@Vaamrile Heel veel sterkte in de komende periode meissie! Ik heb er gewoon geen woorden voor, verschrikkelijk vind ik het!
Goedemorgen meiden! Allemaal goed geslapen? Hier al een paar nachten erg onrustig. Ben al een poosje niet hier geweest maar ga nu alles bijlezen en dan ga ik weer reageren! Fijne dag vandaag! Liefs Karina
Smorgens allemaal! Hehehe, weer een heerlijk nachtje geslapen. Hoeft wat mij betreft geen einde aan de nachten te komen..... Voel me ietsje beter vanmorgen. Dan bekruipt me wel meteen weer zo'n gevoel van: ben ik nog wel zwanger, leeft ons wezentje nog wel..... Maar ja, zal geduld moeten hebben tot aankomend weekend.... Ben thuis aan het 'werken': onze auto zou gister gerepareerd worden, maar er ging iets mis met de onderdelen, dus dat doen ze vandaag pas. Van 10.00-12.00 spreekuur thuis, dan verbinden ze de telefoontjes door, dus dat is wel handig. Had absoluut geeeeen zin in de trein! @ Vaamrile: heb je wel een beetje kunnen slapen meid? Hoe is het vannochtend met je? Ik denk veel aan je hoor. liefs noppie
goedemorgen meiden. Ik heb al een poosje niks geschreven, maar ik lees wel mee. Ik heb vandaag een echo. Onverwachts... Klinkt niet goed hè? Verlies sinds gister bloed. Niet veel, maar wel bloed. Hoop zoooooo dat het goed blijft gaan, kindje is zo welkom! Duimen jullie voor me?
@tirtilisko Lees het nu pas, maar wat verschrikkelijk van je collega. Het is altijd te vroeg maar 24 is helemaal absurt. @Mirella Gefeliciteerd met het in ondertrouw gaan! @Meiden die een goede echo hebben gehad Wat super! Gefeliciteerd allemaal!
Nina, je kent me nog niet, maar wil je wel even heel veel sterkte wensen vandaag, wat een onzekerheid ineens dan! Liefs Daffie
dank jullie wel lieve meiden, ik zit echt de minuten weg te tellen! Ik zal jullie zeker laten weten hoe het was! Ik ben nog wel aan het overgeven, dat is meestal een goed teken toch?
@Nina, kan me voorstellen dat je schrikt bij bloedverloes, heb het ook gehad en kon toen meteen terecht bij de gyn. Het was loos alarm en het hartje klopte. Heb je veel bloed verloren? Heb na de echo nog twee keer een bloeding gehad dus hoop dat het wel goed zit. Heb de gyn wel gebeld maar zo lang het niet lang bloed en vooral bruin is dan hoef je je normaal gesproken geen zorgen te maken. Natuurlijk makkelijker gedaan dan gezegd. @Mirelle, gefeliciteerd met jullie ondertrouw, wanneer is de grote dag? @alle meiden die een mooie echo hebben gehad: GEFELICTEERD @alle meiden die vandaag een echo hebben: SUCCES
Hoi allemaal, gisteren nog even fijn op kraamvisite geweest. Heerlijk is dat. Ik kan bijna niet meer wachten tot onze eigen kleine puk er is. Voor alle dames die komende periode een echo hebben: geniet ervan en succes. Voor iedereen die wat last heeft van kwaaltjes: beterschap Voor alle "nieuwe" februari mamma's: welkom Voor iedereen: een hele fijne vakantie. Wij gaan vanmiddag 4 en een halve week naar de camping (mits het weer het toe laat). Als jullie dan zoveel pagina's blijven schrijven als de afgelopen twee weken heb ik veel bij te lezen als ik terug kom. Ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft!
@Mirelle, gefeliciteerd met jullie ondertrouw, wanneer is de grote dag? 7 november is voor ons de grote dag, nog vier maandjes en dan zijn we man en vrouw xxx mirella
@ Neggers : fijne vakantie en ik hoop dat je beter weer krijgt! @ Mirella: leuk hoor, zo'n bruiloft in het vooruitzicht!
Heb vandaag de eerste echo gehad! Alles is helemaal oké, hartje klopte goed, ook gehoord. Geweldig geluid! Ben nu even helemaal in de 7e hemel en alle onzekerheid is weg.
@ Mieke: In principe gaat het zo ook prima hoor, maar ben soms bang dat ik dingen mis en vergeet in t evullen op de lijst, vooral als ik weer eens een 'watten' hoofd heb zeg maar Nina: Succes bij je echo, ik duim voor je