Sonya, ik duim heel hard voor je mee! Meid kan me goed voorstellen dat je je er onzeker bij voelt. Heel veel sterkte vandaag. MVM, ik ben vandaag ook begonnen! Even weer wennen om de maatbeker de plassen. Mijn hoofd zit nog steeds redelijk vol met snot, maar mijn stem komt beetje bij beetje weer terug. Moet zo weinig mogelijk praten. Wel jammer dat je 3 dagen thuiszit en niet kunt bellen of afspreken met vrienden. Verder moet mijn energieniveau weer even wat opkrikken. Zo even een tas vol fruit halen. Suzanne & Ineke, welkom en gefeliciteerd. Wat leuk dat er nog steeds nieuwe februarimama's bijkomen!
@ Sonya, dat is schrikken zeg, heel veel sterkte! En natuurlijk succes bij de echo. @ Ineke en Suzanne, welkom en gefeliciteerd! @ Mieke & Sucre, voel me ook niet zwanger, je verwacht toch een soort van misselijk te worden en als je dat dan niet wordt is het toch een beetje raar. Heb wel erg weinig energie, ben snel moe en heb veel pukkels, dat dan weer wel ... ow, en ik zit nu officieel verstopt , ook niet fijn! Heb al veel vezelrijk eten gehaald (wasa vezelrijk crackers, kan niet missen ), iemand misschien nog meer tips? (qua eten/drinken bedoel ik, niet qua medicijnen) @ Vaam, leuk he zo'n moeilijke huid .. ik moet ook altijd opletten met wat ik eet enzo en dan hou ik het meestal wel onder controle, maar dat gaat nu even niet op. (heeft waarschijnlijk ook te maken met vreetbuien ) @ Mobiel, fijn dat je een goede echo had, gefeliciteerd! Wel heftig om te merken dat er voor jullie minder goed nieuws was, geeft helaas toch de realiteit weer.
@Marriedgirl Ik voel me ook niet echt zwanger ben alleen moe en mijn buik groeit. Weet dat het geen pretje is om de wc te knuffelen maar soms zou ik het wel willen. De verstopping is nu gelukkig weg. Eet nu elke dat pruimen en activa. Ben net lekker met justin naar de kapper geweest. Heerlijk een nieuwe look. Verder druk met de voorbereidingen van de vakantie. Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker weg heerlijk. Hoop dat het goed gaat met de poesen als we weg zijn ze spugen de laatste tijd erg veel. De dierenarts weet ook niet hoe dat komt. Weet iemand misschien een super goed adres voor een poes van 10 jaar? Zonder kleine kinderen en andere dieren.
Ik kan me heel goed voorstellen dat deze dagen erg spannend voor je zijn. Gelukkig krijg je gauw weer een echo en we gaan er allemaal vanuit dat jij dan heerlijk kan gaan genieten! Ik duim er in ieder geval voor hoor.
Ineke en Suzanne, welkom hier en natuurlijk van harte gefeliciteerd. Mobiel jij ook van harte met je echo. Op mijn werk hebben we een echo-apparaat staan. Dan kan ik wel een keer mezelf echo-en.
Sonya, ik wens jullie heel erg veel sterkte. Ik hoop dat het ruisje niets ernstigs is. En ik hoop dat jullie morgen wel kunnen genieten van de echo. *knuf* Marriedgirl, ik neem elke dag activia en vifit. Veel fruit eten, elke ochtend kellogs K en het poepen lukt aardig goed .
Mobiel, ik vergeet jou helemaal. Wat fijn dat de echo goed was op naar de volgende. Vaam, beterschap meid, ik hoop dat het snel voorbij is voor je. Oh Sucre kan ik niet even bij jou langskomen om nog even een 'tussendoor' echo te maken Hihi en ik zie het al voor me dat je het bij jezelf doet. Maatje, het is nog niet zo ver maar wel al bijna. Ik wens jullie vast een heerlijke vakantie. Enne, ik weet geen adresje voor een poes, sorry. Wij hebben er al 4 en hebben er net eentje overgedragen aan mensen op ons oude adres, die bleef maar steeds terug lopen en ze vinden hem helemaal leuk. Nou als hij daar happy is dan zijn wij dat ook, anders bleven we maar aan de gang met weer ophalen en dat dan nog de komende jaren, nee hoor, het is goed zo. Ga zo even naar mijn schoonmoeder, ze is aan het oppassen op ons nichtje van 14 maanden. Leuk hoor ze is al lekker aan de wan(k)del.
@ Sonya: Succes met de onderzoeken Misschien een kleine troost: Tim heeft ook een hartruisje En in principe kan een hartruisje niet zo heel erg veel kwaad, ze kunnen er namelijk overheen groeien Ik hoop dat je hetzelfde te horen krijgt als mij bij Tim en zo niet wil ik je heel veel sterkte wensen
Idd, een hartruisje hoeft niet altijd wat te betekenen. Bij mij werd er ook 1 gehoord en ik ben ook gezond. Maar het is wel goed dat ze het uitzoeken. Mieke, ja een collega heeft dat ook een paar keer bij zichzelf gedaan. Helemaal super! Er is ook 1 arts die het heel leuk vindt zwangere collega's te echo-en, dus ik krijg wel vaker een echo dan alleen die met 11 en 20 weken denk ik.
@ Vaam, kan me voorstellen dat deze weken extra spannend voor je zijn. Goed dat je je er niet te druk om maakt! @ Sucre, ik wil ook wel ff langs komen als proef konijn voor een echo hoor! Bedankt voor de activia tip, dat verkopen ze ook in de kantine op mn werk en ga ik dus maar eens proberen!
@ Suzanne26, welkom en gefeliciteerd, Genietse ! @ Noppie, volgens mij is er weinig tegen te doen aan piesende katers. Als ze het eenmaal doen blijven ze het doen, me moeder had er ook last van, het is echt heel vervelend. @ Sonya, succes met je dochtertje en ook ik zal ook zeker voor je duimen en succes met je echo. @ Mobiel, Gefeliciteerd met je mooie echo. Ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben.
@ Mobielfreak: gefeliciteerd met de goede echo! Zou je bij mij op de lijst willen toevoegen dat ik gister intake had en op 30 juli mijn eerste echo? Had ik volgens mij nog niet doorgegeven? @ Ineke en Suzanna: welkom en gefeliciteerd! @ Mieke en anderen over piesende katers: ja, vreselijk is het he? Als deze ooit doodgaan komen er dus geeeeeeen katers meer in huis. Maar heb gehoord dat sommige poezen het ook doen. Bij ons ook op de meest vreselijke plekken: tegen de bank kan dus geen alu-folie doen), tegen de geluidsbox (kunnen we weggooien), IN de convectorput waar dus onze verwarming inzit, tegen de stereo aan etc. Het is bij ons weer erger sinds er een buurkat door het luikje naar binnen komt. Nu hebben we inmiddels een luikje met toegangsbelletje, alleen onze Hobbe gaat altijd te langzaam naar binnen met zijn staart, waardoor soms toch nog de buurkat binnen kan komen . Afgelopen zaterdag was mijn moeder er met haar hondje: toen was het ook raak. Ook als ze boos zijn als we op vakantie gaan/zijn gaan ze meer piesen...... @ Sucre: oops, wist niet dat ik elke dag een nieuwe fles moest pakken met MvM.... Ik ga mijn leven beteren! @ Sonya: jemig wat een heftig nieuws van je dochter. Veel sterkte en ik hoop dat het iets is wat ze relatief eenvoudig kunnen behandelen?! @ Marriedgirl: pruimen is volgens mij echt een laxeer-fruit! @ Maatje: soms spugen mijn katten ook veel. Dan haal ik een tube met 1 of andere pasta bij de dierenwinkel (vinden ze heeeeerlijk). Dat is tegen haarballen, daar hebben ze denk ik last van? @ Vaam: komt vast goed deze keer hoor, met al die klachten ook die je hebt! Ik duim voor je. Ben echt doodmoe vandaag. Nog niks gedaan. Van bed naar de bank en weer terug...... Ga zo even een kaartje aan een vriendin posten, heb ik toch nog effe een klein loopje gehad....
@ Noppie, je echo heb ik toegevoegd op de lijst, dat je gisteren een intake had ga ik niet meer toevoegen, hihi dat is al geweest en ik haal elke dag het oude nieuws van de dag ervoor weg Anders word het een ellenlange lijst als we van 9 maanden afspraken bij moeten houden
Noppie, vermoeiend he, zwanger zijn! Over de katers, toen ik bij mijn ouders woonde hadden we ook 2 katers, die hebben nooit in huis gepiest. Gelukkig maar, want dat lijkt me echt niet tof! Als tip: neem een konijn. Maak hem tam, dan is het net een kat, hij plast alleen in zijn hokje en is verder helemaal super. Ach, ik ben ook bevooroordeeld, ik heb een geweldig lief konijn
Hallo allemaal, Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad. Het was echt super! Het hartje klopte goed (wel 180 slagen per minuut) en we zagen de beeb goed bewegen. Wat een pak van mijn hart! Nu over 5 weken weer tenzij we besluiten de combinatietest te doen. Daar twijfel ik nog enorm over. Ik ben precies 9 weken en 6 dagen. Oh ja , voor de lijst: volgens de geslachtkalender krijgen we een meid en ik denk niks, heb gewoon geen idee. Liefs Mickey
Mickey, wat geweldig zeg. Zo lang moeten wachten en dan zo duidelijk het wonder in je kunnen zien. Geniet ervan!
@ Sucre ; waar werk jij juist ? Heb me net heerlijke mosselen gehaald in de winkel , mmm dat gaat smaken straks ! Heb ze heel goed shoongemaakt en dient als verassing voor mijn vriend als die thuiskomt van onze bouw. De arme stakker is alweer voor de 3 de dag op rij volop aan het vloeren en isoleren van de zolder met ons vaders .