Ik kwam deze bakerpraatjes tegen op de site van babyboom, erg grappig, kan er alleen geen peil op trekken... heb iets meer 'meisjesdingen' dan 'jongensdingen', we zullen zien... Echte keukenprinsessen krijgen een jongetje. Omdat de liefde van de man nou eenmaal door de maag gaat, kunnen culinair begaafde vrouwen op een zoon rekenen. Meisjes zijn al tevreden met een boterham met pindakaas. >> ben niet zo'n culi-wonder, dus een meisje Veel misselijk? Heel vervelend natuurlijk, als je steeds zo ziek bent. Maar troost je met de gedachte dat je straks een mooie dochter in je armen houdt! Jongetjes zouden namelijk pas na de geboorte voor problemen zorgen. Tja... 't is maar net wat je liever hebt! >> niet misselijk, dus een jochie Zijn de zure haringen en augurken niet aan te slepen? Dan krijg je zoon! Jongetjes houden namelijk meer van hartige hapjes als ze nog lekker in je buik zitten en meisjes laten je schreeuwen om chocolade en andere zoetigheden. Zijn die eetbuien toch nog ergens goed voor... >> zit vooral aan de choco, chips, ijs en andere zoetigheid, dus een meisje Zie jij er niet uit tijdens je zwangerschap? Troost je dan maar met de gedachte dat je je kunt verheugen op een mooie dochter. Er wordt beweerd dat meisjes de schoonheid van hun moeder als het ware 'opzuigen' en de moeder er daarom tijdens de zwangerschap bepaald niet op haar voordeligst bijloopt. Zie je er gewoon prima uit, dan zul je een zoon op de wereld zetten. >> zit onder de pukkels, dus een meisje Hariger benen dan normaal? Verwacht dan maar een jongen. Mannen hebben nou eenmaal een dikkere vacht dan vrouwen. Sla dus maar extra scheermesjes in of laat die leuke jurkjes maar even achterwege. >> heb het idee dat ik mijn benen elke dag moet scheren ,dus een jochie Zo wordt er bijvoorbeeld beweerd dat je een meisje krijgt als je nagels tijdens de zwangerschap snel groeien... >> heb gister mn nagels maar eens geknipt, ze waren zo lang geworden, dus wederom een meisje
@marriedgirl: dat wil ik ook wel eens proberen.....daar gaat ie! Echte keukenprinsessen krijgen een jongetje. Omdat de liefde van de man nou eenmaal door de maag gaat, kunnen culinair begaafde vrouwen op een zoon rekenen. Meisjes zijn al tevreden met een boterham met pindakaas. >> vind een boterham met pindakaas toch een stuk makkelijker, dus een meisje Veel misselijk? Heel vervelend natuurlijk, als je steeds zo ziek bent. Maar troost je met de gedachte dat je straks een mooie dochter in je armen houdt! Jongetjes zouden namelijk pas na de geboorte voor problemen zorgen. Tja... 't is maar net wat je liever hebt! >> misselijk (niet heeeel veel, maar toch) een meisje dus Zijn de zure haringen en augurken niet aan te slepen? Dan krijg je zoon! Jongetjes houden namelijk meer van hartige hapjes als ze nog lekker in je buik zitten en meisjes laten je schreeuwen om chocolade en andere zoetigheden. Zijn die eetbuien toch nog ergens goed voor... >> Zoetigheid heeft ook mijn voorkeur, vind bijvoorbeeld vleeswaren op mijn boterham niks meer, bleh..,dus een meisje Zie jij er niet uit tijdens je zwangerschap? Troost je dan maar met de gedachte dat je je kunt verheugen op een mooie dochter. Er wordt beweerd dat meisjes de schoonheid van hun moeder als het ware 'opzuigen' en de moeder er daarom tijdens de zwangerschap bepaald niet op haar voordeligst bijloopt. Zie je er gewoon prima uit, dan zul je een zoon op de wereld zetten. >> hier ook onder de pukkels, dus een meisje Hariger benen dan normaal? Verwacht dan maar een jongen. Mannen hebben nou eenmaal een dikkere vacht dan vrouwen. Sla dus maar extra scheermesjes in of laat die leuke jurkjes maar even achterwege. Deze laat ik even open. Heb geen idee of mijn haren harder groeien Zo wordt er bijvoorbeeld beweerd dat je een meisje krijgt als je nagels tijdens de zwangerschap snel groeien... >> Mijn nagels groeien als kool, dus wederom een meisje [/quote] NOU BIJ MIJ IS HET DUIDELIJK HE....de chinese kalender zegt ook meisje...dus...
thx mickey, ja klopt ook wel, maar toch onzeker blijf ik toch, althans ik wel weet dat het hartje krachtig klopt, jullie hebben zulke mooie echo's. volgende week vrijdag weer En om mij aan te sluiten bij de rest, boh wat zijn jullie allamaal lang samen, maar ik mag niet klagen met mn 4,5 jaar samen zijn. wonen ook al dik 4 jaar samen
jajjaja alles is hier goed yeah! echo zag er heel goed uit..je zag het hartje kloppen en je zag al het hoofdje, armpjes en beentjes nooit geweten dat je dat zo vroeg al zag.. foto staat op onze website De arts was heel aardig en keek heel nauwkeurig. ben nu 9 weken en 4 dagen..uitgerekende datum is nu 8 febr 2009! We zijn zo blij.....we zijn het meteen gaan vieren en zijn gezellig grieks gaan eten!
Net bij het plassen superrood/donkerrood bloed met een paar stolsels, samen met mijn rugpijn krijg ik hier een heel beanstigend gevoel van.
Haags zonnetje, ik zou heel snel de vk bellen als ik jou was! Laat je ons nog even weten hoe en wat? Ik duim voor je
Jeetje haags zonnetje... dikke knuf....Hoop dat het allemaal me valt. Alles wel gelezen maar sorry, geheugen is echt super slecht vandaag Ga zo lekker m'n bedje opzoeken, ben moe en niet lekker. Truste
Haags Zonnetje, dat klinkt niet goed meid. Heel veel sterkte ik duim dat het mee valt! Sonya, hele mooi echo, heb even op de site gespiekt. Ik ben ook zo benieuwd naar onze echo op 30 juli, dan valt er zoveel meer te zien (hoop ik).
Hebben jullie ook babyboom gekeken? Ik heb zo gehuild.. Vooral omdat ik heel veel voor Dylan heb gezorgd. Ik hoop zo dat onze zwangerschappen zo veel geluk zullen brengen.
@ Haags zonnetje, veel sterkte en we duimen. @ Sucre, Ja ik heb ook zitten kijken en ik kon er gewoon niet goed naar kijken vond het zo erg.