Here the same. Moeders ook niet misselijk! ik nu dus ook (nog) niet, wel snel moe. Dacht vanmorgen lekker fit te zijn na een goede nachtrust, maar na 2 uurtjes voelde ik me alweer moe.
Hallo Hier nog een febr mama. Uitgerekent op 21 febr. Van ons 2e kindje we kunnen het haast niet geloven dat het eindelijk raak is. Ons wondertje Iedereen hier van harte met jullie zwangerschap. Maatje
Ik voel me nu wel redelijk fit, maar kon vanochtend mn bed echt niet uitkomen... en na het avondeten krijg ik ook steeds een dip, dan ga ik het liefste gelijk slapen, haha Vind het wel fijn dat er meerdere meiden niet misselijk zijn, je hebt toch het gevoel dat dat wel 'moet' namelijk, dus dit stelt me wel gerust.
@ Marriedgirl en Mieke: Bedankt voor jullie snelle antwoorden. Mijn moeder was wél misselijk tijdens haar zwangerschappen, vooral bij die van mij. (Dus óf het word een meisje, óf ik ben zo misselijk omdat het mijn eerste is) . haha Misschien dan toch erfelijk... @ Maatje: Gefeliciteerd en welkom bij de februari-mama's!
Ik ben dan nu zwanger van mijn 2e maar ben nu niet misseijk en met de 1e ook niet. Heb wel meer steekjes onder in de buik dat had ik bij de 1e niet. Maatje
Mupkuh meissie toch....nee..niet nog een keer! Ik hoop echt zo dat er niks aan de hand is. Voel me helemaal akelig nu. Leef echt met je mee meid. Ik hoop snel van je te horen. Veel sterkte! Dikke knuffel Vaam
Bij mij beginnen de kwaaltjes goed toe te nemen hor . Mijn (.)(.) zijn nog pijnlijker, ik begin meer en meer misselijk te worden en daar dan gezellig maagzuur bij (bah, bah en nog eens bah) En moe..vanmorgen kon ik mijn bed niet uitkomen en heb vanmiddag een uurtje langer pauze genomen en heb even mijn ogen dicht gedaan. Ben nu helemaal lam. Lijkt wel of ik te veel gezopen heb. Wil eigenlijk weer terug naar bed en heb weer last van maagzuur (word vaak erger als ik even geslapen heb). Maar ik neem het voor lief hor!
Och Mupkuh schrik ervan toen ik het terug las, ik blijf duimen voor je meid dat goed blijft gaan, hele dikke knuf Marriedgirl dan ben ik ook een broekie ofniet lol. Gr Knorretjuh
@Vaamrile hier krijg ik nu ook last van me (.)(.) en vannochtent voor het eerst :-& Maar neem het ook voor lief hoor, voor wat hoort wat he. ps zijn jou tepels ook groter dan normaal bij mij wel vooral de knopjes.. Welkom Maatje geniet zuh ervan!
@ Vaam & Knorretjuh: Hier ook sinds een paar dagen nog meer last van mijn (.)(.) en misselijkheid. Maar ook ik neem het voor lief, heb het graag over voor een lief kleintje..
Dacht van de week nog voel me helemaal niet echt zwanger nou ik neem het terug hoor! haha WOW nu al weer 71 mama's to be !
Mijn borsten lijken trouwens ook steeds gevoeliger, zeg maar gerust pijnlijker te worden. Voel het nu ook met slapen wanneer ik op mijn buik draai, auw! Ik vind het wel een enorme baby-boom hoor voor februari!
@Vaam, Knorr en Iloiza: jullie zitten al over de 6 weken zie ik, mijn vriendin en schoonzus werden allebei pas na 6 wk misselijk, dus wie weet moet ik nog niet te vroeg juichen
Met de dag word ik misselijker en ik zou ook de hele dag wel een tukkie kunnen doen, maar goed alles over voor een kleine beeby
Overzichtje van alle kwaaltjes die je kunt hebben: http://forum.baby-wens.nl/viewforum.php ... fb98628349 misschien heb je er wat aan?
Hey Mobiel! Een lijstje met kwaaltjes he! Nou, ik vind dat ik er meer dan voldoende heb hor . Hoe ist nou met jou? Ik heb vanmiddag effe de toiletpot geknuffeld en vond er geen bal aan hor....(had niet op tijd gegeten, oeps). Marriedgirl: inderdaad, het kan nog komen. Ik had ook bijna nergens last van. Is eigenlijk pas echt van het weekend begonnen. Hey Miek: hier dito hor! Kan mijn mannetje ook niet meer zo hard knuffelen, want dan zitten de (.)(.) in de weg. Gisteren zat mijn kleine nichtje van mijn broer op mijn schoot en die ging gezellig op mijn borst hangen, toen joelde ik het wel even uit hor, hihi. Schiet op ja met de feb. mammie's he knorretjuh! Gezellie toch. En de diehards blijven schrijven! En nou kon ik het hele weekend niet op internet dus heb echt heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel blz moeten bijlezen. Maar heb ik voor jullie over (vergeet wel driekwart van wat ik gelezen heb hor) Dus klopje op mijn eigen schouder..