Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemiddag!

Weet niet meer wie het vroeg, maar mijn hoofdpijn is gelukkig weer gezakt! Hoop alleen niet dat t vanav. weer terugkomt, dat is de laatste dagen namelijk steeds zo...
    Verder alles top, nergens last van!

@ Iggy, denk dat je het je hondjes wel af kunt leren hoor. Helemaal nu met een nieuwe bank. Gewoon belonen als ze er niet op gaan ofzo?
    Mijn hond mag thuis niet op de bank, maar in een vakantiehuisje hebben we het wel toegestaan (lekker consequent I know ;)), lag ie elke nacht prinsheerlijk daarop te tukken, wel een mooi gezicht!

Nou dames, ik ga snel weer verder, ben in een opruimmood, haha
    Fijn weekend!

2. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    @Angela21 ik heb ook al een broek die niet meer past hoor gaat snel he aghh het is voor het goede doel.

Heb jullie advies nodig. Ik ben vandaag gaan kijken voor een andere bh en nu heb ik al geen kleine cup ahum haha maar nu doen mijn borsten zo pijn en zijn toch ook al groter geworden dat ik een nieuwe bh wil. Bij de hunkemoller geweest die hadden uitverkoop dus niet veel keuze en de grootste die ze hadden paste niet :oops: Toen naar de prenetal toe daar moeten ze toch wel iets hebben? Daar gaat alles tot E en dan alleen met elastiek nou sorry is niet ideaal voor mij. Heeft iemand een idee waar ik goed zittende bh's kan kopen die misschien ook handig zijn als mijn borsten nog meer groeien?Misschien een beetje raar probleem maar ik zit er nu echt mee, het doet zo'n zeer.

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Knorr, ik heb lekker zelf tomatensoep gemaakt met een stokbroodje.
    Maar ja zit nog steeds vol, hmmmm toch te veel gegeten hihihi.
    Heb nu ook het idee alsof ik al zo'n 18 weken ver ben zo voelt en ziet mijn buik er uit :confused: kan hem niet echt intrekken.

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hmmmm lust geen vijgen, heb wel verse pruimen gehaald!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marriedgirl, dat was ik die het vroeg over je hoofdpijn.
    Hoop niet dat je er nu echt iedere avond last van gaat krijgen.

Ilona, je hebt speciale meegroei bh's.
    Weet niet waar je ze kunt kopen maar vast bij de speciaalzaken.

Iggy, de hond van mijn schoonouders mag ook niet op de bank, alleen wanneer ze een speciale deken er op leggen.
    Dan weet ie dat hij er op mag. Zonder deken doet hij het ook niet.

6. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    Ik ga ook zo lekker een soepie eten met wat brood. Mijn broer eet samen met mijn man patat maar dat vond ik al niet lekker en nu moet ik het niet eens ruiken haha.

@mieke8 Ja dat ga ik maar proberen in duitsland dan als ik op vakantie ben haha handen en voeten werk dan snappen ze het wel toch

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    weet iemand wanneer je begint te 'groeien'?

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo der liggen stoelen op de nwe bank mooi joh ben helemaal trots :)
    honden snappen het niet :confused:

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heej meiden

Goeiedag wat is er weer veel gekletst. Ik kan lang niet alles bijlezen haha, dat kost me 3 dagen :confused:.
    Verder alles goed hier? Iedereen nog bij ons gebleven?

Met mij gaat het prima. Af en toe kotsmisselijk, vooral met tandenpoetsen. Verder begint mijn buik echt op te zetten :confused:. Zo snel al. Echt gaaf hoor.
    Gister heb ik aan mijn moeder verteld dat ik zwanger ben. Ze reageerde super! Het hele verhaal staat op de babysite!

We zitten nu te kijken of ons kind 2/3 dagen per week naar de opvang moet. Hoe vroeg moet je je daarvoor aanmelden? Want we hebben nog geen idee of het wel nodig is of niet. Of kan je het nog altijd afzeggen?

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Btw ik heb 16 juli om 8.45 mijn 2e echo en 18 augustus controle. Wilt iemand dat op de lijst zetten?

Alvast bedankt!

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Dayenne heb even gelezen op je site, en oma was erg blij verrast he? Leuk! Geniet ervan :D

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ vaam: :oops: :oops: Ga er gewoon van blozen :p :)

@ Eppie: hihi je bedoelt Mike denk ik, Tim is nog een beetje jong voor school ;)

@ school: Gelukkig na de vakantie naar het speciale onderwijs, waar hij veel meer begrepen zal worden door de leraren en ze tenminste weten hoe ze met hem om moeten gaan!

@ ilona: kijk eens bij de Hema voor zwangerschapsbh's of borstvoedingsbh's die dingen zitten heerlijk ;)

@ dagje weg: Nou we hebben genoten :D We hadden in de ochtend wel steeds mot regen buien, maar later klaarde het mooi op ;)
    Vond het wel jammer dat ik bijna nergens in kon zoals achtbanen enzo, want een zwangere vrouw mag er nou eenmaal niet in... Dus ben ik met Tim maar in de baby/kinderdingen gegaan zoals het treintje enzo hihihi en een lol dat 'ie had :p
    Mike heeft ook onwijs genoten, is hardstikke lief geweest vandaag!
    We zijn vanmorgen om 9 uur vertrokken van huis en kwamen net om 20.45 uur weer binnenstappen, we zijn na Drievliet doorgereisd naar Rotterdam, waar we bij de Argentijn hebben gegeten :D

13. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

heb vandaag een nieuwe website gemaakt voor ons nieuwe kindje :)
    er moet nog veel aan gebeuren maare...wat vinden jullie ervan!

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Mobiel, Fijn dat je een superdag hebt gehad. Kun je niet ergens een klacht indienen over die school van Mike? Wat daar gebeurt is is gewoon belachelijk

Sonya wat is de website!

15. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    mobielfreak, wat een *** actie van school zeg, zeker als ze het zo laat van te voren pas door geven :rolleyes:
    sonya one love, wacht hier ook met het bellen van de kraamzorg tot ik de eerste echo heb gehad hoor

Ga lekker m'n bedje opzoeken... truste allemaal

16. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    @mobielfreak oke dan ga ik dat daar eens proberen hopelijk hebben ze die ook in Duitsland zal toch wel? Heb anders geen tijd eerst om half 9 een echo en dan rijden we gelijk door haha.
    Lekker hoor zo’n dagje weg al kan je niet overal in aghh volgend jaar weer hoor ik ben blij dat Mike het ook leuk had vond het zo sneu.

17. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi dames, ben weer terug van twee weken vakantie. Zo hee, in twee weken tijd 130 pagina's erbij, hoe krijgen jullie het volgekletst? Ik kan het niet bijhouden. Heb wel even de lijst van februari 2009 mama's bekeken, wat een lange lijst!

Dus allereerst welkom voor alle nieuwe aanstaande mama's!
    En heel veel sterkte voor degenen die deze lijst helaas moesten verlaten.

Deze zwangerschap is nu al heel anders dan mijn vorige, ik ben veel vaker misselijk en heb zelfs al een keer boven de pot gehangen. Ik ben ook veel sneller moe, aan het eind van de middag kun je me opvegen. Maar dat komt ook omdat ik natuurlijk al een jochie van 16 maanden hier heb rondhobbelen, waardoor ik niet zomaar rust kan nemen op elk moment. Verder gevoelige borsten, gevoelige neus (geurtjes vallen mij nu veel meer op), moeilijk naar de wc, weinig honger, lust geen koffie meer. En al veel last van de hormoontjes (zielig voor mijn man ;) ). En ik krijg de knoop van de meeste broeken al niet meer dicht.

@Twinkle: mag ik lid worden van de feb2009mama's hyves (mijn hyves: wenniepenny.hyves.nl)? Ik heb je via de hyves een verzoek gestuurd.

Groetjes, Wendy
    * bij pagina 90... pfff, nog aardig wat te gaan, maar gaat nu echt naar bed

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfffffffffff gaat wel als een lopend vuurtje zeg.... maar ja mijn schoonvader zegt ook je kan het toch beter zeggen want als het misgaat en je bent verdrietig of chagerijnig blijven mensen niet aan je kop zitten zeuren...
    ben alleen zo bang omdat ik het zo graag wil dat het dan juist niet door gaat!
    heb vannacht heftige steken gehad en ik was meteen erg bang :cry:

roy gaat vandaag de muren een opknapbeurt geven lekker sauzen :D

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dayenne, over de opvang. Ik zag bij eentje hier in de buurt op hun site dat je je pas na 13 weken zwangerschap kunt inschrijven.
    Ik denk omdat iedereen anders te snel inschrijft en het natuurlijk de meest kritieke periode is.
    Het inschrijven is volgens mij bij de meeste kvd's gratis en als je er geen gebruik van wilt maken dan moet je dat tijdig laten weten anders zullen ze wel kosten doorberekenen.
    Zo heb ik het hier gelezen hoor, maar zal overal misschien net anders zijn.
    En er zijn hier vast al meiden die er ervaring mee hebben.

Mobiel, wat goed zeg dat jullie zo genoten hebben gister en de kids ook.
    En dan heerlijk daarna nog even een hapje eten. Leuke dag dus.

Wennie, weer terug van vakantie. Hebben jullie een lekkere vakantie gehad.
    Waar zijn jullie naar toe geweest?

Sjors, klikken op de websiteknop bij de betreffende persoon ;)
    Bij mij staat ie ook, mijn babywebstie is ook in de maak.

Sonya en Dayenne, ga zo ook even op jullie website gluren hoor!

Vanmiddag naar mijn ouders, paps is morgen jarig en wordt 65 jaar dus dat moet gevierd worden.
    Ook gaan we het grote nieuws aan mijn zus en zwager vertellen.
    Ben benieuwd naar hun reactie, ze weten niet beter dan dat wij het niet willen hihi.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobiel, nog even een vraagje aan jou.
    Ben je bekend met PGB?

Deel Deze Pagina