Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    foto staat in m'n album!

2. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    wat rottig zeg,ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe dat kan...maar heb je misschien dit keer een andere test gebruikt?

3. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Wauw Daantje!

Ik zou er ook helemaal hyper van worden! Gefeliciteerd met je mooie en goede echo!

@Mirella
    Niet teveel zorgen maken hè... Weet dat het makkelijk gezegd is, nog even geduld hebben en je mag op voor een echo!

4. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    het was wel een andere test volgens mij,maar dan nog moet de streep er met acht weken wel duidelijk op komen te staan volgens mij
    zou misschien kunnen omdat ik een vaginale infectie heb gehad dat die zorgt dat het hcg hormoon niet goed dorkomt, heb hier wel medicijnen voor gehad

5. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    zoooo, en ga weer ff verder kijken, heb net ook vast het kraampakket aangevraagt en kraamzorg geregeld. Is dat vast maar weer gedaan :) :)

Ben nog steeds helemaal hyper :)[/quote]

nu voel je echt dat je moeder gaat worden he... :D

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Thanx voor de oppepper en de knuf Daantje! Fijn dat er meerderen zijn die dit gehad hebben.

7. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    ik ga er vandoor mijn kleine hummel is muziek aan het maken in bed haha...

mirella sterkte,en niet teveel zorgen het is vast goed!
    Vaginale infecties heb ik de vorige keer ook drie keer gehad :( geen prettig gevoel)
    misschien een geruststelling voor je krampen ,die kreeg ik toen door die capsules die je moest inbrengen..

Dames nog een fijne dag :D:D ga nu proberen vaker onlinete komen..

8. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    aaaaaaaaaaaaahhhhh Super ! ik wil ook

9. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    @Sucre ik zou wel wat zwaarder willen wegen hoor ik ben 1.74m en weeg nu 51 kilo, ja weet ben telicht.
    Vorge zwangerschap was ik 25 kilo aangekomen, stond me goed en was ook wel trots op maar binnen 3 maand was het weg, toen zat ik weer op me ouwe gewicht.
    Tja de ene wil graag eraf hebben en andere weer er op..

Aaah wat lief Daantje, ik wil ook ECHO!
    gr knorr

10. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @daantje wat een mooie foto.

11. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ anne:

Dat blog staat op mijn eigen hyves ;) En ik heb 'm gedeeld op de februari mama hyves staan ;) Dus jullie kunnen vanaf de februari hyves kijken zonder dat je naar mijn hyves hoeft te gaan ;)

12. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Oh, oke, ik snap hem. Jammer voor je dat er zo gereageerd werd hoor. Je bedoeling was goed.

Groetjes Anne

13. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Wauw Daantje! Dat is een mooie echo. Het begint al echt op een kindje te lijken ipv een vruchtje he! Ik zie al beentjes en armpjes. Echt geweldig. Nou ik kan ook niet meer wachten tot ik die van mij zie hor. Dan ben ik 10 weken en 5 dagen, dus misschien nog een beetje duidelijker. Spannend!

14. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    @Mobielfreak heb even je blog gelezen knap gedaan hoor, en die rare reactie, mooi laten gaan.
    Wou je heel even hart onder de riem steken vindt super hoe je het doet, zijn niet veel die je na doen om voor een kind tezorgen die je zelf ook nog niet gebaart heb.
    Gr Knorr

15. Nina1979

Nina1979 Lid

23 jun 2008
    54
    0
    0
    daantje78, ik ben jaloers!

mirella, dat zou kunnen, of die test kleurt gewoon niet zo donker op, dat kan ook!

16. Daantje, Mooie foto! Kan al bijna niet meer wachten tot mijn tweede foto.

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Knorr: Dank je :D
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook weinig van de negatieve reacties aantrek, ik weet hoe bio-mam in elkaar steekt en ik weet dat zij momenteel aan het kortste eind trekt en zeker na hoe ze nu gereageerd heeft! Alles is uitgeprint en er gaat dus ook een printje naar de voogd van mijn stiefzoontje toe ;)

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
  19. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    mobielfreak 21 juli zh 2e echo
    en ben 17 febr uitgerekend

zou je dat willen aanpassen aub.

maatje

20. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Wow dames! Jullie gaan hard!
    Ik heb niet alles teruggelezen, een paar bladzijden. Hier ook een vaginal schimmelinfectie. Ik heb nu 3 dagen medicatie gebruikt en voel me al een stuk beter. Wel een beetje eng, want je moet de zalf met een of ander staafje inbrengen. Die capsules heb ik ook al eens gehad, maar volgens de huisarts werkt dit wat ik nu krijg beter.

Afgelopen weekend flink beroerd geweest. Het lijkt wel alsof het kindje opeens een groeispurt nam en dacht, laat ik dat lichaam nog es wat HCG aan laten maken. Nog niet overgegeven maar het was very close. Jammer, want ik moest twee slaapdiensten draaien...

Marriedgirl: heb je nou uiteindelijk nog wat overgehouden aan dat ongeluk?

Bij mij viel de ene test ook donkerder uit dan de andere. CB was heel donker, eigen merk van de drogist ook, maar Kruidvat weer heel licht. Enneh, allemaal met dezelfde urine uit het zelfde glaasje gedaan hoor! Mijn man is chemisch analist en wilde een kruisproef doen tussen de verschillende testen (haha!)
    Volgens mij zegt het dus heel weinig over de hoeveelheid HCG in je lichaam. Daarnaast kun je inderdaad, zoals al eerder genoemd werd, ook door een schimmelinfectie minder HCG uitplassen.

Hebben jullie trouwens een voorgevoel over wat het gaat worden? Lijkt me leuk om een lijstje te maken en dan te kijken wie het bij het rechte eind had.
    Ik zal de aftrap doen: ik denk dat wij een meisje gaan krijgen.

Deel Deze Pagina