Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @vaam ow meid wat vreselijk echt ik krijg er gewoon een brok van in mijn keel. Echt verschrikkelijk meid weet echt niet wat ik moet zeggen. Ja heeeeeeeeeeeeel veel sterkte wensen is helaas het enige wat ik kan doen :( :(

2. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Lieve Vaam,
    Heel erg veel sterkte! En hopelijk krijg je het snel op de rit en kun je toch een beetje genieten van je zwangerschap! Een hele dikke megaknuffel voor jouw!

3. Chantal1508

Chantal1508 Actief lid

3 jun 2008
    100
    0
    0
    serveerster
    Heerlen
    @vaam vreselijk meid, heb der geen woorden voor, wij leven met je mee.
    sterkte

4. Haags Zonnetje

Haags Zonnetje Actief lid

26 jun 2008
    173
    0
    16
    Vaam, heel veel sterkte! Weet verder ook niet wat ik moet zeggen, vind het gewoon ongelooflijk!

5. Vaam, ik ben sprakeloos! Dit moet ontzettend hard aangekomen zijn. Wat verschrikkelijk. Heel erg veel sterkte de komende tijd. Laat je goed verwennen door je ouders en hopenlijk kan je goed je verhaal kwijt bij ze of bij vriendinnen.
    Heel erg veel sterkte. Digiknuf van mij.

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Een collega is gisteren verongelukt ze was 27 jaar :( is aangereden op haar fiets door een vrachtwagen :( Heb haar nog gisteren aan de tel gehad

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve lieve Vaam,

Ook ik zit hier half met je mee te huilen, wat een klap in je gezicht moet dit zijn.
    Waarom doen mannen dit toch, wat scheelt er toch aan.
    Meis een mega knuffel en als je ons nodig hebt, je weet ons te vinden.

Heel veel liefs Mieke

8. Tirtilisko, dat moet heel onwerkelijk voelen. Wat een verschrikkelijk nieuws! Gecondoleerd. Jij ook heel veel sterkte.
    27 jaar! veel te vroeg!

9. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje wat vreselijk, gecondoleerd!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tirtilisko, ook jij veel sterkte.
    Wat moet dat onwerkelijk aanvoelen zeg.
    Zo heb je iemand nog aan de foon en zo is zij er niet meer.

Geniet van het leven meid het kan zo kort zijn.

11. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    jeetje wat een verschrikkelijke berichten!

Vaam:
    Wat erg zeg, je had het helemala niet ana zien komen!
    Weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Heel veel sterkte!
    en misschien is het juis wel fijn om hier wat anoniem je verhaal te kunnen delen!
    We staan in ieder geval voor je klaar!

Tirtilisko
    Jee meid wat een afschuwelijk nieuws Ze was nog zo jong!
    Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent nu...
    Heel veel sterkte!

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik werk hier bij de gemeente nog ongeveer 3 weken maar toch echt gek zo geef je zeg maar spoed meldingen door aan haar wat op straat gelijk met spoed gekeken moet worden en zo hoor je dat ze door een vrachtwagen is aangereden :( wat lijkt me dat verschrikkelijk :( Bedankt meiden :(

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Vaam: wat een schok , wat erg! Kan me voorstellen dat de aarde even onder je voeten wegzakt. Wel fijn dat je bij je ouders terecht kunt. Pas goed op jezelf, meissie!

@ Tirtilisko: Pffff, niet te bevatten zulk nieuws. Een paar maanden geleden ben ik een nichtje verloren van 24. Dodelijk auto ongeluk. Zo moeilijk te begrijpen dit soort dingen. Ik wens je veel sterkte!

Ik wilde hier eigenlijk graag mijn eigen goede nieuws even vertellen, ga het toch gewoon doen: ik heb maandag een kloppend hartje gezien. Alles ziet er goed uit. Dus voel me erg opgelucht. 6 aug gaan we bij de vk het hartje luisteren. Verder hebben we nu ook besloten het toch maar te vertellen, dus ondertussen weten onze ouders er ook van en de broers en zussen van mijn man. Iedereen erg verrast en blij! Echt fijn.

Ik heb ook het idee dat ik weer ietsje fitter wordt. Ik heb altijd erg te doen met al die meiden van wie ik hier lees dat ze zich zo vreselijk misselijk en ziek voelen. Ik ben ook wel misselijk, maar hoef niet over te geven en ik vind het wel te doen. Volgens mij heb ik wat dat betreft geen klagen.

Nou, ik brei weer een eind aan dit berichtje.

14. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    OOOO, meissie....heeeeeele dikke knuf vanaf hier! Jeetje zit hier met kippevel hoor...wilde dat ik je kon helpen :cry:

15. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    tirtilisko, jeetje jij ook al zulk vreselijk nieuws! Ook jij heel veel sterkte!

16. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Wilde eigenlijk heel vrolijk komen vertellen dat m'n manneke vandaag 1 jaar is geworden.....
    Tja.. iets minder vrolijk maar wil het toch even kwijt :(

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Lieve daantje van harte gefeliciteerd met je mannetje

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Angela en Waxientje, gefeliciteerd met jullie mooie echo's!

Meiden die vandaag gaan, succes en plezier!

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    daantje, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je lieve kleine mannetje.

Het is zo tegenstrijdig allemaal he, de een heeft goed nieuws over de mooie echo, dan volgt er zo'n naar bericht.
    Je voelt je bijna schuldig omdat jij blij nieuws hebt.

x

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Maar dat moet eigenlijk helemaal niet het is wel heel moeilijk maar ja :( we zitten hier op ons werk in een grote kamer met zn 6en en de vriendin van mijn collega die heeft eergisteren een mk gehad :( gisteren werkte hij niet dus toen vond ik het niet erg dat er steeds felicitaties kwamen en slingers en knuffeltje etc maar vandaag toen ik binnen kwam toen voelde ik me wel schuldig :(

Deel Deze Pagina