Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duam

Duam Lid

10 sep 2007
    14
    0
    0
    Hey hallo dames,

Ik ben op vakantie geweest dus ik heb een tijd niks laten horen.
    Ik ben 9 juni de eerste keer bij de verloskundige geweest en het blijkt dat ik 3 februari uitgerekend ben en niet zoals ik eerder zei 9 februari.
    16 juli krijg ik de eerste echo dus dan kunnen ze precies zien hoever ik ben en wanneer ik precies uitgeteld ben. Omdat ik pas 3 maanden gestopt was met de pil blijft 3 februari staan tenzij tijdens de echo blijkt dat de datum meer dan 1 week afwijkt. Ik zou eerst 2 juli de eerste echo hebben maar later viel me pas in dat ik dan niet kan. Ik moet nou dus nog 3 weken ipv 1 week geduld hebben. Ik vind het zo spannend en ben echt benieuwd.
    Wel leuk om te zien dat er een aantal mensen ongeveer even lang zwanger zijn.

Groetjes

2. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    Hoi ,

zag je berichtje,ik twijfel of ik niet ook een maart mama ben, :( heb een berekening gedaan en daar komt februari uit,maar hoop dat een echo helderheid kan geven...

Nog gefeliciteerd met je zwangerschap:D

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Waxientje, wat gaaf dat je samen met je vriendin zwanger bent. Dan kan je alles delen met elkaar, lijkt me heel gaaf. Ik hoop ook dat mijn schoonzus snel zwanger wordt. Zij is 38 en heeft een miskraam gehad enkele maanden geleden. Haar gun ik het ook zo.

4. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    duam, dan duurt het wachten inderdaad lang...Spannend
    Ik moet eerst nog een afspraak maken ..

maar een fijne vakantie gehad?natuurlijk dubbel genieten met je zwangerschap.

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Duam, leuke vakantie gehad? Waar ben je geweest?

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik kan het ook gewoon nog niet geloven: Ik hoop mee voor je schoonzus!

Leuk trouwens die lijst! Volgens de kalender krijg ik een meisje en volgens manlief ook ... :rolleyes:

Trouwens iedereen nog bedankt voor het meedenken over de kapper en alle nieuwe zwangeren ook van harte gefeliciteerd! Het is een hele club zo met elkaar! Leuk hoor, hopen dat alles verder goed gaat.

7. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ik kom hier gewoon van 1 dag niet eens bijgelezen. ben nu thuis uit mijn werk en wilde even lezen, maar dat gaat niet lukken. Ik ben ook echt wel weer heel moe, dus zo direct maar eens lekker op de bank hangen. Mijn mannetje kookt vanavond! Vannacht ook weer slecht geslapen en regelmatig eruit om te plassen. Af en toe weet ik ook gewoon niet meer hoe ik in bed moet gaan liggen! Herkennen jullie dit?

@Twigger: meid leuk dat je je hier ook mag aanmelden. Gefeliciteerd en geniet ervan.
    Ook de andere nieuwe zwangeren gefeliciteerd hoor.
    @dayenne (als ik het goed typ, nu al last van zwangerschapsdementie!): hoop voor je dat de echo goed was?

Ik ga nu maar ff relaxen op de bank!

x Esther

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Waxientje, misschien kan je vriendin zich hier ook aanmelden? :p

9. TamaraP

TamaraP Lid

16 jun 2008
    59
    0
    0
    verkoopster
    Hilversum
    Ik heb ook 15 juli eerste afspraak bij verloskundige! Voor die tijd moet er een termijn echo zijn gemaakt dus straks bellen voor afspraak pfffff wou dat het al zo ver was! Ik ben 12 februarie uitgerekend zei de dokter vanochtend en ik dacht 16 hier staat dat ik 6 weken en 2 dagen zwanger ben hij zegt 7 bijna 8 weken snap er nu echt niks meer van!Vanochtend bloed laten prikken pfffff kan ik ook zo goed tegen hahaha vooal nu ben al zo duizelig!

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dayenne, laat je gauw wat van je horen?!

11. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Jaaa... ik slaap altijd op mn buik, maar nu ligt dat echt niet lekker en dan ga ik op mn zij liggen en heb ik 's ochtends last van mn heupen... zucht...

owh morgen lekker vrij, zit erover te denken om naar de h&m te gaan die hebben uitverkoop, vast wat broeken halen. Want ik heb er nog 4 die ik aankan.... :oops:
    en dan vrijdag nog werken, pff collega heeft vrijgenomen dus sta de hele dag alleen... maar ja laatste dagje want zaterdag gaan we heerlijk op vakantie!

Hihi t boekje van kluun is binnen lekker op tijd dus :D

12. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    eppie25, ja herken dit ,erg lastig en dan te bedenken dat dit gedurenden zwangerschap nog lastiger wordt :S
    Wat lief dat je man kookt,kun jij het even rustig aan doen..

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Axioma, waar ga je heen? Alvast heel veel plezier!

14. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    sucre, zeg dat jij ook uit gelderland kwam,welke plaats woon jij?

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lot, in de buurt van Nijmegen en jij?

16. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Tamara: ik laat je nog ff op de 16e staan we kunnen t na de echo altijd nog veranderen ;)

17. Ik heb de hele middag op bed liggen slapen. Nu nog moe. Dat is toch niet normaal?

18. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    aalten (vlakbij winterswijk)

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Een eind uit de buurt dus. Gelderland is ook zo groot ;) . Wel jammer, was wel gezellig geweest als je in de buurt zou wonen.

Caro, heel veel zwangere vrouwen hebben dat. Gewoon aan je vermoeidheid toegeven. Sterkte!

Ik ga eten koken, tot laterzz!

20. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    dat heb ik gelukkig maar 1 dag gehad,zwanger zijn vraagt heel veel energie van je,jemoet nu voor'twee zorgen..
    :D

Deel Deze Pagina