Lot22 nou idd meid, vind het en beetje aso om te hore te krijgen wordt vervolg... Fijne avond meid! dayenne mooi he meid! de jouwe is ook heel erg mooi alleen de mijne meer in gezoemt! Wel spannend ben benieud of mijn verlos zegt dat die op 29 jan blijft staan of toch naar 2 feb mag caro73 nou idd meid! en nee dat is de baby de hoofd Oh de rechter kant? daar wel hehee ik moest even kijken.. Knuffels,
@Dutchangel: dat is wel een raar verhaal zeg en dat ze dan ook verder niks over de cyste vertellen. Weet je nog niet waar je aan toe bent. Maar met je beebje is in ieder geval alles goed! @Dayenne: wat fijn dat de echo goed was en dat je het hartje hebt zien kloppen. Dat is toch een hele geruststelling toch! @Axioma: gecondoleerd. Kan me wel voorstellen dat je man wel naar de begrafenis wil. Al is het alleen maar voor zijn tante! Sterkte ermee! @Ilona: fijne vakantie meid en shop ze in Duitsland! @Sjors: Ook mijn borsten zijn de hele dag gevoelig, maar 's avonds is het het ergste. Als ik dan mijn bh uittrek heb ik echt wel pijnlijke borsten. En ook ik ben een buikslaper, dus kan dan niet eens lekker op mijn buik slapen! @Lotte: ook ik heb wel het idee dat mijn buik 's avonds meer opgezet is en dan zitten bepaalde broeken gewoon niet lekker meer. Draag de afgelopen weken ook wel meer leggings, want dat zit wat losser om mijn buik. Heb onderhand al het idee dat andere mensen het kunnen gaan zien (maar dat is misschien maar een idee hoor, omdat niemand nog iets weet behalve, ik & mijn man en onze beste vrienden)! Nou dames ik wens jullie nog een fijne avond en ik denk dat ik direct lekker op tijd mijn bedje in kruip. Dan maar hopen dat we vannacht geen last hebben van muggen! X Esther
Hey Dayenne! Super meid! Jahoeeeeeee! Helemaal goed! Zo fijn om te horen dat alles goed is. Jij moet vast en zeker een smile op je gezicht hebben van hier tot ginder! Dutchangel: ook een mooi hartje gehoord dus. Alleen balen dat ze je in het ongewisse laten zeg. Ik zou helemaal gek worden. Maffe wijfen af en toe he
Ilona fijne vakantie, en hopelijk kun je leuke dingen scoren tijdens het shoppen. Hier net weer een kalfje op de wereld geholpen. De 4de in 3 dagen tijd. Wel erg leuk, alleen ook lastig, moeten 3 x daags 2 liter melk en daar moet je krom bij en dat is niet zo fijn met een zere rug!
Hoi meiden, Ik mag bij de februari mamma s! Ben net terug van mijn vakantie en wat bleek op de vakantie een dikke 2e streep zijn er super blij mee en onze vakantie kon niet meer stuk. Verder vk gebeld en 14 juli 1ste echo, dus meiden ik kom er gezellig bij. X
Dayenne, super zeg dat alles goed was. Houden zo!! DutchAngel, raar hoor hoe dat is gegaan. Volgens mij kan de cyste niet heel veel kwaad toch? Wat zeiden de meiden bij het Echo-topic dan? Ilona, ook vast een fijne vakantie. Caro73, fijn idee toch dat je nu echt het gevoel hebt dat je echt zwanger bent. Vaam, hihihi moest er wel een beetje om lachen hoor. Zou mij ook zo kunnen overkomen en dan zou ik achteraf gedacht hebben, had ik toch maar gewoon maandag gekozen. Dan had ik niet zo omslachtig hoeven doen, hihihi. Eppie, lang leve de leggings weer hoor! heerlijk. Axioma,, gecondoleerd, hoop dat je mannetje daarna snel weer gewoon je mannetje zal zijn Phantasia, gefelciteerd en welkom. Leuk nieuws zo tijdens jullie vakantie. Ik heb trouwens ook het idee dat ik wel bijna een cupje er bij heb gekregen. En ook wanneer ik mijn bh uit doe dat het nog gevoeliger is. Toch vraag ik me wel eens af, ben ik wel zwanger. Ik voel zo weinig, ik denk dat ik het pas geloof na de echo dinsdag. Ben vandaag trouwens naar de ha geweest omdat ik al langere tijd last heb van obstipatie en het met de zwangerschap ook al wat meer kan worden. Ik dacht, straks komt er helemaal niets meer uit. Hij heeft zakjes extra vezeloplossing voorgeschreven. Hoop dat dat goed gaat helpen.
Bedankt, ja inderdaad echt het mooiste souvenier ooit! Zijn jullie ook zo moe meiden, verder heb ik niet echt last van kwaaltjes ben alleen moe en heb het gevoel alsof ik Pamela borsten krijg. Kan zo auditie doen voor Baywatch haha
@ Dayenne, wat fijn zeg! Echt top, schrok toch best van je bloedverhaal, maar gelukkig betekent dat dus echt niet altijd slecht nieuws! geniet ervan! @ Vaam, wat een gedoe zeg! Daar wordt je niet echt happy van nee, hopelijk lukt het allemaal nog met bellen. @ Phantasia, welkom, zeker een leuke souvenir! @ DutchAngel, wat een gedoe zeg! Lees ik trouwens goed dat je 23 bent en dit alweer je 4e kindje wordt? Ben heel niet nieuwsgierig @ Axioma, gecondoleerd! @ borsten, weet niet meer wie het vroeg. Ik heb overdag weinig last van mn borsten alleen als ik 's avonds mn bh uitdoe voel ik ze wel, ze zijn wat zwaarder en de zijkanten voelen als een blauwe plek aan. Ze zijn nog niet echt gegroeid helaas, dat zou van mij wel mogen, haha Nou ga maar eens douchen dan lekker naar mn bedje, hopen dat ik morgen met mn goede been uit bed stap, had echt een baaldag vandaag!
Jullie hebben aardig wat afgekletst. Hier nog steeds last van missel;ijkheid en ben volgens mij de hele dag aan het eten. Maar het is mij verteld dat dat normaal is. Moebielfreak je mag me nog een keer op de lijst zetten. Ik heb nl 21 juli een afspraak met de vk en krijg dan mn 3e echo. wat wordt ik toch verwent Verder ga ik lekker mn bedje opzoeken. Trusten allemaal
Hey Dames, Eppie25 ja idd daar ben ik ook reuze blij mee vaamrile hehehe zeker weten! sjors75 ah wat lief! is het goed gelukt? Phantasia welkom en gefeliciteerd meid! Mieke8 ze stellen me in iedergeval gerust, de verhalen vallen mee maar als ik dan weer ga googlen er over hehehe... marriedgirl nou idd, en dat klopt me 4de en laaste dat wel Truste meiden! Knuffels,
goedenmorgen allemaal, even de aanpassing voor de lijst door geven dit was volgens mij alleen nog het geslacht en dat is een meisje, zelf denk ik ook een meisje zal zo blij zijn als ik me eerste echo heb gehad dat ik in ieder geval weet dat alles goed is met me kleine frummel, nu zit je toch nog in grote onzekerheid en spoken er allerlei vragen door me hoofd laatste paar dagen heb ik wel ontzettend last van een sterke reuk, zwaar irritant soms maar ja weet je wel dat er nog wat gebeurt in je lichaam alle nieuwkomers van harte gefeliciteerd groetjes mirella
goeiemorgen allemaal... ja die sterke reuk is niet handig, ik liep pas bij de v&D waar ze ook zo'n laplace hebben, en daar waren ze bepaalde broodjes aan t bakken. Normaal gesproken heerlijk luchtje, nou ik heb moeten maken dat ik buiten kwam... ging bijna over mn nek... raar hoor zwanger zijn :S
Goedemorgen allemaal! Pfff het moet niet gekker worden hoor. Ik lig nu al te dromen over mijn echo volgende week. Dat ie uitgesteld wordt.... dank je Vaam, hihihi Ik ben echt wel 10 x wakker geworden hiervan. Dat moet ik niet tot aan dinsdag hebben hoor iedere nacht, dan ben ik gebroken.