Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hj: Groene afscheiding? Dat lijkt me inderdaad niet in orde nee...

@ Ilse: Sterkte meis, jouw sterretje heeft een mooi plekje nu op ons lijstje ;)

2. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    04 juli : Knorretjuh intake vk
    04 juli : Petra22 1e echo
    04 juli : Caro31 1e echo
    04 juli : Sjors75 1e echo

Succes morgen dames ;)

3. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Kuch kuch mobiel .. :)
    Ilse had je er zelf niks van gemerkt ? :cry: Sterkte meid !

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    *kucht terug naar Loeka : Dan heb je het dus niet doorgegeven anders stond je wel op 't lijstje, nou jij ook veel plezier en succes dan morgen kuch *

5. @Mieke, ik ben nu pas weer aan het bijlezen en zie dat je poes hartstikke ziek is! :oops: :oops: :oops: ! Wat sneu. Wat goed van je dat je dat overhebt voor je poes. Dan geef je wel heel veel om haar.
    Sorry van mijn reactie!

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    HJ, dat is idd wel heel erg karig zeg.
    Ik heb gister mijn verzekering gebeld (FBTO) en ben aanvullend verzekerd (wist ik niet).
    Maar ik schijn alle kraamhulp vergoed te krijgen en geen eigen bijdrage en ook geen eigen risico te hebben, pfffff daar ben ik wel blij om.
    Kun je je pakket niet wijzigen zodat dat straks wel goed geregeld is?
    Of staan ze dat niet toe?

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro, dank je lief dat je voor ons duimt ;)

Volgens mij klopt dat ook vwb het eigen risico en ook vwb verloskunde.

En vast veel plezier bij jullie echo! duim ik voor een hele duidelijke met kloppend hartje.

8. Ilse, meis, heel veel sterkte. Neem de tijd ervoor om te herstellen en het te verwerken. Ik weet hoe je je voelt. Hopenlijk hebben je vriend en jij goede steun aan elkaar. Ik duim voor je dat het snel weer raak is.

Knuf.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat geeft toch niet, ik vertel het hier niet om van iedereen reacties los te peuteren hoor.
    Maar meer omdat het me natuurlijk bezig houdt.
    Ik neem aan dat we wel meer hier kunnen posten dan baby-praat toch ;)

Ilse, wat een naar nieuws meid, sterkte met het verwerken van jullie verlies.
    Je verdient idd een plekje op onze lijst.

Meiden die morgen een echo hebben, heeeeel veel plezier en ik benieuwd naar jullie berichtjes morgen!

10. Wij hebben speciaal de verzekering voor mij bijgesteld aan het begin van het jaar, omdat we wisten dat het wel eens kon gaan gebeuren dit jaar...
    We hebben standaard het zo groot mogelijke eigen risico (zijn kerngezond). Ik nu volgens helemaal niks meer. Kan ik nu eindelijk iets terugkrijgen van die dure verzekeraars.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe bedoel je dat Caro, zo groot mogelijk eigen risico.
    Dat je eigen risico zo hoog mogelijk is? snap je punt niet helemaal sorry :oops:

Enne waar blijft die mooie echo foto? ;)

12. @Mieke, tuurlijk hoeft het niet alleen over baby's te gaan. Gelukkig niet.
    Ik duim voor je katje dat het goed komt.

Voor alle meiden die morgen een echodag hebben: ik duim dat de echo's net zo succesvol zijn als de echo's van vandaag!

13. Dat was niet helemaal duidelijk nee. Tot begin dit jaar hadden we altijd de goedkoopste verzekering (we zitten samen op een collectieve). Dat betekend 500 euro eigen risico. Nu is die van mijn vriend nog hetzelfde, maar die van mij is nu volgens mij helemaal 0. Kostentechnisch was dat het handigst.

Ben nu bezig met scannen en photoshop. Hij is zo online. Ik heb er trouwens maar eentje. Jij had er meer geloof toch?

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah bedoel je het zo, hihihi sorry voor mijn nieuwsgierigheid hoor.
    Ik heb juist voor het nieuwe jaar zitten beknibbelen op een paar dingen, soms kun je zo oververzekerd zijn waardoor ik toch 20 euro p.mnd goedkoper uit ben.
    Zo ben ik maar eens al onze verzekeringen af gegaan en besparen we een hoop centjes op jaarbasis.
    Heb nu dus de optie 'gezinsuitbreiding' er bij genomen.

Ik kreeg 3 foto's mee!

Mooie foto hoor! weet je wat me nou opvalt, dat onze naam er niet op staat, dacht dat ze dat altijd deden?

15. Wij hebben daarvoor altijd beknibbeld, omdat we nóóit iets hadden. Deze uitbreiding is omgerekend goedkoper.

Mijn foto staat in het album

16. Mijn naam staat er wel op. Heb dat alleen nog weggephotoshopt. Tot week 12 gaat het op internet nog even anoniem. Daarna met naam en toenaam. Ik dacht dat jij dat ook gedaan had ;)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi nee niet gedaan dus, verbaasde me er over dat het er niet op stond.
    Maar goed, misschien bij de volgende, zoals ik al eerder hier schreef, had beetje het idee dat het wat vlug vlug ging dinsdag.

Hebben ze het nootje ook gemeten? en hoe groot al?

Gek eigenlijk dat jullie verzekering zo voordeliger uitkomt, maar wel prettig!

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mobiel, zie dat je mijn 2e echo er bij hebt gezet, alleen staat er nu 1e achter ;)

19. Het nootje is 12,5 mm. Dat is gelijk aan hoe groot het gemiddeld is in deze fase. Het scheelde 1 dag geloof ik en volgens mij klopt het ook want ik heb mijn eisprong niet exact 14 dagen naar laatste NOD gehad, maar 1 dag later.

20. Had het bij de 30 plussers ook gepost:
    Op zich had ik het gevoel dat ze wel even de tijd ervoor namen. Ze legde best een hoop uit over wat er allemaal te zien was op het beeld. Het was ook dezelfde vk die de echo had gedaan bij de mk. Ze was heel lief en blij voor ons.

Deel Deze Pagina