geeft niks hoor, mama mo! Kimmie, probeer anders eens een glas cola. Het liefst met lekker veel prik!
nee daar heb ik gelukkig (nog) geen last van, va pijn in de rug. ondanks ik toch een chronische aandoening aan mijn rug heb. maar wat niet is kan nog komen haha
Heb ik ook al geprobeerd maar dat werkt niet dat werkt alleen bij een kater haahahha Iedergeval bedankt voor de tip.
Even een kleine berekening gedaan we hebben in 30 dagen tijd 160 pagina's volgekletst, dat word aan het eind, dus na 9 maanden zwangerschap in dit tempo een totaal van: 1431 pagina's
Zo, dat zijn er wel heeeeeeeeeeel veel he . Misschien helpt het om veel muntthee te drinken, en dan echte, niet uit een zakje. Dat nemen ze in Zuid en Midden-Amerika ook en helpt heel goed tegen de misselijkheid!
Hoi meiden, Na een poosje meegelezen te hebben, kom ik me ook voorzichtig melden. Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben Talitha, 29 jaar en weet sinds twee weekjes dat ik zwanger ben. Ik vind het best spannend en kan haast niet wachten tot de echo! Voor de lijst: uitgerekend 18 februari 1e echo 7 juli
er bestaan ook lolly's tegen misselijkheid ze heten preggie pops, in zeven heerlijke smaken http://www.bellypops.nl/ weet niet of het helpt natuurlijk maar kwam het tegen op internet. er bestaan volgens mij armbandjes wat er tegen helpt, zal ik ook nog even opzoeken haha ik heb er gelukkig noig niet zo heel veel last van Succes
Welkom Talitha, we zijn op dezelfde dag uitgerekend. Komende weken zijn zeker heel spannend voor je. Probeer toch te genieten!
Talitha Gefeliciteerd en welkom, klets gezellig mee. Onze hyves staat in mijn onderschrift! Hier de echo voor morgen verzet naar vrijdag 4 juli om 14 uur. Kan mijn man toch mee! Afspraak werd door hun vanmorgen verzet naar 9 uur en dat kan ik helemaal niet halen, dus toen maar een weekje verzet! Fijne dag allemaal enne ik heb de zon richting jullie gestuurd hoor. Het wordt hier namelijk erg warm (35 graden in de schaduw) Liefs
sjors75 Heb me net aangemeld voor hyves. Hoe kan je zien dat ik dat dan ben? Werkt het net als gewone hyves? Maatje