Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel lieve meiden. Ik ga langzaam maar afscheid nemen van dit topic. En denk ook even van het gehele forum :(

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dat kan ik me voorstellen Mupkuh. Wel heel moedig dat je het hier hebt verteld. We blijven aan je denken! Hopelijk komt jouw wondertje heel snel.
    Dikke knuffel!

3. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Ga je wel missen hoor...:( knuffel en veel sterkte hopelijk zien we je gauw weer

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Brrr Mupkuh is al de 3e mama die ons moet verlaten helaas, dames sterkte :cry:

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Is dat zo zeg, jeetje mina, wat heftig, bah! Dit hoort een leuk topic te zijn!

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks meiden! Ik zal vandaag deze week nog wel af en toe komen spieken. Want ben ook heel benieuwd hoe het met jullie gaat natuurlijk. Het hoort idd een leuk forum te zijn :(

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @mupkuh: wordt er nu verder onderzocht waarom het steeds misgaat?

Nogmaals sterkte ermee

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Zover ik begreep wel. Normaal doen ze dit pas bij de 3e keer. Maar volgende week maandag moet ik terugkomen.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mup, ik hoop dat ze hierin duidelijkheid kunnen brengen.
    Want het lijkt me voor jullie niet fijn om het misschien nog een keer te moeten ervaren.
    Lief dat je zo nu en dan nog even langs wipt, maar vast ook een hele opgave.

x

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Inbraak van een oktobermama

mupkuh, neen he meis, dit kan toch niet meer. Het is niet fair meer :cry:

uitbraak

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hey Mup,

Wat lief dat je nog even de moeite neemt om ons op de hoogte te stellen. Ik weet zeker dat het met jou nog helemaal goed gaat komen hor! Je hebt nu alleen ontzettende pech. En het is heel normaal als je even niks met het forum wilt doen. Niemand zal je dat kwalijk nemen.

Veel sterkte...en hoop snel weer van je te horen. Het liefst met heel goed nieuws.

Kus Vaam

12. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Kom net hier brrrrrrrrr koude rillingen

Krijg er wel een bang gevoel van.

Ik begreep dat er 3 meiden van dit topic een mk hebben gehad.

maatje

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Is helaas de realiteit :( . Heel veel vrouwen krijgen een MK, maar het is niet iets waar je het graag over hebt. Daarom hoor je het weinig. Maar beter ook, want je druk maken is niet de bedoeling ;) . Sowieso...het zijn er 3, maar wel van de meer dan 70 aangemelde Feb.mamma's.
    Hopen dat ze in ieder geval allemaal weer snel zwanger zullen zijn en dat het dan helemaal goed gaat komen.

14. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @mobiel: wat een lieve tekst heb je bij de bij de meiden met een mk gezet!

En waar zijn de dames die vandaag ook een echo kregen gebleven? L83 geloof ik en wie ook al weer meer?

15. Hoi meiden,

Nog lang niet alles bijgelezen. Maar zag dat het niet goed gegaan is met Mupkuh. Wat verdrietig om te horen dat het ook nu niet gelukt is. Heel veel sterkte de komende tijd en neem de tijd om het saampjes te verwerken.

Lfs

16. Bah, nog twee anderen bij wie het niet goed gegaan is.
    Martine en Guusje, heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat het voor jullie weer snel raak is.

Knuffel

17. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Mupkuh,
    Heel veel sterkte!

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Inderdaad lief, ik zit hier met tranen in mijn ogen. :'(

@ Mupkuh: Begrijpelijk dat je even afstand neemt van het hele forum. Het is allemaal ook zo confronterend, jij had ons nog lang niet mogen verlaten. :(
    Lief dat je ons even op de hoogte stelde, en dat je af en toe nog even komt kijken. Ik hoop voor jou dat jouw wondertjuh niet lang op zich laat wachten. Heel veel sterkte, meid! *knuffel*

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Oja, dat wou ik nog vragen. Misschien is het wel heel dom, maar ik vraag het me af...

Ik heb net gegeten; macaronischotel waar ik normaal dol op ben, en daarna een zelfgemaakt fruittoetje (gewoon in stukken gesneden appel, meloen, banaan en aardbei met zelfgemaakte slagroom).
    De macaroni viel niet zo goed, en nog geen vijf minuten nadat ik mijn toetje op had, kwam alles er weer uit bij het wc-knuffelen *sorry voor het walgelijke*.
    Maar heeft het nu eigenlijk wel nut gehad dat ik gegeten heb? En met name dat fruit? Of zal ik mezelf later vanavond nog (moeten) trakteren op een extra appel en een glaasje verse jus?
    Neemt je lichaam zo snel eigenlijk de vitamientjes op? Of heb ik gewoon lekker voor nop gegeten? :(

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Na lang zoeken waardoor ik steeds meer mijn hoop kwijt raakte hebben we het hartje gehoord en ook zien kloppen. Het is echt een super super gevoel ik barste in tranen uit echt prachtig om te horen.

Deel Deze Pagina