Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Vaamrile en Tirtilisko heeeel veel sterkte , we zijn er voor jullie ! :cry:
    Heb mijn mannetje maar langs de apotheek gestuurd ; zit nog steeds te snotten en nu af en toe moet ik hoesten , ik heb tot nu toe nog altijd niks durven nemen .. :rolleyes:

2. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    vaam.. wat verschrikkelijk rot voor je,als je dit leest dan denk je "dat kan je man toch niet menen!" Ik wens jeecht heel veel sterkte toe en dat jij en je ondanks alles toch een fijne zwangerschap zult hebben..

tirtilisko ; Brrr nog zo'n naar bericht gecondoleerd..
    krijger echt de rillingen van...wij zetten een nieuw leven op aarde en deze meid word zo jong uit haar leven 'getrokken"

ik ga zo met een half uurtje naar de verloskundige... ben benieuwd heb 's avonds een buik dat op knappen staat ,dus maar even vragen hoe dit kan.
    hoop dat alles goed is..

liefs

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    BEdankt meiden. Ja het leven is soms erg hard :(

Nu weer goed nieuws ik heb net mijn leiding gevende gesproken. En die zei we zijn hier met meer dan de helft vrouwen. Het is dus onmisbaar dat zoiets gebeurd ben jij er blij mee ik zo jaaaaaaaa zeker :) een grote wens van 2 jaar is uitgekomen. Dus toen zei hij ok daar ben ik blij om. Toen vroeg ik van levert het problemen op kwa mijn werk. Hij zei nee je werkt gewoon gaat later met verlof en dan zorg je dat je een gezonde moeder wordt. En daarna als je wilt zien we verder :) Ik kan dus gewoon dan ook verder werken als ik wil zei hij dus super :)

4. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd! :D

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen dinnies!

Hoe gaat het hier?
    Ik heb gisteren gewerkt en het was superdruk en daardoor was ik regelmatig misselijk en moest ik een paar keer kokken. Ik hoop niet dat iemand heb heeft gezien...

Verder ben ik eindelijk 9 weken, nog 3 en dan is het niet pril meer, zoals iedereen zegt...

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Vaam, wat verschrikkelijk voor je. Dat je man jou en jullie ongeboren kindje in de steek laat. Dit is echt niet bevatten en ik kan me niet half voorstellen hoe jij je moet voelen. Ik kan me er iets bij voorstellen, de wereld valt onder je voeten vandaan, alle zekerheden zijn verdwenen. Meid, ik vind het zo erg voor je. Als je ergens over wilt praten, je weet ons te vinden he. Heel goed dat je nu bij je ouders bent. Heel veel sterkte en een hele grote knuffel!

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is super goed nieuws Tirtilisko! gefeliciteerd. :D

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ mieke bedankt lieve mama :) hihi

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Bedankt allemaal voor jullie reacties!
    Alles was goed gelukkig! :D Hartje klopte, armpjes, beentjes, vingertjes en teentjes. Zelfs een maagje te zien en de kaken. Zo prachtig! Ook het profiel van het gezichtje was heel duidelijk.

Voor de lijst: ik ben nu 11w4d en uitgerekend op 31-01-09. Maar ik mag toch wel hier blijven kletsen toch?

Liefs Dayenne

10. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Oh God lieve meid wat vreselijk! Hier heb ik echt geen woorden voor :(. Afschuwelijk gewoon. Zo onverwacht. Ik krijg er kippenvel van.

Zorg goed voor jezelf en ik denk aan je!
    Heel veel sterkte komende tijd.

Dikke knuffel van mij

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dayenne, je moet hier blijven kletsen want het wordt gewoon een feb. beep!
    Maar wat mooi zeg jullie echo. Was dat gewoon op de buik?
    Gefeliciteerd! :D

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks Mieke lief van je!
    Ja het was gewoon op de buik.
    Zo een prachtig kindje...*zucht*. Ben nu al keitrots haha.
    Loop de hele dag al met een bigsmile! :D

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Dayenne meid wat gaaf tuurlijk kan je hier blijven, vinden wij juist leuk. en wie weet wordt het een feb beebje. Maar geniet er van meid kan heel goed begrijpen dat je keitrots bent :)

14. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je tirtilisko!

Echofoto staat btw in mijn album :D.

15. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Dayenne, wat een mooie echo zeg en wat een verschil met je vorige echo. :D

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    wat leukkkkkk dayenne :) echt tof :) zal kijken of ik mijn echo van gisteren als ik thuis ben er op kan zetten :) echt verschil met de eerste haha

17. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Lieve Vaam, nee toch? wat verschrikkelijk! Kan me voorstellen dat de grond onder je voeten wegzakt. Wat onvoorstelbaar. Ik zit hier met rillingen, wat een k-streek.. echt heel erg voor je. Ik hoop dat je hier toch nog blijft komen, zodat wij je een beetje kunnen steunen en moed kunnen inpraten. Dit hoort een leuke tijd te zijn!

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Toch ook een bericht over mezelf...
    Hebben vanochtend ons kindje gezien! het hartje klopt, zooo bijzonder! Ben idd 8 weken en 3 dagen, zoals ik (en de vk) zelf al dacht :D. 22 feb dus uitgerekend. Het is geen tweeling, ook fijn om te weten ;) en alles zag er goed uit.
    Ik denk dat ik nu dus toch voorzichtig op de roze wolk plaats ga nemen...

Ik zet de echo nu in mn album!

19. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Vaam, wat een verschrikkelijk bericht...... Hoe kan zoiets gebeuren..... Ik wil je vanaf hier in ieder geval heel veel sterkte wensen! En zoals al eerder gezegd: ook hier kun je natuurlijk je verhaal kwijt!

Tirtilisko, ook voor jou zo'n verschrikkelijk nieuws. Het kan allemaal zo snel gebeurd zijn..... Veel sterkte!
    Trouwens wel fijn dat je leidinggevende zo positief heeft gereageerd!

Aan de andere meiden die ook een echo hebben gehad: gefeliciteerd met het mooie resultaat!

En dan was er nog iemand van wie de kleine jarig is (sorry even vergeten wie): Gefeliciteerd, maak er een leuke dag van!

20. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dayenne, wat een mooie echo! Super zeg! Wat zul jij trots zijn :D .

Marriedgirl, ook jij gefeliciteerd. Wat moet dat geweldig zijn om het hartje te zien kloppen.

Nog 2 weken, nog 2 lange weken dan mogen wij ook...

Deel Deze Pagina