goede morgen dames, Hier nog een die slecht heeft geslapen. En ik moet vanavond de slaapdienst draaien, dus tot 23.30u en weer vanaf 6.30u. Denk dat ik dus vanmiddag maar ff op de bank ga liggen. Mijn ouders zijn vannacht terug gekomen van vakantie. Ik heb met mijn mannetje afgesproken dat we er vrijdagavond heen gaan met een kado (fles kinderchampagne ingepakt in ballonnen met een slabbetje) en het dus vertellen. Maar ik vind het zo moeilijk om te wachten.. pff.. zou er het liefste nu heen rijden en het vertellen. Maar nog even geduld dus! Groetjes Anne
Goedemorgen! Hier gaat alles ook nog steeds goed, 'gelukkig' nog steeds last van misselijkheid en allerlei andere kwaaltjes! Denk alleen dat m`n darmen niet echt overweg kunnen met het feit dat er iets gaande is.. :S Ik krijg ook al een buikje, aan de onderkant is nog niet echt iets te zien maar meer rond m`n navel. Dat gaat meer vooruit staan. Vooral als ik gegeten heb, dan wordt m`n buik een beetje opgeblazen.. Meer meiden die dit hebben? Verder kletsen jullie heel wat af, ik probeer het iedere dag bij te lezen, maar jullie gaan echt ontzettend hard.. En we hebben besloten om te gaan verhuizen! Vanaf volgende week staat ons huis officieel in de verkoop.. We gaan op zoek naar een groter huisje voor onze spruit. Hebben nu wel een rijtjeswoning maar met 1 verdieping. En dus maar 2 slaapkamers. We wilden in eerste instantie gaan verbouwen, maar makelaar adviseerde om dat niet te doen omdat we ons husje uit de markt zouden prijzen als we later gaan verhuizen. Dus wordt een spannende periode! Genoeg gekletst weer van mijn kant! Liefs..
Goedemorgen! Allemaal goed geslapen?(op sommige na dan... ) Hier ook niet zo goed geslapen. Ik droomde dat mijn mannetje een punt zette achter onze relatie, met ik zwanger en net een huis gekocht... Ben maar snel wakker geworden...hihi... Heb me maar snel opgedraaid en ben maar lekker tegen hem aangekropen. Ga zo even boodschappen doen en dan de cadeautjes kopen die we zondag gaan geven. Zondag is hier iedereen voor mijn verjaardag en dan gaan we het vertellen. We geven ze een fotolijstje met het volgende gedichtje er in: Met fotolijstjes kijk je terug op bijzondere momenten Dat kan met foto's en andere prenten Zo'n leeg foto lijstje is even wennen Maar dat komt omdat jullie mij nog helemaal niet kennen Het zal nog wel even duren Maar over 9 maanden kom ik om het hoekje kijke Want ja C.... en F... ik ben jullie eerste kleinkind Is het wat?! Liefs Karina
Smorgens allemaal! @ Phantasia: gefeliciteerd en welkom! @ Dayenne en Dutchangel: gefeliciteerd met de goede echo's Over die cyste: ik heb wel eens gelezen dat die weer kunnen slinken naarmate je zwangerschap vordert. @ Sjors: ben jij dierenarts dan. Zwaar beroep voor tijdens een zwangerschap! @ Anne: mijn vriend wilde het juist nog aan niemand vertellen. Gister was er een goede vriendin van hem op bezoek. Die heeft mij ook een uurtje gezien voordat ik even ging slapen. Die was ervan overtuigd dat ik zwanger was, bleef maar doorvragen en hij is doorgeslagen . Meestal ben ik degene die geen geheim kan bewaren en hij juist heel goed. Maar ik vind het niet erg hoor. Dank voor al jullie steunende berichtjes gister. Ga me zo meteen ziek melden. Heb vandaag congres, maar geen enkele behoefte om me in de mensenmassa's te storten. Mijn vriend kan zijn ontslag niet aanvechten. Mijn zwager is advocaat en heeft gezegd dat ie geen poot heeft om op te staan. Hij kreeg 2 jaar geleden een jaarcontract, dat is vorig jaar niet zwart op wit in een vast contract omgezet. Dat betekent dat het stilzwijgend met een jaar is verlengd en van rechtswege op 01 juli afloopt. Ze hoeven geen opzegtermijn te hanteren als een contract van rechtswege afloopt... Reden: bedrijf staat op failliet gaan en mijn vriend heeft een andere (heel goede overigens) mening over bedrijfsvoering dan de baas.....
Leuk Karina, alleen het laatste zinnetje zou ik misschien weg laten. Dat kunnen ze dan wel raden maar dat moeten jullie zelf natuurlijk bepalen. Kim84, idd spannend jullie huisje te koop en op zoek gaan naar iets nieuws. Wel erg leuk natuurlijk. Noppie, jammer dat het niet aan te vechten is. Maar gelukkig weten jullie wel waarom niet, anders blijf je daar ook zo mee zitten. Ik hoop dat hij snel een leuke nieuwe baan zal vinden. Het is wel erg kortdag zeg dat ze dat even zo melden aan hem. Vind ik wel heel brutaal hoor. Sterkte. Maar komt vast allemaal goed!
@Mieke8 Je hebt ook wel gelijk hoor, ik zat zelf ook al te twijfelen over die zin...haha. @noppie Wat treurig zo zeg, ik kan me goed voorstellen dat je daar verdrietig van word. Ik dacht dat ze je alleen in je proeftijd zomaar konden ontslaan en niet zomaar in je contract voor bepaalde tijd. Maar dat is dus schijnbaar anders...
Nee, ze hebben hem ook niet midden in dat contract ontslagen, maar het liep dus af en het wordt niet verlengd. Mijn lief dacht dat het stilzwijgend in een vast contract was omgezet....
Goedemorgen, Ik heb gelukkig wel lekker geslapen wilde alleen ordinair lang uitslapen maar dat werd 9 uur helaas. @Karina82 leuk gedichtje hoor! ik heb het verteld met het "standaard" gedichtje maar dat hebben ze niet eens gelezen want had erachter heel lief kinder papier geplakt en toen wisten ze het al. Er zijn al hele discussies gaande wat het word ect mijn man denkt een tweeling j/m! En mijn zus denkt bijv dat het 6 dec komt en ik dus veel langer zwanger ben dan ik denk. Hmmmm nou heeft de moeder vaker gelijk toch? dus ik denk 1 kindje (jongen) en gewoon lekker in februari kan ik nog lang genieten van de zwangerschap. Nog even voor de lijst de kalender zegt een jongen en ik denk zelf ook een jongen.
Pff, ik blijf maar zo licht in mn hoofd.. word er gek van! net maar een banaan gegeten, hopelijk helpt het wat
Noppie, dat is wel erg vervelend hoor en ook zo kort dag. Hopelijk vind je mannetje snel een nieuwe baan! En nee ben geen dierenarts. Maar we hebben onze eigen boerderij! En daar moeten we dus alles zelfdoen!
Phoe, wat wordt er hier veel gekletst. Nou ja ik kom ook maar af en toe hier ff kijken. Ik kan er sinds een paar dagen heel slecht tegen om wat langer achter de computer te zitten. Ik word er zo duizelig van. Echt balen, wat ik vind het heel erg leuk om te psp-en. En heb sinds kort de nieuwe versie en nu kan ik niet lekker psp-en..
Goh, een eigen boerderij. Waar boeren jullie in? In alleen dieren of ook in gewassen? Lijkt me toch ook pittig tijdens een zwangerschap! Arme jij....
Goedemorgen! Hier nog een die slecht heeft geslapen. Ik lag mezelf in de weg, niet fijn! Karina, leuk gedichte, maar idd die laatste regel zou ik ook weglaten. Noppie, als het bedrijf toch al failliet aan het gaan is en je vriend niet goed met de baas kan, is het uiteindelijk wel beter om er weg te gaan. Alleen de manier waarop is natuurlijk niet cool. Hopelijk vindt hij snel wat anders! Mieke, lekker gegeten gisteren?
Dat heb ik nou ook, daarom trek ik het ook niet om elke keer alles bij te lezen. Toch fijn te horen dat ik niet de enige ben, ik vond het een beetje raar!
Noppie, wij hebben een melkveebedrijf met daarbij ongeveer 50 hectare grond, die wij bewerken om voer te krijgen voor onze koeien. En het is inderdaad wel zwaar maar er zijn dames die 's morgens nog in de melkstal stonden en die 's middags moesten bevallen! Ik hoop dat mij dat ook lukt
Heerlijk, we hebben echt zitten smullen. Ik had miso soep (noodle soep) en lekkere gemarineerde yakitori kipstokjes. Zit er nog een beetje vol van, want ik geloof dat het wel een halve liter soep was en rijkelijk gevuld.
Mieke, vanavond slaap je beter hor meissie, want mijn mannetje kan waarschijnlijk toch vanmiddag. Dus heb de afspraak laten staan! Phantasia: Welkom en van harte gefeliciteerd! Mobielfreak: wil jij mijn echo op de lijst verzetten van 28 juni naar vandaag 26 juni? Alvast bedankt! Karina: leuk idee hor, van dat fotolijstje! Gaan jullie duimen voor me vanmiddag? Moet er om 14:30 uur zijn! Ik hoop straks echt goed nieuws te hebben. Liefs Vaam