Ladies waar zijn jullie toch allemaal?!?! Het is niet alsof het mooi weer is ofzo. Ik had gister EEN GOEDE ECHO, maar NIEMAND van jullie heeft het nog gezien , okay, behalve Caro31 dan.... .....
Goeiemorgen allemaal, Ook ik ben ondertussen wakker. Heb gistereavond gwerkt en dus heerlijk uitgeslapen vanmorgen. Kreeg een ontbijtje op bed van mijn liefje....ik heb gelukkig niet meer zo heel veel last van misselijkheid . Nu zit ik nog heerlijk in mijn nachtkloffie achter de laptop met een kopje thee.....Vanavond weer werken en dan lekker 3 dagen vrij, verheug ik me nu al op... Ik ben aankomende woensdag ook alweer 12 weken zwanger en hoop dat die moeheid dan snel achterwege blijft. Dan heb ik weer eens energie om leuke dingen te gaan doen Caro; hoe is het vandaag met je meis? Ik heb ook al van diverse meiden gehoord dat dat vloeien kan en dat dat inderdaad met een verbeterde doorbloeding van je baarmoedermond te maken kan hebben. Hoop in ieder geval dat het niet erger wordt en dat ze morgen ter geruststelling een echo kunnen maken.... Fijne zondag allemaal, liefs Daffie
Hey Noppie.....gefeliciteerd met je geweldige echo Lag je emmy helemaal goed qua groei enzo? Kun je hem in je album zetten...je kunt er een foto van maken met een gewoon toestel en dan kun je ze in je album zetten....heb ik ook gedaan is echt leuk! Liefs Daffie
Goedemorgen (bijna middag) iedereen, Heb heerlijk het klokje rond geslapen hahah, ik had het ook echt nodig. Ga zo maar is heerlijk uitgebreid douche en dan richting me ouders, redbull air race kijken. Me ouders wonen midden in de stad dus ik kan het vanuit het balkon zien. Gelukkig is me misselijkheid wat minder maar het lijkt wel of me vermoeidheid erger wordt, maar goed. @ Amor, Gezellig nog een feb mama, Gefeliciteerd en welkom. @ Caro, sterkte en we duimen voor je!
@Noppie: fijn joh dat je een goede echo hebt! Dus net als bij je moeder ligt jou baarmoeder ook naar achtere gekanteld? Maar dat is toch geen probleem voor je beebje neem ik aan? Volgens mij heeft iedereen gewoon lang ik haar bed gelegen. Ik was er rond 10 uur uit, maar nog even gestofzuigd en de was gedaan. @Caro: ik duim voor je hier hoor. @Amor: welkom hier bij de februari mama's. Alleen jammer dat je je nog beroerd voelt. Hopelijk trekt het ver weg. @Kimmie: veel plezier bij de air race! Van dat weer word je toch ook niet vrolijk he? Wil morgen eigenlijk met mijn moeder een een vriendin naar de Kermis in Tilburg (Het is dan Roze maandag), maar heb al wel gezegd dat als het regent, ik niet door de regen ga lopen. Maar heb wel gehoord dat vanaf half deze week de temperatuur weer omhoog gaat. Ben over 2 en een halve week jarig en wil hem wel weer eens buiten vieren. Dat is me de afgelopen jaren niet meer gelukt. Verder voel ik me eigenlijk wel goed. Heb wel het idee dat ik meer moe ben dan andere weken. Ineens ben ik dan afgebrand en wil ik eigenlijk het liefste slapen. Maar probeer daar ook nie te veel aan toe te geven, omdat ik dan bang ben dat ik 's nachts niet goed slaap. X Esther
Noppie, sorry dat ik je vergeten was, maar bij deze alsnog: GEFELICITEERD MET JE MOOIE ECHO! Een beetje gerustgesteld nu? Is toch wel mooi om te zien he? groetjes, Angela
Hallo ik ben ongeveer 10 februari uitgerekend, moet dinsdag op echo dus dan kunnen ze beter het termijn bepalen. Alle andere februari mama's gefeliciteerd
Caro, wow dat is even schrikken zeg... ik hoop heel erg zoals alle andere meiden al zeggen dat het gewoon een adertje oid is hoor. Mijn duimpjes draaien voor je, hoe is het vandaag? Noppie, gefeliciteerd met je mooie echo, super hoor! fijn dat het toch even zo tussendoor kon he, op naar de volgende. Eppie, hier ook 10 uur uit bedje, even gezogen en gewassen, bedje straks weer frips Ik heb af en toe ook wel weer even mijn twijfels hoor, maar die zullen we allemaal voorlopig wel even houden denk ik. Voel steeds niks, borsten zijn nog wel beursig maar de vermoeidheid is ook weer wat minder, zucht. Wat duurt het dan toch weer lang tot aan de echo zeg. Ben zo bang dat het ukje gestopt is met groeien en dat er ook geen hartactie meer is. Net als bij een vriendin van me, bah! Ik probeer wel positief te blijven, maar toch gaat het steeds door dat koppie van me. Amor en Martine welkom en gefeliciteerd, jee er komen nog steeds februari mama's bij zeg. Wat een grote groep begint het te worden.
Jeetje wat zijn er al veel februari 2009 mama's Hoe voelen jullie je? Ik heb al een paar weken last van te hoge bloedruk onderdruk tussen de 85/95. hierdoor heb ik als ik iets doe hoofdpijn en krijg ik hardkloppingen. tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook last van te hogebloedruk dit begon toen rond de 30 weken heb toen nog 3 weken in het ziekenhuis gelegen voordat ze met 38 weken werd ingeleid. Hoop niet dat ik nu 7 maand niets kan doen.
Een grote groep is het zeker, het duurt dan ook wel even voordat alle 274 pagina's gelezen zijn, zeker als je zo moe bent Ik ga nu gewoon proberen om iedereen een beetje te leren kennen, maar dat is altijd wat lastiger als je er niet vanaf het begin bij bent natuurlijk! de afgelopen 2 dagen heb ik maar eens lekker toegegeven aan de vermoeidheid, is ook weleens lekker. Gewoon lang uitslapen, 's middags nog een uurtje tukken en dan op tijd naar bed, héérlijk! De laatste paar dagen wat meer last van misselijkheid, maar dat hoort erbij. Die onzekerheid waar sommige van jullie het over hebben herken ik heel goed,ik ben ook blij als ik vrijdag de echo weer heb gezien! Caro, ik hoop echt voor je dat jou echo goed is! Ik duim voor je! Maar dat gevoel van ongesteld worden, dat heb ik ook heel lang gehad, dat heb ik nu alleen nog als ik moe ben, ik heb dan ook de eerste 6 weken steeds gedacht dat ik ongesteld zou worden! Voor iedereen: Geniet lekker van je zwangerschap!
@Noppie, gefeliciteerd met je echo. We zijn natuurlijk wel benieuwd naar de foto's. Zet je die nog online? @Caro, pffff, het is voor jou ook niet makkelijk zo. Hopenlijk haal je voldoende hoop uit het feit dat je het hartje al hebt zien kloppen. Ik duim in elk geval heel erg hard voor je dat het goed zit. Ben vergeten wie het was die gisteren schreef dat de kwaaltjes het ook wel minder leuk maakt. Dat heb ik nou ook! Ik baal echt dat ik nu zelfs in het weekend denk "was deze dag maar weer snel voorbij". Ik hoef niet over te geven, maar ben echt de hele dag gammel. En mijn energieniveau is bijzonder laag. Ik hoop echt dat het bij mij na derde maand voorbij is. @Nieuwe feb mama's, gefeliciteerd en welkom! Wat leuk dat er nog steeds nieuwe meiden bijkomen. Februari wordt een goede maand.
Hier weer even een berichtje van mij. Bedankt voor het duimen meiden. Het bloeden is helaas erger geworden. Er komen nu ook stolseltjes bij. Vanmiddag om 15.00 uur kan ik in het ziekenhuis terecht. Heb er een heel slecht gevoel over en denk echt dat het een miskraam wordt. Heb ook continue buikpijn die alleen maar erger wordt. Ik laat het vanavond nog wel even weten. Liefs Caro
sterkte vanmiddag Caro! Hier draaien de duimen ook! @ noppie, heerlijk joh een mooie echo! Toch fijn de je vriendin het kon doen! welkom aan de nieuwe februariemama's ik ben gisteren naar mn ouders gegaan, gezellig dagje buurten, mannetje kwam later op de dag ook. 's avonds bbq. Maar we waren allebei nogal moe, dus zijn we daar maar blijven slapen. Ideaal! en vanmiddag weer terug naar huis. Mn man gaat morgen op zn werk t grote nieuws vertellen, is de 1e na onze vakantie, en hij moet gelijk s middags alweer vrij hebben zodat hij mee kan naar de 1e echo.... tja en hoe leg je dat anders uit he!