Mmmmm dat lijkt me ook wel wat op werk computeren Ik heb mij net toch een rottige mededeling gekregen :x ben behoorlijk nijdig op onze oppas... Ik was net een half uurtje thuis van de oppas,wordt ik gebeld door yunio met we hebben niet zo'n leuke mededeling ...Nee inderdaad dit kon er nog wel bij, onze oppas stopt per direct met oppassen,maar heeft het mij niet eens zelf vertelt grrr ik bijt niet.. elke keer kon ze al niet en moesten wij alles aanpassen,en het ergste is haar opzeg termijn vervalt omdat ze deze niet na kan komen maar yunio heeft geen vervanging! maarjah hoe vindt ik binnen 2 dagen een nieuwe oppas?!?! pfff sorry moest het echt kwijt,jullie nog suggesties hoe ik dit kan aanpakken?heb al gezegd dat ik het raar vond dat wij 1 maand opzegtermijn hebben en anders door moeten betalen, en zij zich aan niks hoeft te houden ondanks het contract... Mijn werk gaat wel gewoon door....
Daar ben ik hoor! Hartje klopte en een mooie ronde baarmoeder met daarin het beepje. Ze vond het nog wel wat vroeg voor een echo, ruim 7 weken maar goed. Ze heeft hem uitwendig gedaan, als we niet zo veel zouden zien zou deze inwendig gedaan worden, maar er was genoeg te zien. Mannetje vond het allemaal maar moeilijk te onderscheiden en zag ook het hartje niet, hihihi. Wonderlijk hoor, maar toch lag ik daar wel een beetje nuchter te wezen. Geen traantjes van geluk, hihihi. Maar we zijn wel ontzettend blij dat alles goed is. Morgen de intake. Ik zal morgen ook even mijn echo in mijn album zetten als het scannen lukt.
mieke wat leuk dat je het al zo goed kon zien ... kun je er van gaan genieten,met dit weer zal dat denk ik wel lukken he...
@Marriedgirl, wat schrikken van dat ongeluk zeg! Gelukkig ben je zelf ongedeerd. Vandaag 3 uur in de auto gezeten van en naar werk en er waren ontzettend veel ongelukken op de weg. Opvallend. Goed dat je je vk gebeld hebt. @Noppie, wat leuk dat je tegelijk met je vriendin zwanger bent! Jammer van de relatie met je moeder. Misschien verandert er nu weer wat door de zwangerschap. @Mieke, wat fijn dat het allemaal goed is en dat het hartje klopte. Voelt nu vast nog echter. Wat het roken betreft: ieder zijn eigen keus hoor. Wel goed om te horen dat er ook mama's zijn die relatief makkelijk zijn gestopt. Vandaag op mijn werk had ik het opeens helemaal gehad. Ik kakte compleet in. Dit is de eerste keer dat ik dat zo meemaakte. Hopenlijk niet al te vaak de komende tijd.
Ik ben er gelukkig 4 maanden vanaf,maar omdat ik het tijdens de eerst zwangerschap dit tot de 17e week niet wist heb ik toen wel gerookt... toen duurde het 3 weken en was ik eraf... maar ja ben toen na de borstvoeding weer begonnen...
aaahh wat een leuke reactie van je oma zeg ,mijn oma's(ook 87) reactie was toen nu wordt ik toch nog overgrootmoeder,en toen mijn vader binnen kwam lopen zei ze op een heel komische manier ...he oudje (stond ze daar zelf met de stok in haar hand)
wat leuk om al jullie verhalen te lezen. Al heb ik eerlijk gezegd het begin niet helemaal gelezen zoveel verhalen al. Ik ga het vanaf nu een beetje proberen bij te houden, maar dat zal niet meevallen, want ik ben een fulltime werkende mamma. @Marriedgirl: inderdaad heel erg schrikken, gelukkig zit je kleintje nog goed beschermd in je lichaam. @mieke: wat fijn voor je dat je het hartje hebt gezien. Gelukkig maakt mijn vk altijd meteen bij het eerste bezoek (tussen de 8-10 weken) al meteen een echo meteen na de intake. Wij moeten zelf maandag de 14e en ook ik hoop dan het hartje te kunnen zien. Bijzonder he. @noppie: wat leuk met z'n tweeen zwanger. Dat is echt heel bijzonder. Ik hebt het met mijn eerste zwangerschap ook meegemaakt en vond het heel erg leuk om met mijn vriendin alles te kunnen delen. Geniet ervan.
Hallo allemaal, Ik ben weer thuis van mijn werk. @eppie25: Ik werk zelf ook onregelmatig en doe mee aan MvM. Soms heb je dan gewoon niet zo veel in je flessen zitten, en soms is de wisseldag onmogelijk. Maar ik heb een afspraak met die vrouw dat als ik niet kan, ik mag sms-sen, dan zet ze lege kratten klaar en kan ik ze om komen wisselen wanneer het uit komt. Dat is wel handig. En de flessen niet vol, is ook niet erg hoor. Ze zijn overal blij mee. @ Iggy: wat een leuke trouwfoto's, zo te zien heb je een super feest gehad. @ Mieke: gefeliciteerd met je super echo. Ga je het nu iedereen al vertellen nu je het hartje gezien hebt? Ik ga donderdag kijken of er een hartje is en heb zelf eigenlijk het idee dat als ik dat zie, ik mijn mond niet meer wil houden. @ Marriedgirl: pas je wel op? het kan zijn dat je morgen ongelooflijke spierpijn gaat krijgen. Dat merk je meestal pas een dag later, en wel goed oppassen op jezelf he! @ iedereen: ik ben volgens mij vergeten te reageren op een hoop mensen. Maar jullie schrijven ook zo veel. Dat is niet bij te houden als je zo veel moet werken hoor! haha... Hier gaat alles goed. Ik droom ongelooflijk veel en ze zijn zo echt die dromen. Ik droom meestal dat ik wakker ben en mijn ogen niet meer open krijg. Dat is zo raar en eng. Wat zou dat toch betekenen? heeft er toevallig iemand een dromenboek? Ik ga vanavond lekker vroeg naar mijn bedje, ben moe en moet deze week nog veel werken. Groetjes Anne
@Mieke, wat fijn dat alles goed was en dat je het hartje hebt horen kloppen. Lijkt mij heel bijzonder! @Anne, ik pas goed op mezelf .. hoop niet dat ik morgen idd spierpijn ga krijgen, maar ben er al door meerdere mensen voor gewaarschuwd.
Hoi allemaal, ben erg moe dus ga niet op iedereen uitgebreid reageren Marriedgirl, gelukkig is het allemaal goed afgelopen... pff is toch wel schrikken he? Hoop dat je geen spierpijn krijgt Fijne avond allemaal!
mieke..wat fijn een goede echo... ik ben vanmiddag lekker met mijn meisje gaan zwemmen het was ook zo warm...zij en ik ook vonden het heerlijk. alleen mijn bikinie.....past echt niet meer. ik had er maar een hempje overheen gedaan anders was het geen gezicht
Mieke, wat fijn van de echo! Ik wil ook! Eerst MvM maar afwachten. Heb net een potje vol geplast, kan ze straks mooi testen.
@Mieke Jahoe! Fijn meid! En dat je er nuchter onder was komt vaak door de zenuwen vooraf joh. Nu heb je wat meer zekerheid en kun je lekker genieten. Misschien dat ik straks nog effe inlog, maar ga nu weer naar beneden, want hier op zolder ga ik letterlijk kapot van de warmte. Doei doei
Ja ja Het HARTJE KLOPT. We zijn zo blij. En ben 3 dagen verder dan we dachten. Kreeg van de gyn spontaan 3 kussen toen we klaar waren. Hebben het smiddag's gelijk aan justin verteld nou die vind het geweldig dat er een baby komt. Mieke zag dat bij jou ook alles goed is. Super hoor meid van harte. Valt er een last van je schouders he.
Dames, van harte gefeliciteerd met jullie mooie echo! Hier is de intake goed gegaan.. we hebben er een uur gezeten en veel informatie gehad. Nieuw voor mij was de optie om een combinatietest te doen. Hoe denken jullie hierover? Volgende week woensdag (9-7) mijn eerste echo....joehoeeeee ben nu al zenuwachtig..hihi
Wat ontzettend mooi om te lezen van die mooie echo's: gefeliciteerd dames! Morgenavond mag ik naar de vk! Het valt me echt op hoe hier een aantal mensen zo lief op iedereen reageert: bewonderenswaardig meiden. Erg leuk! Het is me zelf vaak te veel om alles te lezen en overal op te reageren, vooral nu ik zo moe ben. Maar ik waardeer het enorm dat jullie nu nog weer op me reageren! Fijne avond allemaal, ik ga lekker nog even buiten zitten hoor!