. Zo te lezen waren vriendlief en ik niet de enigste die een lekker weekendje weg zijn geweest. Fijn dat jullie het zo heerlijk hebben gehad en weer een beetje aan elkaar zijn toegekomen, gelukkig geldt dat hetzelfde voor mijn vriend en mij Liefs, Gepie78
Wat houdt dat in "melkproductieremmende middelen" Uk80? Misschien is dit ook wel iets voor mij daar ik ivm een eerdere borstverkleining geen borstvoeding "mag" geven ivm mogelijke inwendige infecties. Als er iets te krijgen is wat de stuwingen e.d. tegen kunnen gaan is dat misschien wel iets voor mij. Groet, Gepie78
Jeetje, ik ben de naam even vergeten, het begon met de S. En zou het dan tegen het einde moeten nemen. Het 'klonk' homeopathisch. Suffili? Zoiets? Echt geen idee meer Als ik het nog een keer tegenkom dan stuur ik je wel een pbtje Groetjes Uk
Ja doe dat! 'K ga ook even googlen. Alvast bedankt en ik ga het zeker ook even aankaarten bij de verloskundige, wanneer ik een intake heb. Vrijdag a.s. mogen we voor de tweede echo (en laatste keer?) naar de fertilliteitsarts en ik denk dat als alles goed is dat we dan doorverwezen worden naar de verloskundige. Ben benieuwd of ik bij de VK gelijk dan weer een echo krijg of pas na een maand ofzo... Zo ik ben weer helemaal bijgelezen en hoop dat ik jullie weer een beetje bij kan houden. Het typen lukt mij nu in iedergeval weer met twee handen dus dat gaat nu een stuk vlotter dan vorige week, ha,ha,ha. Groet, Gepie78
He dames! Na een lange dag werken kom ik hier weer even een berichtje achterlaten: vandaag de eerste echo gehad en ben inderdaad 7 weken zwanger, en het is er 1! ( omdat er een dubbele eisprong was geweest kon het nl ook zijn dat het er 2waren) Mooi hartje gezien en gehoord en de gyn zag geen reden om ons langer in het ziekenhuis te houden, dus ga morgen maar eens op zoek naar een verloskundige praktijk! Dus Bye Bye ziekenhuis!
@ Daantje, Angeliq, Kelly en Caro73: gefeliciteerd met jullie mooie echo! @ Kimmie: fijn dat je niet meer zo misselijk bent. @ Sucre: ja, ik vind die MvM-flessen ook onwijs ranzig. Morgen komt die chaffeur alweer en ik heb er nog geens eens 3 vol. 's Nachts doe ik het niet, vind ik te onhanding. Overdag soms te misselijk om moeilijk te doen.... @ Karina: jemig, wat een heftig verhaal m.b.t. die vriendin van jou zeg. Kan ze geen gerechtelijke stappen naar hem ondernemen: contactverbod of op laten pakken wegens stalken? Ik meen dat ze een aantal jaar geleden een nieuwe wet hebben gemaakt t.a.v. stalkers? @ Haags Zonnetje: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. je hebt er veel voor moeten doen zeg! @ Eppie: succes vanavond met je moeder. Zal wel emo worden I guess... @ Caro73: oooooh, voel je je al weer wat beter! Je hebt het nu wel dubbel en dwars te pakken zeg! Zo en dan nog een flinke update over mezelf : - heb het vorige week ook aan mijn vader + vriendin verteld, die vonden het heel leuk, maar moesten ook wel wennen. Mijn vader heeft u nog 3 jonge kinderen van zijn 'tweede leg', vandaar I guess. Toch soms moeilijk hoor, mijn familie .... - heb me deze week ziek gemeld op het werk + verteld aan leidinggevende. We gaan per week bekijken hoe ik me voel en of ik weer ga werken. wel blij met deze rust. Vandaag gaat het iets beter, maar erg ziek geweest de laatste dagen.... - vandaag had ik intake bij de VK. We lopen die wachtkamer in: ik weer tranen met tuiten, echt ongelofelijk, gewoon niet kunnen stoppen met janken. De VK was gelukkig erg aardig. Ik had een lage bloeddruk: 110/65 en mag dus dropjes eten enzo. Bloedprikken ging rampzalig, had ze volgens mij niet veel ervaring mee: ze ging minuten lang checken welke arm ze zou nemen en heeft vervolgens alsnog die naald erg pijnlijk in mijn arm gejast . Ben niet bang voor bloedprikken, maar dit gin erg onhandig... - heb me ook aangemeld voor kraamzorg en kraampakket. Ik ben aanvullend verzekerd bij IZZ en heb dus ook recht op 20 uur extra kraamzorg. Ze vertelden mij dat als je geen aanvullende verzekering hebt je ook geen kraampakket krijgt, bij IZZ dan.
Zijn er nog meiden die ook zoveel witverlies blijven hebben ? Vooral bij wat inspanningen voel ik het lopen ..
ik moet nog 2 dagen wachten op een echo....ik moet niet 8 maar 10 juli naar het zhuis! nog langer wten dus
@loeka Ik heb ook witverlies. De ene keer niets en de andere keer best wel veel. Heb wel ergens gelezen dat het een echt zw teken is.
Loeka, ik heb het ook best erg hoor. Noppie, ik pak iedere dag een nieuwe fles die ik vul en die komen ook niet vol hoor. Maar wel alle 8 iets gevuld. Wat een gedoe trouwens met het prikken! ging bij mij gelukkig heel vlot en soepel. Gepie, fijn dat het beter gaat met je arm zeg. Noppie, ik heb een extra optie gekozen bij mijn verzekering: gezinsplanning. Hierbij zit het kraampakket. Kelly, wat fijn een mooie echo en een kloppend hartje. En dus toch 1, bij ons zag ze er ook 1, maar ja wie weet verschool eentje zich nog. Mannetje zou het wel leuk vinden 2, maar ik denk dat het er ook gewoon maar 1 is hoor. Morgen nog meiden voor een echo? Alvast veel succes en plezier. Oja, ik voel dus nog steeds niets, ook geen bm die zich aan het oprekken is. Vind het zo jammer omdat je zo echt het idee hebt dat er helemaal niets gebeurt en dus ook een beetje bang dat er niets gebeurt.
Zo ik heb me net online ingeschreven voor kraamzorg bij www.dekraamvogel.nl De site sprak me erg aan en het hoofdkantoor zit hier in a'veen. Ben benieuwd.
dayenne, hier begint m'n buikje ook te groeien hoor. Pas nog maar 1 broek, heb zelfs een paar positiebroeken al weer van zolder gehaald nyncke, meis gefeli met je echo! Heb me hier ook gister aangemeld voor de hyves...zo eens ff kijken Johanna, welkom enne gefeliciteerd Kelly1980. heerlijk dat jullie lekker over mogen stappen naar de verlos! zo, heb alles wel gelezen maar ben nu echt zoooo moe, ga lekker slapen. Truste allemaal
hoi dames, zag dat er weer nieuwe zwangeren waren bij gekomen proficia morgen avond mag ik ook voor het eerst naar de verloskundige voor mijn intake pfffffff. wat duurt dat wachten lang zeg, ben super benieuwd wanneer ik me eerste echo krijg, mag nu wel onderhand van mij gaan gebeuren. wat zijn zwangere toch ongeduldig he hhii
goede morgen dames, Voor allen die vandaag naar de VK moeten heel veel succes. Ik ga weer werken, kom denk ik morgen pas weer online. Groetjes Anne
@Gepie: als je 4 sterren verzekerd bent bij Groene Land, krijg je alles vergoed. Nu heb ik het er met een vriendin over gehad en zij vertelde dat die eigen bijdrage weer aftrekbaar is van de belasting. @ Kelly: wat fijn dat je nu gewoon naar de vk mag! Net als alle "normale" zwangeren, haha! @noppie: Die hormonen! Wat zich bij jou uit in huilen, uit zich bij mij in lachen. Ik kan hysterisch in een deuk liggen om dingen die ik normaal echt niet leuk genoeg zou vinden. Ik ga straks op bezoek bij een van mijn vriendinnen. Zij is ook zwanger, alleen 3 maanden verder dan ik ben. Zij bevalt waarschijnlijk begin december, ik naar alle waarschijnlijkheid (volgens eigen berekening) eind februari. Echt leuk dat we nu een poosje samen zwanger zijn. Mijn andere vriendin zei al dat ze zich nu wel haast verplicht voelde om ook maar weer zwanger te raken, haha! En ze heeft een zoontje van net 6 maanden! Iedereen een fijne dag vandaag!
Meiden, wat wordt hier veel geschreven! Kan het nog niet allemaal bijhouden hoor! MvM flessen Ik lees dat een aantal mensen moeite hebben om de MvM flessen te vullen, grappig, ik heb het tegenovergestelde, had ze voor het einde van de week al helemaal vol, terwijl ik ook vier dagen werk, zal wel een echte plasser zijn. Meiden die een mooie echo hebben gehad Gefeliciteerd, geeft een goed gevoel he, ik merkte van mijzelf dat ik daarna veel rustiger werd, op naar de vlg echo witverlies Omdat ik door ICSI zwanger ben geraakt gebruik ik van die vieze gore progestan bolletjes, drie maal daags 2 bolletjes vaginaal inbrengen, ja, dan heb je ook witverlies maar wel ander soort, zo goor! Verder gaat het hier wel. Ben zo ongelooflijk moe. Op het moment dat ik wakker word wil ik nog maar 1 ding: slapen! Probeer wel iedere dag een dutje te doen. Woensdag is mijn vrije dag maar helaas heb ik een paar afspraken deze ochtend maar vanmiddag kruip ik mijn nestje weer in! Als laatste wens ik alle meiden die vandaag een echo of naar de VK heel veel succes, hoop dat jullie mooie echo's te zien krijgen. En de rest van de meiden, een fijne dag, hopelijk niet te veel last van de kwalen. Liefs, Haag Zonnetje
Goedemorgen meiden! Het is alweer druk hier. Goed geslapen allemaal? Hier straks naar de huisarts, denk dat ik een blaasontsteking heb. Het kan natuurlijk ook mijn baarmoeder zijn. Ik twijfel dus toch maar het zekere voor het onzekere!