Caro, fijn idee he dat het nu helemaal goed is. En je hebt je mijlpaal al met een week goed overtroffen en dan zo bevestigd gezien met een mooi kloppend hartje. Heeft ze de echo inwendig of uitwendig gedaan? Ben benieuwd naar je foto.
Mieke, arme poes, maar gelukkig kan ze zo snel al geholpen worden. Ik zou ook dat geld betalen, je neemt toch niet zo maar huisdieren. Het is wel veel, maar het is wel voor je lieve schat! Sterkte de komende dagen, want het zal vast even moeilijk zijn. Toen ik mijn konijn naar de dierenarts bracht voor castratie, moest ik al huilen. Die moedergevoelens he . Karina, gefeliciteerd met je diploma. Lekker genieten en een heel fijn weekend. Waar gaan jullie heen?
Meiden die de echo's hebben gehad: gefeliciteerd met het geweldige wurmpje in jullie! En inderdaad even kopieeren of inscannen, want ze verdwijnen uiteindelijk en dat is natuurlijk oznde! Mieke: Succes met je poes, hoop dat ze er inderdaad weer helemaal bovenop komt! Hier begint de misselijkheid helaas met vlagen te komen, daar ben ik dus echt niet blij mee! Maar ja, als dat alles is voorlopig, dan teken ik ervoor.
Mieke, ze zei dat ze eerst uitwendig ging proberen. Dat gaf direct een duidelijk beeld. Inwendig was dus niet noodzakelijk. Ik lees dat je je kat hebt moeten laten helpen. Arm beest.
hoi allemaal, ik heb wat weinig tijd de laatste paar dagen vandaar dat ik nu een kort kijkje ga nemen Mieke wat verschrikkelijk naar van je kat zeg,hoop dat iedereen dat voor zijn kat over heeft... Haha ik moet nu helemaal niet aan vrijen denken..als mij vriend mij alleen al aanraakt krijg ik kippenvel,hoop dat het wel weer verbeterd want mijn vriend is er niet zo blij mee haha.
hier heb ik ook een paar dagen last van gehad,maakte mijzelf echt turreluurs ging ook elke keer kijken. Hebben er meer meiden trouwens last van emoties die je niet onder controle kan krijgen...dat je opeens echt zo emotioneel wordt terwijl het nergens om gaat...
ah wat leuk zeg,dan kunnen ze het gewoon niet missen... Ik ben ook al aan het door lezen,maar overal op reageren gaat mij vandaag niet lukken... Gefeliciteerd allemaal met jullie goede echo's
Sonya, echt heel erg leuk. Als Chedella straks ook zo lief lacht wanneer ze het aan heeft kan het helemaal niet meer stuk Caro, dat zei ze bij mij ook, ze ging het eerst uitwendig proberen, nou ja dat lukte wel. Maar ik denk dat het bij inwendig nog mooier te zien was. Wat hebben de andere meiden hier trouwens gehad, inwendig of uitwendig? Het is idd veel geld maar we hebben het er voor over hoor, we hebben gekozen voor huisdieren en we houden van ze. Maar kun je na gaan als je straks een beepje hebt, dan wordt dat gevoel natuurlijk nog eens 100 misschien wel 1000x versterkt. Loeka, ik heb sinds deze week ook wat meer last van mijn afscheiding, voel het af en toe ook een beetje lopen. Hoort er denk ik wel bij.
Nou dames, Ik denk dat ik morgen maar eens met de dokter moet bellen. Groene afscheiding, eigenlijk al een week, maar het gaat niet over. Zou een schimmelinfectie kunnen zijn, dus toch maar even bellen. Dus seks zit er bij ons even niet in, haha! @ Sonya: lief zeg! De boodschap is iig duidelijk @ Karina: Gefeliciteerd met je diploma. Wat voor diploma heb je eigenlijk gehaald? Of heb ik nu al last van zwangerschapsdementie? Leuk, al die mooie echo's. Wij moeten denk ik nog even wachten. Ze doen het bij de verloskundigenpraktijk waar ik straks heen ga rond de 10 weken. Hebben jullie trouwens al gekeken naar of jullie je kraamzorg en echo's volledig vergoed krijgen? Ik heb een Beter Af aanvullende polis met drie sterren bij Groene Land en nog moet ik een verplichte eigen bijdrage van 3,70 per uur betalen voor kraamzorg. En dan natuurlijk nog die 150 euro eigen risico die iedereen heeft... Eigenlijk vind ik het belachelijk. Mijn hele leven spek ik al de kas van het Groene Land en zodra ik gebruik moet maken van mijn verzekering moet ik nog bijbetalen ook. Daar betaal je dan die 1500 euro per jaar voor. Ik merk wel dat ik heel kritisch word nu ik zwanger ben! Haha!
Toevallig! Het is voor mij helaas maar tijdelijk. Ik vervang iemand i.v.m. zwangerschapsverlof. Anne, Noralien en Caro, gefeliciteerd met jullie goede echo's! Mieke, heel veel sterkte met je katje. Hopelijk gaat het allemaal goed morgen en knapt ze weer lekker op. Ik zal voor jullie duimen! HJ1977, volgens mij geldt het eigen risico niet voor kraamhulp e.d.. Morgen mogen wij voor de echo... spannend! Het is pas om 15.45 uur, dus dat wordt een lange dag.
Sonya wat een leuk shirtje! En schattig kindje heb je zeg . Echt een scheetje. @Alle meiden die een goede echo hebben gehad, gefeliciteerd! Echt geweldig!
dag dames, gefeliciteerd met jullie goede echo's geweldig. Het verplichte eigen risico van €150 geldt vanaf 2008 voor alle vormen van zorg, behalve zorg voor kinderen onder de 18 jaar; tandheelkundige zorg tot 22 jaar (voor 1 januari 2008 ligt de leeftijdsgrens bij 18 jaar); verloskundige zorg en kraamzorg; alle handelingen die uw huisarts, verloskundige of kraamverzorger zelf uitvoert; gratis bevolkingsonderzoeken (bijvoorbeeld borstkanker); de griepprik voor risicogroepen; zorg die vanuit de aanvullende verzekering vergoed wordt. (bron:consumentenbond) De 20 weken echo wordt standaard vergoed vanuit de basisverzekering. Net zoals de termijn echo. De andere echo's weet ik niet. Hangt denk ik af van je verzekering. Ik weet wel dat ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal niets heb betaald. Ook de eigen bijdrage voor de kraamhulp heb ik vergoed gekregen vanuit mijn aanvullende verzekering.
Had gehoopt een februari mama te worden maar heb vandaag te horen gekregen dat ik een miskraam heb gehad: het kindje is met 6 weken gestopt met leven....
ilse Meid wat erg. Krijg er kippenvel van. Wil je vanaf hier heel veel sterkte wensen met dit verlies. Dikke knuffel maatje