Huisarts heb ik alleen maar even ingelicht. VK heb ik ook meteen gebeld omdat je toch altijd even moet wachten en dan staat die afspraak maar vast. Dus dat kun je gewoon doen. Hier is een wachtlijst van 2 jaar bij de KVD, dus tja dan schrijf ik me maar vast in. Dat is kostenloos, dus inschrijven kan altijd.
Mobielfreak, ah ik heb de lijst gevonden . De kalender geeft aan een meisje. Ik heb zelf altijd gedacht dat ik als eerste een jongetje krijg, maar ik heb nu het gevoel dat het een meisje wordt. Mieke, oh vandaar! Nou, ik ga zo de vk maar bellen voor een intake dan. Nemen jullie de aanstaande papa's ook mee bij dat 1e gesprek? Veel succes en plezier met de 1e echo's meiden. Krijg je die altijd zo vroeg, of hangt dat ergens van af.
Goeiemorgen allemaal, Hier een goede nacht gehad,was gisteren wezen zwemmen dat helpt meestal wel voor een goede nacht Moest me vanochtend alleen echt weer even opladen. Bij ons met het kinderdagverblijf is er ook al een wachtlijst van ong.14 maanden:S hebben nu nog een gastouder,maar waarschijnlijk kan ons zoontje in augustus bij het kinderdagverblijf terrecht weten jullie hoe ik mij kan toevoegen in de februari lijst?hebhet geprobeerd,maar zie mij niet staan...
@ Sucre: vaak willen ze ook dingen van de papa weten, zoals ziektes en aandoeningen in zijn familie Dus misschien wel zo handig om papa mee te nemen
@ lot22 : je staat er wel op, maar ik mis wat gegevens van je, zoals je uitgerekende datum, het hoeveekste kindje en wat de kalender zegt
Mobielfreak, dan is het wel handig ja. Dacht ik zelf ook al aan, maar wilde graag weten of meer meiden dat doen. Ik ga zo ff ontbijten en dan meteen ff bellen. Spannund!
Hier gaat de papa waarschijnlijk niet mee, maar dat komt omdat hij een uur later bij de Arbo moet zijn voor een keuring Maar zijn gegevens zijn al bekend daar dus dat scheelt En misschien gaat hij wel een gedeelte mee
@ lot22 : in mijn onderschrift staat de link naar de lijst, ik kan hem als enige aanpassen Dus als je mij even de gegevens door stuurt ?
Goedemorgen zwangere Kletstantes Wat een geklets! ik heb niet alles terug gelezen gewoon geen tijd voor. Alle nieuwe dames gefeliciteerd en welkom! klets gezellig mee. Dames voor de echo vandaag veel succes! Ik ben vorige week naar het gezondheidscentrum geweest, alleen een intake gesprek gehad en hebben bloed geprikt. Duurt 2 weken. En morgen kan ik bellen voor de echo. Moet ervoor naar Setubal! ruim 150 kilometer rijden. Wat zou ik nu graag in Nederland wonen!
Oh Sjors dat is idd niet niks zo ver rijden. Dat is balen zeg. Helemaal wanneer je straks vaker onder controle moet in je gevorderde zwangerschap, hoe zouden ze dat dan doen? Enne, wanneer verwacht je de pakketjes bij jullie ouders?
Ja echt handig. Dit is via de verplichte verzekering hier. En waarschijnlijk moet ik de andere echo's ook daar! Dus ben nu op zoek naar een prive arts. Die zijn er overal en daar zijn wij gelukkig extra voor verzekerd. Dit omdat we ook eventueel bij ziektes naar Nl willen. Het pakket is vrijdag op de post gegaan, maar vandaag hier een vrije dag dus denk dat het pakketje donderdag over zal zijn. Ben benieuwd wanneer de telefoon gaat!
hoi mobielfreak, dankje mijn gegevens zijn 26 februari, 2de kindje en ben 22 jaar. Ben benieuwd wat er uit gaat komen ,heb zelf echt geen ide ...