@ karina: Ik ben het helemaal met je eens, dan vecht je inderdaad voor je kindje. Ik heb in die 5 jaar dat ik nu samen ben met Dennis en vanaf het moment dat zij haar kind achterliet geen moment gezien dat zij daadwerkelijk vocht voo rhaar kind, elke maand een kaartje sturen was zelfs al teveel moeite voor haar Vaak hoorden we alleen wat van haar rond zijn verjaardag of rond Sinterklaas/Kerst de rest van het jaar was het steeds doodstil! Het hele verhaal heeft hier op zw pagina gestaan, maar is inmiddels verwijderd zag ik.
Hoi, Hier een zieke Caro. Heel veel last van mijn keel. Mijn stem is zo'n beetje weg. Verder voel ik me gelukkig niet griepig en dat wil ik ook zo houden. Zit nu niet te wachten op koorts... Dus ik zit nu thuis te werken, met veel thee met honing en honingdrop. Emmi, gefeliciteerd en welkom. Fijn dat je eerste echo goed was. Wenniepenny, het boeren neemt iets af. Ik let op mijn eten en drinken. Geen koolzuurhoudende dranken en niet teveel eten. Echo was super! Hartje zien kloppen en groei is op schema (zie album). Caro31, fijn dat je toch lekke hebt kunnen zeilen dit weekend. Hopenlijk lukt het je om deze week ontspannen door te komen. Mieke, was de BBQ een succes? Fijn dat Molly weer thuis is. Karina, dat is ook een heftig verhaal! Het is toch bijna niet te geloven met wat voor situaties sommigen moeten omgaan en hoe ver mensen kunnen gaan. Mobielfreak, dat is heftig zoals het er op de blog aan toe ging. Daantje, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Hoe groot was het bij 10 weken? Ben erg benieuwd naar de foto!
Ik heb je blog even gelezen,ik vindt het echt een mooie want inderdaad wanneer ben je een goede moeder?dit vraag ik mijzelf nu zelf nog wel eens af. Voor mij betekent een goede moeder je liefde en leven onvoorwaardelijk geven voor je "kind"(en inderdaad ook al heb je het kindje niet zelf gebaard) En ik heb zeer veel bewondering voor mensen die hun stiefochter/zoon opvoeden. ik kan mijzelf niet voorstellen hoe iemand zijn kindje bij zo'n oude vrouw achter kan laten...(maar wel ontzettend lief dat zij het kindje heeft verzorgd) Ik heb echt respect voor je
Karina: APPLAUS VOOR JE VRIENDIN! Wat goed dat ze zo doorzet. Moet af en toe een hel voor haar zijn, maar knap dat ze daar doorheen bijt! Caro73: Proficiat met je mooie echo. Wat is het nog allemaal klein he :d!
Lot ik ga er gewoon van blozen Zij heeft mijn blog gewoon compleet verkeerd begrepen, het draaide inderdaad om die vraagstelling, wanneer ben je nou een goede moeder? Ik weet dat vele moeders en aanstaande moeders met die vraag worstelen, en daarom ben ik het eens op gaan schrijven in dat blog, niet wetende dat er zo'n catfight van zou komen
het zegt natuurlijk wel over haar dat ze voelt dat ze verkeerd zit/zat... want ze voelde zich behoorlijk aangevallen zag ik inderdaad.. (meestal is dit als mensen hun "foutjen"onder ogen krijgen) wat vond je vriend/manvan je blog dan?en de reacties
Ik had ergens gelezen dat de testen van kruidvat niet goed waren(konden soms positiefgeven terwijl dit niet was..had er niet meer aangedachten ze toch gekocht..(ben de hele tijd bang dat het mis gaat enheb nog een test gedaan) maar had nu binnen paar sec al twee dikke strepen..is het echt zo dat ze vals positief geven? zijn er trouwens meer mensendie zo'n last hebben van stress sinds ze zwanger zijn.. word er echt super moe en somber van... iemand een tip?
Lot, zie mijn fotoalbum, volgens mij zijn het allemaal kruidvattests. En zie echo, geen twijfel mogelijk.
gelukkig,ik ben echt blij als ik mijn eerste echo heb gehad,zit echt in de zenuwen. Wat een duidelijke echo had je zeg ,hoop dat het bij ook een goede wordt. en zag al dat ik niet de enigste was die meerdere testen had gedaan
Hey Lot22, Echt valse testen bestaan volgens mij niet. Het kan misschien een keer voorkomen, maar zo heb ik dat ook over andere merken gehoord. En zo'n 'vals' resultaat is dan vaak in het begin hor. Heb gehoord dat sommige testen soms een schaduwlijntje aangeven, maar dit kan opgedroogde urine zijn. Ik ben natuurlijk geen expert, maar hcg word neem ik aan alleen aangetoond met hcg. En met een dikke vette roze streep (of blauw?) is het echt geen valse uitslag, daar kun je zeker van op aan! En even over je stress...die angst is natuurlijk, maar moet je niet gaan beinvloeden. Mijn tip is: probeer zo positief mogelijk te denken. Praat op je zelf in dat het goed zit en voel aan je onderbuik. Praat tegen je ongeboren kindje (klinkt misschien een beetje zweverig, maar zo maak je het voor jezelf realistischer). Lees dingen over wat er met je vruchtje en jezelf gebeurd van week tot week. Ik hoop dat je er wat aan hebt! En weet je wat ook wel eens wil helpen.....JE BENT ZWANGER! Ga het nu maar eens beseffen meid! (het van andere horen ). Knuf Vaam
@Lot22 Ik kan me niet anders dan aansluiten bij Vaamrile, je bent echt zwanger. Ik had er ook 6 testen voor nodig, maar het is toch echt zo. Geniet er maar van!
Ik ben ook blij dat ze zich er zo doorheen slaat, maar als je die prachtige dochter van haar ziet dan begrijp je het helemaal waar ze het voor doet. Ik ben nu zelf 7 weken zwanger, en nu al zou ik er alles aan doen om er voor te zorgen dat ons kindje gezond ter wereld komt, ALLES!
Met 35 weken dus viel nog mee maar meneertje was 1980 gram en nog geen 44 cm. Heeft 2 1/2 week in het ziekenhuis gelegen. Is opzich dus wel snel thuis gekomen maar zoooo zwaar. Zie dat niet zitten als ik straks thuis ook nog een manneke heb zitten. Helaas heb je het niet voor het zeggen, we zien het wel
heb de laatste 2 dagen een beetje krampjes in me buik dus, ben blij als ik donderdag naar de verloskundige mag, en zal ook echt wel vragen voor een echo, wil nu onderhand wel weten of alles goed is had van de week voor de gein nog een andere zwangerschapstest gedaan maar daar werd het streppje niet zo donker, dus zorgt toch weer vor vraagtekens
dat doet me echt goed,echt even een oppeper.. Dank je! Kan er helaas in mijn omgeving met niemand over praten..niemand weet het nog,maar ook niemand van van mijn vrienden of broer en zus hebben kinderen... Ze begrijpen mijn gevoel maar kunnen er met mij niet echt over praten omdat ze het nog niet ervaren hebben. Maar hoop dat het deze zwangerschap beter gaat...de vorige heb ik beleefd van echo tot echo dat was oor mij elke keer weer een opluchting. Ook voor mijn vriend is dat beter,hij werd tuureluurs van mij dan moest hij elke keer gaan luisteren
@ mobielfreak: Misschien een vervelende vraag hoor. Maar hoe kan het dat er zo veel mensen reageren op jou blog, terwijl ze geen februari mama zijn? Het is toch een beveiligde hyves site ofzo? Hoop voor je dat dit een beetje afgesloten kan worden. Sterkte ermee... Liefs Anne
marriedgirl, ik weet hoe onzeker het je kan maken maar heb het zelf met de eerste ook gehad. Is allemaal goed gekomen gelukkig.. dikke knuf voor jou! caro73, oeee, dikke knuf voor jou en snel weer beter worden hoor! Beebje was met 10 weken en 1 dag ( dus toch 1 feb. uitgerekend) 3.24 cm... Helemaal precies op schema \/ Zal zo ff proberen een foto in m'n album te zetten. Enne jij ook gefeli met je mooie echo! Lot22, nooit gehoort hoor van de kv testen. Hier juist altijd erg over te spreken. Geen idee mirella25, knuffie voor jou, krampjes zijn vast je banden of bm die aan het groeien is... komt vast allemaal goed... zoooo, en ga weer ff verder kijken, heb net ook vast het kraampakket aangevraagt en kraamzorg geregeld. Is dat vast maar weer gedaan Ben nog steeds helemaal hyper