Wat gaan sommige van jullie al vroeg voor een echo? Meestal is dat toch met 10 weken ofzo? Nou ja ik kan er ook naast zitten. Wel leuk in ieder geval voor jullie. Ik heb het nog niet eens bij de huisarts of VK gemeld! Ga ik van de week eerst maar eens doen
Hoi hoi meiden zou iemand mij ook op de lijst willen zetten. Ik denk dat ik ben uitgerekend op 11 feb is onze 2de kindje. Vast bedankt Gr Knorretjuh
@ mobielfreak, Volgens mij is het me gelukt om mijn gegevens nu goed op de site te zetten, Thanx voor de tip! @Marijke76, Ik ga idd al morgen voor een 1e echo (6wk), maar dat komt omdat ik eerder 3 MK heb gehad en nu wordt mijn baarmoeder dmv een echo bekeken. Die afspraak stond dus al voor mijn zwangerschap! x
Goedemorgen februari mama's, hihihi wat klinkt dat toch leuk zeg. Het is nog wel even wennen zo in een nieuw topic waar je bijna nog niemand kent. Bijna omdat ik een aantal onder ons wel ken van andere topics. Voor iedereen nogmaals gefeliciteerd. Ik vind het allemaal erg spannend zeg. Mijn vriend is zo ongelooflijk nuchter en doet eigenlijk nog alsof er niets aan de hand is en wil mijn ongi eerst nog maar eens afwachten en eind van de week nog eens een test doen. Maar ik geloof het wel hoor, ookal blijft het nog even onwerkelijk dat het eindelijk zover is. Wat zijn we al met veel zeg!
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier, 20 jaar en nu 6 of 7 weken zwanger, ik weet het niet zeker omdat ik het niet gepland heb en dus niet alles goed heb bijgehouden. maandag neem ik contact op met de huisarts en verloskundige, maar waar kan ik precies uitrekenen waneer ik uitgerekend ben? want ik weet wel mijn menstruatie datum maar niet de gemeenschap datum omdat het kindje is verwekt op vakantie
Goh mariek zou het dan toch? [-o< Alle andere dames die nieuw zijn gefeliciteerd. Hier nog steeds geen echte vervelende symptomen. Wel wat krampjes in de buik, maar verder niets
Eerst even aan alle nieuwe dames Gefeliciteerd! Er zijn er in een dag een heleboel bijgekomen en ik weet de namen niet allemaal meer dus dan maar even zo 8) Ik heb vanmorgen opnieuw getest en hij was iig duidelijker dan de test van woensdag.pfff Het bruinverlies is er nog steeds maar dan in veel mindere mate. Verder heb ik alleen last van mijn borsten en ben ik ietsje meer moe. Zijn er hier al meer mensen misselijk? Ikzelf heb hier nog geen last van...wel heel erge honger aan het einde van de middag. liefs pat
Onze 'Ouzo' is ook op vakantie gemaakt hahaha. We waren een weekje naar Athene, vandaar Ouzo! Hier nog geen misselijkheid, wel erg veel last van mijn borsten, verder ook sneller een knorrende maag.
Tjonge jonge zeg....ik zit ook effe een paar uur niet op het forum en er zijn al zoveel nieuwe zwangeren. Hier komt ie dan! @patty20 / marieke 1610 / sjors / marijke 76 / Caro 73 en volgens mij ook een mariek 8 VAN HARTE GEFELICITEERD DAMES EN WELKOM! Hey Dayenne: heb net je foto bekeken en idd ik zie een bollend buikje . Toch leuk he als je al iets ziet. Verder heb ik pijnlijke borsten, maar alleen als ik er tegen druk en erop liggen gaat uiteraard ook niet. Misselijk ben ik niet echt (nog niet iig) alleen een beetje een hongergevoelmisselijkheid (zou dat nou ook een woord zijn hihi). Ik voel mijn rug en baarmoeder als ik een langere tijd gelopen heb en ik heb ook regelmatig hoofdpijn (dat is echt niet gezellig dus ) Maar een ding is zeker......ik hou ook van mijn symptoompjes, want die geven aan dat ik toch echt zwanger ben! liefs vaam
Ik heb mijn echo bij 7 weken en 3 dagen. Zou in principe eerder kunnen in het ziekenhuis, maar heb hem nu bij de vk zelf. Deze vroege echo's komen vaak voor als je een MK of MA hebt gehad. Ik heb een MA gehad en krijg nu dus een echo bij 7 wk en 3dg en nog een rond de 10 a 11 weken . Erg spannend wel weer hor! Liefs Vaam
Hoi dames, Ik voeg me graag bij de februari-2009 mama's. Heb net - één dag voor mijn NOD - positief getest. Uitgerekende datum is ongeveer 16 februari 2009 (frappant genoeg exact dezelfde datum waarop ik in 2007 was uitgerekend, hoe krijg ik het voor elkaar). Het lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen. Jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd! Dit wordt mijn tweede kindje, ben op 12 februari 2007 moeder geworden van Daan. Hij zal waarschijnlijk net 2 jaar zijn als zijn brusje wordt geboren. En jullie? Eerste kindje, of... ? @Lisa88 en Nicole78: Voordat ik zwanger was van Daan heb ik drie mk's gehad. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik flink in de rats gezeten dat het weer mis zou kunnen gaan. Dus met name de eerste weken zullen wel weer zenuwslopend zijn... zucht... Hoe voelen jullie je? Kun je wel een beetje van het zwanger zijn genieten? @L83: Al een mooi boek gevonden? Voor aanstaande papa's is het boekje 'Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' van Kluun echt een aanrader. Je komt niet meer bij van het lachen, leuke manier om de papa's te informeren wat ze kunnen verwachten. Jij gaat binnenkort trouwen lees ik, leuk! @Pebbles1979: Mijn eerste zwangerschap eindigde net als bij jou in een missed abortion en curretage. Dus ook jouw verhaal herken ik maar al te goed. Ook jij heel veel sterkte met de eerste zenuwslopende weken! @dayenne: Buikje in de eerste weken is vooral doordat je darmen opzetten onder invloed van het zwangerschapshormoon. @MomToBe: Al getest? @Schijndelsvolk en Kellly: Heel veel sterkte! @guusje44: Maak jezelf niet gek meid, al die stress is zeker niet bevorderlijk voor de zwangerschap! Zorg dat je genoeg afleiding hebt, ga wandelen, fietsen, vrienden opzoeken, alles om ervoor te zorgen dat die eerste paar weken snel voorbij gaan (zegt zij ) @DutchAngel: Mooie dag om jarig te zijn, 13 februari. Is ook mijn verjaardag, dus het wordt druk bij ons in februari. @Mupkuh: Hier nog zo'n voorzichtige man, hij durfde me nauwelijks te feliciteren. Volgende keer de tweede helft van de pagina's bijlezen, want de kleine man vraagt om aandacht. Vindt hij niet leuk als mama achter de laptop zit. Groetjes, Wendy
Hey Pat, Wat ben ik blij van je te horen, was bang dat het mis was gegaan. Maar.... zie nu allerlei positieve puntjes , meer sypmptomen en een duidelijkere test. En die hele erge honger (dat gevoel ken ik ook, maar wel vreemd want soms heb ik juist helemaal geen honger en soms wordt ik een beetje misselijk van de honger ) Hopelijk heeft al ons geduim dan toch geholpen meid. Liefs Vaam
@wenniepennie: Welkom en van harte gefeliciteerd! De lijst wordt echt steeds groter! Erg leuk! Heb je al last van bepaalde 'kwaaltjes' Wendy? liefs vaam
@guusje44: Hey meis... Niets meer van je gehoord. Is het bloeden doorgezet ? Donderdag had je toch een afspraak in het zk he? Ik hoopte zo dat het nog goed was gekomen, maar aangezien we niks meer van je gehoord hebben... Knuffel Vaam
jeetje wat zijn er veel bijgekomen, iedereen van harte gefeliciteerd, helaas geen tijd om allles bij te lezen, hopelijk gaat alles goed met iedereen, hier weinig klachten. Zometeen in de tuin aan het werk, erg veel onkruid dus zal eens een paar handschoenen te voorschijn toveren haha. Gister een feestje gehad, stond er ineens een glas champagne voor me neus, maar net gedaan of ik een slokje nam en de rest maar laten staan, gelukkig stelde niemand vragen, voordeel dat ik nooit zoveel drink. Maar heb het er allemaal erg graag voor over
Ik had gister ook een feest, BBQ van het bedrijf van mijn vriend. Normaal ben ik een flinke kettingroker en lus wel een aantal glaasjes, maar nu niks gerookt of gedronken. Ik had wel af en toe het idee dat mensen me raar aankeken, maar gelukkig hadden ze zelf al genoeg op dat het niet echt opviel.
Ik heb vanmorgen het boekje van Kluun aan mijn ventje gegeven, eerst zelf gelezen natuurlijk. Erg leuk, hopelijk kan hij het ook zo waarderen, want hij is er nog steeds erg nuchter onder. Vindt het zelfs raar dat je nu al 4 weken telt ipv de eigenlijke 2 na de bevruchting. Jullie kunnen je voorstellen hoe hij zich ingeleefd heeft, maar dat gaat vast nog wel komen. Nou ik duik weer het dakterras op, lekker lui van de zon genieten. Alle meiden die zich net gemeldt hebben, gefeliciteerd!
Hallo Meiden! Caro73 en Sjors75 en Patty20 welkom meiden en gefeliciteerd! Pebbles1979 en Angeliq Hier ook hoor, heb geen kamertje meer over maar de kleine gaat eerst een tijd bij ons op de kamer in een wiegje en daar zal het een kamer met mijn kleine meid gaan delen! En sta al een jaar in geschreven voor een ander huisje dus hopelijk zal dat ook gaan opschieten Marieke1610 gefeliciteerd meid! zal vast wel goed zijn toch? ik had ook 3 testen met hele lichten strepen achter elkaar en een week later pas 2 dikke strepen! en ik mocht kiezen of met 8 weken een echo of met 9 dus heb voor 9 gekozen ben ik toch weer een weekje verder. Mobielfreak nou meid jij heb vast een leuke dag gehad gisteren! alleen sneu voor je stuitje meid! Wenniepenny Nou idd meid krijgen het er maar druk mee hehehe... Patty20 wat goed meid dat je dat kon hehe gelukkig hadden ze zelf wat meer op he Mieke8 wat leuk meid zo kado aan je partner! wie weet lees die het wel helemaal uit Nou hier lekker rustig aan het net al me pasta gekookt beetje vroeg maar nu heb ik er zin in en mischien straks weer niet zo hehehe.. En het is echt zo heerlijk weer zeg heb lekker me balkon deur open staan en lekker aan het genieten van dat kleine windje! Meiden allemaal een zonnigedag! Knuffels,