Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Zou je het leuk vinden een tweeling? Lijkt mij wel heel bijzonder hoor!
    Hier komen aan beide kanten geen twins voor, dus denk dat de kans bij ons erg klein is.

2. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Natuurlijk zou ik het leuk vinden! Maar ik ben ook heel blij als het gewoon 1 kindje blijkt te zijn. :D
    Ben sowieso in de wolken... :baby:

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    haha, helemaal mee eens, 1, 2 of 3, jongen, meisje, het maakt allemaal niet uit, als het/ze maar gezond is/zijn!

4. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    @ Allemaal

Leuk dat jullie ons idee zo leuk vinden. Heb net de fotolijstjes in huis en ga zo aan het knutselen...hihi. Vind het zo spannend! Kan ik EINDELIJK met mijn moeder kletsen hoe het bij haar was...hihi. En mijn wiegje (waar ik zelf in heb gelegen) vast leggen... ;) :)

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Karina, fijn is dat he wanneer je er gewoon lekker over kunt kletsen met je moeder.

Iloiza, ach ja je kunt ook per toeval een 2-ling krijgen natuurlijk.
    Wel leuk, maar denk ook erg druk. Moeilijk te combineren met werken denk ik.

Knorr, klaag maar even lekker hoor.

Enna, zou soms ook wel een beetje misselijk willen zijn, gewoon om nog even die extra bevestiging te krijgen.
    Hoop dat het niet al te erg voor je doorzet.

Axioma, hihi nu al lekker 2 broeken gekocht.
    Ik wacht nog maar even, geen idee hoe mijn omvang straks zal zijn (achterwerk ;) ) misschien groeit het wel buiten proporties.

Ik ben net even naar de grote Prenatal geweest even info vergaard.

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ karina, spannend hoor! Ik vond het ook zo leuk om het aan mijn moeder te vertellen. Is echt fijn om te horen hoe het bij haar allemaal is gegaan enzo en je kunt er gewoon lekker uuuren over kletsen! Veel plezier!

7. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ja... toeval.

Het grote verschil zit vooral in 1 en 2 eiïge tweelingen.
    Maar nog steeds wordt het bij een vrouw bepaald.

Mijn man is er ook 1 van een tweeling. En daarvoor komt het nergens bij hun in de familie voor. Dus... ook hij is toeval! (gewoon een goed gelukte nageboorte ;))

8. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ben totaal niet bijgelezen. Jullie gaan heel snel.
    En om heel eerlijk te zijn vind ik dat er te veel langs elkaar heen wordt gekletst.

Voel me nog niet thuis in deze groep. Heb het vaker anders gehad. Dus ik denk erover om me toch terug te trekken van deze groep...

9. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Zo dat duurt even om alles bij te lezen.
    Vaam hoe is het gegaan?

Iedereen de nieuw is van harte.

Ik heb vandaag een zware dag gehad moest van 9:30 tot 16:00 op mijn benen staan en heb misschien maar 5 min gezeten. Heb nu echt de piep leeg. Vanavond lekker niets doen. Straks komen mijn schatjes thuis dus even snel bij tanken.

Heb geen pijn meer in de buik gehad alleen de rug en steekjes onder in de buik dus mag eigenlijk niet klagen, het lijkt wel of mijn reuk beter wordt.

Wou dat het al dinsdag was kan haast niet meer wachten.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe bedoel je dat, dat er langs elkaar heen wordt gekletst?
    We zitten hier met veel meiden en voor mijn gevoel moeten we elkaar ook nog een beetje leren kennen. ;)

11. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Ik ben ook nog maar net van de party maar denk ook dat we elkaar nog moeten leren kennen.

Vind het zelf wel lastig omdat ik het soms door elkaar haal. maar dat kan ook aan mij liggen

12. Hoi,

Hier ook iemand die nog niet bijgelezen is. Maar uit ervaring van andere topics vind men het altijd leuk als je iets (ook al is het maar weinig) van je laat horen.
    We zijn inderdaad ook met bijna 80! Of zijn het er inmiddels 80 (moet nog lezen van vandaag). Die ga je ook lang niet allemaal door en door kennen denk ik.

Vandaag weer gewerkt en het ging best redelijk. Alleen mijn collega heeft last van beginnende RSI! Gaat dus nog even een tandje drukker worden de komende tijd. Oeps! Hopenlijk blijf ik fit!
    Heb maar heel weinig behoefte aan eten, maar moet wel blijven eten. Het is alsof het eten maar moeilijk zakt.

@Mama van Stef, ik lees dat je een succesvolle echo hebt gehad. Super. Nog maar een weekje voor mij....

13. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Dat klopt. Tuurlijk moet je nog een band creeëren en elkaar leren kennen.
    Maar het valt me nu op dat er vaak over berichten heen wordt gelezen of amper op anderen wordt gereageerd.
    En dat vind ik persoonlijk erg jammer.
    Zo komt er geen band.

En idd. heel veel meiden hier. Weet ook nog niet of ik dat wel leuk vind. Misschien vind ik het wel te massaal. Zal er eens goed over nadenken.

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Evelieveling, je moet natuurlijk doen waar jij je goed bij voelt hoor!
    Ik vind het soms ook moeilijk om op iedereen te reageren en dat is soms ook gewoon niet haalbaar.
    Ik zit ook niet altijd tussen de reacties van de anderen.

En ik vind ook dat er wel heel erg veel februari mama's zijn vergeleken bij andere maanden.
    Het is gewoon een mega babyboom geworden deze maand.
    Een vruchtbare periode mei/juni.
    In mei leggen alle meisjes een ei (ipv vogeltjes) :)

15. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind het een beetje een vreemde opmerking die je hier plaatst, zonder het ook maar een beetje te onderbouwen. Ik geef caro73 gelijk als ze zegt dat we met bijna 80 meiden zijn. Dat is wel erg veel...

En het massale waar je over spreekt, je zit nu eenmaal op een forum, één van de betere als het gaat over zwanger worden en zwanger zijn. Dan is de kans relatief groot dat er veel mensen zijn die zich hier melden.

16. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hoi meiden,

Merk ook dat ik het allemaal niet bij kan houden hier. Vind het wel heel gezellig en ook leuk allemaal om te lezen, maar als ik een reactie wil typen ben ik de helft alweer vergeten. :)

Fijn dat de echo goed was Mama van Stef! Ik moet nog een week wachten. Inderdaad veel meiden die al een vroege echo hebben.

Hier gaat het verder ook allemaal prima. Voel me steeds zwangerder worden. Wij hebben het onze ouders een dag na de positieve test al verteld. Konden het niet langer voor ons houden. Was echt een bijzonder moment. Onze ouders worden ook voor het eerst opa en oma, dus helemaal leuk voor ze. Verder hebben we het aan onze beste vrienden verteld. Mijn vriendin begon spontaan te huilen, zo blij was ze voor ons. En natuurlijk weten onze broertjes het ook al. Als we het hartje gehoord hebben (hopelijk) op 4 juli, dan gaan we het voorzichtig wat verder vertellen. We hangen het dan nog niet aan de grote klok, maar alleen aan wat naaste vrienden en naaste familie en dan met het verzoek het nog even voor hun te houden. Komt ook omdat iedereen weet dat ik in de ziekenhuismolen zit vanwege de endometriose. Het is zo vervelend om te moeten liegen als mensen aan je vragen hoe het gaat en of er nog vervolgonderzoeken komen etc..

Nou, een heel verhaal.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeps ik geloof niet dat het de bedoeling is om elkaar nu aan te vallen.
    Als je er niet goed bij voelt dan is het je eigen keus daarin te beslissen.
    Wat een ander er ook van vindt ;)

18. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ik zou ook graag op iedereen willen reageren, maar dat is echt niet te doen met zoveel meiden. Het kan natuurlijk wel, maar dan zou je meerdere malen per dag moeten inloggen bijvoorbeeld en daar heb ik overdag geen kans voor. Ik lees alles wel met interesse in ieder geval. ;)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro31, voor jullie is het dan ook wel een echt wondertje met jouw achtergrond.

20. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ja, Mieke... dat is zeker zo. Kan het soms nog niet helemaal bevatten dat het gelukt is. De gynaecoloog zal wel opkijken 4 juli. ;) Hij achtte de kans zeer klein namelijk en had het zelfs al over IVF.

Deel Deze Pagina