Iloiza, tja je kunt er niet echt iets aan doen dat je al je 'lekkere' eten er weer hebt uitgegooid. Je kunt vanavond nog proberen om wat fruit te eten. Of misschien een boterham. En misschien als het vaker gaat voorkomen, wat meer kleinere porties over de dag, ook je avondeten wat minder doen dan normaal. Misschien helpt dat?
Ehm... de lieve tekst is wel gepikt Mieke kwam er mee aan, en schijnt bij de juli mama's ook te staan
@ Tirtilisko: Wat fijn meid, dat je het hartje hebt gehoord en gezien! Wat moet dat een geweldig gevoel geven, ik snap best dat je dan in tranen uitbarst. Het is je gegund, meid! @ Mieke: Ja, ik heb nu al weer honger. Dus ik zal straks nog maar wat fruit gaan eten en misschien ook nog wel een boterham. Dat verdelen van de maaltijd is misschien een idee. Ik neem wel vaker iets tussen de maaltijden door, maar zoals jij het zegt is misschien beter. Dat ik het echt meer ga verdelen qua portie ook, dus minder op mijn bord 's avonds. Ik hoop dat het werkt. (En nu ga ik ff eten... )
Ik ben vanaf pagina 1 gaan lezen, en ben bij pagina 40 gestopt en vond nog een paar vroegtijdig verlaters....
Oh ik lees net terug en lees van de 3 mama's bij wie het mis is gegaan: wat erg, heel veel sterkte jullie alledrie!
Wat superfijn om dat te horen joh! Proficiat meid, wat geweldig voor je! Een pak van je hart neem ik aan . Ik moet nog wachten tot aankomende zaterdag en hoop dan ook een mooi hartje te gaan horen. Zo ja, dan zullen de waterlanders ook bij mij gaan komen hor. Ik probeer er zoveel van te genieten, maar in mijn achterhoofd ben ik wel realistisch en weet dat het fout kan gaan (daar ga ik dus niet vanuit hor ). Zaterdag wordt dus spannend. En ik wil de feb.mammie's absoluut niet gaan verlaten, dus wel allemaal duimen voor me hor. Liefs Vaam
Het zijn er helaas meer waxientje . Maar sommige waren echt nog maar 4 weken zwanger of hadden net een test gedaan, dus dat is een paar weekjes geleden. Mupkuh heeft helaas vandaag een MK gehad.
Hey dames, Ik wil de dames heel veel sterkte wensen, met het verwerken van jullie verlies. Ik vind het heel erg voor jullie en hoop dan ook dat de volgende zwangerschap alles goed mag gaan.. Verder zijn hier geen bijzonderheden te melden. Voor alle nieuwe feb mama's welkom
@tirtilisko aaah wat super fijn zeg! Nou hopelijk ga je nu nog meer genieten meid. Nog 11 dagen kan ik eindelijk na de vk , ja ben aan het aftellen haha Mobielfreak dat heb je mooi gedaan voor de vroegverlaters
Meiden, hoe komt het dat sommigen van jullie al zo vroeg een echo krijgen? Is daar een medische indicatie voor?
Hoop niet dat het heel erg is, het was niet bedoelt het letterlijk over te nemen. Maar meer om er iets moois bij te zetten. Dat we aan de meiden denken.
Zo'n dubbel nieuws vandaag. De een hoort het hartje kloppen en bij de anders is het juist gestopt. Tirtilisko, gefeliciteerd met zo'n mooie echo meid! Genieten en niet meer in onzekerheid zitten hoor.
Hallo meiden, Lijkt me gezellig om af en toe mee te schrijven. Weet sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben en ondanks de enorme blijheid, toch ook wel veel onzekerheid over hoe het straks allemaal gaat. Het is ook zo'n verandering in je leven ineens, alles wordt gewoon anders. Hebben jullie dat nu ook? Ben -zoals ik het zelf berekend heb- uitgerekend op 24 februari 2009. Mupkuh, veel sterkte meid... Groetjes Caro