Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Yes! Gefeliciteerd hoor Kim!

2. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Kim, gefeliciteerd met je Echo, geniet er van!

Nina, heel veel succes! Ik duim voor je dat alles goed zit!

Mobiel, Zou je mij willen verplaatsen naar 21 februari en voor 12 augustus voor intake en 2e echo. Alvast bedankt!

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Kim, gefeliciteerd! je zal best een mooie echo gehad hebben, je bent tenslotte al meer dan 11 weken. :D

Ik ben trouwens sinds afgelopen weekend af en toe misselijk (nja, eigenlijk meer een weeïg gevoel), heb dus toch te vroeg gejuicht dat ik nergens last van had. Ik eet nu om de 2 uur en dat helpt wel.
    Vind het zo raar dat ik dat pas heb gekregen toen ik 'al' 8 weken was, hebben meer dat?

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Neggers hele fijne vakantie!

Kim, gefeliciteerd met jullie prachtige echo!
    Lijkt me super zo in die periode, mijn 2e echo is ook met ruim 11 wk en eentje met 12 weken.
    Kijk er al naar uit.

Marriedgirl, hoop dat het niet al te erg gaat doorzetten!

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Er kan nog van alles gebeuren natuurlijk (daar weten wij helaas alles van), maar de echo gistermorgen was prachtig: ongelofelijk dat er, zo klein als het nu nog is, al een compleet minimensje in je buik zit. Alles erop en eraan, het hartje klopte en het was druk aan het bewegen. En uitgerekend op 16 februari 2009, precies dezelfde dag als in 2007 van Daan. Hoe krijgen we het voor elkaar :)

@mobiel: Voor de afsprakenlijst: 14 augustus controle vk.

Groetjes, Wendy

6. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Rond 8 weken ligt je HCG-spiegel op zijn top/piek. Misschien dat jij er pas bij de hoogste hoeveelheden gevoelig voor bent. Naar gevoel he, ik heb het al ruim 3 weken..... Ben er ook nog niet vanaf. Stond net te kokhalzen in de keuken, kan echt niet tegen geurtjes, maar gaat ook beter als ik wat gegeten heb....

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Noppie, thanx voor je antwoord! Dat zou het idd wel kunnen verklaren. Zeker een vervelend gevoel, maar gelukkig hou ik het met op gezette tijden eten wel onder controle.
    Maar ja, tis voor een goed doel he.

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha ja ik ben wel misselijk maar geef niet over het is echt alleen het gevoel

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    marriedgirl: je bent 4 dagen langer zwanger dan mij hahahaha ook toevallig

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Yep! :D
    Wanneer heb jij eerste echo? Ik heb hem gister gehad, echt zo gaaf joh!

11. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    De regen komt hier echt met bakken uit de lucht... Moet zo lopend de auto gaan ophalen bij de garage :( . Eerst mezelf motiveren om te gaan douchen :oops: :oops: :oops: ....

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hallo meiden. Alles goed hier?

Gisteren weer gewerkt en weer enorm misselijk geweest. Gek dat het pas zo laat in het 1e trimester optreedt. Ik kon gewoon even niet meer werken en later ook niet autorijden. Het is niet bij bepaalde geuren, het komt gewoon opeens. Maar ik denk door de drukte en het weinig rust nemen...

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Noppie, heb ik ook gehad! Gewoon lekker pluutje mee en genieten van de rust op straat, het geluid van de regen op de blaadjes en de frisse geur. Misschien dat het dan wel meevalt!

14. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zit ook vaak nog tot in de middag ongedoucht achter de computer te werken hoor, hihi.
    Dat heb je gewoon snel als je zo uit je bed kunt plaatsnemen in je thuis-kantoor ;)

Sucre, vervelend zeg dat je dat zo plots hebt, bah.

Wenniepenny, wow dat is idd wel super toeval zeg!
    Kunnen jullie de verjaardagen altijd gelijk vieren, of is dat misschien minder leuk voor de kids.....?
    Fijn dat de echo super was!

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik ga even onze badkamer poetsen en dan boodschappen doen.
    En dan vanavond naar de 4-daagsefeesten in Nijmegen. Gesellie! :D

16. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Kom je voordat je naar die feesten gaat ook onze badkamer effe doen :D Ga ik daarna douchen 8) .

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh echt?en hoe was dat?
    spannend hoor, ik heb hem woensdag de 23e juli!

vind zo spannend, moeders voor moeders was er net die heeft nog even getest en ja hoor dikke streep... staat ook op hyves site hahahah

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Was echt geweldig, hebben een frummel met een kloppend hartje gezien :D Foto's staan in mn album. Als jij hem volgende week hebt, ben je verder dan ik gister was en zie je als het goed is dus nog meer.

MvM is bij mij 2 wk geleden geweest, had idd ook een dikke streep, altijd leuk die bevestiging he ;)

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, kletsen jullie niet te veel meer vandaag ;)
    Ik ga nu naar de verjaardag van schoonmoeders ze is vandaag 60 geworden en zal dus vandaag hier niet meer komen.
    Morgen lees ik weer bij.

Fijne dag en avond verder.
    x

20. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Wenniepenny leukkkkkkk dan ben jij dus ook 12 feb uitgerekend ik ook :) hihi maar loopt je banner dan niet goed? Ik ben vandaag 10 weken

Deel Deze Pagina