Mup, wat onzettend verdrietig voor jullie. Ik had het je zo gegund dat het deze 2e x nu wel goed zou gaan. Heel veel sterkte en een mega knuffel
Lieve Mup, wat verschrikkelijk voor jullie. Ik had zo gehoopt voor je dat het deze keer goed zou blijven gaan... Heel veel sterkte, meis. *knuffel*
Oh meissie toch ....ik vind het echt heel erg voor je. Ik hoop dat het jullie weer snel gaat lukken en als het zover is...probeer er dan van te genieten meid, hoe moeilijk dat ook mag zijn. Ik wens je heel veel geluk toe! Dikke kus en knuffel Vaam
Lieve Mupkuh, wat een verschrikkelijk nieuws voor jullie zeg. Ik wens jullie veel sterkte. Neem maar goed de tijd voor jezelf, want dit is wel heel erg zwaar. Ik geef je een hele dikke knuffel!
mupkuh Ik ben net nieuw hier maar las het verschikkelijke nieuws . Ik wil je erg veel sterkte en steun toewensen. Maatje
Och nee he.... vreselijk voor je meid.. Ik wens jou en je manneke heel veel sterkte... Ben eigelijk sprakeloos... pffff Hele dikke KNUF...
@Mupkuh: Ik denk aan je in deze moeilijke tijd. Sterkte ermee. Hier begin ik me best wel druk te maken over morgen. Heb dan mn eerste echo. Ben zo bang dat er niets te zien valt. Weet verder ook niet wat me te wachten staat. Verder eigenlijk nog niet heel veel symptomen.
Nyncke bij me eerste had ik ook weinig symtomen, en het is altijd spannend eerste echo. Ik weet zeker dat je morgen wel wat ziet, geniet er lekker van meid want om de hele dag wc pot teknuffelen is ook niet wat he. Laat je morgen weten hoe het is gegaan, ben super neiuwschierig! Gr Knorretjuh @Maatje hoe oud is je zoontje? Ik heb zelf ook een zoontje van 2 jaar.
Een pak vanille vla gekocht en elke avond voor het slapen gaan een slok vla nemen en 's morgens als je op gestaan bent ook een slok vla nemen
Mupke, sterkte! Bah... Geef het een plekje! De afspraak met de vk staat. 9 juli om 15.15 uur. Na een kort overleg met haar zijn we tot 9 juli gekomen i.p.v. 30 juni. Zelf vond ik dat erg vroeg. En als ik nou weet dat ze niets te doen hebben, oke... Maar als ik 30 juni nog geen hartje zie dan zou ik pas in mijn vakantie terug kunnen komen. En ja, ik heb geen zin om helemaal vanaf het vakantieadres terug te gaan. Dus we doen het op 9 juli. Dan weten we zeker dat er een hartje moet zijn als het oke zit. Verder is het een compleet andere zwangerschap dan bij Demelza. Ik ben misselijk maar daar blijft het bij. Geen spugen en dat gedonder. Verder ook totaal niet moe. Gelukkig maar anders zou het voor Demelza vreselijk zijn. Wel vreselijk emotioneel en last van de hormonen.
Mijn zoontje wordt volgende maand 4 jaar. Ik krijg mijn 1e echo 1 juli. Wil het zo graag aan mijn ventje vertellen maar durf het nog niet stel dat het niet goed zit. knorretjuh Bij mijn zoontje had ik nergens last van. Snap hoe je je voelt zit ook te wachten op mijn 1e echo. Voor je gevoel is het een bevestiging. Maatje