Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Oh leuk zeg! Ik kreeg ook tijdschriften en een knuffeltje met een kortingsboekje eraan! Heb de tijdschriften nog niet ingelezen, typisch geval van vermijdingsgedrag.....

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    :) :) :)

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik kreeg ook van de gyn een hele leuke tas. Met het zwitsal poppetje erin zaten ook een paar cremetjes info en een badeend in :) hahah echt zo leuk

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Eppie, kan me voorstellen dat je daar erg emotioneel van wordt! Knuf!
    Leuk zo'n goodiebag! Ik kreeg ook een tijdschrift en nog wat andere folders en info.
    Heb inmiddels 3 tijdschriften, maar heb ze ook nog allemaal niet gelezen, herkenbaar dus Noppie..

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Hier zat er geen bad eend in de goodiebag, wel een kandeel knuffel en een mutsje van Nestlé.. Wat reclame folders, tandpasta, en buikbalsem.. en tijdschriften..

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ow ja er zit hier ook zo een pak(je) met waspoeder voor de beeb van neutral

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier geen goodiebag gekregen :(
    Heb ik zeker toch niet zo'n leuke praktijk ;)

8. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Aaahhh Mieke, misschien was alles net op of ze willen zich gewoon niet laten beinvloeden door al die commercie. Voordat laatste is ook wel wat te zeggen natuurlijk.....

9. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Was net even aan het spieken bij de maart-mama's. Staat daar het verhaal van Jenna: ineens wil haar vriend geen kind meer en wil dat ze het weglaat halen :confused: :confused: :confused: . Terwijl ze wel samen besloten hadden ervoor te gaan. Hij wil zijn leventje niet opgeven ofzo. Echt heftig voor haar zeg!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    :) nou de dame waar we de intake mee hadden was wel wat slaapverwekkend saai.
    Maar is geen vaste medewerker daar en behoort niet tot de 4 vaste vk-dames.

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik lees ook zo nu en dan even bij de maart mama's (vind het hier veel leuker overigens).
    Maar wat vreselijk zeg. Soort van bindingsangst of zo.
    Wat sneu zeg en wat een vreselijk moeilijke situatie.
    Wij hebben ook altijd tegen elkaar gezegd sinds we bezig zijn dat je niet weet wat er gaat komen en dat je je er nooit helemaal op voor kunt bereiden.
    Maar als het komt dan zien we tegen die tijd wel hoe we alles gaan aanpakken.

12. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje dat is wel heel heftig het zal je maar overkomen.

13. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    zit het ook ff te lezen en dit heeft ze al een keer mee gemaakt, haar vorige vriend heeft haar ook laten zitten met kind en al. :confused:

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Ja, hoe is het mogelijk he. En in deze had ze echt vertrouwen kennelijk, echt erg sneu voor haar.

15. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ik wil buikfoto's zien ! :) Om even terug een vrolijkere noot in te gooien .. :) Ik wil bewijzen dat ik niet de enige ben waar je nog niks of heeel weinig bij ziet . :p

16. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Wat heftig van dat verhaal van maart-mama's....echt erg als je vriend niet kan inzien hoe bijzonder het is als je samen een kindje hebt gemaakt. Het is al zo'n wonder!

Wat betreft de dromen: ik droom altijd best veel maar nu zijn het hele vervelende dromen. Ik droomde vannacht dat mijn man vreemd was gegeaan en dat hij ook nog eens zei hoe lekker het vrijen was geweest met die vrouw, Echt vreselijk! :( Ik moest heel erg huilen in mijn droom! Gelukkig werd ik wakker en wist ik dat het droom was. Ik vertelde de droom aan mijn man en hij vond het ook een hele vervelende droom en hij zei dat ik mij echt geen zorgen hoefde te maken! :)

Ik ga binnenkort ook maar eens zwangerschapsbroeken kopen, want de rand van mijn broek (ter hoogte van baarmoeder en blaas) zit niet lekker meer. Zeker als ik zit! Heb er wel zin in om te gaan shoppen!

Groetjes Golfola

17. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    whahaha Loeka bij mij zie je ook nog niks hoor, heb trouwens van mezelf al een dikke buik en daar ga ik echt geen foto van maken. ;) :)

18. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    mee eens.... mijn buik is ook niet echt foto geniek.... al ben ik wel dikker/opgeblazen geworden, want mijn broeken zitten ook niet lekker meer...

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ja, erg he van Jenna (maart-mama)... wat kunnen sommige mannen toch h*fters zijn!

20. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Hoi dames,

Ook ik ga geen buikfoto plaatsen. Als ik een echt buikje heb van de zwangerschap zal ik dat misschien doen, maar als ik het er nu op zet zie je voornamelijk een vet buikje.. haha..

Ik moet zo gaan werken. Heb een slaapdienst. Ik heb daar nog nooit zo van gebaald als vandaag. Gisteren mijn mannetje bijna niet gezien, vandaag zie ik hem helemaal niet. En ik heb zo'n enorme behoefte aan een knuffel... pff, zullen de hormonen wel zijn.

Hier is verder alles oke. Gisteren voelde ik me niet zo lekker en was erg moe. Belde 's avonds mijn mannetje op zegt hij: Ik heb alle luiwammessen die jou steeds steken dood geslaan op de hoop dat je je morgen wat fitter voelt... hihi.. wel schattig. Moest er erg om lachen.

Nou, ik ga weer eens werken, morgen langs de fysio voor mijn rugklachten. Eens kijken of ze me een beetje kunnen helpen.

Tot morgen

Groetjes Anne

Deel Deze Pagina