Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik kwam deze bakerpraatjes tegen op de site van babyboom, erg grappig, kan er alleen geen peil op trekken... heb iets meer 'meisjesdingen' dan 'jongensdingen', we zullen zien...

Echte keukenprinsessen krijgen een jongetje. Omdat de liefde van de man nou eenmaal door de maag gaat, kunnen culinair begaafde vrouwen op een zoon rekenen. Meisjes zijn al tevreden met een boterham met pindakaas. >> ben niet zo'n culi-wonder, dus een meisje

Veel misselijk? Heel vervelend natuurlijk, als je steeds zo ziek bent. Maar troost je met de gedachte dat je straks een mooie dochter in je armen houdt! Jongetjes zouden namelijk pas na de geboorte voor problemen zorgen. Tja... 't is maar net wat je liever hebt! >> niet misselijk, dus een jochie

Zijn de zure haringen en augurken niet aan te slepen? Dan krijg je zoon! Jongetjes houden namelijk meer van hartige hapjes als ze nog lekker in je buik zitten en meisjes laten je schreeuwen om chocolade en andere zoetigheden. Zijn die eetbuien toch nog ergens goed voor... >> zit vooral aan de choco, chips, ijs en andere zoetigheid, dus een meisje

Zie jij er niet uit tijdens je zwangerschap? Troost je dan maar met de gedachte dat je je kunt verheugen op een mooie dochter. Er wordt beweerd dat meisjes de schoonheid van hun moeder als het ware 'opzuigen' en de moeder er daarom tijdens de zwangerschap bepaald niet op haar voordeligst bijloopt. Zie je er gewoon prima uit, dan zul je een zoon op de wereld zetten. >> zit onder de pukkels, dus een meisje

Hariger benen dan normaal? Verwacht dan maar een jongen. Mannen hebben nou eenmaal een dikkere vacht dan vrouwen. Sla dus maar extra scheermesjes in of laat die leuke jurkjes maar even achterwege. >> heb het idee dat ik mijn benen elke dag moet scheren :confused: ,dus een jochie

Zo wordt er bijvoorbeeld beweerd dat je een meisje krijgt als je nagels tijdens de zwangerschap snel groeien... >> heb gister mn nagels maar eens geknipt, ze waren zo lang geworden, dus wederom een meisje ;)

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @marriedgirl: dat wil ik ook wel eens proberen.....daar gaat ie!

Echte keukenprinsessen krijgen een jongetje. Omdat de liefde van de man nou eenmaal door de maag gaat, kunnen culinair begaafde vrouwen op een zoon rekenen. Meisjes zijn al tevreden met een boterham met pindakaas. >> vind een boterham met pindakaas toch een stuk makkelijker, dus een meisje

Veel misselijk? Heel vervelend natuurlijk, als je steeds zo ziek bent. Maar troost je met de gedachte dat je straks een mooie dochter in je armen houdt! Jongetjes zouden namelijk pas na de geboorte voor problemen zorgen. Tja... 't is maar net wat je liever hebt! >> misselijk (niet heeeel veel, maar toch) een meisje dus

Zijn de zure haringen en augurken niet aan te slepen? Dan krijg je zoon! Jongetjes houden namelijk meer van hartige hapjes als ze nog lekker in je buik zitten en meisjes laten je schreeuwen om chocolade en andere zoetigheden. Zijn die eetbuien toch nog ergens goed voor... >> Zoetigheid heeft ook mijn voorkeur, vind bijvoorbeeld vleeswaren op mijn boterham niks meer, bleh..,dus een meisje

Zie jij er niet uit tijdens je zwangerschap? Troost je dan maar met de gedachte dat je je kunt verheugen op een mooie dochter. Er wordt beweerd dat meisjes de schoonheid van hun moeder als het ware 'opzuigen' en de moeder er daarom tijdens de zwangerschap bepaald niet op haar voordeligst bijloopt. Zie je er gewoon prima uit, dan zul je een zoon op de wereld zetten. >> hier ook onder de pukkels, dus een meisje

Hariger benen dan normaal? Verwacht dan maar een jongen. Mannen hebben nou eenmaal een dikkere vacht dan vrouwen. Sla dus maar extra scheermesjes in of laat die leuke jurkjes maar even achterwege. Deze laat ik even open. Heb geen idee of mijn haren harder groeien :(

Zo wordt er bijvoorbeeld beweerd dat je een meisje krijgt als je nagels tijdens de zwangerschap snel groeien... >> Mijn nagels groeien als kool, dus wederom een meisje ;)[/quote]

NOU BIJ MIJ IS HET DUIDELIJK HE....de chinese kalender zegt ook meisje...dus...

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik alleen coquilles ;)

Grappig die bakerpraatjes haha.

4. Chantal1508

Chantal1508 Actief lid

3 jun 2008
    100
    0
    0
    serveerster
    Heerlen
    thx mickey, ja klopt ook wel, maar toch onzeker blijf ik toch, althans ik wel weet dat het hartje krachtig klopt, jullie hebben zulke mooie echo's.

volgende week vrijdag weer:p

En om mij aan te sluiten bij de rest, boh wat zijn jullie allamaal lang samen, maar ik mag niet klagen met mn 4,5 jaar samen zijn. wonen ook al dik 4 jaar samen

5. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

jajjaja ;) alles is hier goed yeah!

echo zag er heel goed uit..je zag het hartje kloppen en je zag al het hoofdje, armpjes en beentjes :)
    nooit geweten dat je dat zo vroeg al zag..
    foto staat op onze website ;)
    De arts was heel aardig en keek heel nauwkeurig.
    ben nu 9 weken en 4 dagen..uitgerekende datum is nu 8 febr 2009!

We zijn zo blij.....we zijn het meteen gaan vieren en zijn gezellig grieks gaan eten!

6. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Net bij het plassen superrood/donkerrood bloed met een paar stolsels, samen met mijn rugpijn krijg ik hier een heel beanstigend gevoel van.

7. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

dat geloof ik graag...zou snel de vk bellen...
    sterkte meid....

8. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Haags zonnetje, ik zou heel snel de vk bellen als ik jou was!

Laat je ons nog even weten hoe en wat?

Ik duim voor je ;)

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Owh Haags Zonnetje, dit klinkt niet goed. krijg het helemaal koud. Veel sterkte meis!

*knuf*

10. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    @haag zonnetje Krijg er de kriebels van. Heel veel sterkte.

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Jeetje haags zonnetje... dikke knuf....Hoop dat het allemaal me valt.

Alles wel gelezen maar sorry, geheugen is echt super slecht vandaag :rolleyes:
    Ga zo lekker m'n bedje opzoeken, ben moe en niet lekker.
    Truste

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Haags Zonnetje, dat klinkt niet goed meid.
    Heel veel sterkte [​IMG] ik duim dat het mee valt!

Sonya, hele mooi echo, heb even op de site gespiekt.
    Ik ben ook zo benieuwd naar onze echo op 30 juli, dan valt er zoveel meer te zien (hoop ik).

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hebben jullie ook babyboom gekeken? Ik heb zo gehuild.. Vooral omdat ik heel veel voor Dylan heb gezorgd.

Ik hoop zo dat onze zwangerschappen zo veel geluk zullen brengen.

14. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hier nog 1 die zat te janken hoor ;)

15. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Haags zonnetje, veel sterkte en we duimen.

@ Sucre, Ja ik heb ook zitten kijken en ik kon er gewoon niet goed naar kijken vond het zo erg.

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Volgens mij ook extra emo omdat we nu zelf zwanger zijn.

17. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja dat weet ik wel zeker :rolleyes:

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hee je hebt bijna je intake. Heb je er zin in?

19. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Zoo ik kan niet wachten vind het ontzettend spannend

20. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    en ik zie ook dat we precies gelijk lopen :) :)

Deel Deze Pagina