Mobiel, wat een vreselijk nieuws zeg. Is het kindje zoveel te vroeg geboren, wat naar zeg dat hij het toch niet gered heeft. Bah zit hier met kippevel. Tirtilisko, ik vind het een moeilijke keuze eigenlijk. Je heb ze nog nooit ontmoet begrijp ik. Misschien moet je toch nog even wachten met het vertellen van het nieuws tot je ze een paar keer hebt ontmoet. Mag ik je een persoonlijke vraag stellen.... Ben je getrouwd? Want ik kan me zo voorstellen in de Turkse cultuur dat dat bij een zwangerschap wel van belang is. En het idee van de lijstjes is erg leuk, je kunt zoals Knorr al zei ze meenemen en even de sfeer en de situatie aftasten. Iggy welkom meid, is het toch geen 1 maart? Geef ook even je afspraken door bij de vk en echo, we hebben namelijk een online lijst, zie onderschrift waar dit allemaal door Mobielfreak wordt bijgehouden.
23juli ga ik voor eerste echo en 28 juli eerste intake gesprek bij de vk nee het is 26 februari de dokter zat er paar dagen naast...
Wat vreselijk Chaartje en fam heel veel strekte gewenst @mieke jip ik ben getrouwd Mischien zijn we wel zo ongeduldig met het vertellen omdat we precies 24 maanden hebben gewacht op dit wonder Ik ga morgen mijn nederlandse fam ontmoeten. ze wonen ee stuk verder dan waar wij wone dus echt ''vaak'' denk ik helaas niet dat ik er heen kan gaan. begin dinsdag met werken 40 uur per week. wat zouden jullie zelf doen in zo een situatie
Tirtilisko, blijf het toch wel een moeilijke situatie vinden. Heb je het met je moeder hier al over gehad en wat zij vindt. Zij kent je oom, tante en oma natuurlijk. En ach, wat maakt het eigenlijk uit dat je het verteld toch. Het is jullie kindje. Vind alleen het geven van het lijstje misschien nog even een punt van twijfel... Omdat je ze nog niet ontmoet hebt en zij jou niet. Maar dat kun je nog even aftasten. Mobiel ik ga even kijken, een vriendin van mij zit ook bij de sept. 2008 mama's.
@mieke helaas zijn mijn ouders alllebei overleden toen ik 10 was kan mijn moeder helaas geen advies vragen en kan ze ook niet vertellen dat ik zwanger ben wat zouden ze mega blij zijn......
Och jeetje, heb ik even een gevoelige snaar geraakt meid. Sorry hoor, kan me voorstellen dat je met hen het nieuws het liefste meteen had gedeeld. In die situatie is het je meest dichtbije familie dan zou ik het gewoon lekker doen. Lekker suf eerst dat heen en weer gemail en dan dit antwood Zij kunnen er dan toch voor je zijn als je ze nodig zou hebben.
lieve mieke je hoeft echt geen sorry te zeggen meid hoe kon jij dat weten. Ik denk elke dag aan mijn ouders al 10 jaar lang het zal ook nooit wegzakken bij mij. Mischien gek maar ik bedoel mijn oma.... de moeder van mijn moeder zoo bijzijnder het lijkt net als of ik het aan mijn moeder ga vertellen zo spannend vind ik het. Maar wil wel de juiste keuze maken.
nou meiden... ik ga gedag zeggen voor 2 weken. We gaan morgenochtend al vroeg rijden... beetje dubbel gevoel ivm de begrafenis maar toch hebben we veel zin in de vakantie! Iedereen een goede tijd, sterkte met alle zwangerschapskwaaltjes, veel plezier voor degene die echo's gaan krijgen! doeidoei
even voor de kalenderlijst die ik dus net pas ontdekte : voor ons is het het 1ste kindje en 8 juli hebben wij onze eerste echo in het ziekenhuis
Hoi Allemaal Wat een verschrikkelijk nieuws voor Chaartje, veel sterkte! Iggylover: gefeliciteerd met de zwangerschap en welkom hier Verder weinig nieuws van mijn kant, heb het lekker druk gehad dus geen tijd om te posten Verder is de 6-weken-grens hier aan gebroken en was vandaag voor het eerst misselijk Ok, ben gelijk al genezen...
Tirtilisko, lekker vertellen als jij denkt dat dit voor jou de manier is dan moet je het echt zo doen Ze zullen het dan helemaal leuk vinden toch? Axioma, fijne vakantie.
Jaaa! Ik mag ook bij de februari mama's. Ik ben waarschijnlijk 24 februari uitgerekend. Spannend allemaal zeg!