: Bij jouw al weer de 4e he! Je was er vroeg bij zie ik? Dus jij wilt een groot gezin!

En jij hebt dus ook al 5 testen versleten, hihi, ik ook 4. Wat ik al zei, die fabrikanten lachen in hun vuistje met al die onzeker zwangere dames.

Liefs Vaam

20. suske13

suske13 Actief lid

2 mei 2008
    279
    0
    0
    Alle "nieuwe zwangeren" van harte! En welkom!

@Guusje44: Gelukkig is het bloeden gestopt. Ik heb ergens gelezen dat 1 op de 5 zwangere vrouwen wel een keer licht bloedverlies tijdens de zwangerschap heeft en dat het meestal niets betekent. Dus dat geeft hopelijk moed! :thumup:

Heb zelf niet veel klachten en kwaaltjes. Zo heel af en toe misselijk, maar voornamelijk een zeurend gevoel in mn liezen en achter mn schaambeen. Beetje trekkend/duwend gevoel. Zal wel iets met de groeiende bm zijn oid. Niet veel zin in eten en al vroeg moe en dan niet kunnen slapen als het zover is. Owja, en ik snauw wat sneller tegen wildvreemden als iets me niet aan staat. Maar dat deed ik daarvoor eigenlijk ook wel eens. :D
    En uiteraard de bijzonder pijnlijke borsten. Vooral 's avonds als ik naar bed ga. Inmiddels heb ik zelfs 1 pijnlijke oksel! :( :(:
    Heb t er allemaal graag voor over! :D

Vanmorgen de afspraak gemaakt met de VK. Mag 3juli komen. Heb meteen gevraagd of die pijnlijke oksel wel normaal is (mocht alles vragen zei ze, dus... :) ) En nu zou dat wel eens een verdwaalde melkklier kunnen zijn. Geen idee wat die in mn oksel doet :-k , maar als het niet erger wordt vind ik het ok!

Zow! Ben benieuwd of er nog iemand last heeft van pijnlijke oksels. En ben eigenlijk ook wel benieuwd naar alle kwaaltjes van iedereen!

Gr, Susan.

Deel Deze Pagina