ja inderdaad,vorige keer was iedereen er zo zeker vandathet een meisje werd...en je raad het al het werd een jongetje ja ben ik ook wel benieuwd naar , volgens mij is dat echt een hele apparte ervaring en een zware ...
ik ben echt nog steeds aan het twijfelen wanneer ik de huisarts moet bellen om te vermelden dat ik zwanger ben... Of vinden jullie dat het nu al wel kan? vertrouw het namelijk ook niet helemaal,heb soms zulke rare pijn in mijn buik. Bij de vorige zwangerschaphad ik nergens last van,dit is allemaal zo nieuw
Owh, Portugal is wel wat anders dan Duitsland ja . Ik hoop dat je iets dicht bij huis zult vinden, lijkt me wel fijner. Ik zag net op de site van de verloskundige dat ik ook een termijnecho ga krijgen. Joepie! En hebben jullie al nagedacht over zw-gym of yoga of zo?
Ik denk dat wij in Nederland gewoon te veel verwend zijn wat veel dingen betreft. Er zijn volgens mij meer landen waar geen verloskundigen bestaan als wel. Het nadeel hier is dat alles erg ver weg is. Maar op zich wel logisch. Wij wonen in de armste provincie en daar loopt alles gewoon nog achter. Het komt allemaal wel, maar duurt iets langer
Sucre, nee nog niet over nagedacht. Dat komt later wel hoor, eerst maar even die 13 weken door hihihi. Cursus BV schijnt ook heel goed te zijn.
sjors ,ik zag dat jij een hyves site hebt voor februari mama's maar ik vroeg mij af als ik me toevoeg,kunnen andere mensen dat dan zien op mijn hyves? want op mijn vriend en moeder na weet niemand nog dat ik zwanger ben..
Lot, 'onze' hyves is helemaal onzichtbaar en alleen de leden kunnen de pagina zien! Dus als je wilt kun je je dmv de link aanmelden hoor.
oke ga ik dat maar even doen.want dacht zodadelijk ziet iedereen via mijn hyves dat ik in verwachting ben haha
Klopt dus niet helemaal, zie mijn bericht op hyves Schrok me kapot! En heb me dus ook weer afgemeld. Mobielfreak kreeg ook een berichtje op haar hyves met gefeliciteerd Ik wacht tot het nieuws rond is
je kunt natuurlijk altijd je buzz instellingen ontzichtbaar maken voor iedereen, mocht je het niet vertrouwen en dan is het nergens weer te vinden
Ik ben ook al lange tijd lid van een andere hyves van een ander topic hier en daar heeft nog nooit iemand iets over gezegd of gezien! Dus naar mijn idee is het toch echt onzichtbaar.
Hoi meiden, Kom weer ff klagen bah dat beroert gevoel wil helemaal niet weg heb er van af gisteren al last van. Als ik wat eet is het wel goed maar zodra ik klaar ben ben ik weer beroert pfff.. Bij me eerste zwangerschap helemaal geen last van, hmmz zou het dan toch meisje worden, hoop het wel maar met nog een jongen zijn we ook wel blij. Ik ga zo me zoontje even in bed doen hopelijk wil hij wat slapen kan mama ook nog even slapen. Gr Knorretjuh
Ja, dat klopt, maar ik wist niet eens dat ik dit aan heb staan. En ik doe bijna niets met hyves dus kom er na 4 dagen pas achter. Omdat ze hier zeiden dat het écht niet te zien was ben ik daarvan uitgegaan. En ik ben er nog niet zeker van, want in de buzz zag je het wel, omdat deze op vrienden stond. Maar ja... voor de zekerheid kom ik later wel terug
Het komt wel in de buzz te staan maar alleen als je ingelogd bent. Als je ingelogd bent onder bv je man kan hij het niet zien. Het is alleen te zien voor de vrienden uit de februari2009mama hyves. EN voor de rest ziet echt niemand het. Maar je komt ja wel weer terug en je moet doen wat je zelf het fijnste vind
Op mijn hyves werd ik gefeliciteerd, maar dat was dus puur omdat een vriendin zich verluld had tegen die persoon, dus niet omdat het ergens gezien was op me hyves