Sterker nog kreeg de vraag of ik 'm de laatste 4 weken niet gewoon thuis kon houden Nu heb ik gezegd, hij hoort op school! hij is leerplichtig! En nu mag 'ie dus de laatste schoolweek niet komen, want dan is er feest en kunnen ze hem niet gebruiken Ben blij dat hij na de zomer naar een andere school gaat!
nou vind het echt ronduit belachelijk want een mafketels joh kunnen jullie mij helpen? ben op zoek naar een andere bank want mijn hond (1 van de drie) heeft onze hoekbank verkleint tot een 2zitter nu twijfel ik of ik via mp er 1 koop of een bank Ektorp bij ikea ga kopende hond gaat inmiddels iedere dag naar de creche als we werken
@mobiel bahhhhhh wat een %&&^# school zeg! Ik ben hier echt boos om hoe kunnen ze een kind dat aan doen en dat hij er bij het feest ook niet mag zijn ^*&I%#$ mensen! hier nog een die zo vroeg wakker is was de hele nacht mega misselijk en nu nog steeds best heftig misschien komt het door de zenuwen omdat ik ook zo rond 11 uur vertrek met een hele goede vriendin soort zussie van me naar mijn oma tante en oom misschien spelen de zenuwen ook wel een grote rol. ik hoop echt dat ik me de hele dag verder wel goed ga voelen
Goedemorgen meiden! Eppie, dat vroeg ik mij dus ook af toen we het hier allemaal over echo's hadden en zo. Ben toen de vk weer gaan bellen om te vragen hoe het nou zat. Bleek het idd alleen een intake te zijn en zou dan de afspraak voor de echo gemaakt worden. Toen zei ze dan ik de dag er voor wel kon komen voor de echo! Joehoe, zou je dus ook nog kunnen doen. Mobiel, ik snap niet dat leraren zo kunnen reageren op school waar kinderen juist iets moeten leren. Ik snap dat hij anders is dan andere kinderen en extra aandacht nodig heeft en waarschijnlijk ook speciaal onderwijs. Maar om het op zo'n manier te brengen is wel heel erg direct zeg. Het dochtertje van mijn vriendin is ook authistisch en gaat ook naar een speicale school, dus weet wel hoe het ongeveer is. Gelukkig bijna vakantie. Marriedgirl, is hoofdpijn weer weg na een nachtje slapen? Sjors, wat een leuk gedichtje, heb je dat zelf zitten dichten? Goed vanmorgen voor de allerlaatste keer een testje gedaan, gewoon om nog even te zien dat het echt is Nou het is echt hoor, de streep knalde nog meer dan de andere streep ernaast. Nu op naar onze echo en die kleine frummel zien.
Tirtilisko, heel veel plezier vandaag met je bezoek aan je familie. Het zal vast goed gaan en tast het even af en dan geef je het wel of niet Jaja Iggy, ik stop nu echt! ik geloof het nu voor de volle 100% hihi.
@ mieke ga ik idd ook doen. De lijstjes zijn al klaar ik zie wel hoe het verloopt. Maar al zeg ik het niet ik denk wel dat ze het merken want ben echt steeds met vlagen misselijk. Ik hoop dat het heel gezellig word
ja ik ook sommige mensen zeggen de hele tijd wat straal je tegen wie hebben jullie het al gezewgd mieke?
jaaaaaaaaaaaa we gaan toch voor een hele nwe bank even ons zorgenkindje bij roy zijn ouders brengen en op naar de ikea
Iggy, shop ze! Ouders, schoonouders, schoonzusje, 1 vriend en 1 vriendin. Morgen zijn mijn zus en zwager aan de beurt.
lieve meiden ik ga afsluiten ga maar eens rustig aan richting fam. duimen jullie mee dat alles goed gaat
Mobielfreak Wat een k school dit kan je toch gewoon niet maken. Hij kan er toch ook niets aan doen. Ze spelen met de gevoelens van een kind. Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben vandaag. Mieke zie dat jij ook dinsdag voor de 1e echo gaat. spannend he.
goedemorgen meiden! Ik kom ook weer even kijken! Hoe gata het hier? Mobielfreak, dat meen je niet. Lekkere school zeg. Ik ben ook misselijk en heb hele erge buikpijn... Herkennen jullie dat?
Maatje, idd vind het erg spannend, maar ga er vanuit dat we een mooie echo zullen hebben. Nina, sorry ik heb nog steeds geen last van misselijkheid, dus ik herken het niet. Maar er zijn hier genoeg meiden die er wel last van hebben.
nina Misselijk ben ik niet maar heb van de week wel buikpijn gehad. 1 dag steekjes en de andere dag opgezette buik. mieke klinkt misschien raar maar ben zo bang dat het niet goed zit raar he
Wat een vreselijk onzekere periode is dit zeg. Dit is mijn eerste zwangerschap en ik ben heel bang dat het mis gaat. Ik ben de hele tijd bang dat ik te weinig voel, niet moe genoeg ben, als ik even geen maagzuur boven in mijn keel heb hangen denk ik: shit, ik maak geen hormoon meer aan. Wat krijgen jullie trouwens vroeg echo's zeg! Ik mag over 2 weken pas een afspraak maken voor de intake bij de vk. Die echo zal nog wel 2 weken later komen.
hj1977 snap je goed dat je onzeker bent. De is mijn 2e zwangerschap die we na 17 maanden mochten krijgen en ben zelf ook erg onzeker. Heb ook niet echt ergens last van af en toe steekje in de buik en als ik werk last van mijn onderrug. Omdat ik in het zh loop krijg ik met 6 en 8 weken echo.
@Mobielfreak: Ik las het met die school, @$#%$^$#@$%%%^ dat is toch gewoon rond uit belachelijk! Elke kind heeft recht op school maar ook recht op PLEZIER! Sorry kan er echt kwaad om worden. En vindt het heel erg sneu voor je ventje echt belachelijk. Zou bijna in staat zijn om zelf even met die school hartig woordje tespreken. Misschien toch een opsie om opzoek tegaan naar een andere school? @ HJ : Hoef je niet echt ongerust temaken meid, ik weet is moeilijker dan gezegt maar bij mijn eerste zwangerschap had ik totaal nergens last van. Maar denk dat elke zwangere wel wat onzeker is dus je bent niet enigste Straks wanneer je hartje hebt gehoort voel je vast stuk zekerder, geniet nu maar lekker, voor je weet heb je hem/haar al in je armen. Hier gaat verder alles oke, om eerlijk tezijn voel me niet echt zwanger op me boobs na dan. Maar genoeg geklaag van mij, zo even spullen pakken voor de aankomende vakantie, dan heb ik dat al vast klaar. Gr ZeurKnorretjuh
Maatje, om je eerlijk te zeggen ben ik daar ook steeds bang voor geweest. Daarom heb ik vanmorgen nog eens een test gedaan. Ik dacht als het niet goed is, dan maak ik misschien niet zoveel hcg meer aan, maar de test was zo mooi en knal positief. Dat ik nu wel gerustgesteld ben en zin heb in de echo. Ik denk dat iedereen dat gevoel wel heeft zo de eerste paar weken. Die gaan naar mijn (zin) idee ook veel te langzaam. Dus gek is dat niet hoor dat je dat denkt. Misschien komt het ook omdat jullie al zo'n tijd bezig zijn, wil je natuurlijk alleen maar dat het goed gaat.