Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ik heb 4 juli de eerste (inwendige) echo. Ik had namelijk een afspraak met de gyn om de vervolgstappen m.b.t. de endometriose te bespreken, maar nu dus een echo. :D Meestal is het wel vanwege medische indicatie dat je een vroege echo krijgt. Met endometriose heb je bv. meer kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.

2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Welkom Caro 31 ;)

Heb btw een ander gedichtje er aan vast geplakt ;)

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hebben trouwens nog meer mensen ruzie met hun hotmail account?

4. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @sucre

Bij is het in iedergeval medisch.

Na 1 jaar zelf geprobeert te hebben. Toen in de mmm terecht gekomen. Nu na ronde 17 eindelijk zwanger.

Ben met behulp van clomid (Krijg zelf geen eisprong meer) zwanger geraakt.

Daarom een echo met 6 weken, wilde zelf graag later omdat je dan meestal het hartje kan horen.
    Mijn 1e echo is dan ook met 6w en 4d.

Maatje

5. Oh zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik vond het toen ook heel erg lief en mooi dat ze dat zo deden. Dus ik kan me goed voorstellen dat het voor Mupkuh en de anderen ook zo voelt. Juist een hele goede actie.

6. Welkom Caro31 en gefeliciteerd. Volgens mij ben ik je ook al een keer eerder tegengekomen op een ander topic. Ik weet alleen niet meer welke.
    Leuk dat we als naamgenootjes in dezelfde bevallingslijst staan.

7. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ik had dus al de hele dag krampen , ik naar mijn gyne gebeld en mocht dadelijk langskomen . We hebben een bolletje :D maar nog geen kloppend hartje :cry: De gyne zei dat dat nog een 2 tal weken te vroeg is en moet nu dus 9 juli teruggaan . Hij zei wel dat het op het de juiste plaats zit en dat dat al goed is . Wat denken jullie ? Zie album , zoek het bolletje :) )
    Aaaaah Mupkuh ! Zat het vruchtje dan niet op de juiste plaats of zo ? Hebben ze je tenminste niet 'iets' kunnen wijzer maken ?

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Super mooi heb het ook op onze site gezet.

Ik ga nu maar echt een beetje afscheid nemen. Houden jullie me op de hoogte hoe het met jullie gaat.

Kus en veel liefs...

9. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Wij hebben ook vanmorgen de vk gebeld. 10 juli hebben wij een intake. Morgen moeten we bellen voor een echo die willen ze snel laten maken omdat er niet bekend is hoe ver ik ben. Ik kon op mijn werk niet bellen maar mijn man belde. Die vrouw nam op" met ....." Dus hij met .... toen stilte en hij:" Ik word papa" haha die vrouw voor het eerst zeker haha.

Dit zijn mijn gegevens:

23 jaar, eerste kindje verder nog onbekend

10. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Jammer dat je krampen had vandaag. En netjes dat je gelijk langs mocht komen. Maar wel lekker dat je al wat heb kunnen zien en dat het op de juiste plaats zit.

Nu aftellen naar 9 juli als het goed is moet je dan ook het hartje zien kloppen.

Maatje

11. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Welkom Caro31 geniet ervan!

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda

Geweldig! Zie het helemaal voor me!

Heb vandaag dat boekje van Kluun besteld, Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. We gaan zaterdag op vakantie en dan heeft mn man wat te lezen :D hihi wil t zelf ook wel lezen :D

13. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    tirtilisko, fijn dat het goed gaat. Geniet ervan.

Sucre, bij iedere vk praktijk doen ze het anders. Bij sommige is het eerste gesprek alleen een intake, bij anderen zit er gelijk een echo bij.
    Ik weet dat ik bij mijn vk praktijk gelijk een echo heb.

Mieke8, dat dubbele hou je altijd. Voel jezelf daar niet schuldig om. Jij mag blij zijn om jouw geluk.
    Wij hadden het vorig jaar bij de juli2007 mama's ook. Er vielen er daar meer dan normaal af. Maar... we hadden daarna ook allemaal gezonde beebs. Oke, wat moeilijke en zeer moeilijke startgevallen zoals de kleine Chedella van Sonya (die nu ook hier zit).

Caro31, welkom hier! En gefeliciteerd!

14. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat boekje van Kluun is echt geweldig.

Verder is een 'veilig zwanger' een verdomd goede zwangerschapsbijbel.

15. Mijn vriend is die ook aan het lezen en vind het een hartstikke leuk boekje. Heb er zelf ook al in gelezen.

16. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jeetje mupkuh.... Ik heb er gewoon geen woorden voor....Heel veel sterkte in de komende periode.

Liefs
    Karina

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Bedankt voor het welkom heten. Jullie natuurlijk ook allemaal gefeliciteerd!

Ja, Caro73, kan me ook herinneren dat ik je in een eerder topic al tegen gekomen ben. Wel lastig dat er twee Caro's zijn hier. ;)

Dat boekje van Kluun wil ik ook nog gaan bestellen voor m'n mannetje.

18. Caro31, juist gezellig toch?! :) Ik lees in je onderschrift en ben toch wel erg onder de indruk. Wat heerlijk dat het toch via de natuurlijke weg is gelukt!

19. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ja Caro73, wij hadden het ook nooit, maar dan ook echt nooit verwacht! Had in april wel een kijkoperatie gehad en toen is meteen de nog werkende eileider doorgespoten, dus misschien heeft dat wel geholpen. Het kan dus heel snel veranderen allemaal. :D We zijn nog steeds een beetje in shock, maar denk dat dat voor iedereen wel geldt als je net een positieve test in handen hebt gehad. ;)

20. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Mupkuh, wat erg voor jullie.... Wel fijn dat ze meteen verder gaan kijken. Heel veel sterkte voor jou en je mannetje!

Groetjes,

Angela

Deel Deze Pagina