ja heb een duidelijk hartje gezien. en heb wel uitleg gehad, maar volgens mij zie ik het verkerd om, vandaar, haha ben ook wel heel onzeker, als ik de ech's zie van de andere dames.
zo ik mag vandaag ook eindelijk naar de verloskundige voor me intake, duurt lang voor het vanavond zeven uur is pfffffff ben benieuwd wanneer ik me eerste echo krijg. heb gisteren gebeld voor me trouwjurk en ze heeft hem groter besteld zodat ik er in november nog in kan hihihi groetjes mirella
Wij zijn volgende maand 11 jaar samen, wonen 8,5 jaar samen en zijn in september al weer 4 jaar getrouwd. Sinds mei 2006 zijn we trotse ouders van een zoon: Levy. Wat gaat de tijd toch snel he..... Nu komt nummer 2 er al weer aan!
@ Mirella: Fijn dat dat nog kan zeg! Anders sta je mooi (?) te kijken! Veel plezier met de verdere voorbereidingen! Lijkt me wel extra speciaal zo.
@ Chantal die van jou is duidelijker dan die van mij hoor http://mobielfreak.hyves.nl/fotos/29143 ... XZK6W4O4K8 kijk maar
hoi iedereen ik ben nu 10 jaar bij mijn man en 5 jaar getrouwd en dit word ons derde kindje en ik ben net 25 jaar
Ach, die van mij lijkt ook meer op een cashewnoot dan een klein mensje. Voor mij was het zien van een kloppend hartje wel het meest indrukwekkend. De echo heeft me juist doen beseffen dat het nu echt ECHT is! Wat betreft duur relaties: het valt me op dat best veel meiden hier nog steeds bij hun jeugdliefde zijn. Tenminste als ik dat zo terugreken. Wat goed en bijzonder!
Ik ben nu ruim 11 jaar bij mijn man, zijn dit jaar 5 jaar getrouwd en hebben daarvoor bijna 5 jaar samengewoond. bijna 3 jaar geleden geemigreerd en dan nu een klein wondertje op komst. Mieke lekker beschuiten die lust ik ook wel, maar hier niet te krijgen. Is wel lastig hoor! Morgen komen vrienden van ons voor 2 weken over. Spannend, normaal wordt er volop gedronken en dat kan nu niet meer. En als we het hun verteld hebben gaan we het de rest van de vrienden ook maar vertellen. Eindelijk, mond houden is erg moeilijk! Nieuwe dames Welkom, gefeliciteerd en klets gezellig mee met dit drukke maar zeer gezellige clubje
Vind ik idd ook bijzonder! Dacht dat ik een uitzondering was, haha.. ben al met mijn (nu) man sinds ik 17 was.. vroeg ja, maar als het goed zit, zit het goed.
*FF inbreken* Chantal1508 maak je je nu ook onzekerder omdat je minder ver bent dan gedacht,de andere meiden bij Januari mama;s hebben ook met 12 weken een echo gehad en daar zie je miss ook wat meer op en de ene echo is duidelijker dan de andere,meis komt goed*Uitbraak*
@ marriedgirl, Wij zijn nu 3 jaar samen en niet getrouwd. @ Chantal1508, Gezellig nog een Februari mama, gefeliciteerd en genietse
@Derona heb net in je album zitten neuzen , ik hoop dat ik op 10 w ook al zo een mooi buikje heb want nu zie je bij mij belange niet zoveel .
ik ben ook wel van de flubber, mijn gewicht verschilt zowiezo altijd vaak een snel, kan zo 3-4 kilo meer of minder zijn dus ik denk dat het bij mij niet zo snel opvalt. Ik ken mijn man 11 jaar en dit jaar zijn we 5 jaar getrouwd. Even iets anders. Heb sinds een paar dagen een ontzettende pijn in mijn stuitje. Na een beetje googlen zag ik dat het een beginnende bekkeninstabiliteit kan zijn. Is dat niet een beetje vroeg? Hebben hier mensen ervaring mee?
Hey meiden, alles bijgelezen hoor! Maar weet het niet meer Begin een beetje in te kakken. Leuk om te lezen hoe lang iedereen samen is met zijn geliefde!