Morning! Was me toch een partij moe gister! Zaterdagavond laat geworden (naar dirty dancing geweest) en dacht wel lang genoeg geslapen te hebben, maar heb me gister de hele dag lamlendig gevoeld. Vanochtend toen ik wakker werd was ik nog steeds moe en beetje licht in mn hoofd, maar nu gaat t op zich wel weer. Zaterdag een nieuwe auto gekocht! Was dat eigenlijk van plan voor eind van het jaar/begin 2009.. maar het bleek relatief voordeliger te zijn om mijn 'wrak' nu te verkopen, dus over een maand krijg ik mijn nieuwe auto! Is het ongeluk toch nog ergens goed voor geweest... @Emmi, welkom hier! @Mobiel, lekkere discussie zeg zo op hyves. Als je wil dat niet iedereen erbij kan moet je je blog anders afschermen? Kan me voorstellen dat je hier niet op zit te wachten. @Daantje, fijn dat je extra controles krijgt! @Loeka, leuk zeg die spulletjes! Ik zag zaterdag bij dirty dancing een heel leuk babyslabbetje met daarop 'nobody puts baby in a corner', haha.. in het roze of het blauw.. heb het niet gekocht, dat vond ik erg voorbarig (en daarbij weet ik niet of ik roze of blauw zou moeten hebben ), maar het is wel superleuk al die dingetjes! De chauffeur van MvM heeft vanochtend mijn eerste volgepieste kratje opgehaald! en ook het cadeautje heeft ie afgegeven, leuk leuk leuk! Werkse vandaag dames!
@Loeka: dat is nog eens een leuk verhaal. Kan me voorstellen dat je blij bent met je deken en dan is het nog zo'n koopje! @marriedgirl: niet echt fijn he dat moe zijn. Maar volgens mij kun je je er maar het beste aan overgeven. Ik ben over het algemeen gezien niet de hele dag moe, maar ik kak echt ineens in. Als ik dan mijn ogen dicht zou doen dan zou ik slapen. Gisteren om 23 uur gaan slapen en net om 9:30 opgestaan. En wat leuk dat je een andere auto hebt gekocht! Wat voor 1? Wel jammer dat je er nog even op moet wachten. Oh Dirty Dancing lijkt me ook wel echt tof! Die film kan ik zowat dromen. @Daantje78: fijn dat je extra controle krijgt! Kan het me indenken dat je er niet op zit te wachten dat je ukje weer te vroeg geboren zou gaan worden. @Mieke: hoe is het met Molly? Werk ze vandaag ik Vianen! ik denk dat ik zo direct maar weer even lekker een eindje met de hond ga wandelen en dan mag ik vanmiddag weer gaan werken. Voel me nu weer goed. X Esther
zijn we weer Was heerlijk op de camping lekker even er uit. Caravan staat nu helemaal klaar voor vrijdag we kunnen er zo in. Weer oude bekende gezien en jaar hoor konden zien dat ik zw ben. Heb al een beste buik. Raar bij Justin begon het pas na de 13e week. Ik heb niet alles terug gelezen het was ook zo veel. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Heb zelf net de huisarts gesproken krijg iets om van naar de wc te gaan. Kunnen jullie ook zo slecht : Iedereen die een echo krijgt of naar de vk gaat veel plezier. Oja kreeg op de camping te horen dat ze bij hans textiel korte broeken met elasiek hebben. Best wel een brede band boven. Ga vanmiddag kijken.
zo het weekend is weer om...ben de dagen aan het aftellen dat het donderdag is. gisteren een familie dag gehad..mijn klein eneefje van 4 maanden was er ook.. was zo verliefd op hem...zo klein en schattig mijn vader zei meteen..jajaj ik zie al het zal bij jullie ook niet lang meer duren.. Ik schrok me kapot ..ze weten nog van niets maar volgens mij was het overduidelijk hahahah
@maatje: ik kan goed naar de wc hoor. Ik zorg gewoon dat ik veel vezels eet en veel groenten en fruit! @Sonya: ik snap helemaal dat je aan het aftellen bent. Dat ben ik zelf ook al aan het doen, want nog 8 dagen en dan mag ik naar de VK! En dan zal er ook wel een afspraak gemaakt worden voor een echo denk ik!
Goeie morguh meiden, Heb nog niks bijgelezen.. Heb al paar dagen last van me buik , hebben meer meiden last van buikpijn? Soms net gevoel of ongipijn is.. Pfff maak me beetje ongerust erover ik weet dat ik dat niet moet doen. Omdat ik zoveel vloei zit ik steeds in me onderbroek tegluren. Geen rood is geen nood toch? Zijn er ook meer meiden die op de buik slapen? Met me eerste deet ik dat niet maar nu wel, wou dat ik de echo had gehad dan weet ik tensminste meer. Naar de wc gaan heb ik geen problemen mee Gr Knorr ga nu ff bijlezen
@Knor: nou ik slaap ook op mijn buik hoor, maar merk dat ik toch ook wel steeds meer op mijn zij ga slapen. En soms heb ik ook iets wat voelt als ongi pijn, maar dat kunnen toch ook je banden zijn die aan het oprekken zijn? Zolang er geen bloed is zou ik me er niet te veel zorgen over maken. Maar ik doe ook af en toe nog broekloeren hoor! Het blijft toch een onzekere tijd! X Esther
@Mobiel: gezellige blog Mobje! . Hele groepsdiscussie op gang gebracht zo te zien! @Loeka: zo te horen voel je jezelf nu eindelijk zwanger . En toch weer een mooi dekentje gescoord .
@ Knorr, balen! heb vaker gehoord dat meiden dat hebben, dus volgens mij komt t vaker voor.. maar ja, ik weet hoe moeilijk het is om jezelf gerust te stellen heb zelf geen buikpijn, maar dus wel heel soms lichtbruine afscheiding, ook niet fijn. Wanneer heb je je echo? Ik slaap wel op mn buik, lukt prima, al voel ik af en toe mijn borsten. @Eppie, een Toyota RAV4, zo'n grote slurpbak dus .
@knorretjuh: als het goed is voel je je banden, dat kan inderdaad aanvoelen alsof je ongi moet worden (zo kreeg ik het in ieder geval te horen van mijn vk).
@Marriedgirl: Ik heb 1 aug de echo , 1 dag naar mijn verjaardag haha. Nou volgens mij heb ik geen reden om ongerust tezijn, heb net weer de pot geknuffelt, dus het zou nog wel goed zitten hihi. (dat je blij kan zijn als je de pot knuffelt ) @Vaamrile: Dat wist ik niet,weer wat wijzer Maar kan er ook niks mee vergelijken met de eerste zwangerschap, met de eerste zwangerschap had ik nergens last van alleen dat hij in stuit lag op laats. Gr Knorr
1 dag na je verjaardag, dat moet een leuk verjaardagcadeautje worden! Ik heb mn termijnecho volgende week woensdag, 2 dagen voor mn birthday, hoop ook op een leuk cadeau!.. duim, duim, duim...
Jaaaaa, dames, ff snel, net een prachtige echo gehad! Alles prima Ga nu snel weer, kleine man is wakker.. Toedels
@marriedgirl: ja maar een grote slurpbak is wel handig om je kid mee te kunnen nemen straks! @Daantje78: meid wat fijn dat je een goede echo had!
@ daantje, top zeg, hartstikke fijn, gefeliciteerd! @ Eppie, inderdaad, is ook een van de redenen om daarvoor te kiezen. Hond, kind en kinderwagen kunnen makkelijk mee.
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het hier? Met mij prima! Maar wat stinken die flessen van MvM zeg. Jakkes! Onze broers en schoonzussen weten nu ook dat ze oom en tante worden. Ze vonden het helemaal super! Ik zal eens even wat teruglezen. Ben ik weer een beetje bij .
Eindelijk na 2 weken ontzettend misselijk geweest te zijn gaat het vandaag eindelijk wat beter. @ mobielfreak, wat een reacties op je blog zeg, volgens mij zijn er nog genoeg mensen die aan zelfreflectie moeten doen. @ sucre, jaaaa zo die flessen stinken behoorlijk, je kan ze ook ff buiten zetten met de dop eraf dan is de ergste geur er vanaf.
Hallo allemaal! Volgens mij is alles goed hier als ik er zo snel een beetje overheen lees. Wij hebben een heerlijk weekend gehad! Lekker uitgewaaid in Noordwijk aan Zee. We hebben weer eens goed met elkaar kunnen praten en van elkaar kunnen genieten.... Achteraf hadden we het enorm nodig. We hebben het zo ontzettend druk gehad de laatste tijd en er komt nog zoveel aan... We hebben net een huis gekocht en daar moet ook nog van alles in gebeuren. Ik moet zeggen dat ik er wel verschrikkelijk tegenop zie. Met mij gaat verder alles goed. Ben de hele dag door niet echt lekker op mijn maag en ik heb constant verschrikkelijke honger. Ik kan er gewoon niet tegen eten. En daarbij komt dat ik aan de helft niet moet denken. Zaterdag heb ik van Doritos de Nacho Cheese chips gehad, NOOIT MEER! Ik ben de hele avond nog misselijk geweest en heb niets meer door mijn keel kunnen krijgen. Ik heb voor de ochtendmisselijkheid een goede tip van oma gekregen. Ik eet,als de wekker gaat, twee volkoren crackers. Het is wat droge meuk 's morgens vroeg, maar dat heb ik er wel voor over. Daarna ga ik nog een kwartiertje ofzo liggen en daarna sta ik op. Moet daarna trouwens wel weer erg rap eten anders hang ik zo weer boven de pot. En die flessen van MvM.... Ik hou mijn adem in als ik ze weer open draai en weer bijvul... Zo dat was mijn verhaal alweer...hihi. Ik zal vanaf nu weer fanatiek meelezen en schrijven! Liefs Karina
Zo, ben weer bijgelezen Marriedgirl, wat gaaf dta je een nieuwe auto hebt. Mooi ook, hebben mijn schoonouders ook! Ik krijg over een kleine 2 weken mijn nieuwe auto. Heb er heeeeeeel veel zin in! Daantje, wel fijn dat je straks veel echo's krijgt. Het is ook wel belangrijk dat ze het goed volgen. Met hoeveel weken was je eerste geboren? Waxientje, wij hebben er voor gekozen het al vroeg aan ouders en broers/schoonzussen te vertellen. Mocht het misgaan, dan zullen we hun ook hard nodig hebben. En voel ik me een keer niet goed, of hondsmoe, dan weten ze ook waarom en stellen ze geen vervelende vragen. Emmi, welkom hier. Fijn dat je al een echo hebt gehad! Mieke, hoe gaat het met je poes? Fijn he, om haar weer thuis te hebben. Mobiel, gezellig zeg op jouw hyves. Wel fijn dat er zo veel mensen achter jullie staan! Loeka, leuk zo'n rommelmarkt zeg. En wat fijn dat je evt nog meer spullen van die vrouw kan overnemen. Super! Karina, heerlijk zo'n weekend aan zee. Even tijd voor jezelf en je man. Dat is soms echt even nodig. Jammer dat je misselijk bent s'ochtends, maar wel fijn dat de tip helpt. Ik heb nog steeds bergens last van . Eigenlijk moet ik blij zijn he... Kimmie, ja, ik draai de flessen ook open en laat ze luchten, maar toch, die geur, brrrrrrrrrrrr... Kan me voorstellen dat sommigen er erg misselijk van worden.