Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Vaam, dat is echt balen meid! :( Hopelijk is er vrijdag nog een ander plekje en anders maandag.

Noppie, sterkte meid! Door de hormonen kan je lichaam goed van slag raken. En dan ook nog het bericht dat je vriend ontslagen is, dat kun je er dan helemaal niet meer bij hebben.

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Thanx meiden,

Lucht toch even op om het even allemaal neer te pennen (nou ja, typen dan :)).

Laat het jullie morgen in ieder geval even weten.

Heeft iemand al iets van Dayenne gehoord?

3. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    caro 73 .. Dat licht in het hoofd komt mij ook bekend voor,ook elke keer als ik van de bank op wil staan wordt ik erg duizelig.

Heb het ide dat mijn buik in een week wel heel veel gegroeid is :( hebben meer mensen hier last van?

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Heerlijk om hier ons ei kwijt te kunnen he. :D
    Dayenne is online, ze komt zo vast hier meer vertellen!

5. @Lotte, mijn buik valt nog mee. Mijn decollete wel. Hopenlijk worden ze niet nog veel groter. Ben heel tevreden met mijn eigen normale maat.

@Vaam, tjonge wat een gedoe met de afspraken! Balen dat het zo onhandig loopt allemaal! Hopenlijk kan je vrijdag nog terecht.

Voel me heel erg opgeblazen nu.

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Hallo dames!

Hier een december mama.
    Al weer een topic met februari mama's! wat gaat dat snel zeg!
    Geniet ervan en jullie kletsen er in ieder geval goed op los.

Liefs Marleen :D

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden :D

Het hartje klopte hoor! :D
    Echt helemaal geweldig!
    Zo een intens bijzonder moment.

Bedankt allemaal voor het duimen, het heeft geholpen!

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wat verschilt dat toch per persoon he. Mijn borsten doen helemaal niks. Zijn zo zacht als wat en eigenlijk helemaal niet gevoelig, alleen mijn tepels s'avonds. Ik heb ook nog geen blauwe aderen erover heen en ze zijn ook noiet gegroeid.. Ben ik wel zwanger? Ik heb toch echt 2 positieve testen gehad. Hmmm :(

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Oooh wat fijn Dayenne! Ben heel blij voor je! Lekker genieten nu. :D

10. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    wat super zeg,en inderdaad lekker genieten!

11. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    Met mijn decollete wordt ik alleen maar steeds blijer :) haha (begin nu eindelijk wat meer vrouwelijke vormen daar te krijgen :oops:

12. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    :( kregen we net telefoon, een neef van mijn man is overleden (hij kende die neef niet, maar de moeder van die neef is mijn man's peettante)
    Heel naar nieuws!
    Maar nu voelt mn man zich verplicht om naar de begrafenis te gaan.
    Aanstaande zaterdag... onze 1e vakantiedag :(

Ik voel me heel slecht, want ik snap op zich wel dat mn man wil gaan, maar baal wel een beetje... niet echt een leuk begin van de vakantie.

ps: wat heerlijk voor je Dayenne! Na al die onzekerheid! Echt top!

13. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

wat een super nieuws dayenne

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Dayenne, Super hoor! en nu echt gaan genieten

Axioma, gecondoleerd, en het is inderdaad een vervelend begin van je vakantie, maar ik vind het wel logisch dat je mannetje naar de begravenis wil. Ik denk meer voor zijn peettante dan voor die neef. En dan begin je gewoon na de begravenis te genieten van je vakantie!

Mijn borsten zijn de hele dag gevoelig, gelukkig nog niet gegroeid! Voel me wel zwanger maar die zere rug mag echt wel ophouden hoor! Is erg lastig

15. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Dayenne wat een opluchting voor je zeg! Ben blij dat alles goed is.

Vandaag laatste dag gewerkt en nu 2,5 week vakantie heerlijk! Ben zo moe en die kinderen op mijn werk vreten energie die doen het niet rustig aan omdat ik mij niet lekker voel haha. Maandag hopen op een mooie echo en dan echt vakantie, shoppen voor de baby in duitsland (ziet niemand het tenminste haha)

16. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    Dank je wel, je hebt ook wel gelijk hoor! Ik snap het ook wel, maar ik ken mijn man ook goed genoeg om te weten dat hij zeker 1 a 2 dagen nodig heeft om zulke dingen weer van zich af te zetten...
    Misschien kijk ik er wel heel somber tegenaan omdat ik moe ben.... vanavond lekker vroeg mn bedje in... ;)

17. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo Dames,

Sorry dat even niet heb gereageerd lig al dagen in bed :( en ben ontzettend misselijk zoveel honger, en hoofdpijn en heb gewoon nergens meer zin in daar door.
    Ik hoop dat het snel minder mag worden...

Alle nieuwe dames welkom en gefeliciteerd!

dayenne super meid!

Axioma gecondoleerd en sterkte meid!

Nou meiden hier even mijn verhaal..
    Hier mijn echo verhaal..
    Op naar Star...
    Moest nog half uur wachten in de wachtkamer.
    Eindelijk was ik dan aan de beurt...
    Kwam zo oudere mevrouw en wat voor 1 Grrrrr Sagoooo!
    Nou eerst even wat gegevens in vullen
    Zegt ze is dit je eerste? zeg ik nee me 4de lol..
    Dus zegt ze ineens nou even buiten kijken ik denk dat het een binnewaartse wordt denk nee toch? dat is nou net niet waar ik op zat te wachten hehehehe...
    Nou mocht ik eindelijk gaan leggen, doet ze de aperaat er op..
    Nou zien we eindelijk me mooie wondertje! Met een Super mooi kloppend hartje wij helemaal in de wolken Met een Big Smile!
    En na meten en meten ben ik idd al in me eerste maand gelijk zwanger geworden dus nu gewoon 8 weekjes
    Opeens zag ik allelei zakken in me echo beeld ik dacht even het zijn er toch geen meer hehe
    Dus heeft ze ondertussen iemand op gepiept dus die vrouw kwam binnen en stelde zich voor...
    Blijk dus dat er een grote kiester op me eierstokken zit vandaar er nog iemand bij kwam na 10 min de kiester gemeten te hebben om te kijken waar die zat...
    Zegt ze nou over een tijd weer terug komen om te kijken of die kleiner is geworden, dus ik vraag wat kan het kwaad? wat als die niet kleiner is geworden zegt zeg nou dat hoor je nog wel wordt vervolgt, ik denk Nou lekker dacht ik gatver nou wordt je dus gewoon weg gestuurd met geen andwoorden en weer zorgen Grrrr moet ik wachten tot 9 julli wat me verloskundige zegt nou ik dacht het niet bel dinsdag gelijk met spreek uur op hoe en wat...
    Wel een mooi plaatje mee gekregen van me foetus.. Maarja ik blijf positief en denk zelf dat het wel goed komt mocht die niet verdwijnen moet die dan operatief verwijderd worden? of die hele eierstok? nou ik hoop dat ik dinsdag gelijk andwoordt krijg nou heel verhaal!
    Op naar de volgende echo dus....

Heb dit ondertussen ook geplaats bij echo en gelukkig wat dames die weten waar ik het over heb en gelukkig wat andwoorden er op..
    Want daar vertelde die vrouw niets alleen maar "het wordt vervolgd" :confused:

Ik ben wel helemaal in love op me baby :)
    Echo in album...

Ohja en ik ben toch 2 feb uit gerekend :D

Fijne avond dames..

18. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    zo ik ben er weer :Dheb mijn kleine ventje even naar dromeland gebracht

axioma gecondoleerd.

Dutchangel,wat raar zeg dat ze er niet meer over kwijt wou,zo blijf jij in spanning.
    maar met het kindje dus gelukkig alles goed :)

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    DutchAngel wat gaaf die echo! Echt mooi.
    Ik ben 1 februari uitgerekend, ben volgens de echo 8w3d. Maar moet 3 feb aanhouden omdat het nog kan veranderen :D.

20. @Dutchangel, wat een heftig verhaal. Vaag dat je zo slecht geinformeerd wordt. De foto is wel super. Ligt ie nou met de voetjes omhoog?

@Dayenne, wat fijn van je eerste echo!

@Axioma, gecondoleerd.

Deel Deze Pagina