Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    ja inderdaad,
    kookse en alvast eetsmakelijk!

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @Mobiel, thanx voor de appelstroop tip!

@ Twigger, super! en dat na al die onzekerheid, gefeliciteerd! Is het nu zeker weten van deze keer of is het de vorige maand stiekem toch goed gegaan ondanks vage tests en bloedverlies?

Heb echt een off day vandaag, nog steeds dizzy en ook nog eens ruzie gemaakt met manlief, hij vindt me onuitstaanbaar... tja, vind het zelf wel meevallen, maar hij zal wel gelijk hebben. Heb me door die ruzie ook veels te druk gemaakt, zal niet gelijk rampzalig zijn toch?
    Boekje van Kluun kwam net wel binnen, dat geef ik hem straks maar als zoenoffer, hopelijk begrijpt ie me dan ook beter ;)

Iemand al iets van dayenne vernomen?

3. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Eet smakelijk allemaal!

4. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    nee nog niks van haar gehoord ,had alle berichtjes even nagelzen.
    Hopenlijk is alles goed.

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij gaan lekker bij de Japanner eten, hmmmm zo'n zin in.

Axioma ook van mij vast een fijne vakantie, voor ik het vergeet.

Caro73, oeps das wel lang slapen zo overdag he, moet niet gekker worden ;)
    Betekend dat je toch echt wel goed zwanger bent, voel je je anders tov je vorige.
    Want toen ging het bij 7wk mis? Volgens mij gaat het nu helemaal goed! :D

Hier twijfel ik nog wel eens een beetje hoor, vandaag en gister niet echt moe gevoelt (dagen er voor wel).
    En verder weinig tot klagen.
    Ik hoop dinsdag iets heel moois te zien op de echo hoor.

Meiden voor jullie ook eet smakelijk.

6. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    @marriedgirl

Ja volgens mij is het zeker weten van deze keer want gister en vorige week had ik een hele negatieve test
    dus daar kan het niet meer van zijn
    het moet dus wel van deze keer zijn
    maar ik leg de situatie gewoon uit bij de verlos en ik vraag gewoon om een echo zodat ik t zeker weet
    moet toch de 11e daarheen ;)

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Twigger: gefeliciteerd meid! Dat is goed nieuws na al dat getob!

Meiden, met mij gaat het niet zo goed: ik voel me gewoon al een week echt ellendig. Heb buikpijn, naar gevoel in mijn maag, nauwelijks eetlust, heel vaak kramp in mijn darmen en naar de wc, huilerig. Vind er geen bal aan zo. Hebben meer mensen dat? Heb trouwens ook net anderhalf uur liggen slapen, maar maakt voor de malaisegevoelens niets uit.
    Tot overmaat van ramp is mijn vriend gister ineens ontslagen, terwijl hij dacht een vast contract te hebben. Dat had ie dus niet.
    Huil, help, en excuses voor mijn negativiteit.

8. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    ik kan mij wel voorstellen dat je er dan even helemaal doorzit,want naar dat jevriend nu zonderwerk zit.
    hopenlijk gaat alles gauw beter!en vindt je vriend gauw weer een leuke baan
    en ze zeggen de eerste 3 maanden zijn zwaar en de 3 maanden daarna schijn je je geweldig te voelen...
    succes

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, dat zit idd niet mee!
    Een hele dikke knuffel.
    En kan je vriend dit niet aanvechten?

10. Hmmm, lekker japanner. Ze hebben wel veel dingen met rauwe vis. Oppassen he? Veel plezier.

Het voelt compleet anders dan de vorige keer inderdaad. Zowiezo is de teststreep veel overtuigender. De vorige keer had ik alleen last van veel plassen en gevoelige (.)(.)'s. Nu heb ik het hele pakket. Misselijk, plassen, (.)(.), snel licht in mijn hoofd, regelmatig moeten eten, af en toe krampjes, veel dromen. Het lijkt wel heel goed te gaan. Nog een weekje tot de echo.

11. @noppie, het zit inderdaad even niet mee. Sterkte. En ik zou het inderdaad aanvechten.

@Lott, laat dat tweede trimester maar komen! Ik ben er klaar voor! ;)

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Noppie, dat is balen zeg van je vriend! Maarre, heeft ie geen contract dan waar opstaat of het voor bepaalde of onbepaalde tijd is/was? Lijkt mij dat zoiets zwart op wit moet staan.

13. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    we gaan 2 weken naar noorbeek in limburg :D:D
    enne bedankt :D

14. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    noppie
    Dat is mooi k als ik het zo mag zeggen. Hoop dat hij snel een andere baan heeft.

Spuug maar lekker je gal hier hoor misschien lucht het een beetje op.

Ik heb trouwens sinds gisteren last van de buik ben al dagen niet naar de wc geweest gisteren steken in de buik en vandaag de heledag een opgezetten buik. Morgen naar de ha denk dat ik blaasontsteking heb. Zal blij zijn als het dinsdag is wil graag met eigen ogen zien dat ik zwanger ben.

maatje

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Noppie, owh dat is echt niet leuk. Veel sterkte meid en ik hoop dat hij gauw wat anders vindt. Gaven ze wel een reden op dat ze hem hebben ontslagen? Want het moet tegenwoordig wel een goede reden zijn...

Maatje, vervelend is dat he, het niet naar de wc kunnen. Als je een blaasontsteking hebt, kun je medicijnen van de ha krijgen. Schijnt wel vaak voor te komen tijdens de zwangerschap. Heb er nog nooit last van gehad gelukkig.

Ik voel me nog steeds goed. Werd in de winkel even misselijk van een bepaalde geur, maar het trok ook heel snel weg gelukkig.

Mannetje ligt ziek op bed. Zo zielig :) .

16. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoihoi... kom ook even spieken... Jullie schrijven echt veel te veel hoor!
    Ga zo alles even lezen. ;)

Voel me af en toe wel onzeker... of alles wel goed zit :rolleyes: Voel om de haverklap aan m'n boops of ze nog zeer doen en vandaag voelde ik dus weinig. Gelukkig doen ze nu weer wat meer pijn. ;) Kon ook wel huilen vandaag, weet niet goed waarom, bang dat het fout gaat of zo. Zal ook wel met de hormonen te maken hebben. Heb nu weer goede moed in ieder geval. :D

Nou, ga jullie geklets even doorlezen.

17. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb ik weer vandaag. Belt de vk op dat de echografist ziek is en dat de afspraak van zaterdag verzet gaat worden naar maandag.....WAT! Nee dat meen je niet! Dus ik tegen haar, goh zou ik dan het ziekenhuis niet kunnen bellen of die nog een gaatje hebben. Ja tuurlijk zegt ze, maar ben bang van niet. Dus ikke bellen....verhaal uitgelegd en dat ik zo zenuwachtig ben bla bla.. Zegt die telefoniste: nee helaas het kan dinsdag pas. Ik bedank haar voor de genomen moeite, zegt ze: wacht even dan spreek ik de echografist even. Ja zegt ze...morgen om 14:30 uur! Jahoe, ik spring in de lucht, zet maar vast zeg ik. Bel ik mijn mannetje om het blijde nieuws te verkondigen, wat denk je? Heeft hij een belangrijke vergadering van 14:00 tot 16:00 uur, die hij wel zal moeten bijwonen, want zijn collega heeft sinds deze week vakantie...baal, baal, baal :(. Dus nu moet ik morgenvroeg maar weer gaan bellen en zeggen dat ik gisteren een zeeeeeer vriendelijke vrouw aan de lijn heb gehad die nog een gaatje voor me wist te vinden en of ze, gezien de situatie, misschien nog een gaatje vrijdag hebben :)...Hmmmm, ben bang dat dat niet gaat lukken, maar we zullen morgen wel zien.
    En weet je wat het ergste is...in mijn enthousiastme de vk gebeld dat maandag niet hoeft...want ik heb morgen een afspraak. Nu heb ik dus de kans, dat als het ziekenhuis geen andere mogelijkheid heeft, dat ook de vk maandag nu al vol zit....(stom stom stom...ik kan mezelf wel wat doen).

Ach ja...kan op de zaken vooruit gaan lopen, maar zien het morgen wel.
    Sorry voor het spuwen van mijn gal, maar moest het even kwijt.

En Noppie, vervelend voor je meid, dat je je zo rot voelt en dat dan ook je vriend nog eens ontslagen word. Hoop dat het snel allemaal positief voor je gaat worden meid.

Liefs vaam

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Tjemig Vaam, dat is ook wat. Ik hoop dat je de afspraak nog kunt verzetten naar vrijdag, want zoiets moet je wel samen meemaken.

19. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Hoop het ook zo, maar is natuurlijk wel lullig zo. Zorgt ze er eerst voor dat ik morgen al kan en dan moet ik gaan verzetten of afzeggen :( . Was zo'n aardige vrouw...hoop dat ik haar morgen ook weer aan de telefoon heb dan.

20. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    vaam

hoop dat je toch nog vrijdag terecht kan.

Deel Deze Pagina