Het gaat prima eigenlijk ik voel me met vragen erg slap... maar dat is het dan... hoe is het met julllie?
Nou, bij deze nog eentje er bij: ik ben er pas net achter, maar ik hoop ergens halverwege februari te bevallen van mijn tweede kindje
@ Vaam, ik denk dat wij ons een beetje hetzelfde voelen. Ik heb het ook vrij veel zuur. Maar als ik veel eet over de dag valt het ook wel weer mee. Nog een paar weken en dan is het idd weer vakantie. Wij gaan kamperen, lijkt me leuk als ik dan al een klein buikske heb.
Hoop dat ik het zo goed heb gedaan, zag alleen later dat ik er al bij stond, met een ?. Dus maar weer veranderd, want ik had even uitgerekend dat het ongeveer 14/2 zou moeten worden. Toch leuk, Valentijnsdag!
Bij mij heeft FertilityFriend mijn vermoedelijke bevaldatum uitgerekend. Maar als ik zo kijk bij anderen die of iets verder zijn of gelijk lopen... dan zit er 1 groot vraagteken boven mijn hoofd, maar goed dat zal wel goed komen denk ik bij de eerste echo. Ik kon namelijk 14 dagen terugrekenen van mijn ovulatie, ipv te rekenen vanaf 1e dag menstruatie aangezien mijn ovulatie op dag 18 was.
@ mieke: de vk zal uitgaan van de eerste dag laatste ongi en de duur van je cyclus... die zit zo'n beetje op 31 dagen bij jou, de laatste periode, dus dan zou je hier de calculator eens moeten doen, kijken wat ie dan zegt
Dat gaat hard hier! Gefeliciteerd iedereen! Mijn kwaaltjes zijn aanzienlijk. Zere borsten, tepels vervellen (raar!), steekjes in baarmoeder (oei ze groeit), moe, spierpijn in bovenbenen ondanks dat ik al weken niet gesport heb, raar eetpatroon en vaker een knorrende maag en last but not least: ontzettend veel plassen. Maar ik vind het sinds vanochtend allemaal niet meer erg!
@ Mieke: Ik wist precies wanneer mijn ovulatie was (gevoeld) en dat klopte ook weer perfect met de berekening vanaf mijn eerste ongestelde dag zeg maar. Maar je weet het inderdaad pas zeker na je eerste echo, dat had ik de vorige keer ook. Uiteindelijk scheelde het toch weer drie dagen. En mijn dochter werd vervolgens weer pas 6 dagen daarna geboren, dus wat zegt zo'n datum nu helemaal...
Nou dan is dat 8 mei en een vermoedelijke cyclus van 33 dagen (LF van 15 dagen). Dan zou ik op 17 februari uitgeteld zijn. Hmmm.... weet het niet hoor. Ik hou voorlopig FF maar even aan! Ik wil trouwens onder controle bij mijn gyn. We zijn daar in het begin geweest voor we echt gingen starten voor onderzoeken. Gezien mijn leeftijd wilde ik graag weten waar we aan toe waren. Mijn mannetje drinkt geregeld en rookt(e) veel, en dat is niet goed voor de zaadjes he. Ik denk dat ik dus niet bij een vk praktijk ga. Maar goed eerst even informeren. Is natuurlijk ook zo. Ach voor nu maakt dat ook niet echt veel uit. Gewoon lekker naar de echo toe leven en we zien wel. Maar toch ben ik benieuwd haha. Het is allemaal nieuw voor me, ondanks dat mijn schoonzusje en zus vorig jaar zijn bevallen van 2 schatten van meiden.
wat ik me dan afvraag he: ik heb mn ei rond dag 19 gehad van mn cyclus, normaal word ik dus op 13 dpo ongesteld dus een lengte van 32 zou dat zijn. nu had ik dus op 9 dpo een bloeding.. hoe reken je dan precies uit wanneer je dan zou zijn uitgerekend ?
Nou als ik kijk naar mijn cyclus, had ik nu niet eens zwanger kunnen zijn we hebben namelijk voor en na de vruchtbare dagen geklust en niet tijdens De schok was bij mij dan ook erg groot, toen bleek dat ik dus wel zwanger ben... Ik voel me alleen totaal niet zwanger... Heb eigenlijk nergens last van.. Bij Tim was ik de dagen voordat ik teste grieperig en moest ik ook overgeven, had zere (.)(.) etc etc en nu? Eigenlijk niets van dat alles
Hallo Meiden! Mamma van stef en Kaatje77 welkom meiden en gefeliciteerd! Mieke8 hou op kan geen voetbal meer zien of horen hier wordt dus ook alles gekeken hehehe.. Ik had eerst ook van veel meer dingen last maar gelukkig alleen maar moeigheid en beetje humeurig wel veel trek hehehe maar dat verschilt ook per dag! Geweldig die lange lijst met allemaal zwangere! en er komen er nog veel meer, dus ik kan soms wel 5 pagina's bij lezen hier hehe.. Knuffels.
Hallo Allemaal, Ik kom me ook aanmelden bij de februarimama's. Ik ben 13 februarie uitgerekend en dus 4 wkn en 3 dgn zwanger. (mijn ticker pas ik iedere week aan en geeft dus geen dgn aan). Ik ben nog wat voorzichtig. Voor ik zwanger van mij dochter was, heb ik 2 miskramen gehad en afgelopen jaar ook. Na 4x mis ben ik iets terughoudend, maar ik probeer van het positieve uit te gaan. Ik zal me even voorstellen trouwens... Ik ben Noortje, 30 jaar en dus moeder van Jikke (17 mnd). Voor alle februarimama's VAN HARTE GEFELICITEERD! Ik ga proberen het bij te houden, maar schrijf ook bij de decembermama's 2006 en de lijst hier wordt al aardig lang zag ik Tot later.
noralien: Proficiat met je zwangersschap en ik kan me voorstellen dat alles ng erg onzeker is... Ik heb hiervoror 1 miskraam gehad en ik ben nu ook zelfs al erg onzeker! Hopleijk gaat gewoon alles met iedereen van ons lijstej goed en valt er niemand af! Dutch Angel: jij gelukkig ook nie tlast van missleijkheid en zo, dat is erg fijn he? Mobielfreak: Wij hebben ook niet op de juiste dagen geklust, maar zo zie je maar weer dat het altijd maar een gemiddelde is waar vanuit gegaan wordtt.... erg he als je nergens last van hebt? Natuurlijk wel fijn, maar ik heb hetzelfde en moet zeggen dat ik dan steeds denk: ben ik echt zwanger? Heb alleen soms een slap gevoel en verder niets... maar kan nog komen he?
Wanneer bellen jullie de vk voor de eerste afspraak? Was eigenlijk van plan vandaag al te bellen, maar misschien is dat iets te enthousiast?