Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam

2. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

achhhh ik vind het een mooie foto hoor!

3. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam

Beide zijn van 6 weken en 5 dagen

4. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

mooi...ik vind dat je het al begint te zien hoor!
    ook al zeggen ze dat het in het begin vooral darmen zijn die opkroppen.
    ik vind het toch mooi ;)

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam

Hier was ik 6 weken zwanger van Tim ;)

Is toch wel een verschil tussen de buikjes zag ik net ;)

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Owja, een buikfoto.. had ik beter 2 wk geleden kunnen doen voordat ik vreetbuien kreeg, haha... Misschien morgen voor het ontbijt en na het plassen, dan ben ik buiktechnisch op mn voordeligst ;)

@ Mobielfreak, bij jou begin je het al een beetje te zien, of niet? Leuk hoor!

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Marriedgirl: Nou ik zie dus echt niets hahaha Mijn broeken passen ook nog steeds gewoon dicht ;) En nee dan zitten ze ook niet te strak ;)

Ik zie wel verschil van buik bij die van Tim had ik echt 2 bolletjes boven elkaar zeg maar en later trok dat wat strakker en werd het 1 geheel, nu is het dus al 1 geheel, maar ja het kan nog veranderen natuurlijk ;)

Is het al 9 juli? *zucht* Ik wil ook een echo! Verdorie.. Waarom duurt het nog zooo lang?

Morgen met vriendlief weer naar het ziekenhuis, hij moet naar de narcotiseur vanwege dat abces bij zijn kont, hij word ergens binnen nu en 6 weken eraan geopereerd en het herstel zal 4 tot 6 weken gaan duren :confused: Aan mij de taak om dan de wond verzorging te gaan doen, geen idee of ik het aankan, 3 keer op een dag in een open gat van 5 cm breed bij 10 cm diep in kijken :confused: Een goede vriendin van hem heeft al aangeboden om het eventueel te komen verschonen, zij is verpleegster in een verzorgingshuis en dus gewend aan dat soort wonden, haar vriend heeft het namelijk ook gehad. Alleen vind Dennis het niet zo'n strak plan geloof ik..
    Mijn schoonouders hebben gisteravond de gekte in Spanje meegemaakt, die zitten momenteel in Callella vakantie te vieren ;)

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jeetje Mobiel, dat lijkt me idd maar niks! Maar je moet wat voor elkaar over hebben he, pfff... Wel lief dat je vriendin heeft aangeboden te helpen, maar snap ook wel dat je vriend liever heeft dat jij het doet. Succes alvast! ;)

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik ben er alleen zelf niet zo van gecharmeerd om het te moeten doen zeg maar :( Geloof dat ik dan spontaan weer aan het wc pot knuffelen ga, :)

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Marriedgirl, klopt dat was ik. Mijn moeder, en hoorde gister ook van mijn zus, hebben beiden geen last gehad tijdens hun zwangerschap.
    Ik ga er dus ook maar vanuit dat ik dat dan ook niet zal hebben.
    Enne pizza mag toch, het is toch je avond eten ;)
    Of is ie besteld en lekker vet :D
    Enne, ik heb nu een stroopwafel bij de thee en vanmiddag een magnum temptation die ik dus niet kon weerstaan.

Gepie, wat een schrik zeg die val, auw! vervelend dat je je arm er zo mee bezeerd hebt.
    Gelukkig is het verder goed.
    Wat vervelend dat je contract niet verlengd wordt en dat je andere sollicitatie niets is geworden.
    Misschien hebben ze wel een oplossing voor de rest van het jaar bij het uitzendbureau.

Noralien, weer in het land. Leuk die reactie van je zus hihi.
    Zal je zien zit het slabje verkeerd om, het is dat ze het toch nog gezien had.
    Anders zaten jullie maar op een reactie te wachten.

Anne, ook al zulke leuke reacties, heerlijk he.
    Mijn ouders zeiden ook gelijk, jullie hebben net als je zus (dochtertje) recht op 1 dag oppassen door opa en oma hoor, hihi.
    Dat is al geregeld.

Ik heb met 5 weken dacht ik een buikfoto gemaakt, weet het niet meer zeker of het met 5 weken was.
    Nog niet veel op te zien.
    Moet zeggen dat door mijn ietwat holle rug mijn buik sowieso al iets naar vorgen staat, dus soms lijkt het al alsof ik zwanger ben, al was ik het dan niet.

Mobiel, sterkte met Dennis, is geen pretje hoor!
    Heet het iets met een vistel of zo?

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    I can imagine, mobiel... ;)

12. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Mieke, ja zoiets, een fistel maar het word ook anders genoemd, iets met sinas nogiets te moeilijke naam om te onthouden, zijn als het ware ingegroeide haren die ontstekingen veroorzaken waardoor er nu een vieze plek boven zijn kont zit van zo'n 4 cm doornede..

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Mieke, de pizza was een oven pizza, geen vette bestelde dus, valt alweer mee he ;) als het avondeten is, mag het best, dat vind ik een goeie! :D.. Enne, een magnum heb ik ook wel zin in! Maar goed dat ik die afgelopen week al allemaal opgegeten heb :confused: :D
    Typisch he dat je zus dan ook nergens last van heeft gehad, erfelijk it is!
    Veel succes morgen!

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Morgenavond komt MvM. Dan weet binnenkort de hele buurt dat ik zwanger ben :D .

Ik heb vandaag ook aan onze roostermaker een mail gestuurd dat ik zwanger ben en dat ze voor oktober en november maar geen nachtdiensten meer voor me moet inplannen. Beetje vroeg?

Zijn er meerderen die nog weinig merken van het zwanger zijn?

Wij hebben het gisteren ook aan mijn ouders verteld. Mijn moeder was zo blij en zo emotioneel. Echt helemaal super!

15. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Sucre, sterker nog je mag nu al nachtdiensten en avonddiensten weigeren! Dat zijn namelijk de meest schadelijke diensten tijdens je zwangerschap.. Veel miskramen komen doordat je met die diensten je ritme omdraait en dus ook het ritme van je baby..

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Schrik. Ik weet dat het niet goed is. Ben er altijd al ziek van. Heb er volgende week ook al weer 1. Als het niet gaat, vertel ik het mijn hoofd en dan kan ik er wel vanaf natuurlijk. Maar ik wil het eigenlijk nog even niet vertellen...

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Avonddiensten moet je op onze afdeling gewoon tot het einde blijven doen :eek: . Is dat wettelijk vastgelegd mobiel dat het niet verplicht is?

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
  19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Pagina 23 is daarvan wel interessant ;) Gaat over ploegendienst ;)

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Mobiel, bedankt hee, is erg handig! Ik wil het eigenlijk na de 1e echo vertellen op mijn werk, dus over een maand en daarna wil ik eigenlijk ook geen nachtdiensten meer werken. Maar er zijn al te weinig mensen, dus ik ben bang dat het moeilijk gaat. Ik moet natuurlijk voor mezelf en ons kindje opkomen dan, maar best lastig soms hoor..

Deel Deze Pagina