@ Tirtilisko, ik zou ook gewoon lekker me mond houden en je niet schulden of iets voelen. Zolang je werk goed doe is er niks aan de hand toch.
Meiden, wie heeft er net als ik nog geen echo gehad? Maken jullie je ook soms zorgen? Ik wil zooo graag een kloppend hartje zien, maar moet nog 2 en een halve week wachten. Dat duurt zo lang! Ik vind het moeilijk om zo lang in onzekerheid te zitten. Dan zie ik het allemaal even zo somber in. Ik wil gewoon zekerheid, maar dat krijg ik nu niet. [/quote] heey meis, ik moet ook nog steeds me echo krijgen, ik ben nog niet eens bij de verloskundige geweest voor me intake dus moet nog wel even wachten ben ik bang, ik hou me eigen ook maar vast aan het geen wat ik hier lees, zolang ik geen bloedingen heb en no zwangerschapverschijnselen ga ik er maar vanuit dat alles goed zit, dat is het enige waar ik me aan vast hou op het moment
even een aanpassing voor de lijst ik kan eindelijk 24 juli voor het eerst terecht bij de verloskundige, heb vandaag toch een andere praktijk gebeld en daar werd ik heel vriendelijk geholopen, de 24ste gaan we ook gelijk alles regelen voor de echo en misschien dat ie dan het hartje al kon horen dus hoop daar wel op, dan heb ik iets meer zekerheid
Mirella, fijn dat het geregeld is, heb je eindelijk weer iets om naar uit te kijken! Duurt alleen nog wel even, maar hou vast aan wat je zelf al zegt, je voelt nog van alles
ja iedereen zegt nog steeds dat ik dikker word, en me borsten doen voortaan zo zeer dat me vriend niet eens hoeft te wijzen hihihi
Vandaag eerste dag na de vakantie en weer aan het werk geweest en weer voor volledige dagen. Pffffttt, was wel zwaar zeg ik was blij dat het 17.00 uur was en ik naar huis mocht. Had het echt wel gehad toen. Na tijds nog even snel een paar boodschapjes opgepikt bij de supermarkt en snel naar huis. Thuis aangekomen even een uurtje een uiltje geknapt op de bank en daarna eten gekookt. Vandaag heb ik het middels een mailberichtje ook op het werk vertelt, als volgt: Collegas, Daar het altijd leuker is het uit de eerste hand te horen i.p.v. via via hierbij het volgende: GEHEIMPJE..... Een geheimpje in ons leven Voor nog heel even En dan mag iedereen het weten Een klein geheimpje Ik wil het uitschreeuwen Ik wil het zo graag vertellen Ik ben al aan het aftellen Tot de dag Dat ik het zeggen mag Ons klein geheimpje Met een mooi verhaal Met een groots onthaal. IK BEN ZWANGER! Als alles goed mag gaan verwachten mijn vriend en ik medio januari 2009 ons eerste kindje. Dit gedichtje kreeg ik via mijn schoonzusje via hyves en vond het wel geschikt om het via deze manier te doen. Heb van bijna alle collega's die vandaag aanwezig waren een mailtje terug ontvangen met de beste wensen of privé een hand gehad of telefoontje. Erg leuk allemaal en ik had het gevoel dat ik de hele dag door straalde ondanks dat ik mij af en toe zo misselijk voelde. Daar ik volgens de echo vorige week een week verder ben dan we aanvankelijk dachten hebben we besloten het woensdag a.s. op mijn verjaardag aan de overige broers en zussen en familie te vertellen en zaterdag a.s. aan de vriendenkring op het feestje n.a.v. mijn verjaardag. Hebben we gelijk de hele meute tegelijkertijd te pakken, wel gemakkelijk ha,ha,ha! Ik heb het idee dat ik nu ook veel meer begin te genieten nu steeds meer mensen er vanaf weten en de eerste 12 weken bijna voorbij zijn. Eindelijk gebeurd met dat "stiekume" gedoe! Zo voelt het bij mij tenminste. Meiden, ik ga nog even TV kijken en duik dan mijn nestje in moet er morgen om 06.30 uur weer uit en wil nog een beetje nacht draaien .... Tot gauw! Dikke knuf, Gepie78
Hallo allemaal, Ben hier een tijdje niet geweest. Ik kan telkens de topic niet vinden. Nu heb ik het gevonden va zoeken. Onder welke rubriek moet ik zoeken? Ik ga woensdag naar de vk en ze wilde meteen al een echo doen. (8 weken). Ik moet dan een volle blaas hebben. Iemand ervaring met een echo rond de 8 weken? Thanx! Groetjes Golfola
@ Golfola: Onder bevallingslijst forum en anders kun je ook in je profiel notificatie bij nieuwe berichten aanzetten dan krijg je een mailtje met de directe link als er gereageerd is
Gepie, wat was dat genieten zeg En dan deze week wordt ook nog eens feest, leuk hoor! Kan een mens blij van worden. Enne vast gefeliciteerd met jullie eerste mijlpaal van 12 weken.
Hoi leuk weer iets van je te 'horen', gaat alles goed~? Wanneer je helemaal onder aan de pagina scrollt zie je links onderin de knop 'nieuw antwoord' staan, kijk je nog even daaronder dan zie je 2 regeltjes staan nog net onder 'pagina ... van pagina ...' Abonneer op dit onderwerp Als je op deze link klinkt neem je een soort van abonnement op dit topic en krijg je vanzelf nieuwe berichtjes in je mailbox! Hoop dat dit duidelijk is en voor je gaat lukken!
Smorgens allemaal! @ Uk: gefeliciteerd met je goede echo! @ Sucre: heb ik dus ook ineens sinds gister last van, dat ik me bezorgd maak of het allemaal wel okay is..... Sprak gister n collega op het werk en die had al drie keer een afgebroken zwangerschap gehad: 2x miskraam en 1x zo'n leeg vruchtzakje.... Sprak ik gisteravond mijn vriendin de gynacoloog. Vertelde ze me dat 1 op de 6 vrouwen, dus zo;n 15%, een leeg vruchtzakje heeft op de eerste echo. Aangezien ik me iets minder misselijk voel en ook wat minder last heb van pijnlijke borsten heb ik nu ook voor het eerst last van: 'zit het wel goed of niet'. Ik moet nog wachten tot 30 juli voor mijn echo. Mijn vriendin boodt aan om dit weekend al een echo te doen, dan heeft ze namelijk tijd. Zouden jullie het doen? Golfola: succes met jouw echo!
Noppie ik zou het ook doen hoor, is toch juist leuk en voor je vriendin ook. Wat lief dat ze dat aanbiedt. Gaan met die banaan hoor! En dan krijg je er over 2 weken nog eentje, zie je gelijk hoe het gegroeit is.
Hmmm, okay dan ga ik het wel doen denk ik. Maar wel vreemd natuurlijk als er iets niet goed is dat zij dat dan moet vertellen.... Nou ja, moet ik nog maar even met haar bespreken.... Net na 2 dagen niks naar de wc geweest. Met enorme krampen wel eindelijk kunnen poepen, sorry dames, maar ben nu echt een vaatdoek....
Noppie, lekker he als je dan even flink hebt kunnen poepen, hihi. Enne alles is goed hoor, ga daar nou maar vanuit meid! Je zult een mooie echo krijgen.
Hey meiden heb net mijn echo gehad helemaal super Hoorde het hartje weer kloppen barste weer in tranen uit heb mijn collega gebeld vanuit het zh ze was heel blij kom ik op mijn werk boven mijn bureau allemaal slingers. Hebben ze een heel lief knuffelbeertje gekocht met een kaartje erbij ze zijn echt blij nu nog mijn leiding gevende vertellen. En kijken wat hij er van vindt
Noppie, ik zou de echo bij haar laten maken hoor! Zij is toch gyn! En mocht het slecht nieuws zijn, waar we niet van uit gaan, dan heb je wel je vriendin bij je, en niet een afstandelijk iemand. Mieke, als het moet kan ik wel een echo regelen op het werk, maar dan voel ik me weer zo'n zeikerd. Ik denk dat ik de 2 weken gewoon moet uitzingen, al vind ik dat wel heel moeilijk. IK moet wat meer vertrouwen krijgen in mijn lichaam. Ik heb trouwens al wel mn 1e positiebroek gekocht. Snel al he! Maar mijn broeken gaan bijna niet dicht en deze zit zooooo lekker!
Tirtilisko, wat een super verrassing leuk hoor! Sucre, kan het me wel voorstellen hoor. Maar ja wie weet vinden ze het alleen maar leuk en ben je zelf ook weer gerustgesteld. Maar je voelt zelf wel het beste wat je moet doen