@ twigger: wat geweldig meid, en dat na al die onzekerheid van vorige maand! Geweldig gewoon. Het is je gegund.. en klets nog maar even lekker mee hoor! Groetjes Anne
Wat leuk twigger, gefeliciteerd! voor ons spant het erom, je kan natuurlijk tussen de 2 weken tevroeg en 2 weken te laat bevallen. en bij 2 weken te laat wordt het ook Maart Trouwens voor de lijst: mijn uitgerekende datum is niet 18 maar 22 februari. De IUI was op 1 juni en als ik daarvan uitga dan ben ik dus 22 feb uitgerekend. Heb daar ook mijn banner op aangepast. Best grappig dat ik ons wurmpje al als eicel heb gezien! Enneh volgens de chinese kalender wordt het een jongen, ik heb geen idee, maar mijn man is nu al overtuigd dat het een jongen wordt!
Hi,kom efkes zeggen dat ik toch niet zwangerben , de duivels zijn gekomen,maar ik was zo zeker,zelfs nu heb die zwangerschapssymptomen,maar ja volgende keer beter,was toch niet gepland,als het komt dan is het welkom,komt het niet dan is het ook niet erg,alles is op zijn tijd,btw ik heb toch al moeilijk genoeg met mijn dochtertje van 1 jaar,ik denk als ik tweede krijg,dan krijg ik ook ticket gratis voor gekkenhuis,hahah Siken p.s.iedereen die zwanger is GEFELICITEERD
Dit is zo bizar: ik spreek net een van mijn beste vriendinnen om het haar te vertellen en die blijkt ook precies 6 weken zwanger te zijn! Ongelofelijk bizar en mooi! Ben helemaal van slag!
ik voel me heel erg goed, heb nergens last van zit nu 3 dagen voor mn nod en al een posi test en ja hoe reageerde mn vriend haahah die zit in spanje voor zn werk dus die gaf ik een stille hint als smsje haahhaha die belde straks op ja toen vertelde ik het hem en heeeeeeeeeelemaal door het dolle heen, maar toch durft ie t niet te geloven, niet eerder dan dat hij vrijdag thuis is en de test in zn handen heeft hahahahaha schatje he
nouja snel ? zit nu 3 dagen voor mn nod of het is vandaag mn nod heb een cycli van 25 of 28 vorige maand was hij 25 maar toen had ik een vmk gehad dus ja wat is vroeg ? of ik het nu weet of over 3 dagen zwanger is zwanger toch
Waxientje wat ontzettend leuk dat jullie nu samen kunnen zwangeren zeg! Twigger, gefeliciteerd. Ik zou zeggen, vrijdag saampjes nog eens testen!
ja vrijdag testen we ook nog wel een keer samen komt goed ik heb toch nog 4 testen liggen dus voor elke dag nog 1 hihi en de rest van de meiden, bedankt voor jullie felicitaties jullie natuurlijk ook allemaal nog gefeliciteerd he
dank je wel wijffie ja en anders ik wel, al kan ik het echt niet bevatten en was ik er zo zeker van dat ik deze ronde 'overgeslagen' had hahahahah
het is aangepast hoor Loeka Oh dames ik ben zooooo duf vandaag, net al op de bank liggen slapen, maar ik zou zo verder kunnen slapen nog...