Dames, wat een geklets, je kunt het bijna niet meer bijhouden! Maar wel erg gezellig Voor alle nieuwe dames gefeliciteerd en welkom! Nyncke mooie echo. hoop dat ik vrijdag ook het zo duidelijk zie. Ik heb vanmorgen dus gebeld en mag vrijdagmiddag om 15 uur opdraven voor de eerste echo. Lekker 2 uur heen en 2 uur terug, bleh! En hier zijn de eerste kwaaltjes ook aangekomen. Last van maagzuur, erg moe en een zere rug! erg lastig. Fijne dag allemaal!
We hebben al 30 dames op hyves zag ik! Alleen heeft nog niet iedereen zich bekend gemaakt bij wie is wie.. doen dames! (ik ben namelijk heel nieuwsgierig! ) @Sjors, fijn dat je dan al een echo hebt! Wel jammer van al die reistijd, maar je moet er wat voor over hebben zullen we maar denken.. .. Veel succes/plezier!
Nyncke wauw mooie echo! *ik wil ook!* Even over MvM, ik zet het gewoon bij de voor deur neer, en ze halen het hier op in een zwarte bus. Nog even en ik kan naar de vk, wil zo graag het hartje horen! zo moest er ff uit. Ik zat tedenken he meiden, als we straks rond de 20 weken zijn lijkt het me wel leuk om elkaar eens te ontmoeten, het is maar een idee hoor, wat zeggen jullie er van? Gr Knorretjuh
Misschien leuker om het nog net iets verder te schuiven dan de 20 weken. Hebben we wat meer een dikke buik (nog een dikkere ) Ik zit hier heerlijk aan een bordje vers fruit. Appeltje, sinaasappel, kiwi, nactarine en een pruim. Alles voor de vitamientjes. Sjors, vervelend van je rug dan zeg. Kun je niet echt gebruiken zo op de boerderie! En pffff 2 uur heen en 2 uur terug, das niet niks. Hoop dat het straks anders geregeld kan worden. Gaan jullie dan saampjes (ivm bedrijf)? Ik duik zo even de tuin in, veel te mooi weer en ik heb een rustig dagje.
Meiden een quote van een kapster hier op het forum waaraan ik even geinformeerd heb over het haar verven.
Een date lijkt mij ook erg leuk en dan bij voorkeur in Portugal! .. Maar eerst maar eens de komende weken doorkomen...
goedemiddag dames zo hier is wat afgekletst zeg Ik dacht neem ook maar weer even een kijkje,heb vanochtend gewerkt en nu lekker een zonnige vrije middag. Hoe zijn de echo's gegaan?of staat dat al een paar pagina's terug?dan ga ik die maar even langs lezen. Is met iedereen ook alles goed?
heb een echo gevonden echt bijzonder dat je het al zo kunt zien zeg,om de hoeveel weken krijg je de echo's eigenlijk?
Mobiel, helaas dat betalen lukt niet. maar leek me wel gezellig. Mieke, nee ik ga alleen, normaal moeten we om 5 uur melken en dan moet mijn man dus alleen beginnen. en hoop ik dat ik nog een beetje op tijd terug ben. Heb wel aangegeven dat de volgende afspraken rond 11 uur in de ochtend moeten anders kan hij nooit mee!
even een vraagje heb sinds een uurtje steekjes net boven mijn schaamhaar links. vind het een beetje eng herkent iemand dit? maatje
Knorretje: lijkt me leuk om dan inderdaad iets te plannen! Als je zoveel met elkaar kletst is het wel leuk om elkaar ook een keer te ontmoeten! Hier komt MvM maandagochten. Ik ben benieuwd.
Een date lijkt me ook erg leuk! Zo ergens in oktober/november of zo.. Loeka, de busjes van MvM komen de flessen met urine ophalen. Maatje, ik herken het niet, maar volgens mij kan het geen kwaad zolang het niet krampen zijn. Sterkte. Als je het toch niet vertrouwt, anders even de vk bellen. Sjors, jammer dat je man niet mee kan. Ik hoop dat de andere echo's beter gepland kunnen worden, want het lijkt me heel bijzonder om dat samen te kunnen zien. Weten jullie of ze bij een intake ook al naar het hartje gaan luisteren?
Maatje, waarschijnlijk niks verontrustends hoor. Oprekken van de baarmoeder kan het zijn. Loeka, ik heb 2 kratjes gekregen met daarin 4 flessen per krat. Hierin verzamel ik per dag de urine. Deze kratjes worden 1x per week opgehaald door een busje met chauffeur, hij zet dan ook weer een nieuw setje kratjes met lege flessen neer.