Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Iggilover gefeliciteerd en welkom! geniet ervan

Amioma fijne vakantie en sterkte morgenvroeg!

Tirtilisko, ook ik zou het eerst aftasten. Als je direct een goede klik hebt kun je het altijd doen. Maar voor hetzelfde geld voel je je erg ongemakkelijk en dan zou ik er nog even mee wachten!

Van een &(*& nieuwd van Chaartje. Sterkte meid

Hier de familie aan de telefoon gehad. Gisteren had de moeder van mijn man en zijn zus het gedichtje al ontvangen en waren superblij! Zijn zus had eerst een potje zitten huilen. Vandaag hebben mijn ouders en mijn broertje het ontvangen. Natuurlijk ook superblij. Mijn ouders wilden direct de vakantie annuleren en hier heen komen. Mijn broertje ging direct een vlucht boeken voor februari. Wel lachen hoor!
    Verder voel ik me buiten het erg moe zijn en last hebbende van de warmte prima. Heb vandaag heerlijk gewinkeld. Moest veel boodschappen halen en heb natuurlijk ook geneusd tussen de babyspulletjes! Heb een leuk knaloranje slabbertje gekocht met koeien erop. Vond ik erg toepasselijk. Mijn man het erg leuk!

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

HJ1977 Gefeliciteerd en welkom! Klets gezellig met ons mee!

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    HJ1977: Welkom :D

Ennuh... je staat erbij op de lijst hoor!

80 mama's to be nu :D

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk Sjors, zeiden ze niet dat jullie stiekemerd waren omdat jullie er al vanaf wisten toen zij bij jullie waren, hihihi.
    He heerlijk dat ze het weten hoor.

(heb t even gekopieerd vanaf het 30+ topic hoor) ;)

HJ, gefeliciteerd en welkom bij de februari mama's! :D

5. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    @Axioma: Hele fijne vakantie toegewenst!

@HJ1977: Welkom,Gefeliciteerd geniet ervan!

Wow 80 Mama's to be ! Behoorlijke vruchtbare maand of zie ik dat verkeert?

@sjors75: Haha leuk en lief van je ouders dat ze vakantie voor je wouden unneleren. Komen ze nu ook nog naar je toe of gaan ze toch nog ?
    Hoezo nieuwschierig haha :)

Gr Knorretjuh

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedenavond allemaal, alles goed hier? Heb even geen tijd om alles bij te lezen. Zijn er nog spannende nieuwtjes?

Ik heb vandaag voor het eerst weer gewerkt en ben de halve dag misselijk geweest. Echt niet fijn, nu weet ik hoe sommigen van jullie je voelen.

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    2 nieuwe februarimama's. Welkom hier! En gefeliciteerd!

8. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    zo er is weer aardig wat geschreven.

Hoop dat het met iedereen goed gaat.

Ben zelf erg moe het was erg druk er was braderie. Dus hele teras voor. Heb de heledag al last ban mijn bekken raar he.

Verder alles goed.

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik lees net het stuk bij de septembermama's. Wat verschrikkelijk voor Chaartje en haar man. Ik maak dit dagelijks mee op mijn werk, maar ik zit nu met tranen in mijn ogen hier op de bank. Ik hoop zo dat wij dit niet mee gaan maken allemaal...

10. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @ de nieuwe februari mama's: welkom hier en geniet van je zwangerschap!

@ karina: wat een super leuk idee van dat fotolijstje met dat gedichtje! Heb het gedichtje ook even op mijn pc opgeslagen. Vind het zelf ook wel leuk om het op die manier te vertellen.

@ mama van Stef: gefeliciteerd met de echo. Wat super dat je het hartje hebt zien kloppen.

@evelievling: kan me voorstellen dat je het idee hebt dat er langs elkaar heen wordt gekletst. Soms heb ik ook dat idee, maar ja de groep is ook wel erg groot he. Het lukt mij ook niet om iedere dag even te kijken en dan raak je al gauw achter!

Ik reageer ook maar even in etappes, want anders kan ik het niet bij houden dames, door al dat geklets hier!

X Esther

11. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Knorrethuj: ik heb gezegd dat ze gewoon naar Italie moesten gaan. Ze komen vaak genoeg en over 2 weken krijgen we al bezoek. Kan ze dus helemaal niet gebruiken. hihi

Ik heb dit gedichtje gebruikt in het fotolijstje: :D

Ik wil je graag wat vertellen maar horen kan je mij niet
    Ik denk zelf dat je mij nog niet eens ziet
    Ik zit namelijk nog verstopt en ben nog maar heel klein
    Het duurt dan ook nog wel even voordat ik zichtbaar zal zijn
    Maar ik zit hier wel veilig en het bevalt mij nog goed
    Wat dus betekend dat je nog even wachten moet.
    Maar toch wil ik jullie alvast laten weten
    Dat jullie in februari 2009 opa en oma zullen heten!

12. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @ sjors75 wat een leuk gedichtje zeg.

13. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @ Daantje: welkom hier en lekker mee kletsen met ons.

@ Vaam: ook echt super dat jij al een kloppend hartje hebt gezien. Ik ga me afvragen of ik bij de intake ook een echo krijg. Volgens mij niet hoor, maar als ik het hier zo lees dan komt het toch wel veel voor.

@ Mieke: jammer dat je niet zo'n goede eetlust hebt. Ik moet op tijd eten, want anders word ik misselijk! Goed voor je zelf en je rijstkorreltje zorgen he?

X Esther

14. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    vaamrile, heb bij de eerste twee keer blaasontst gehad maar had echt nergens lanst van. Je kan er erg ziek van worden hoor, verhoging ed. Voor hetzelfde geld heb je gewoon last van bandenpijn.

mobielfreak, leuk leuk lijstjes... ehm, waar kan ik die vinden??? hihi... paar pagina's later het antwoord al gevonden.. Ziet er mooi uit! Heb trouwens 3 juli de intake bij de verlos.
    En wat een vreselijk nieuws...

Karina82, klink zoo makkelijk maar wees blij dat je nergens last van hebt! Maar snap je wel hoor, had het met de eerste ook. Enne veel plezier van het weekend met je moeder.

Lot22, Ik vond de 20 weken echo juits zooo mooi! Heb echt liggen genieten. En tja, ALS ze iets vinden weet je het van te voren. Niet dat dat voor ons een reden zou zijn geweest om de zwangerschap af te breken hoor...

mink, suc6 maandag bij de Gyn!

Iggylover, welkom hier ;)

tirtilisko, moeilijk meis! Suc6 in ieder geval met je beslissing. Doe wat goed voelt!

HJ1977, gezellie nog meer mensen :) Welkom

sjors75, mooi gedichtje!

Zoo, en toen wist ik het niet meer ;) Weer druk aan het werk geweest vandaag, man wat mis ik m'n slaapjes overdag. Ben kapot!

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Owkee ik ben eigenlijk een beetje bijgelezen.

@ Sjors: dat van jou is ook een super mooi gedichtje hoor. Heb hem ook even bewaard op mijn pc!

Ik voel me op zich best goed. Ben alleen meestal wel erg moe na een dag werken. Het hangt er dan ook vanaf of ik die nacht goed geslapen heb. Goed slapen en niet goed slapen wisselen elkaar af.
    Mijn borsten zijn met name 's avonds gevoelig, als ik mijn bh uit doe. Kan er dan ook niet op liggen en dat is erg irri, aangezien ik een buikslaper ben!

Heb soms al het idee dat sommige kleren niet lekker meer zitten. Ze zitten dan met name 's middags te strak en dan ben ik blij dat ik gewoon lekkere hangkleren aan kan.

Dat was het wel weer voor vandaag.

X Esther

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @Mobiel: wat erg voor Chaartje zeg! :( Krijg het er koud van. Heb het hele verhaal nog niet gelezen, dat zal ik zo even doen.

@Tirtilisko: wat heftig zeg dat je je ouders zo jong verloren bent. Kan me wel voorstellen dat het extra bijzonder is om je nieuws aan je oma te vertellen.

@Axioma, fijne vakantie!

@Sjors, leuk dat je familie zo blij is met het nieuws!

@Iggylover, welkom en gefeliciteerd! Ken ik jou niet ergens van... ;) :) :) :)

@HJ1977, welkom en gefeli met je zwangerschap!

Over mezelf, vanavond weer een beetje last van hoofdpijn, al is het wel minder dan gister. Wellicht is het een beetje spanning voor woensdag (intake vk). Begin mn borsten ook weer een beetje te voelen, dat heb ik vaker 's avonds. Als ik mijn bh uitdoe voel ik ze nog beter. Hoop elke ochtend als Pamela Anderson wakker te worden, maar helaas heb ik nog steeds dezelfde kleine t**tjes ;)

Slaap lekker allemaal!

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland

hmmmmmmmmmmm ff graven hoor! :evil:

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    goedemorgen allemaal! snap der geen fluit van ben zo moe en heb gewoon slecht geslapen, voel me nu echt een zombie dat word geheid weer een hangdagje... nou ja ik ben toch vrij want we hebben weekend gelukkig.
    heb maar een wasje aangezet en thee gezet want het mannetje ligt nog te pitten met zijn 3 mannetjes (honden)

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    hier nog 1 die moe is hoor, maar Tim werd wakker om 7 uur en dan moet je er toch uit voor een fles.

We gaan vandaag een dagje naar Drievliet, Mike zou daar vorige week heen zijn gegaan met schoolreis, maar een dag vantevoren kregen we te horen dat hij niet welkom was op de schoolreis :confused: Dit omdat hij het Syndroom van Asperger heeft (aanverwante autisme stoornis) en door zijn stoornis soms andere kinderen pijn doet uit het niets. We zijn ontzettend kwaad geworden, want dat kun je een kind niet aandoen een dag van te voren! Kom daar dan 2 weken eerder mee, dan hadden we op dat moment misschien zelf een dagje weg kunnen plannen.. Nou ja dus gaan we vandaag ;) Nu maar hopen dat het een beetje mooi weer is vandaag..
    Er zal voor mij wel weinig aan zijn vandaag, omdat ik natuurlijk bijna nergens meer in mag nu :cry:

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo dat is echt gemeen van die school dat ie niet mee mag vind niet dat je dat kan maken

Deel Deze Pagina