Echt? dan meld ik me dus ook maar weer even af, sorry ladies! oeps, had maar weer de helft gelezen, buzz is volgens mij onzichtbaar...
Zo, ik heb weer een sterk staaltje van brutalen hebben de halve wereld tentoongespreid. Heb naar de vk gebeld en gevraagd of ik al eerder een afspraak kan maken omdat ik zo benieuwd ben hoe ver ik ben (en dat dus niet weet door onreg. cyclus).. heb nu volgende week wo al een intake! 2 juli dus, yes! 2 weken eerder dan gepland. Heb dan nog geen echo, maar de afspraak voor de termijnecho wordt wel dan gemaakt. Kun je dat veranderen op de lijst Mobiel?
Lot22/UK80/Mariedgirl: hyve is onzichtbaar, alleen in de buzz is het te zien voor LEDEN van deze hyve. Ik heb het gecheckt. Heb mijn buzz aangezet en een bericht op de hyve gezet. Vervolgens op mijn mans hyve ingelogd...NIKS, NOPPES, NADA! Dus nogmaals: de hyve is onzichtbaar en alleen voor leden zichtbaar in de buzz. Lot22/Flodderke/Noppie/Golfola: WELKOM DAMES EN VAN HARTE GEFELICITEERD! tirtilisko: Veel succes vandaag meissie! En voor de andere dames die vandaag een echo hebben natuurlijk ook! Ben benieuwd!
volgens de geslachtskalander krijgen we een meisje! zelf heb ik geen enkel idee,we laten ons verassen..passen jullie mijn list aan? thanks oja mijn eerste afspraak bij de gynocoloog is 10 juli. krijg dan wel meteeen een echo
Leuk weetje: de gemiddelde leeftijd van de mama's hier is 28 jaar Deze kan nog verschuiven omdat niet alle mama's hun leeftijd nog bekend hebben gemaakt
Ik zit zometeen 2 jaar boven gemiddeld :S nouja, 30 is ook leuk toch... Vandaag gewerkt, was gelukkig laatste dagje van 3. Nu weer vrij tot vrijdag Ben echt bekaf! Maf dat je zo moe wordt van een rijstekorreltje in je buik heb me ook aangemeld bij hyves! groetjes
Hey meiden, Ik wil even laten weten dat het hier fouteboel is Ben gaan bloeden, en krijg steeds meer een ongi gevoel. Moet over een uur in het ziekenhuis zijn voor een echo
Blijf goede hoop houden mupkuh! Bloedverlies bij een eerste zwangerschap schijnt veel voor de komen. Écht goede hoop blijven houden hoor, hoe moeilijk dat ook is! Ik denk aan je en duim voor je! Liefs Karina
Ownee toch Mupkuh .. laten we hopen dat het een adertje oid blijkt... heel heel veel sterkte! Ik denk aan je!
Hoi allemaal, Zal ik dan de gemiddelde leeftijd maar even flink opschroeven.....ik ben 40+ Op 30 mei vertelden 2 staafjes dat het ons gelukt was! Kon en durfde het niet geloven. Werd er bang van en dat duurde best lang. Geloof nu dat het echt zo is......over 2 wkn, vrijdag 4 juli, 1e echo. We zijn dan op de kop af 9 wkn zwanger. Het allermooiste is dat ik tegelijk met m'n zus zwanger ben....zij loopt alleen 3 mnd op mij voor...ook wel handig!
Ik vrees dat Mupkuh zoiets al eerder heeft meegemaakt te zien aan het onderschrift onder haar profielnaam